Van De Wereld Draait Door.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:46 schreef DrDentz het volgende:
Waar moet ik die "Giovanca" van kennen dan?
Alleen Frank. De rest mag directquote:Op dinsdag 2 december 2008 19:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van De Wereld Draait Door.Is een zangeresje.
Wie vindt de Jakhalzen eigenlijk nog leuk?
Ik vind alleen die met baard nog wel te pruimen. Frank ook niet meer.quote:
Ja hij moet gewoon zijn mening aan Pino gevenquote:Op dinsdag 2 december 2008 20:17 schreef qonmann het volgende:
Jammer dat minister Koenders zich verlaagt door in dit populistsiche programma op te treden...
tis een kwestie van op de juiste momenten er tussen springen met een prangende vraag waar AMtthijs niet opkomt omdat hij weer zit te drammen. MM en Jort Kelder weten die rol perfect in te vullen. En als de tafelheer/dame een beetje interessant is vraagt MAtthijs ze er wel bij voor bijdrages in het gesprek.quote:Op woensdag 3 december 2008 02:12 schreef DrDentz het volgende:
Het lijkt me ook vreselijk moeilijk om tussen Matthijs van Nieuwkerk door te komen. Eigenlijk heeft hij geen tafelgast nodig, maar als ze er wel iemand neerzetten die weinig zegt moet Matthijs haar er zelf meer bij betrekken.
quote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt vanavond Johan Derksen, Willem Alkema, Vincent Icke en Antoinette Hertsenberg. De tafelheer is Hugo Borst.
Journalist Hugo Borst is vanavond de tafelheer. Op 18 november speelde hij in DWDD voor tolk, na de uitspraken van PSV-er Danko Lazovic.
Gisterenavond werd bekend dat de voetballer Klaas-Jan Huntelaar voor 27 miljoen euro naar Real Madrid vertrekt. Hij sprak over 'een droom die uitkomt' en 'het hoogst haalbare'. Huntelaar wordt de zesde Nederlander die zich bij de selectie voegt van 'De Koninklijke', die momenteel vierde staat in de Primera División. Voetbalanalist Johan Derksen komt vanavond praten over deze transfer.
Aanstaande zaterdag wordt de documentaire 'Dance to the music' over Sly Stone uitgezonden. Documentairemaker Willem Alkema spendeerde tien jaar van zijn leven aan het te spreken krijgen van deze funklegenende, die vooral bekend werd als voorman van de band 'Sly & the Family Stone'. Alkema vertelt vanavond aan tafel over zijn liefde voor deze pionier van de funkmuziek.
Op de 'Stoel van Steinz' zit Hoogleraar Sterrenkunde Vincent Icke. Hij legt een verband tussen de actualiteit en een gebeurtenis uit het culturele verleden. Vanavond gaat hij het hebben over de 'staatsterreur' van Rouvoet en Klink.
Presentatrice Antoinette Hertsenberg is enorm succesvol. Wekelijks bereikt ze opgeteld ongeveer drie miljoen kijkers met de TROS-programma's 'Radar' en 'Opgelicht'. Daarnaast ontving ze voor 'Radar' vorige week 'Het Blauwe Bord 2008', de jaarlijkse prijs van de vereniging van effectenbezitters VEB.
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken: 'Jakhalzen', 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Kijken dus!
Luckyquote:Op woensdag 3 december 2008 16:36 schreef hoM3r het volgende:
Giovanca is helemaal niet beter dan Lucky Fonz.
Op Nico Dijkshoorn naquote:
Vond hem toch ook wel weer leuk. Alleen dat Sly gedicht sloeg eigenlijk nergens op.quote:
de Stoel begint eindelijk wat zinnige items te brengen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef honda1990 het volgende:
De stoel van SteinzWat een waar en geweldig goed verteld verhaal.
Vincent Icke komt altijd met goede items hoorquote:Op woensdag 3 december 2008 20:19 schreef borisz het volgende:
[..]
de Stoel begint eindelijk wat zinnige items te brengen.
Ja ik heb het ook niet over hemquote:Op woensdag 3 december 2008 20:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Vincent Icke komt altijd met goede items hoor
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ongelooflijk, een heel item over Sly Stone zonder dat het sleutelwoord DRUGS valtGoh, wat hij zou toch twintig jaar lang hebben uitgespookt?
![]()
En zo moeilijk is het niet om Sly te interviewen. Vanity Fair sprak hem ruim een jaar geleden al
Nah, was weer hetzelfde kunstje wat ie altijd doet. Laten ze hem een keer uitnodigen en gaan praten over zijn andere hobby, muziek. Dat lijkt me stukken interessanter.quote:
Of over een kansloos programma als Million Dollar Wedding. Ik bedank hem nog voor de zeer afbouwende kritiek naar Wendy toe.quote:Op donderdag 4 december 2008 00:40 schreef erkel het volgende:
[..]
Nah, was weer hetzelfde kunstje wat ie altijd doet. Laten ze hem een keer uitnodigen en gaan praten over zijn andere hobby, muziek. Dat lijkt me stukken interessanter.
Inderdaad, en dat het waar is is nog het meest erge eraan.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef honda1990 het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2008 22:40 schreef Wickedangel het volgende:
Ongelooflijk, een heel item over Sly Stone zonder dat het sleutelwoord DRUGS valtGoh, wat hij zou toch twintig jaar lang hebben uitgespookt?
![]()
En zo moeilijk is het niet om Sly te interviewen. Vanity Fair sprak hem ruim een jaar geleden al
inderdad, goed verhaalquote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef honda1990 het volgende:
quote:# Sonja Barend vertelt over haar nieuwe dvd 'Sonja - 40 jaar in 10 Uur'. Dit is een compilatie van al haar werk.
# Benjamin Herman heeft een nieuw album, 'Hypochristmastreefuzz' met werk van de Nederlandse componist Misha Mengelberg.
# Het nieuwe boek van historicus Fik Meijer, 'Bejubeld & verguisd', gaat over helden in de Oudheid. Hoe staat het met de hedendaagse helden?
Tafelheer is Martin Bril
Heesters had alleen gezongen, hij heeft geen kranen opengedraaid, geen vluchtelingen mishandeld.quote:Op donderdag 4 december 2008 19:12 schreef TLC het volgende:
heesters moeten ze gewoon strafrechtelijk vervolgen ; vuile nsb'er, als het aan heesters lag deden we allemaal Duits praten tegenwoordig![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 december 2008 19:12 schreef TLC het volgende:
heesters moeten ze gewoon strafrechtelijk vervolgen ; vuile nsb'er, als het aan heesters lag deden we allemaal Duits praten tegenwoordig![]()
![]()
![]()
![]()
Ja. Het contrfronteerd je met je eigen ouderdomquote:Op donderdag 4 december 2008 20:23 schreef golfer het volgende:
Lucky TV was leuk.
Sonja is erg oud geworden.
Je begint al slecht te typen, het einde is nabij.quote:Op donderdag 4 december 2008 20:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja. Het contrfronteerd je met je eigen ouderdom
Die komt net onder een steen vandaag waar hij een paar jaar heeft gezeten ofzoquote:
GVD, ik doe het nog ook!quote:Op vrijdag 5 december 2008 00:13 schreef Ofyles2 het volgende:
Nomineer hem dan voor een Darwin Award!
Nou, ze zag er al redelijk uit alsof ze in de kist ligt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:27 schreef Mike het volgende:
Sonja.
Ze zou gewoon tot d'r dood tv moeten maken.
Dat was al een tijdje zo, maar ik wil d'r toch terug op tv met een eigen talkshow.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ze zag er al redelijk uit alsof ze in de kist ligt.
Wat te denken van de dames die ik net noemde? Hebben toch niets bij te dragen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 05:33 schreef DrDentz het volgende:
Nee, ze is al 80 jaar op televisie geweest. Stop haar achter de geraniums.
Je intelligentie reikt zeker niet zover om met goed commentaar te komen ?quote:
Ik verlaagde me alleen op jouw niveau.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Je intelligentie reikt zeker niet zover om met goed commentaar te komen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |