Nou, ze zag er al redelijk uit alsof ze in de kist ligt.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:27 schreef Mike het volgende:
Sonja.
Ze zou gewoon tot d'r dood tv moeten maken.
Dat was al een tijdje zo, maar ik wil d'r toch terug op tv met een eigen talkshow.quote:Op vrijdag 5 december 2008 02:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ze zag er al redelijk uit alsof ze in de kist ligt.
Wat te denken van de dames die ik net noemde? Hebben toch niets bij te dragen?quote:Op vrijdag 5 december 2008 05:33 schreef DrDentz het volgende:
Nee, ze is al 80 jaar op televisie geweest. Stop haar achter de geraniums.
Je intelligentie reikt zeker niet zover om met goed commentaar te komen ?quote:
Ik verlaagde me alleen op jouw niveau.quote:Op vrijdag 5 december 2008 18:07 schreef TLC het volgende:
[..]
Je intelligentie reikt zeker niet zover om met goed commentaar te komen ?
picsquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef Xebber het volgende:
Mijn vriendin zit vanavond in het publiek.
Wel even zeggen waar ze zit natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef Xebber het volgende:
Mijn vriendin zit vanavond in het publiek.
Als ze niet achter van Nieuwkerk zit, dan is ze sowieso niet lekker natuurlijk, daar zitten de chicks altijdquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wel even zeggen waar ze zit natuurlijk
Dan bepaalt FOK! wel of ze lekker is of niet.
Ze zit dus wel achter van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ze niet achter van Nieuwkerk zit, dan is ze sowieso niet lekker natuurlijk, daar zitten de chicks altijd
Jas rare opmerking.quote:
Verenigd Koninkrijk!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jas rare opmerking.
Ze bedoelden Groot Brtitanie
Zegt ikquote:
Ik wil haar wel serieus nemen. Dat ik eerst haar string opzij schuif.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
ze neemt haar ontwerpen veel te serieus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |