picsquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef Xebber het volgende:
Mijn vriendin zit vanavond in het publiek.
Wel even zeggen waar ze zit natuurlijkquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef Xebber het volgende:
Als ze niet achter van Nieuwkerk zit, dan is ze sowieso niet lekker natuurlijk, daar zitten de chicks altijdquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:31 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Wel even zeggen waar ze zit natuurlijk
Dan bepaalt FOK! wel of ze lekker is of niet.
Ze zit dus wel achter van Nieuwkerk.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als ze niet achter van Nieuwkerk zit, dan is ze sowieso niet lekker natuurlijk, daar zitten de chicks altijd
Jas rare opmerking.quote:
Verenigd Koninkrijk!quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jas rare opmerking.
Ze bedoelden Groot Brtitanie
Zegt ikquote:
Ik wil haar wel serieus nemen. Dat ik eerst haar string opzij schuif.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
ze neemt haar ontwerpen veel te serieus
Wel lekkere tetten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:56 schreef DJ_Ryow het volgende:
ze neemt haar ontwerpen veel te serieus
Engeland wordt niet als staat gezien. Ik denk dat ze daar op doelen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:00 schreef mcyodogg het volgende:
Engeland is volgens mij ook gewoon een land. Verenigd Koninkrijk is het koninkrijk, en Engeland een land in het koninkrijk. Soms zegt de naam best al wat.
Ja, dat leek me ook ja. Maar dan moeten ze niet zeggen dat het net zoiets is als Friesland.quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:03 schreef VoreG het volgende:
[..]
Engeland wordt niet als staat gezien. Ik denk dat ze daar op doelen.
En kwam ze nog in beeld?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:13 schreef Xebber het volgende:
Lees zelf eens terug waarom het een leuke aflevering wasquote:Op vrijdag 5 december 2008 20:57 schreef marcodej het volgende:
Maarten Van Rossum. Karikatuur van zichzelf. Verschrikkelijk.
Marlies Dekkers, verschrikkelijke aanstelster
Maar toch leverde het wel verschrikkelijk leuke gesprekken op.De rest ook leuk: MM en Najib
...
En wist niet dat ik dit ooit zou meemaken: Iemand heeft Mathijs even stil gekregen!
Daarom zeg ik het ook. Dit keer was het leuk, maar het blijven verschrikkelijke mensen die twee...quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees zelf eens terug waarom het een leuke aflevering was
Ja verschrikkelijk verhaal zegquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:50 schreef Miam het volgende:
UItzending van gisteravond even terug gekeken.
Die Martin Bril zeg..... hij zag er echt slecht uit.hopelijk komt ie d'r weer bovenop!
Dat ze die ijdeltuit nog uitnodigen, hij voegt niets toe met zijn dom gezeur..quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:57 schreef marcodej het volgende:
Maarten Van Rossum. Karikatuur van zichzelf. Verschrikkelijk.
Een held is het. Wereld gozerquote:Op vrijdag 5 december 2008 21:22 schreef qonmann het volgende:
[..]
Dat ze die ijdeltuit nog uitnodigen, hij voegt niets toe met zijn dom gezeur..
Allleen voor de kijkcijfers wsl.
De vrijdag-DWDD wordt nooit meer hetzelfdequote:
Dat spreekt elkaar tegenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De vrijdag-DWDD wordt nooit meer hetzelfde![]()
Niet alleen is hij geestig en gezellig, hij weet ook met een paar gerichte vragen en een grapje Marlies Dekkers af te leiden van een falende Van Nieuwkerk. Je kunt over mevrouw Dekkers en haar lingerie zeggen wat je wilt, zij is wel een toponderneemster met passie. Dan doe je haar werk niet af als "het is maar ondergoed" en je wappert er ook niet mee.
Ze maakt mooie dingenquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:25 schreef FritsVanEgters het volgende:
Marlies Dekkers: "Wat ik er aan toe voeg, is smaak, stijl design."
Moeilijk te geloven als je ziet hoe ze opgemaakt is.
Niet noodzakelijkerwijsquote:
Ik vind haar aardig heb geen verstand van lingerie. Maar vind het mooi wat ze heeft bereikt.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:35 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs![]()
Maar laat ik het nuanceren: je kunt Dekkers misschien niet aardig en haar lingerie niet mooi vinden... en dan de rest.
Is al van een paar jaar geleden. Blijft echter leukquote:
Ja toch. Mensen doen bijvoorbeeld ook lacherig over André Rieu, je kunt ervan houden of niet, maar het is een knappe prestatie dat ze zijn cd's tot in Australië draaien.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ik vind haar aardig heb geen verstand van lingerie. Maar vind het mooi wat ze heeft bereikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |