Niks mis mee. Jammer dat ze door hun onderwerpen heen moesten racen. Thom Hoffman komt altijd wel met interessante vragen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:25 schreef Stofje het volgende:
Ik vond Claudia prima en dat verhaal over Wit Licht was ook mooi. Goede uitzending.
Haha ja. En die fotograaf was ook geweldig, zo'n droog stapje opzij en dan direct weer schietenquote:
quote:Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Frits & Barbara Barend, Erica Terpstra en Rene & Natasja Froger. Zijn tafelheer is Cornald Maas.
Matthijs van Nieuwkerk ontvangt Frits & Barbara Barend, Erica Terpstra en Rene & Natasja Froger. Zijn tafelheer is Cornald Maas.
Vanaf 27 maart ligt hij in de winkel: de sportglossy 'Sport & Personality'! Bedenkers zijn de voetbalanalisten Frits en Barbara Barend. Het blad komt eens per kwartaal uit en zal op zoek gaan naar de mens achter de sporter, door middel van diepgaande interviews. Wat drijft vader en dochter om, in de nu al overlopende markt, nog een sporttijdschrift te maken?
Voorzitter van NOC*NSF Erica Terpstra heeft een boek geschreven over hoe zij in 6 maanden ruim 40 kilo af viel. Het boek 'Help, ik val af!' is geen dieetboek, maar meer een motivatieboek om duidelijk te maken dat iedereen kan afslanken. De oud-zwemkampioene werd zo dik toen ze stopte met zwemmen, maar haar liefde voor eten heeft zeker ook een rol gespeeld. Hoe voelt het om weer slank te zijn?
Het succes van 'Effe geen cent te makken' is immens. Met wekelijks bijna 1,5 miljoen kijkers zetten Rene & Natasja Froger zich in voor de voedselbank. Vorige week was in de uitzending te zien dat er bestelbusjes en zelfs vrachtwagens cadeau werden gegeven aan de banken, morgen wordt het waarschijnlijk nog gekker. Er staat namelijk een twee-uur durende live show op het programma. Wat kunnen we allemaal nog meer verwachten?
En vanzelfsprekend zullen de vaste rubrieken 'De TV Draait Door', 'Fokke & Sukke' en 'LuckyTV' niet ontbreken!
Kijken dus!
Wtf, doe is normaal.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:38 schreef Reddiablo het volgende:
wat doe je dan in de uitzending domme takkesnol als je niks wil melden!????
DOE EENS LIEF TEGEN TANTE TERPSTRAquote:Op woensdag 10 december 2008 19:45 schreef Roi het volgende:
" Vroeger"? Heeft ze wel naar haar jasje+brosch gekeken
!
Dat is normaal. Wat een zinloze gast. En ze is al zo incompetent.quote:
Bestialiteitquote:
Toch niet alweer een persoonlijk tijdschrift?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:42 schreef tong80 het volgende:
Dit blad is gedoemd tot mislukken.
En wat een haaibaai met een grote muil is die Barbara toch
quote:
Ja, zekerquote:Op woensdag 10 december 2008 19:50 schreef Reddiablo het volgende:
en toch is het wel een tof mens, die Terpstra
Ja, inderdaad.quote:
Ik moet ook niets hebben van de VVD, maar dan is het vanwege die eeuwige koorknaap annex corpsbal Mark Rutte.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ze blijft dik. Ik heb haar nooit gemogen met haar populisme.
Vieze VVDer blijft het
Ik stel voor dat een glossy voortaan een egomagazine heet. Eens of oneens?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef Reddiablo het volgende:
De Veerkampjes!
Kunnen die geen Sport & Personality glossy beginnen? Bij voorbaat al meer succes dan Der Barends...
Ik ben dan ook ouder dan jij.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet ook niets hebben van de VVD, maar dan is het vanwege die eeuwige koorknaap annex corpsbal Mark Rutte.
Die was een held vergeleken met de prutsers van nu.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ouder dan jij.
Bij mij begon het met de aan een dikke sigaar lurkende Hans Wiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |