DOE EENS LIEF TEGEN TANTE TERPSTRAquote:Op woensdag 10 december 2008 19:45 schreef Roi het volgende:
" Vroeger"? Heeft ze wel naar haar jasje+brosch gekeken
!
Dat is normaal. Wat een zinloze gast. En ze is al zo incompetent.quote:
Bestialiteitquote:
Toch niet alweer een persoonlijk tijdschrift?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:42 schreef tong80 het volgende:
Dit blad is gedoemd tot mislukken.
En wat een haaibaai met een grote muil is die Barbara toch
quote:
Ja, zekerquote:Op woensdag 10 december 2008 19:50 schreef Reddiablo het volgende:
en toch is het wel een tof mens, die Terpstra
Ja, inderdaad.quote:
Ik moet ook niets hebben van de VVD, maar dan is het vanwege die eeuwige koorknaap annex corpsbal Mark Rutte.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:56 schreef tong80 het volgende:
Ze blijft dik. Ik heb haar nooit gemogen met haar populisme.
Vieze VVDer blijft het
Ik stel voor dat een glossy voortaan een egomagazine heet. Eens of oneens?quote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef Reddiablo het volgende:
De Veerkampjes!
Kunnen die geen Sport & Personality glossy beginnen? Bij voorbaat al meer succes dan Der Barends...
Ik ben dan ook ouder dan jij.quote:Op woensdag 10 december 2008 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik moet ook niets hebben van de VVD, maar dan is het vanwege die eeuwige koorknaap annex corpsbal Mark Rutte.
Die was een held vergeleken met de prutsers van nu.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ouder dan jij.
Bij mij begon het met de aan een dikke sigaar lurkende Hans Wiegel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |