Ik heb hoogtevreesquote:Op woensdag 10 december 2008 20:07 schreef Ofyles2 het volgende:
Kunnen we dit gesprek niet voortzetten op een ander platform, we leiden de rest af.
OMG , ik word weer misselijk als ik daar aan terugdenk.quote:Op woensdag 10 december 2008 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik ben dan ook ouder dan jij.
Bij mij begon het met de aan een dikke sigaar lurkende Hans Wiegel.
Nog steeds geen HD-recorder of Interactieve TV?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Wat een heerlijke uitvinding is de video toch.
De Barendjes...... fast forward...
Erica Terpstra...... FAST forward...
De Frogertjes...... fast forward.
Zo, klaar
quote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, klaar
Boys & toysquote:Op woensdag 10 december 2008 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Nog steeds geen HD-recorder of Interactieve TV?
Zo beredeneerd vond je het zeker jammer dat Giovanca er vandaag niet als tafeldame zat?quote:Op woensdag 10 december 2008 23:13 schreef Wickedangel het volgende:
Zo, klaar
Ik vind het een raadsel waarom ze haar hadden gevraagd.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zo beredeneerd vond je het zeker jammer dat Giovanca er vandaag niet als tafeldame zat?
Ah, très bien.quote:Op woensdag 10 december 2008 23:50 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Boys & toys
Ik heb een video/dvd-speler, dus ik ben wel degelijk in de 21e eeuw beland
Als lesbienne wil ze niet andersquote:Op donderdag 11 december 2008 00:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Die snol Barend lijkt ook rijp genoeg om gevingerd te worden zo te zien.
Ik begrijp je nietquote:Op donderdag 11 december 2008 01:09 schreef qonmann het volgende:
kijken of Fritsje zijn gesprek nog even noemt
Je herkent haar niet meer terug. Net als Hanneke Groenteman, die was ook zo drastisch afgevallen.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:30 schreef Specularium het volgende:
Goed van Terpstra om eindelijk af te vallen.
Ik vond het zelf ook nooit echt representatief als boegbeeld voor de sport.
En het zou die Dijkshoorn sieren als hij iets mooier zou voorlezen.
Yep.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:43 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Je herkent haar niet meer terug. Net als Hanneke Groenteman, die was ook zo drastisch afgevallen.
Hanneke vergelijken met een rechtse vetuilquote:Op donderdag 11 december 2008 04:43 schreef George_Klooney het volgende:
[..]
Je herkent haar niet meer terug. Net als Hanneke Groenteman, die was ook zo drastisch afgevallen.
Ja dat is iemand die schaterend zegt dat ze net de bom heeft gegooid.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yep.
Maar bij Hanneke Groenteman moet ik altijd denken aan een meltdown in een nucleaire fabriek.
Terpstra oogt een stuk vriendelijker.
quote:Op donderdag 11 december 2008 04:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja dat is iemand die schaterend zegt dat ze net de bom heeft gegooid.
Dat mensen in haar huichelachtige lach trappen.
Het is een op zichzelf geilende, rechts gedraaide, mooie praatjes verkopende stuk stront.
Dit geloof ik meteen, want iemand anders geilde er niet op.quote:Op donderdag 11 december 2008 04:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is een op zichzelf geilende, rechts gedraaide, mooie praatjes verkopende stuk stront.
Zeg Speculariumquote:Op donderdag 11 december 2008 05:01 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit geloof ik meteen, want iemand anders geilde er niet op.
Idd ja Nicoquote:Op donderdag 11 december 2008 16:36 schreef TLC het volgende:
Zo he, twee slechte afleveringen van DWDD achter elkaar![]()
alleen dat item met Erica Terpstra was wel geinig.
Oh en ik hoop echt dat ze gaan kappen met die Nico Dijkshoorn, vergeleken bij Dijkshoorn is Freek de Jonge nog grappig
Moet hij dan ingetogen lezen, zodat niemand zijn boodschap serieus neemt?quote:Op donderdag 11 december 2008 04:30 schreef Specularium het volgende:
Goed van Terpstra om eindelijk af te vallen.
Ik vond het zelf ook nooit echt representatief als boegbeeld voor de sport.
En het zou die Dijkshoorn sieren als hij iets mooier zou voorlezen.
Welke boodschap?quote:Op donderdag 11 december 2008 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moet hij dan ingetogen lezen, zodat niemand zijn boodschap serieus neemt?
Ik weet niet precies waar het door komt. Het lijkt wel alsof hij elke keer bloednerveus is (soms zie je hem ook trillen) en zijn stem wil dan weleens overslaan. Zinnen lopen daardoor niet goed.quote:
Bepaal jij dat voor de burger?quote:Op donderdag 11 december 2008 19:48 schreef superjojo het volgende:
Tot nu toe wel een leuke uitzending.
Niet alleen voor de burger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
Lijkt me ook leukquote:Op donderdag 11 december 2008 20:19 schreef Sapstengel het volgende:
Haha Beau. Leek me altijd al een toffe gast om een keer keihard mee te zuipen.
Ik was dat fragment eigenlijk alweer vergeten.quote:Op donderdag 11 december 2008 20:34 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat een hoax die marktgrap
Was gewoon de zoon van die vrouw die vroeg hoe duur iets was
http://www.spitsnieuws.nl(...)_van_de_markt_t.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |