quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ik vind haar aardig heb geen verstand van lingerie.
Wat klopt hier niet?quote:
Matthijs was gewoon verlegen geworden vanwege het onderwerp en Marlies was zo dom dat ze het niet door had. Ik vond het knap dat Matthijs dat toe durfde te geven. Marlies zat zich op een bepaald moment echt aan te stellen. Stomme feministquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
De vrijdag-DWDD wordt nooit meer hetzelfde![]()
Niet alleen is hij geestig en gezellig, hij weet ook met een paar gerichte vragen en een grapje Marlies Dekkers af te leiden van een falende Van Nieuwkerk. Je kunt over mevrouw Dekkers en haar lingerie zeggen wat je wilt, zij is wel een toponderneemster met passie. Dan doe je haar werk niet af als "het is maar ondergoed" en je wappert er ook niet mee.
Voor mijn smaak mooie dingen. Zo beter.quote:
Maar dat is toch raar, je weet toch dat ze te gast is, dan bereid je je toch voor, juist om te voorkomen dat je met je mond vol tanden zitquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:41 schreef Seam het volgende:
Matthijs was gewoon verlegen geworden vanwege het onderwerp en Marlies was zo dom dat ze het niet door had. Ik vond het knap dat Matthijs dat toe durfde te geven. Marlies zat zich op een bepaald moment echt aan te stellen. Stomme feminist
(die Eva string was trouwens wel best sexy, jammer dat het vast zo'n belachelijk prijs heeft)
Het kwam volgens mij ook meer doordat hij die string verkeerd om hield terwijl iedereen het wel goed wist, volgens mij vond hij dat vervelend.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:47 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar dat is toch raar, je weet toch dat ze te gast is, dan bereid je je toch voor, juist om te voorkomen dat je met je mond vol tanden zit![]()
Marlies' reactie vond ik ook wat overtrokken, maar ze kwam wel authentiek over. Waarschijnlijk vond ze het echt niet fijn hoe er met haar producten werd omgegaan. Maar goed, ik val in herhalingen
Daar wil ik wel in meegaan.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:52 schreef Seam het volgende:
Het kwam volgens mij ook meer doordat hij die string verkeerd om hield terwijl iedereen het wel goed wist, volgens mij vond hij dat vervelend.
Marlies Dekkers wordt de eerste MILF ooit die ik openlijk uit bed trap, mocht ik het ongeluk hebben dat zij toevallig bij mij aanschuift in bed.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil haar wel serieus nemen. Dat ik eerst haar string opzij schuif.
Echt een dom, narcistich k*twijf. Ze leeft echt te veel in haar eigen wereldje.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:40 schreef Specularium het volgende:
Marlies Dekkers.
De tering, bij DWHN zag ze er toen al niet uit maar die make up vandaag was helemaal erg.
Ergste is wanneer ABC de vaste tafeldame voor de vrijdag wordt. Of Giel.quote:Op zaterdag 6 december 2008 01:09 schreef Specularium het volgende:
Najib was vanavond wel leuk, niet zo geforceerd grappig proberen te zijn.
Alleen toch weer van die 'mijn vader' stukjes in zijn show, misschien is het dan ook wel tijd voor een pauze.
MM is de beste tafelheer op vrijdag. Jammer dat hij weggaat.
Mwa, ja, nou ja, misschien wel ;-). Ze verkoopt gebakken lucht en staat altijd bol van misplaatse pretenties, dat is uiterst irritant, terwijl ze in wezen natuurlijk een ondergoedverkoopster is, en waarschijnlijk een tamelijk harde onderneemster. Ze geeft boeken uit over haar werk vol met citaten van filosofen: het slaat werkelijk nergens op, enkel maar om zichzelf meer status te geven.quote:Op zaterdag 6 december 2008 08:25 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Echt een dom, narcistich k*twijf. Ze leeft echt te veel in haar eigen wereldje.
Het zal je leeftijd wel zijn tong..quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wil haar wel serieus nemen. Dat ik eerst haar string opzij schuif.
Ja, ik vind hem ook erg goed! altijd welbespraakt, en stelt de juiste vragen.quote:Op vrijdag 5 december 2008 21:19 schreef Seam het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk verhaal zeg![]()
Ik vind hem trouwens ook wel een goede tafelheer, hij heeft altijd wel een mening klaar en durft zijn vragen ook te stellen.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 12:39 schreef NoCigar het volgende:
Overigens, user Tong80 opende ooit een topic over haar onder de fijnbesnaarde titel "wie is die hoer?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |