quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Turken+Engels =quote:Op zondag 30 november 2008 18:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om mij uit te lachen hè
Wat is er nú weer grappig!
Waar gaat wat over?quote:Op zondag 30 november 2008 19:02 schreef ACT-F het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist. Waar gaat dit over?
Inderdaad, is altijd grappig om te zienquote:Op zondag 30 november 2008 19:06 schreef msnk het volgende:
Waarom moeten Turkse 40+ers altijd zo ongelofelijk depri doen om ieder klein kwaaltje dat ze hebben
Alsof hun leven helemaal naar de klote is. Alsof het in Turkse dorpen het zoveel beter is zonder een bekwaam gezondheidszorgsysteem
Even vorige topic gelezen. Nou inderdaad, je mag al blij wezen als iemand Engels spreekt, laat staan fatsoenlijk. En het maakt niet uit of dit universitaire studenten zijn of mensen in het zakenleven. Alleen degenen die regelmatig met de Engelse taal in aanraking komen beheersen het redelijk goed, afgezien van de tongval, want dat komt niet goedquote:
Eh, b.v. de TT.quote:Op zondag 30 november 2008 19:09 schreef xminator het volgende:
Waar gaat wat over?
quote:Op zondag 30 november 2008 02:45 schreef Burakius het volgende:
Aksaray (en nee ben geen Koerd, maar een Tataar-Tjetjeen-Turk-Nogay)
quote:Op zondag 30 november 2008 02:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerd![]()
Ik ben een Tatar-Nogay-Turk-Tjetjeen
In plaatjes ben ik dus (gewoon eerste hit google):
Tatar:
[ afbeelding ]
Nogay:
[ afbeelding ]
Turk:
[ afbeelding ]
Tjetjeen:
[ afbeelding ]
Wat was dat toch grappigquote:Op zondag 30 november 2008 02:56 schreef msnk het volgende:
Wacht. Nogay bestaat echt?
Dacht dat je bedoelde dat je geen homo bent, en daarmee de Koerden uitmaakte voor homo's.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:20 schreef xminator het volgende:
3 posts dat alles beschrijft
[..]
[..]
[..]
Wat was dat toch grappig![]()
Hoiquote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef msnk het volgende:
Ik dacht altijd dat er twee soorten Turken waren, Turken en Koerden. Na enige tijd leer je Turkmenen kennen, Azerbeidzjanen, Kazachstanen, Nogays, Chinezen en wie weet wat er nog meer is
Koerden zijn etnisch gezien ook geen Turken. Zij behoren tot de Iraanse volkeren, i.t.t. Turkmenen, Azerbaidjanen, Kazachen, Oejgoeren, Tataren, Kirgiziërs, Nogai, etc. (zie hier voor de gehele lijst) die tot dezelfde etnische familie behoren.quote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef msnk het volgende:
Ik dacht altijd dat er twee soorten Turken waren, Turken en Koerden. Na enige tijd leer je Turkmenen kennen, Azerbeidzjanen, Kazachstanen, Nogays, Chinezen en wie weet wat er nog meer is
quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Min-e het volgende:
Waarom krijg ik honger van het woord nogay?
Nougat?quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Min-e het volgende:
Wat allemaal uiteindelijk weinig boeit, gezien de algehele vermenging in Turkije.quote:Op zondag 30 november 2008 19:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Koerden zijn etnisch gezien ook geen Turken. Zij behoren tot de Iraanse volkeren, i.t.t. Turkmenen, Azerbaidjanen, Kazachen, Oejgoeren, Tataren, Kirgiziërs, Nogai, etc. (zie hier voor de gehele lijst) die tot dezelfde etnische familie behoren.
Inderdaad, maar ik zeg ook niet dat het iets boeit. Ik zet alleen de fout van msnk recht.quote:Op zondag 30 november 2008 19:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat allemaal uiteindelijk weinig boeit, gezien de algehele vermenging in Turkije.
Weet ik.quote:Op zondag 30 november 2008 19:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik zeg ook niet dat het iets boeit. Ik zet alleen de fout van msnk recht.
Gaat goed. Heb pas over twee weken de eerste tentamens van dit jaar, dus dan pas zou ik er echt iets over kunnen zeggen. Maar ik hou alles gelukkig netjes bij.quote:
Ik studeer iets waar ik zo snel mogelijk mee ga stoppen.quote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaat goed. Heb pas over twee weken de eerste tentamens van dit jaar, dus dan pas zou ik er echt iets over kunnen zeggen. Maar ik hou alles gelukkig netjes bij.![]()
Wat studeerde jij ook alweer? Je eerste jaar toch?
Omdat je hetero bentquote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Min-e het volgende:
Rechten?quote:Op zondag 30 november 2008 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik studeer iets waar ik zo snel mogelijk mee ga stoppen.
Goed.quote:Op zondag 30 november 2008 20:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe maakt iedereen het?
Over mijn familie geschiedenis:Onze voorvaderen zijn uit Syrië gekomen als nomadenstam en hebben zich gevestigd in Sivas. Het hoofd van de nomadenstam heette Haydar dus is het dorpje Haydarli gaan heten.
Mijn ouders zijn in een dorpje van Eskişehir geboren, genaamd Erenköy. Het heet zo omdat er op een heuvel ''Erenler'' (uit een ver verleden) liggen begraven. Ik weet niet hoe ik dat in het Nederlands moet vertalen.quote:
Ben je niet naar een open dag van de universiteit geweest dan?quote:Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Gezondheidswetenschappen.
Was toch niet wat ik ervan had verwacht.
Die verhalen lijken wel op elkaar.quote:Op zondag 30 november 2008 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn in een dorpje van Eskişehir geboren, genaamd Erenköy. Het heet zo omdat er op een heuvel ''Erenler'' (uit een ver verleden) liggen begraven. Ik weet niet hoe ik dat in het Nederlands moet vertalen.
Mijn moeder woont vanaf haar 14e in Nederland. Later is ze met mijn vader getrouwd en die is toen ook naar Nederland gekomen. In 1988 ben ik op aarde gekomen.
Ik heb eigenlijk een lang ironisch verhaal.quote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je niet naar een open dag van de universiteit geweest dan?
Dat is niet waar.quote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Anders had ik vrouwen uitgeprobeerd, die zijn veel liever
Rusland kan ik nog begrijpen (veel Turkische volkeren), maar Ethiopië...quote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef Min-e het volgende:
Mijn familiegeschiedenis is heel ingewikkeld. Maar een neef heeft ooit het een en ander uitgezocht, ik heb familie van Rusland tot zelfs in Ethiopie!
Ja ik moest even typen.quote:Op zondag 30 november 2008 20:33 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Die is leeg. Of moet ik nog even geduld hebben.
Daarom krijg ik nou altijd knuffelneigingen bij jouquote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat is niet waar.![]()
Nah, okey, er zijn veel lieve vrouwen.
Zei de krengquote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef Min-e het volgende:
Anders had ik vrouwen uitgeprobeerd, die zijn veel liever
Als ik je even mag quoten: "je bent helemaal geen kreng! Je bent juist heel aardig en sociaal"quote:
Shit, dat moet ik even rectificeren. Zet je MSN maar aan!quote:Op zondag 30 november 2008 21:28 schreef Min-e het volgende:
Als ik je even mag quoten: "je bent helemaal geen kreng! Je bent juist heel aardig en sociaal"
Om te zien hoe jij het probeert goed te praten? Okquote:Op zondag 30 november 2008 21:32 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Shit, dat moet ik even rectificeren. Zet je MSN maar aan!
20quote:Op zondag 30 november 2008 22:09 schreef G.Fawkes het volgende:
We gaan toch niet het topic om zeep helpen door te msnen ipv te posten he
Hoe oud zijn de mensen in dit topic eigenlijk allemaal?
Ik ben al groot en sterk!quote:
Nee doos, om het verder in te wrijvenquote:Op zondag 30 november 2008 21:44 schreef Min-e het volgende:
Om te zien hoe jij het probeert goed te praten? Ok
Slijmbal bah..quote:Op zondag 30 november 2008 22:42 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee doos, om het verder in te wrijven
Haha. Dat zou ik net geen slijmen noemenquote:
Je had hem net moeten horen...quote:Op zondag 30 november 2008 22:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Haha. Dat zou ik net geen slijmen noemen
Ik ben een jong blompje in de bloei van haar leven...quote:Op zondag 30 november 2008 22:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Saban is volgens mij rond de dertig... Hoe oud ben jij dan Min-e of moet ik u zeggen![]()
Het is geen geslijm als het oprecht is he. Misschien zijn dat de momenten waarop hij zich openbaart aan jequote:
Ja, ze is een groen blaadje (geverfd, dat dan weer wel).quote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef Min-e het volgende:
Ik ben een jong blompje in de bloei van haar leven...
Haha. Zolang er maar sprake is van bloeiquote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het enige wat nog bloeit is haar neusquote:Op zondag 30 november 2008 22:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Haha. Zolang er maar sprake is van bloei
quote:Op zondag 30 november 2008 22:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het enige wat nog bloeit is haar neus
Muurbloempje.quote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 | * Silmek istediği bir dosyayı Shift+Del kombinasyonu ile siler, geri dönüşüm kutusu kullanmaz, tükürdüğünü yalamaz. * Windows gezgini kullanmaz, aradığı dosyayı anında bulur. * IP'sini gizlemez. * Windows XPde bir hata olduğunda hata raporu göndermez, ispiyonculuk yapmaz, hoşgörülüdür. * IMAC gibi renkli, cicili bicili bilgisayar kullanmaz. * Görev zamanlayıcı kullanmaz, kafasına estiğinde defrag yapar. * Antivirüsle, spyware ile uğraşmaz. Gerekirse format basar. * Multimedya klavye kullanmaz. * Laptopun dokunmatik faresini kullanmaz, normal fare takar. * Işıklı-janjanlı kasa kullanmaz. * Ekran koruyucu kullanmaz. * Sistemi eski de olsa onu hor görmez, sahip çıkar. * "Bilmiyordum yanlış yaptım PC bozuldu" demez. "Sinirlendim vurdum tekmeyi, bozuldu" der. * Markalı PC almaz, kendi PC'sini kendi toplar. * Bilgisayar ayarlarını kurcalamaktan kaçınmaz. Gerekirse bozar ama yine de kurcalar. * Sınır tanımaz! ADSL limiti 3GB ise 2.9'da durmaz, sörfe devam eder. * Hızlı yazayım derken yaptığı yazım yanlışlarını silmekle uğraşmaz, hemen Enter'a basıp gönderir. * Fedakar olur, yaz sıcağında kendisi boncuk boncuk terlese bile vantilatörü kasadan içeri doğru tutar. * Mouse kullanmaz, klavyedeki hünerlerini her yerde gösterir. * XP'sini Windows klasik temasıyla kullanır. Şekerci dükkanı gibi kullanmaz. * Dial-up'ında "save password" demez, tüm şifrelerini hatırlar hepsi de farklıdır. * USB'den kahve ısıtıcı kullanır. Mutfağa gitmez. Kahvesini yudumlarken kullandığı ICQ'sunda yazışacak birini bulursa, klavyeyi on parmak kullanmak için kahve tutacağı olarak DVD-ROM'unu kullanır. * İşlem yapıyor ikonu olarak kum saati yoktur. Tesbih çeken, volta atan Kadir İnanır bakışlı insan modeli vardır. * Yazılımların LITE sürümlerini kullanmaz. * Ctrl+Alt+Delete ile uğraşmaz direkt reset atar. * Ayna önünde değil, web cam yardımıyla monitör önünde tıraş olur. * 128 MB USB bellek taşımaz, babalar gibi 80 GB sabit disk taşır. * Yamasını kendi yapar, internette yama aramaz. * Bulduğu Windows açıklarını kendi kapatır. * Sistemini power tuşuyla değil anakartın üzerinden kısa devre yaptırarak açar. * Disket sürücüsünden vazgeçmez. * Evinde evcil hayvan yerine virüs besler. * Renkli, cicili bicili Windows Media Player arayüzü yerine, siyah arayüzlü Winamp kullanır. * Uzaktan yardım kullanmaz, hatalı bilgisayar nerdeyse oraya gider. * Beta program kullanmaz. * IE'nin verdiği hatalara sinir olmaz onu bağrına basar yine kullanır. * Klavye bozulduğunda çöpe atmaz oturur can yoldaşını tamir eder...edemezse ettirir. |
He eindelijk de reactie waar ik op zat te wachten! Ben je een beetje knap?quote:Op zondag 30 november 2008 22:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Laat min-e, het enige meisje (vrouw) in het topic eens met rust man
Knap is vrij subjectief he. Mijn moeder vind me een schatjequote:Op zondag 30 november 2008 23:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
He eindelijk de reactie waar ik op zat te wachten! Ben je een beetje knap?
Als zij rust krijgt dan wordt ze gek. Hyperactiviteit moet je af en toe prikkelenquote:Op zondag 30 november 2008 22:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Laat min-e, het enige meisje (vrouw) in het topic eens met rust man
Verkocht!!quote:Op zondag 30 november 2008 23:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Knap is vrij subjectief he. Mijn moeder vind me een schatje
Maar ik heb een FB
Is dat zo Min-e? Is dat zo? Is dat zo?quote:Op zondag 30 november 2008 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat ik het door begin te krijgen. Min-e is op zoek naar een date (potentiële echtgenoot). Vandaar dat ze IHVK ook zo zat te stalken. Dus trap niet in die gladde praatjes, G.Fawkes. Seni de kaybetmeyelim.![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
(dit itt bij bepaalde anderen beginnend met een A...)
Dank uquote:Op zondag 30 november 2008 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een schilderachtige foto. Mooi hoor!
Wacht maar totdat ik ook aan jou begin...quote:Op zondag 30 november 2008 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat ik het door begin te krijgen. Min-e is op zoek naar een date (potentiële echtgenoot). Vandaar dat ze IHVK ook zo zat te stalken. Dus trap niet in die gladde praatjes, G.Fawkes. Seni de kaybetmeyelim.![]()
Het testosteron loopt spontaan leegquote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Genoeg over wat min-e denkt en doet jongens. Het testosteron loopt over
Haha. Dat was snel. Ik wist niet dat mijn uiterlijk zo'n effect kon hebben.quote:
Een ode aan Min-equote:Op zondag 30 november 2008 23:08 schreef xminator het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om een Min-e topic te maken.
Oh dan moet ik je teleurstellen. Dat ben ik eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker!
[ afbeelding ]
Als ik potentie zie....quote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Haha. Dat was snel. Ik wist niet dat mijn uiterlijk zo'n effect kon hebben.
Ohquote:Op zondag 30 november 2008 23:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh dan moet ik je teleurstellen. Dat ben ik eigenlijk helemaal niet
Wat voor potentie ziet u dan?quote:
Potentie in de zin van ...?quote:Op zondag 30 november 2008 23:11 schreef Min-e het volgende:
Als ik potentie zie....
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 23:12 schreef zarGon het volgende:
Potentie in mijn broek, poppedeerne.
Dank u, maar ik val niet op forumaccounts.quote:Op zondag 30 november 2008 23:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik ook aan jou begin...
Hoe zit het met het aantal cijfers op je bankrekening?
Een stijging die alle verliezen op de beurzen kan doen vergeten?quote:Op zondag 30 november 2008 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Potentie in mijn broek, poppedeerne.
Ik heb al twee goede namen:quote:Op zondag 30 november 2008 23:08 schreef xminator het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om een Min-e topic te maken.
Haha. We moeten xminator niet op ideeen brengenquote:Op zondag 30 november 2008 23:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Lijkt me beter dat we dat even prive bespreken (er zijn hier ook minderjarigen present)
Zei de minderjarige jonge blomquote:Op zondag 30 november 2008 23:14 schreef Min-e het volgende:
Lijkt me beter dat we dat even prive bespreken (er zijn hier ook minderjarigen present)
There is something about Min-equote:Op zondag 30 november 2008 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb al twee goede namen:
- 'Dating with Min-e''...
- 'İzdivaç-ı Mine'...
Sttttquote:Op zondag 30 november 2008 23:19 schreef xminator het volgende:
Stel hé, stel. Stel min-e is eigenlijk een jongen. Zou het niet grappig zijn
quote:Op zondag 30 november 2008 23:19 schreef xminator het volgende:
Stel hé, stel. Stel min-e is eigenlijk een jongen. Zou het niet grappig zijn
Haar? Welk haar? Ik zie geen haar...quote:Op zondag 30 november 2008 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat haar van haar, een beetje plakkerig lijkt het wel.
Jij hebt mine.rar niet gezienquote:Op zondag 30 november 2008 23:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Haar? Welk haar? Ik zie geen haar...
Sorry, had vandaag een badhair dayquote:Op zondag 30 november 2008 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat haar van haar, een beetje plakkerig lijkt het wel.
Ik wist dat ik iets mistequote:
Maar wel naar mine.rar kijken hè? Jij vlegel!quote:Op zondag 30 november 2008 23:24 schreef xminator het volgende:
Ik ben minderjarig. Dus heb geen toegang tot KPD.
quote:Op zondag 30 november 2008 23:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Maar wel naar mine.rar kijken hè? Jij vlegel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen horen niet thuis in KPD. Zeker geen Turkse vrouwenquote:Op zondag 30 november 2008 23:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Ik ben minderjarig. Dus heb geen toegang tot KPD.
Zijn er eigenlijk Turkse vrouwen bekend?quote:Op zondag 30 november 2008 23:28 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Vrouwen horen niet thuis in KPD. Zeker geen Turkse vrouwen
Ik ben vrij ruimdenkend en liberaal enzo. Maar als ik een Turkse dame in zo'n positie zie dan denk ik:ik walg er meer van, op de een of andere manier.
Ben ik nu een moraalridder?
Bij KPD? Bij mijn weten niet. Maar ik ken genoeg Turkse dames met een bovengemiddelde nieuwsgierigheid en daar wel een kijkje zouden nemen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:32 schreef Min-e het volgende:
Zijn er eigenlijk Turkse vrouwen bekend?
En bedanktquote:Op zondag 30 november 2008 23:32 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je bent een 'Türk erkegi'.Namusumuz, serefimiz, haysiyetimiz...
Wat boeit mij nou dat een of andere freud dat zegt. Kom met bronnen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:37 schreef Min-e het volgende:
Trouwens jullie zijn geen moraalridders, Freud zou zeggen dat het komt doordat als je een Turkse vrouw op die manier zou zien, je het zou associeren met je moeder. Vandaar de discomfort.
Ik moet eerlijk zeggen dat het wel zo is. Als ik zo'n vrouw zie denk ik aan alle turkse meiden die ik ken en uit mijn familie. Op die manier zou ik niet willen dat iemand ze ziet...quote:Op zondag 30 november 2008 23:37 schreef Min-e het volgende:
Trouwens jullie zijn geen moraalridders, Freud zou zeggen dat het komt doordat als je een Turkse vrouw op die manier zou zien, je het zou associeren met je moeder. Vandaar de discomfort.
quote:Op zondag 30 november 2008 23:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou dat een of andere freud dat zegt. Kom met bronnen.
Ik ben de enige die op je reageerde en dat deed ik uit mijn plicht een broertje te helpen naar verlichtingquote:
Schatje? Freud is een bekend psychiater, de bron, de grondlegger van de psychoanalyse.quote:Op zondag 30 november 2008 23:39 schreef xminator het volgende:
[..]
Wat boeit mij nou dat een of andere freud dat zegt. Kom met bronnen.
Je bent niet de enige die heeft gehapt. Ik voelde het nml. al aankomen.quote:Op zondag 30 november 2008 23:43 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben de enige die op je reageerde en dat deed ik uit mijn plicht een broertje te helpen naar verlichting
Ik vind het maar een zweefneefquote:Op zondag 30 november 2008 23:43 schreef Min-e het volgende:
Freud is een bekend psychiater, de bron, de grondlegger van de psychoanalyse.
Je hoeft er niet om te vragen. Je krijgt het cadeauquote:Op zondag 30 november 2008 23:47 schreef Min-e het volgende:
Maar goed dat jouw mening niet gevraagd wordt!!
return to senderquote:Op zondag 30 november 2008 23:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Je hoeft er niet om te vragen. Je krijgt het cadeau
quote:
Dank, dan kan ik het nog een keer gebruikenquote:Op zondag 30 november 2008 23:51 schreef Min-e het volgende:
return to sender
Iedereen is te naturaliseren, ook Bob Dylanquote:Op zondag 30 november 2008 23:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bob Dylan turks is
Hoe dat zo?quote:Op zondag 30 november 2008 23:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bob Dylan turks is
Een beetje turks danquote:Zigman and Anna Zimmerman, emigrated from Odessa in the Russian Empire (now Ukraine) to the United States following the antisemitic pogroms of 1905.[10] His mother's grandparents, Benjamin and Lybba Edelstein, were Lithuanian Jews who arrived in America in 1902.[10] In his autobiography Chronicles: Volume One, Dylan writes that his paternal grandmother's maiden name was Kirghiz and her family originated from Istanbul.
Tanimiyormusun?quote:Op maandag 1 december 2008 00:04 schreef xminator het volgende:
Nu ff serieus, wie is bob dylan?
Als 15-jarige kun je dat niet weten.quote:Op maandag 1 december 2008 00:04 schreef xminator het volgende:
Nu ff serieus, wie is bob dylan?
Dat zou niet zo best zijn. Er moeten ook nog techneuten zijnquote:Op maandag 1 december 2008 00:07 schreef xminator het volgende:
In realiteit doen bijna alle Turkse jongens: economie, rechten.
twijfelgeval.quote:Op maandag 1 december 2008 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb Bedrijfskundige Informatica gedaan en begin volgend jaar aan een master Bedrijfskunde. Val ik daarmee in één van je hokjes?
Ik heb het verkeerd geformuleerd. Wat ik bedoel is dus dat bijna iedereen die ik ken zulke opleidingen doen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zou niet zo best zijn. Er moeten ook nog techneuten zijn
En hoe is het tegenwoordig op de havo/vwo?quote:
Weet niet, zit pas in 4 vmbo.quote:Op maandag 1 december 2008 00:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En hoe is het tegenwoordig op de havo/vwo?
Als je zelf ook een economie opleiding doet dan is de kans inderdaad groot dat je soortgenoten tegenkomt (in de klas) Dat heb ik nou met techneutenquote:Op maandag 1 december 2008 00:13 schreef xminator het volgende:
Ik heb het verkeerd geformuleerd. Wat ik bedoel is dus dat bijna iedereen die ik ken zulke opleidingen doen.
Ahh en wat zijn de toekomstplannen?quote:
Natuurlijk,dat is logisch. Maar alle andere Turken die ik ken (buiten school etc.) doen ook allemaal zulke opleidingen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je zelf ook een economie opleiding doet dan is de kans inderdaad groot dat je soortgenoten tegenkomt (in de klas) Dat heb ik nou met techneuten
Ik ga denk ICT doen net zoals menigeen Turken volgen op het MBO.quote:Op maandag 1 december 2008 00:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh en wat zijn de toekomstplannen?
Mijn ervaring is ook dat veel turkse jongens economische opleidingen doen...quote:Op maandag 1 december 2008 00:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk,dat is logisch. Maar alle andere Turken die ik ken (buiten school etc.) doen ook allemaal zulke opleidingen.
Waarom geen havo?quote:Op maandag 1 december 2008 00:16 schreef xminator het volgende:
Ik ga denk ICT doen net zoals menigeen Turken volgen op het MBO.
Dan zal het aan je omgeving liggen, want ik krijg niet de indruk dat de Turken hier en masse een bepaalde opleiding kiezen. Je mag al blij zijn als ze hun opleiding afmakenquote:Op maandag 1 december 2008 00:16 schreef xminator het volgende:
Natuurlijk,dat is logisch. Maar alle andere Turken die ik ken (buiten school etc.) doen ook allemaal zulke opleidingen.
[..]
Ik ga denk ICT doen net zoals menigeen Turken volgen op het MBO.
Mjah voor mij zou die vraag simpel te beantwoorden zijn geweest maar als jij denkt 'Waarom wel havo', dan moet je het waarschijnlijk niet doen....quote:
Beantwoord jij dan die vraag voor jezelf. Waarom zou jij havo gedaan hebben?quote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah voor mij zou die vraag simpel te beantwoorden zijn geweest maar als jij denkt 'Waarom wel havo', dan moet je het waarschijnlijk niet doen....
Inderdaad zal wel aan m'n omgeving liggen. Maar op internet lees ik het ook wel eens her en der.quote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zal het aan je omgeving liggen, want ik krijg niet de indruk dat de Turken hier en masse een bepaalde opleiding kiezen. Je mag al blij zijn als ze hun opleiding afmaken
Omdat ik het gevoel zou hebben dat ik meer in mijn mars heb dan vmbo. Omdat ik ambitieus bent en ik geloof dat het allemaal met je scholing begint. Omdat ik vind dat je op de vmbo weinig leert aan algemene kennis maar dat je klaargestoomd wordt om te gaan werken...quote:Op maandag 1 december 2008 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Beantwoord jij dan die vraag voor jezelf. Waarom zou jij havo gedaan hebben?
Dat je na vmbo, mbo gaat doen betekend toch niet dat je niet verder kan studeren. Je kan altijd nog richting het HBO gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 00:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel zou hebben dat ik meer in mijn mars heb dan vmbo. Omdat ik ambitieus bent en ik geloof dat het allemaal met je scholing begint. Omdat ik vind dat je op de vmbo weinig leert aan algemene kennis maar dat je klaargestoomd wordt om te gaan werken...
Op het beroepsonderwijs vmbo/hbo krijg je nog weinig algemene kennis tot je. Maar mag ik uit je opmerking opmaken dat je doorgaat met studeren? Dat zou ik iig toejuichen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat je na vmbo, mbo gaat doen betekend toch niet dat je niet verder kan studeren. Je kan altijd nog richting het HBO gaan.
quote:Op maandag 1 december 2008 00:34 schreef xminator het volgende:
Bedankt abi, jij hebt de kijk op scholing verandert. Daarom zal ik m'n best doen om op universitaire niveau te gaan studeren.
Saban ook!quote:
In feite zijn het gewoon Turkse stammen die door de Russen aangegeven zijn met andere namen. Hierdoor is er apartheid geschept tussen de Turkse stammen onderling. Ik heb er dus een hele uitleg over gekeken (link in vorig topic van die professor). Veel mensen in Turkije weten het pas de laatste jaren dat er echt heeel veel andere Turken zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef msnk het volgende:
Vader kant:quote:Op zondag 30 november 2008 20:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe maakt iedereen het?
Over mijn familie geschiedenis:Onze voorvaderen zijn uit Syrië gekomen als nomadenstam en hebben zich gevestigd in Sivas. Het hoofd van de nomadenstam heette Haydar dus is het dorpje Haydarli gaan heten.
Omdat je moslim bent en altijd het beste en hoog mogelijke wil doen qua opleiding.quote:
Het zou afgrond moeten betekenen. Welke associatie is er dan?quote:Op maandag 1 december 2008 09:59 schreef Burakius het volgende:
Libera eas de ore leonis, ne absorbeat eas tartarus, ne cadant in obscurum.
Requiem - Giuseppe Verdi (1813-1901
p.s.
Tartarus : Tatar. Zit accossiatie in wist je dan.
In het stuk over Kazaanse Tataren stond er iets over de afkomst van het woordje Tatar en daarbij werd dus afgrond ook genoemd. Deze zou gegeven zijn omdat de Tataren destijds wel hielden van "feesten" als je me begrijpt.quote:Op maandag 1 december 2008 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het zou afgrond moeten betekenen. Welke associatie is er dan?
p.s.quote:Op maandag 1 december 2008 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het zou afgrond moeten betekenen. Welke associatie is er dan?
Ik denk dat ik je begrijp. Grappig. Waar heb je dat vandaan? Ik wil het lezenquote:Op maandag 1 december 2008 10:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
In het stuk over Kazaanse Tataren stond er iets over de afkomst van het woordje Tatar en daarbij werd dus afgrond ook genoemd. Deze zou gegeven zijn omdat de Tataren destijds wel hielden van "feesten" als je me begrijpt.
Mag ik vragen waarom je onder je avatar eigenlijk die quote heb gezegdquote:Op maandag 1 december 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Tof! Ik ga het document vanavond eens lezen
Omdat ik het een mooie quote vind. En omdat ik hem ken uit een boek dat ik heel mooi vindquote:Op maandag 1 december 2008 10:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je onder je avatar eigenlijk die quote heb gezegd![]()
Ik heb em binnen. Ik ga het doorsturen en laat het je weten zodra ik antwoord hebquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb em binnen. Ik ga het doorsturen en laat het je weten zodra ik antwoord heb
CV is inmiddels doorgestuurdquote:
I didn't say thatquote:
Linux, vooral webservers. Oyle bisey bul banaquote:Op maandag 1 december 2008 12:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
I didn't say that
Gewoon even kijken wat men je hier kan aanbieden
Jij stuur je cv door. Zij nodigen je uit voor gesprek. Je wensen kun je daar overbrengenquote:Op maandag 1 december 2008 12:50 schreef saban het volgende:
[..]
Linux, vooral webservers. Oyle bisey bul bana
Als jij daarvoor kan zorgen doe ik de rest welquote:Op maandag 1 december 2008 12:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij stuur je cv door. Zij nodigen je uit voor gesprek. Je wensen kun je daar overbrengen
Dank je,quote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef msnk het volgende:
Dat is inderdaad droevig nieuws, gecondoleerd met jullie verlies.
Dat is een goede vraag en eerlijk gezegd weet ik het zelf ook niet precies.
Toen mijn grootvader begin dit jaar overleed was hij inderdaad niet binnen 24 uur begraven, maar dat is ook logisch want hij moest eerst overgevlogen worden vanuit Nederland naar Turkije en aangezien ze dat met meerdere overledenen tegelijk doen wordt dat één keer in de zoveel dagen gedaan, dus werd hij uiteindelijk drie dagen na zijn overlijden begraven.
Ik neem aan dat jouw vriend in Turkije verbleef? Dan is het goed mogelijk dat hij binnen 24 uur begraven wordt.
Wat er bij ons (ik bedoel dan mijn dorp) gebeurt is dat het lijk inderdaad binnen 24 uur begraven wordt tenzij er familieleden, bijv een kind dat er bij wil zijn, zijn die nog overgevlogen moeten worden vanuit het buitenland. Dan wachten ze totdat zij arriveren om erbij te kunnen zijn.
Dit wil niet zeggen dat het elders ook binnen 24 uur gebeurt! Dat hangt ook af van cultuur en gewoontes. Stedelingen hebben vaak andere manieren dan dorpelingen.
Het enige wat ik je kan adviseren is dat, mits jij en zijn familie dat wil natuurlijk, jij je vriendin dan maar moet vragen wanneer hij begraven wordt.
Dat weet ik, maar denk jij echt dat iedere Islamitisch Turks gezin (vooral in grotere steden als Istanboel) zich daaraan houden? Natuurlijk niet.quote:Op maandag 1 december 2008 18:51 schreef Burakius het volgende:
Het heeft niet met cultuur te maken msnk, maar het is in lijn met de Islamitische voorschriften. Deze stelt een dode binnen 24 uur te begraven.
Jawel Serhanquote:
Ja klinkt vaag ik weet het...quote:Op maandag 1 december 2008 18:25 schreef msnk het volgende:
Weet jij ook waar hij aan leed? Dit is zo'n vaag verhaal..
En dat het de krant heeft gehaald vind ik ook een beetje...
Zou je ons (mij) op de hoogte kunnen houden van wat er gaande is/wat je van plan bent? Indien je tijd hebt uiteraard...
Natuurlijk wel. Zelfs de gene die het niet weten en denk dat het cultuur is doen het toch ook. Het is verweven in de cultuur. Ik ken niemand die het niet zo heb gedaan.quote:Op maandag 1 december 2008 19:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar denk jij echt dat iedere Islamitisch Turks gezin (vooral in grotere steden als Istanboel) zich daaraan houden? Natuurlijk niet.
De gewoontes van mensen veranderen en een uitvaart behoort tot zo'n gewoonte. Nu weet ik natuurlijk niet of dat in dit geval ook zo is, want dat kan alleen een naaste weten.
Ik wel.quote:Op maandag 1 december 2008 19:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zelfs de gene die het niet weten en denk dat het cultuur is doen het toch ook. Het is verweven in de cultuur. Ik ken niemand die het niet zo heb gedaan.
Wou alleen zeggen dat het uit de Islam komt. That's it. Informatie verschaffen aan hem? Ik weet niet wat hij moet doen bij een moslim begravenis als niet-moslim. Beetje er bij staan denk.quote:Op maandag 1 december 2008 19:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik wel.
En nu?
Maar daar gaat het nu niet om. Als je het beter denkt te weten kun je de jongen toch informatie verschaffen over hoe het wél gaat?
Kan wel maar ik ontvang alleen de TRTinternationaal...quote:
Volgens mij omdat hij de zoon is van een bekende zanger en hij speelde als drummer voor een zangeres Nil Kara(nogwat).. kan het niet zo 1,2,3 opzoeken.quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef msnk het volgende:
Maar waarom heeft de media er zoveel aandacht aan besteedt? Wegens ethisch verantwoording o.i.d?
Familie van Ilhan Sesen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef msnk het volgende:
Maar waarom heeft de media er zoveel aandacht aan besteedt? Wegens ethisch verantwoording o.i.d?
Karaibrahimgil.quote:Op maandag 1 december 2008 19:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij de zoon is van een bekende zanger en hij speelde als drummer voor een zangeres Nil Kara(nogwat).. kan het niet zo 1,2,3 opzoeken.
Wat een timing....quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey mensen
Gecondoleerd nils
Missen jullie Min-e ook zo erg, guys?
Hoe is het?quote:
Ja ook goedquote:
Volgens mij gaat mijn laptop binnenkort dood, op schoot kan echt niet, hij wordt immens warm. Biinnenkort tijd om iets leuks uit te zoeken.quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja ook goed
Klaar met werken lig een beetje half op bed met de laptop op mijn schoot
Turkse thee is lekkerquote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Volgens mij gaat mijn laptop binnenkort dood, op schoot kan echt niet, hij wordt immens warm. Biinnenkort tijd om iets leuks uit te zoeken.
Ik drink een glaasje turkse cay, severmisin?
Nee, niet echt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey mensen
Gecondoleerd nils
Missen jullie Min-e ook zo erg, guys?
Te laat! Ze is er lekker alquote:
Aardig doen tegen Min-e he. Je ga je nog een baan bezorgenquote:
Bezorg een gesprek dan ga ik voortaan lief doen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Aardig doen tegen Min-e he. Je ga je nog een baan bezorgen
quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes! Dan gaan saban en ik dansen!!!
Uhh, ik heb een zwart pak met een rode roos, goed?quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes! Dan gaan saban en ik dansen!!!
Ik ben met 2 blonde nederlanders en nog 2 turkse meisjes. Je zal je me vast wel herkennen, aan de halo om mijn hoofdquote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef saban het volgende:
[..]
Uhh, ik heb een zwart pak met een rode roos, goed?
Wat zal jij aan hebben?
Gawurlari salla, digerlerini ver banaquote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ben met 2 blonde nederlanders en nog 2 turkse meisjes. Je zal je me vast wel herkennen, aan de halo om mijn hoofd
Ik ben geen pooierquote:Op maandag 1 december 2008 20:42 schreef saban het volgende:
[..]
Gawurlari salla, digerlerini ver bana
G. Fawkes je vrouw gaat vreemdquote:Op maandag 1 december 2008 20:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jij zal je handen vol hebben aan mij!!!
Is het al mijn vrouw? Mijn vrouw zou dat nooit doenquote:
Shit happensquote:Op maandag 1 december 2008 20:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het al mijn vrouw? Mijn vrouw zou dat nooit doen
Heeft ie wellicht een permban?quote:Op maandag 1 december 2008 20:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waar is trouwens mijn aanstaande? Ik mis Clio....
Banned, op een heel vreemde wijze.quote:Op maandag 1 december 2008 20:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waar is trouwens mijn aanstaande? Ik mis Clio....
quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Als mijn fiets is gestolen moet ik dus hier zijn?
Nee.quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef Min-e het volgende:
Mag een moslim vrouw ook 4 mannen? Ja toch? Alhoewel maar 4? Waar moet ik de rest laten??
Het heeft niet met mond snoeren te maken saban, dat weet jij ook. Maar laten we een ander onderwerp aansnijden want dit hebben we al zo vaak besproken...quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef saban het volgende:
We mogen er ook niet over spreken, ze snoeren ons de mond.
Als mijn berichten worden ge-edit noem ik dat mondsnoeren, dat weet jij ook.quote:Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het heeft niet met mond snoeren te maken saban, dat weet jij ook. Maar laten we een ander onderwerp aansnijden want dit hebben we al zo vaak besproken...
Ok ander onderwerpquote:Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het heeft niet met mond snoeren te maken saban, dat weet jij ook. Maar laten we een ander onderwerp aansnijden want dit hebben we al zo vaak besproken...
Mjah als je wilt rellen, open dan iig een apart topic zodat je dit topic niet met je mee trekt. Dank jequote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef saban het volgende:
[..]
Als mijn berichten worden ge-edit noem ik dat mondsnoeren, dat weet jij ook.
Ik ben fokradio voor de eerste keer aan het luisteren. Het doet pijn aan mijn oren. Ik ga de cd van Guns 'n Roses luisterenquote:
Linkje?quote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]Hij zou best grappig kunnen zijn ware het niet dat het Marokkanen topic verderop is
Rellen? Hoe kom je daar nou weer bij? De feiten vertellen, sinds wanneer noemt men dat rellen?quote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah als je wilt rellen, open dan iig een apart topic zodat je dit topic niet met je mee trekt. Dank je
Ik heb geen idee, vraag het Mekiquote:
De eerste persoon die ik zou drillen zou xminator zijnquote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Als mijn fiets is gestolen moet ik dus hier zijn?
He das toevallig, laatst was hier nog een headbangende turk!quote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben fokradio voor de eerste keer aan het luisteren. Het doet pijn aan mijn oren. Ik ga de cd van Guns 'n Roses luisteren
Saban?quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef saban het volgende:
[..]
Rellen? Hoe kom je daar nou weer bij? De feiten vertellen, sinds wanneer noemt men dat rellen?
Nee, een Armeen dacht ik.quote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef msnk het volgende:
Trouwens. Die Trigger, is dat ook een Turk?
[..]
De eerste persoon die ik zou drillen zou xminator zijn!
Ja? Die moet ik ontmoetenquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
He das toevallig, laatst was hier nog een headbangende turk!
Rock 'n Coke.quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja? Die moet ik ontmoeten
Ik Turkije is Rock en Metal trouwens heel erg populair is mij opgevallen
Ook ja. Ben ik geweest in 2006quote:
Ben ik de enige die vrij weinig in Turkije is te vinden? Gaan jullie elk jaar?quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja? Die moet ik ontmoeten
Ik Turkije is Rock en Metal trouwens heel erg populair is mij opgevallen
Nee, om het jaar.quote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vrij weinig in Turkije is te vinden? Gaan jullie elk jaar?
quote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef msnk het volgende:
Hoe zijn jullie erachter gekomen waar jullie familie oorspronkelijk vandaan kwam?
Bij ons lijkt niemand het te weten...
Ik ga niet elk jaar. Meer als het een jaar uitkomt. Ik heb me in 2007 hier in Nederland vermaakt door naar festivals te gaan (Fields of Rock en Lowlands) en in 2005 was ik 2 weken naar Londonquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vrij weinig in Turkije is te vinden? Gaan jullie elk jaar?
Via familieouderen als mijn opa...quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef msnk het volgende:
Kunnen de personen die eerder in dit topic het over hun familiegeschiedenis hadden misschien mijn eerder onbeantwoorde vraag beantwoorden? Bvd
[..]
Ik ga nu slapen, om 22.00 uur weer op te staan zodat ik daarna nog een paar uur door kan.quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed, ook een beetje moe. De planning is vanavond, voor de verandering, vroeg naar bed.
Ik heb het van andere familieleden. Ga eens wat rondvragen, begin bij opa-oma etc.quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef msnk het volgende:
Kunnen de personen die eerder in dit topic het over hun familiegeschiedenis hadden misschien mijn eerder onbeantwoorde vraag beantwoorden? Bvd
[..]
quote:Op maandag 1 december 2008 21:16 schreef saban het volgende:
[..]
Ik ga nu slapen, om 22.00 uur weer op te staan zodat ik daarna nog een paar uur door kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |