Een ode aan Min-equote:Op zondag 30 november 2008 23:08 schreef xminator het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om een Min-e topic te maken.
Oh dan moet ik je teleurstellen. Dat ben ik eigenlijk helemaal nietquote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker!
[ afbeelding ]
Als ik potentie zie....quote:Op zondag 30 november 2008 23:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Haha. Dat was snel. Ik wist niet dat mijn uiterlijk zo'n effect kon hebben.
Ohquote:Op zondag 30 november 2008 23:10 schreef G.Fawkes het volgende:
Oh dan moet ik je teleurstellen. Dat ben ik eigenlijk helemaal niet
Wat voor potentie ziet u dan?quote:
Potentie in de zin van ...?quote:Op zondag 30 november 2008 23:11 schreef Min-e het volgende:
Als ik potentie zie....
quote:
quote:Op zondag 30 november 2008 23:12 schreef zarGon het volgende:
Potentie in mijn broek, poppedeerne.
Dank u, maar ik val niet op forumaccounts.quote:Op zondag 30 november 2008 23:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik ook aan jou begin...
Hoe zit het met het aantal cijfers op je bankrekening?
Een stijging die alle verliezen op de beurzen kan doen vergeten?quote:Op zondag 30 november 2008 23:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Potentie in mijn broek, poppedeerne.
Ik heb al twee goede namen:quote:Op zondag 30 november 2008 23:08 schreef xminator het volgende:
Het lijkt mij een goed idee om een Min-e topic te maken.
Haha. We moeten xminator niet op ideeen brengenquote:Op zondag 30 november 2008 23:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Lijkt me beter dat we dat even prive bespreken (er zijn hier ook minderjarigen present)
Zei de minderjarige jonge blomquote:Op zondag 30 november 2008 23:14 schreef Min-e het volgende:
Lijkt me beter dat we dat even prive bespreken (er zijn hier ook minderjarigen present)
There is something about Min-equote:Op zondag 30 november 2008 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb al twee goede namen:
- 'Dating with Min-e''...
- 'İzdivaç-ı Mine'...
Sttttquote:Op zondag 30 november 2008 23:19 schreef xminator het volgende:
Stel hé, stel. Stel min-e is eigenlijk een jongen. Zou het niet grappig zijn
quote:Op zondag 30 november 2008 23:19 schreef xminator het volgende:
Stel hé, stel. Stel min-e is eigenlijk een jongen. Zou het niet grappig zijn
Haar? Welk haar? Ik zie geen haar...quote:Op zondag 30 november 2008 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat haar van haar, een beetje plakkerig lijkt het wel.
Jij hebt mine.rar niet gezienquote:Op zondag 30 november 2008 23:21 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Haar? Welk haar? Ik zie geen haar...
Sorry, had vandaag een badhair dayquote:Op zondag 30 november 2008 23:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, dat haar van haar, een beetje plakkerig lijkt het wel.
Ik wist dat ik iets mistequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |