Je had hem net moeten horen...quote:Op zondag 30 november 2008 22:50 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Haha. Dat zou ik net geen slijmen noemen
Ik ben een jong blompje in de bloei van haar leven...quote:Op zondag 30 november 2008 22:51 schreef G.Fawkes het volgende:
Saban is volgens mij rond de dertig... Hoe oud ben jij dan Min-e of moet ik u zeggen![]()
Het is geen geslijm als het oprecht is he. Misschien zijn dat de momenten waarop hij zich openbaart aan jequote:
Ja, ze is een groen blaadje (geverfd, dat dan weer wel).quote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef Min-e het volgende:
Ik ben een jong blompje in de bloei van haar leven...
Haha. Zolang er maar sprake is van bloeiquote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
Het enige wat nog bloeit is haar neusquote:Op zondag 30 november 2008 22:55 schreef G.Fawkes het volgende:
Haha. Zolang er maar sprake is van bloei
quote:Op zondag 30 november 2008 22:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het enige wat nog bloeit is haar neus
Muurbloempje.quote:Op zondag 30 november 2008 22:53 schreef Min-e het volgende:
[..]
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 | * Silmek istediği bir dosyayı Shift+Del kombinasyonu ile siler, geri dönüşüm kutusu kullanmaz, tükürdüğünü yalamaz. * Windows gezgini kullanmaz, aradığı dosyayı anında bulur. * IP'sini gizlemez. * Windows XPde bir hata olduğunda hata raporu göndermez, ispiyonculuk yapmaz, hoşgörülüdür. * IMAC gibi renkli, cicili bicili bilgisayar kullanmaz. * Görev zamanlayıcı kullanmaz, kafasına estiğinde defrag yapar. * Antivirüsle, spyware ile uğraşmaz. Gerekirse format basar. * Multimedya klavye kullanmaz. * Laptopun dokunmatik faresini kullanmaz, normal fare takar. * Işıklı-janjanlı kasa kullanmaz. * Ekran koruyucu kullanmaz. * Sistemi eski de olsa onu hor görmez, sahip çıkar. * "Bilmiyordum yanlış yaptım PC bozuldu" demez. "Sinirlendim vurdum tekmeyi, bozuldu" der. * Markalı PC almaz, kendi PC'sini kendi toplar. * Bilgisayar ayarlarını kurcalamaktan kaçınmaz. Gerekirse bozar ama yine de kurcalar. * Sınır tanımaz! ADSL limiti 3GB ise 2.9'da durmaz, sörfe devam eder. * Hızlı yazayım derken yaptığı yazım yanlışlarını silmekle uğraşmaz, hemen Enter'a basıp gönderir. * Fedakar olur, yaz sıcağında kendisi boncuk boncuk terlese bile vantilatörü kasadan içeri doğru tutar. * Mouse kullanmaz, klavyedeki hünerlerini her yerde gösterir. * XP'sini Windows klasik temasıyla kullanır. Şekerci dükkanı gibi kullanmaz. * Dial-up'ında "save password" demez, tüm şifrelerini hatırlar hepsi de farklıdır. * USB'den kahve ısıtıcı kullanır. Mutfağa gitmez. Kahvesini yudumlarken kullandığı ICQ'sunda yazışacak birini bulursa, klavyeyi on parmak kullanmak için kahve tutacağı olarak DVD-ROM'unu kullanır. * İşlem yapıyor ikonu olarak kum saati yoktur. Tesbih çeken, volta atan Kadir İnanır bakışlı insan modeli vardır. * Yazılımların LITE sürümlerini kullanmaz. * Ctrl+Alt+Delete ile uğraşmaz direkt reset atar. * Ayna önünde değil, web cam yardımıyla monitör önünde tıraş olur. * 128 MB USB bellek taşımaz, babalar gibi 80 GB sabit disk taşır. * Yamasını kendi yapar, internette yama aramaz. * Bulduğu Windows açıklarını kendi kapatır. * Sistemini power tuşuyla değil anakartın üzerinden kısa devre yaptırarak açar. * Disket sürücüsünden vazgeçmez. * Evinde evcil hayvan yerine virüs besler. * Renkli, cicili bicili Windows Media Player arayüzü yerine, siyah arayüzlü Winamp kullanır. * Uzaktan yardım kullanmaz, hatalı bilgisayar nerdeyse oraya gider. * Beta program kullanmaz. * IE'nin verdiği hatalara sinir olmaz onu bağrına basar yine kullanır. * Klavye bozulduğunda çöpe atmaz oturur can yoldaşını tamir eder...edemezse ettirir. |
He eindelijk de reactie waar ik op zat te wachten! Ben je een beetje knap?quote:Op zondag 30 november 2008 22:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Laat min-e, het enige meisje (vrouw) in het topic eens met rust man
Knap is vrij subjectief he. Mijn moeder vind me een schatjequote:Op zondag 30 november 2008 23:00 schreef Min-e het volgende:
[..]
He eindelijk de reactie waar ik op zat te wachten! Ben je een beetje knap?
Als zij rust krijgt dan wordt ze gek. Hyperactiviteit moet je af en toe prikkelenquote:Op zondag 30 november 2008 22:59 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Laat min-e, het enige meisje (vrouw) in het topic eens met rust man
Verkocht!!quote:Op zondag 30 november 2008 23:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Knap is vrij subjectief he. Mijn moeder vind me een schatje
Maar ik heb een FB
Is dat zo Min-e? Is dat zo? Is dat zo?quote:Op zondag 30 november 2008 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat ik het door begin te krijgen. Min-e is op zoek naar een date (potentiële echtgenoot). Vandaar dat ze IHVK ook zo zat te stalken. Dus trap niet in die gladde praatjes, G.Fawkes. Seni de kaybetmeyelim.![]()
quote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef Min-e het volgende:
(dit itt bij bepaalde anderen beginnend met een A...)
Dank uquote:Op zondag 30 november 2008 23:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Wat een schilderachtige foto. Mooi hoor!
Wacht maar totdat ik ook aan jou begin...quote:Op zondag 30 november 2008 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik denk dat ik het door begin te krijgen. Min-e is op zoek naar een date (potentiële echtgenoot). Vandaar dat ze IHVK ook zo zat te stalken. Dus trap niet in die gladde praatjes, G.Fawkes. Seni de kaybetmeyelim.![]()
Het testosteron loopt spontaan leegquote:Op zondag 30 november 2008 23:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Genoeg over wat min-e denkt en doet jongens. Het testosteron loopt over
Haha. Dat was snel. Ik wist niet dat mijn uiterlijk zo'n effect kon hebben.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |