Omdat ik het een mooie quote vind. En omdat ik hem ken uit een boek dat ik heel mooi vindquote:Op maandag 1 december 2008 10:33 schreef Burakius het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom je onder je avatar eigenlijk die quote heb gezegd![]()
Ik heb em binnen. Ik ga het doorsturen en laat het je weten zodra ik antwoord hebquote:
quote:Op maandag 1 december 2008 11:14 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb em binnen. Ik ga het doorsturen en laat het je weten zodra ik antwoord heb
CV is inmiddels doorgestuurdquote:
I didn't say thatquote:
Linux, vooral webservers. Oyle bisey bul banaquote:Op maandag 1 december 2008 12:42 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
I didn't say that
Gewoon even kijken wat men je hier kan aanbieden
Jij stuur je cv door. Zij nodigen je uit voor gesprek. Je wensen kun je daar overbrengenquote:Op maandag 1 december 2008 12:50 schreef saban het volgende:
[..]
Linux, vooral webservers. Oyle bisey bul bana
Als jij daarvoor kan zorgen doe ik de rest welquote:Op maandag 1 december 2008 12:53 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Jij stuur je cv door. Zij nodigen je uit voor gesprek. Je wensen kun je daar overbrengen
Dank je,quote:Op maandag 1 december 2008 17:39 schreef msnk het volgende:
Dat is inderdaad droevig nieuws, gecondoleerd met jullie verlies.
Dat is een goede vraag en eerlijk gezegd weet ik het zelf ook niet precies.
Toen mijn grootvader begin dit jaar overleed was hij inderdaad niet binnen 24 uur begraven, maar dat is ook logisch want hij moest eerst overgevlogen worden vanuit Nederland naar Turkije en aangezien ze dat met meerdere overledenen tegelijk doen wordt dat één keer in de zoveel dagen gedaan, dus werd hij uiteindelijk drie dagen na zijn overlijden begraven.
Ik neem aan dat jouw vriend in Turkije verbleef? Dan is het goed mogelijk dat hij binnen 24 uur begraven wordt.
Wat er bij ons (ik bedoel dan mijn dorp) gebeurt is dat het lijk inderdaad binnen 24 uur begraven wordt tenzij er familieleden, bijv een kind dat er bij wil zijn, zijn die nog overgevlogen moeten worden vanuit het buitenland. Dan wachten ze totdat zij arriveren om erbij te kunnen zijn.
Dit wil niet zeggen dat het elders ook binnen 24 uur gebeurt! Dat hangt ook af van cultuur en gewoontes. Stedelingen hebben vaak andere manieren dan dorpelingen.
Het enige wat ik je kan adviseren is dat, mits jij en zijn familie dat wil natuurlijk, jij je vriendin dan maar moet vragen wanneer hij begraven wordt.
Dat weet ik, maar denk jij echt dat iedere Islamitisch Turks gezin (vooral in grotere steden als Istanboel) zich daaraan houden? Natuurlijk niet.quote:Op maandag 1 december 2008 18:51 schreef Burakius het volgende:
Het heeft niet met cultuur te maken msnk, maar het is in lijn met de Islamitische voorschriften. Deze stelt een dode binnen 24 uur te begraven.
Jawel Serhanquote:
Ja klinkt vaag ik weet het...quote:Op maandag 1 december 2008 18:25 schreef msnk het volgende:
Weet jij ook waar hij aan leed? Dit is zo'n vaag verhaal..
En dat het de krant heeft gehaald vind ik ook een beetje...
Zou je ons (mij) op de hoogte kunnen houden van wat er gaande is/wat je van plan bent? Indien je tijd hebt uiteraard...
Natuurlijk wel. Zelfs de gene die het niet weten en denk dat het cultuur is doen het toch ook. Het is verweven in de cultuur. Ik ken niemand die het niet zo heb gedaan.quote:Op maandag 1 december 2008 19:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar denk jij echt dat iedere Islamitisch Turks gezin (vooral in grotere steden als Istanboel) zich daaraan houden? Natuurlijk niet.
De gewoontes van mensen veranderen en een uitvaart behoort tot zo'n gewoonte. Nu weet ik natuurlijk niet of dat in dit geval ook zo is, want dat kan alleen een naaste weten.
Ik wel.quote:Op maandag 1 december 2008 19:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zelfs de gene die het niet weten en denk dat het cultuur is doen het toch ook. Het is verweven in de cultuur. Ik ken niemand die het niet zo heb gedaan.
Wou alleen zeggen dat het uit de Islam komt. That's it. Informatie verschaffen aan hem? Ik weet niet wat hij moet doen bij een moslim begravenis als niet-moslim. Beetje er bij staan denk.quote:Op maandag 1 december 2008 19:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik wel.
En nu?
Maar daar gaat het nu niet om. Als je het beter denkt te weten kun je de jongen toch informatie verschaffen over hoe het wél gaat?
Kan wel maar ik ontvang alleen de TRTinternationaal...quote:
Volgens mij omdat hij de zoon is van een bekende zanger en hij speelde als drummer voor een zangeres Nil Kara(nogwat).. kan het niet zo 1,2,3 opzoeken.quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef msnk het volgende:
Maar waarom heeft de media er zoveel aandacht aan besteedt? Wegens ethisch verantwoording o.i.d?
Familie van Ilhan Sesen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef msnk het volgende:
Maar waarom heeft de media er zoveel aandacht aan besteedt? Wegens ethisch verantwoording o.i.d?
Karaibrahimgil.quote:Op maandag 1 december 2008 19:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij de zoon is van een bekende zanger en hij speelde als drummer voor een zangeres Nil Kara(nogwat).. kan het niet zo 1,2,3 opzoeken.
Wat een timing....quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey mensen
Gecondoleerd nils
Missen jullie Min-e ook zo erg, guys?
Hoe is het?quote:
Ja ook goedquote:
Volgens mij gaat mijn laptop binnenkort dood, op schoot kan echt niet, hij wordt immens warm. Biinnenkort tijd om iets leuks uit te zoeken.quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja ook goed
Klaar met werken lig een beetje half op bed met de laptop op mijn schoot
Turkse thee is lekkerquote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Volgens mij gaat mijn laptop binnenkort dood, op schoot kan echt niet, hij wordt immens warm. Biinnenkort tijd om iets leuks uit te zoeken.
Ik drink een glaasje turkse cay, severmisin?
Nee, niet echt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey mensen
Gecondoleerd nils
Missen jullie Min-e ook zo erg, guys?
Te laat! Ze is er lekker alquote:
Aardig doen tegen Min-e he. Je ga je nog een baan bezorgenquote:
Bezorg een gesprek dan ga ik voortaan lief doen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Aardig doen tegen Min-e he. Je ga je nog een baan bezorgen
quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes! Dan gaan saban en ik dansen!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |