Iedereen is te naturaliseren, ook Bob Dylanquote:Op zondag 30 november 2008 23:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bob Dylan turks is
Hoe dat zo?quote:Op zondag 30 november 2008 23:57 schreef G.Fawkes het volgende:
Wisten jullie trouwens dat Bob Dylan turks is
Een beetje turks danquote:Zigman and Anna Zimmerman, emigrated from Odessa in the Russian Empire (now Ukraine) to the United States following the antisemitic pogroms of 1905.[10] His mother's grandparents, Benjamin and Lybba Edelstein, were Lithuanian Jews who arrived in America in 1902.[10] In his autobiography Chronicles: Volume One, Dylan writes that his paternal grandmother's maiden name was Kirghiz and her family originated from Istanbul.
Tanimiyormusun?quote:Op maandag 1 december 2008 00:04 schreef xminator het volgende:
Nu ff serieus, wie is bob dylan?
Als 15-jarige kun je dat niet weten.quote:Op maandag 1 december 2008 00:04 schreef xminator het volgende:
Nu ff serieus, wie is bob dylan?
Dat zou niet zo best zijn. Er moeten ook nog techneuten zijnquote:Op maandag 1 december 2008 00:07 schreef xminator het volgende:
In realiteit doen bijna alle Turkse jongens: economie, rechten.
twijfelgeval.quote:Op maandag 1 december 2008 00:08 schreef G.Fawkes het volgende:
Ik heb Bedrijfskundige Informatica gedaan en begin volgend jaar aan een master Bedrijfskunde. Val ik daarmee in één van je hokjes?
Ik heb het verkeerd geformuleerd. Wat ik bedoel is dus dat bijna iedereen die ik ken zulke opleidingen doen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:12 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat zou niet zo best zijn. Er moeten ook nog techneuten zijn
En hoe is het tegenwoordig op de havo/vwo?quote:
Weet niet, zit pas in 4 vmbo.quote:Op maandag 1 december 2008 00:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
En hoe is het tegenwoordig op de havo/vwo?
Als je zelf ook een economie opleiding doet dan is de kans inderdaad groot dat je soortgenoten tegenkomt (in de klas) Dat heb ik nou met techneutenquote:Op maandag 1 december 2008 00:13 schreef xminator het volgende:
Ik heb het verkeerd geformuleerd. Wat ik bedoel is dus dat bijna iedereen die ik ken zulke opleidingen doen.
Ahh en wat zijn de toekomstplannen?quote:
Natuurlijk,dat is logisch. Maar alle andere Turken die ik ken (buiten school etc.) doen ook allemaal zulke opleidingen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:14 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Als je zelf ook een economie opleiding doet dan is de kans inderdaad groot dat je soortgenoten tegenkomt (in de klas) Dat heb ik nou met techneuten
Ik ga denk ICT doen net zoals menigeen Turken volgen op het MBO.quote:Op maandag 1 december 2008 00:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ahh en wat zijn de toekomstplannen?
Mijn ervaring is ook dat veel turkse jongens economische opleidingen doen...quote:Op maandag 1 december 2008 00:16 schreef xminator het volgende:
[..]
Natuurlijk,dat is logisch. Maar alle andere Turken die ik ken (buiten school etc.) doen ook allemaal zulke opleidingen.
Waarom geen havo?quote:Op maandag 1 december 2008 00:16 schreef xminator het volgende:
Ik ga denk ICT doen net zoals menigeen Turken volgen op het MBO.
Dan zal het aan je omgeving liggen, want ik krijg niet de indruk dat de Turken hier en masse een bepaalde opleiding kiezen. Je mag al blij zijn als ze hun opleiding afmakenquote:Op maandag 1 december 2008 00:16 schreef xminator het volgende:
Natuurlijk,dat is logisch. Maar alle andere Turken die ik ken (buiten school etc.) doen ook allemaal zulke opleidingen.
[..]
Ik ga denk ICT doen net zoals menigeen Turken volgen op het MBO.
Mjah voor mij zou die vraag simpel te beantwoorden zijn geweest maar als jij denkt 'Waarom wel havo', dan moet je het waarschijnlijk niet doen....quote:
Beantwoord jij dan die vraag voor jezelf. Waarom zou jij havo gedaan hebben?quote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah voor mij zou die vraag simpel te beantwoorden zijn geweest maar als jij denkt 'Waarom wel havo', dan moet je het waarschijnlijk niet doen....
Inderdaad zal wel aan m'n omgeving liggen. Maar op internet lees ik het ook wel eens her en der.quote:Op maandag 1 december 2008 00:20 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dan zal het aan je omgeving liggen, want ik krijg niet de indruk dat de Turken hier en masse een bepaalde opleiding kiezen. Je mag al blij zijn als ze hun opleiding afmaken
Omdat ik het gevoel zou hebben dat ik meer in mijn mars heb dan vmbo. Omdat ik ambitieus bent en ik geloof dat het allemaal met je scholing begint. Omdat ik vind dat je op de vmbo weinig leert aan algemene kennis maar dat je klaargestoomd wordt om te gaan werken...quote:Op maandag 1 december 2008 00:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Beantwoord jij dan die vraag voor jezelf. Waarom zou jij havo gedaan hebben?
Dat je na vmbo, mbo gaat doen betekend toch niet dat je niet verder kan studeren. Je kan altijd nog richting het HBO gaan.quote:Op maandag 1 december 2008 00:26 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Omdat ik het gevoel zou hebben dat ik meer in mijn mars heb dan vmbo. Omdat ik ambitieus bent en ik geloof dat het allemaal met je scholing begint. Omdat ik vind dat je op de vmbo weinig leert aan algemene kennis maar dat je klaargestoomd wordt om te gaan werken...
Op het beroepsonderwijs vmbo/hbo krijg je nog weinig algemene kennis tot je. Maar mag ik uit je opmerking opmaken dat je doorgaat met studeren? Dat zou ik iig toejuichen.quote:Op maandag 1 december 2008 00:28 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat je na vmbo, mbo gaat doen betekend toch niet dat je niet verder kan studeren. Je kan altijd nog richting het HBO gaan.
quote:Op maandag 1 december 2008 00:34 schreef xminator het volgende:
Bedankt abi, jij hebt de kijk op scholing verandert. Daarom zal ik m'n best doen om op universitaire niveau te gaan studeren.
Saban ook!quote:
In feite zijn het gewoon Turkse stammen die door de Russen aangegeven zijn met andere namen. Hierdoor is er apartheid geschept tussen de Turkse stammen onderling. Ik heb er dus een hele uitleg over gekeken (link in vorig topic van die professor). Veel mensen in Turkije weten het pas de laatste jaren dat er echt heeel veel andere Turken zijn.quote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef msnk het volgende:
Ik dacht altijd dat er twee soorten Turken waren, Turken en Koerden. Na enige tijd leer je Turkmenen kennen, Azerbeidzjanen, Kazachstanen, Nogays, Chinezen en wie weet wat er nog meer is
Vader kant:quote:Op zondag 30 november 2008 20:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe maakt iedereen het?
Over mijn familie geschiedenis:Onze voorvaderen zijn uit Syrië gekomen als nomadenstam en hebben zich gevestigd in Sivas. Het hoofd van de nomadenstam heette Haydar dus is het dorpje Haydarli gaan heten.
Omdat je moslim bent en altijd het beste en hoog mogelijke wil doen qua opleiding.quote:
Het zou afgrond moeten betekenen. Welke associatie is er dan?quote:Op maandag 1 december 2008 09:59 schreef Burakius het volgende:
Libera eas de ore leonis, ne absorbeat eas tartarus, ne cadant in obscurum.
Requiem - Giuseppe Verdi (1813-1901
p.s.
Tartarus : Tatar. Zit accossiatie in wist je dan.
In het stuk over Kazaanse Tataren stond er iets over de afkomst van het woordje Tatar en daarbij werd dus afgrond ook genoemd. Deze zou gegeven zijn omdat de Tataren destijds wel hielden van "feesten" als je me begrijpt.quote:Op maandag 1 december 2008 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het zou afgrond moeten betekenen. Welke associatie is er dan?
p.s.quote:Op maandag 1 december 2008 10:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het zou afgrond moeten betekenen. Welke associatie is er dan?
Ik denk dat ik je begrijp. Grappig. Waar heb je dat vandaan? Ik wil het lezenquote:Op maandag 1 december 2008 10:14 schreef Burakius het volgende:
[..]
In het stuk over Kazaanse Tataren stond er iets over de afkomst van het woordje Tatar en daarbij werd dus afgrond ook genoemd. Deze zou gegeven zijn omdat de Tataren destijds wel hielden van "feesten" als je me begrijpt.
Mag ik vragen waarom je onder je avatar eigenlijk die quote heb gezegdquote:Op maandag 1 december 2008 10:23 schreef G.Fawkes het volgende:
Tof! Ik ga het document vanavond eens lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |