quote:-scorpione-
Koppig, open-minded, behulpzaam
quote:Burakius
...
quote:ClioSporT
Ik ben een rebel, only God can judge me.
quote:Da.Rock
...
quote:Devrim_
...
quote:dvdfreak
the strong silent type like Gary Cooper
quote:EMEL
Lief, eigenwijs, spontaan en een zieleknijper
quote:IHVK
Schepper van het topic
quote:Jero
Snel, goed en gek
quote:saban
Verliefd, stoer en soms toch verlegen
quote:Slayage
Buffy, Tori en Lynch
quote:stukovich
Realistisch, pragmatisch, af en toe best aardig
quote:TheMagnificent
...
quote:zarGon
Lief, guitig en een sarcast
De OP van hierboven staat hier.quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Turken+Engels =quote:Op zondag 30 november 2008 18:41 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij vindt het leuk om mij uit te lachen hè
Wat is er nú weer grappig!
Waar gaat wat over?quote:Op zondag 30 november 2008 19:02 schreef ACT-F het volgende:
Volgens mij heb ik iets gemist. Waar gaat dit over?
Inderdaad, is altijd grappig om te zienquote:Op zondag 30 november 2008 19:06 schreef msnk het volgende:
Waarom moeten Turkse 40+ers altijd zo ongelofelijk depri doen om ieder klein kwaaltje dat ze hebben
Alsof hun leven helemaal naar de klote is. Alsof het in Turkse dorpen het zoveel beter is zonder een bekwaam gezondheidszorgsysteem
Even vorige topic gelezen. Nou inderdaad, je mag al blij wezen als iemand Engels spreekt, laat staan fatsoenlijk. En het maakt niet uit of dit universitaire studenten zijn of mensen in het zakenleven. Alleen degenen die regelmatig met de Engelse taal in aanraking komen beheersen het redelijk goed, afgezien van de tongval, want dat komt niet goedquote:
Eh, b.v. de TT.quote:Op zondag 30 november 2008 19:09 schreef xminator het volgende:
Waar gaat wat over?
quote:Op zondag 30 november 2008 02:45 schreef Burakius het volgende:
Aksaray (en nee ben geen Koerd, maar een Tataar-Tjetjeen-Turk-Nogay)
quote:Op zondag 30 november 2008 02:54 schreef Burakius het volgende:
[..]
Ik ben geen Koerd![]()
Ik ben een Tatar-Nogay-Turk-Tjetjeen
In plaatjes ben ik dus (gewoon eerste hit google):
Tatar:
[ afbeelding ]
Nogay:
[ afbeelding ]
Turk:
[ afbeelding ]
Tjetjeen:
[ afbeelding ]
Wat was dat toch grappigquote:Op zondag 30 november 2008 02:56 schreef msnk het volgende:
Wacht. Nogay bestaat echt?
Dacht dat je bedoelde dat je geen homo bent, en daarmee de Koerden uitmaakte voor homo's.
quote:Op zondag 30 november 2008 19:20 schreef xminator het volgende:
3 posts dat alles beschrijft
[..]
[..]
[..]
Wat was dat toch grappig![]()
Hoiquote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef msnk het volgende:
Ik dacht altijd dat er twee soorten Turken waren, Turken en Koerden. Na enige tijd leer je Turkmenen kennen, Azerbeidzjanen, Kazachstanen, Nogays, Chinezen en wie weet wat er nog meer is
Koerden zijn etnisch gezien ook geen Turken. Zij behoren tot de Iraanse volkeren, i.t.t. Turkmenen, Azerbaidjanen, Kazachen, Oejgoeren, Tataren, Kirgiziërs, Nogai, etc. (zie hier voor de gehele lijst) die tot dezelfde etnische familie behoren.quote:Op zondag 30 november 2008 19:26 schreef msnk het volgende:
Ik dacht altijd dat er twee soorten Turken waren, Turken en Koerden. Na enige tijd leer je Turkmenen kennen, Azerbeidzjanen, Kazachstanen, Nogays, Chinezen en wie weet wat er nog meer is
quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Min-e het volgende:
Waarom krijg ik honger van het woord nogay?
Nougat?quote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Min-e het volgende:
Wat allemaal uiteindelijk weinig boeit, gezien de algehele vermenging in Turkije.quote:Op zondag 30 november 2008 19:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Koerden zijn etnisch gezien ook geen Turken. Zij behoren tot de Iraanse volkeren, i.t.t. Turkmenen, Azerbaidjanen, Kazachen, Oejgoeren, Tataren, Kirgiziërs, Nogai, etc. (zie hier voor de gehele lijst) die tot dezelfde etnische familie behoren.
Inderdaad, maar ik zeg ook niet dat het iets boeit. Ik zet alleen de fout van msnk recht.quote:Op zondag 30 november 2008 19:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat allemaal uiteindelijk weinig boeit, gezien de algehele vermenging in Turkije.
Weet ik.quote:Op zondag 30 november 2008 19:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik zeg ook niet dat het iets boeit. Ik zet alleen de fout van msnk recht.
Gaat goed. Heb pas over twee weken de eerste tentamens van dit jaar, dus dan pas zou ik er echt iets over kunnen zeggen. Maar ik hou alles gelukkig netjes bij.quote:
Ik studeer iets waar ik zo snel mogelijk mee ga stoppen.quote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaat goed. Heb pas over twee weken de eerste tentamens van dit jaar, dus dan pas zou ik er echt iets over kunnen zeggen. Maar ik hou alles gelukkig netjes bij.![]()
Wat studeerde jij ook alweer? Je eerste jaar toch?
Omdat je hetero bentquote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Min-e het volgende:
Rechten?quote:Op zondag 30 november 2008 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik studeer iets waar ik zo snel mogelijk mee ga stoppen.
Goed.quote:Op zondag 30 november 2008 20:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe maakt iedereen het?
Over mijn familie geschiedenis:Onze voorvaderen zijn uit Syrië gekomen als nomadenstam en hebben zich gevestigd in Sivas. Het hoofd van de nomadenstam heette Haydar dus is het dorpje Haydarli gaan heten.
Mijn ouders zijn in een dorpje van Eskişehir geboren, genaamd Erenköy. Het heet zo omdat er op een heuvel ''Erenler'' (uit een ver verleden) liggen begraven. Ik weet niet hoe ik dat in het Nederlands moet vertalen.quote:
Ben je niet naar een open dag van de universiteit geweest dan?quote:Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Gezondheidswetenschappen.
Was toch niet wat ik ervan had verwacht.
Die verhalen lijken wel op elkaar.quote:Op zondag 30 november 2008 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn in een dorpje van Eskişehir geboren, genaamd Erenköy. Het heet zo omdat er op een heuvel ''Erenler'' (uit een ver verleden) liggen begraven. Ik weet niet hoe ik dat in het Nederlands moet vertalen.
Mijn moeder woont vanaf haar 14e in Nederland. Later is ze met mijn vader getrouwd en die is toen ook naar Nederland gekomen. In 1988 ben ik op aarde gekomen.
Ik heb eigenlijk een lang ironisch verhaal.quote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je niet naar een open dag van de universiteit geweest dan?
Dat is niet waar.quote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Anders had ik vrouwen uitgeprobeerd, die zijn veel liever
Rusland kan ik nog begrijpen (veel Turkische volkeren), maar Ethiopië...quote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef Min-e het volgende:
Mijn familiegeschiedenis is heel ingewikkeld. Maar een neef heeft ooit het een en ander uitgezocht, ik heb familie van Rusland tot zelfs in Ethiopie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |