015, maar werk in R'damquote:Op zondag 30 november 2008 11:39 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Dan schrijf je R'dam en niet deerachter vergeten natuurlijk.
Waar woon jij?
Ik heb nog geen mail gehadquote:Op zondag 30 november 2008 11:40 schreef saban het volgende:
[..]
015, maar werk in R'dam![]()
Staat allemaal in mijn CV
Voglens mij niet, broer. Ik heb niet gezien. Misschien dat het op de spamfilter is gezetquote:
Tamam yine yollarim o zamanquote:Op zondag 30 november 2008 11:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Voglens mij niet, broer. Ik heb niet gezien. Misschien dat het op de spamfilter is gezet
CEO natuulijkquote:
Wat behoort tot je hoofdtaken?quote:Op zondag 30 november 2008 11:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
CEO natuulijk
business consultant
Atiyoquote:Op zondag 30 november 2008 11:59 schreef xminator het volgende:
Wat is een ceo ?
Chief Executive Officerquote:
Banada oyle bisey ayarla, ik ben er heel goed inquote:Op zondag 30 november 2008 12:02 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Chief Executive Officer
Ik kijk bij een implementatietraject mee naar het verandertraject en de processen die daarmee gepaard gaan. Daarnaast breng ik eisen en wensen in kaart.
Prutser, bana sorsaydin was het binnen 2 min opgelost.quote:Gelukkig heb ik een vriend die veel weet van ubuntu en webservers.
Als je in de detachering gaat werken hebben ze altijd werk voor je. Intern doen we heel veel met Microsoft dus dan is het Server 2003/2008 met IIS en dat soort spulquote:Op zondag 30 november 2008 12:08 schreef saban het volgende:
[..]
Prutser, bana sorsaydin was het binnen 2 min opgelost.
Zoeken ze niet mensen die af weet van webservers+linux?
Altijd? Dus sen bana 100% is bulcan? Dankjewelquote:Op zondag 30 november 2008 12:19 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Als je in de detachering gaat werken hebben ze altijd werk voor je. Intern doen we heel veel met Microsoft dus dan is het Server 2003/2008 met IIS en dat soort spul
Hoho. Jij gaat voor een baan voor jezelf zorgen. NIet ikquote:Op zondag 30 november 2008 12:22 schreef saban het volgende:
[..]
Altijd? Dus sen bana 100% is bulcan? Dankjewel
Als jij een gesprek regelt regel ik mn baan welquote:Op zondag 30 november 2008 12:29 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Hoho. Jij gaat voor een baan voor jezelf zorgen. NIet ik
Ik wilde een stofzuigerquote:Op zondag 30 november 2008 12:51 schreef xminator het volgende:
[..]
Ting ting ting ting, jij gaat door voor de koelkast
Nee, stuur maar doorquote:Op zondag 30 november 2008 12:54 schreef xminator het volgende:
[..]
Jammer, dan schenk ik de koelkast aan een goed doel.
Niet hier. Ze is ook geen mod meer. Ik weet het nietquote:Op zondag 30 november 2008 17:08 schreef skippy22 het volgende:
Waar is emel ?
Ik hoef volgens mij tot 2018 niet het leger inquote:Op zondag 30 november 2008 16:43 schreef msnk het volgende:
Paar weekjes leger of paspoort inleveren. Altijd lastig
Stormloop topic
Mwah bijnaquote:Op zondag 30 november 2008 17:24 schreef msnk het volgende:
Ja uitstellen doe ik natuurlijk ook maar heb het liever gedaan voordat ik veertig ben.
Ben jij al in de dertig?
Het is een droom van mij om in Istanbul te wonen maar dan wil ik wel een net zo goede baan daar vinden, dat is een beetje het probleem. Mijn turks is niet zo goed dat ik zonder problemen het zakelijke leven in Istanbul zou kunnen inschietenquote:Op zondag 30 november 2008 17:30 schreef msnk het volgende:
Dan kan je rekken tot 2025 o.i.d
Zijn er hier trouwens mensen met plannen om terug te keren naar land van herkomst? Ik zeker niet, tenzij het een last resort blijkt te zijn
quote:Op zondag 30 november 2008 17:57 schreef msnk het volgende:.
Maar zakendoen in Turkije moet met Engels prima te doen zijn toch?
Ga er een keer heen zou ik zeggen. Je zult betoverd terugkeren. Istanbul is een magische stad, die je gemakkelijk kunt bestempellen als openluchtmuseum. Je kunt de historie op elke straathoek ruiken.quote:Op zondag 30 november 2008 17:57 schreef msnk het volgende:
Ik hoor men altijd zeggen dat in Istanboel wonen helemaal niet zo fijn is als dat het klinkt. Behalve dan voor een paar maanden.
Ik ben er zelf nooit geweest dus ik heb geen idee. Ook niet echt behoefte om het mee te maken eigenlijk.
Ligt eraan in wat voor bedrijf je gaat werken en op welke functie. Maar dan nog zul je die taal wel enigszins moeten kunnen begrijpen.quote:Maar zakendoen in Turkije moet met Engels prima te doen zijn toch?
Jij vindt het leuk om mij uit te lachen hèquote:Op zondag 30 november 2008 17:59 schreef xminator het volgende:
[..]
![]()
Lijkt me wel wat om naar Turkije heen te gaan of met een vaste job of wanneer ik ~45 ben met pensioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |