Wat allemaal uiteindelijk weinig boeit, gezien de algehele vermenging in Turkije.quote:Op zondag 30 november 2008 19:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Koerden zijn etnisch gezien ook geen Turken. Zij behoren tot de Iraanse volkeren, i.t.t. Turkmenen, Azerbaidjanen, Kazachen, Oejgoeren, Tataren, Kirgiziërs, Nogai, etc. (zie hier voor de gehele lijst) die tot dezelfde etnische familie behoren.
Inderdaad, maar ik zeg ook niet dat het iets boeit. Ik zet alleen de fout van msnk recht.quote:Op zondag 30 november 2008 19:54 schreef IHVK het volgende:
[..]
Wat allemaal uiteindelijk weinig boeit, gezien de algehele vermenging in Turkije.
Weet ik.quote:Op zondag 30 november 2008 19:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik zeg ook niet dat het iets boeit. Ik zet alleen de fout van msnk recht.
Gaat goed. Heb pas over twee weken de eerste tentamens van dit jaar, dus dan pas zou ik er echt iets over kunnen zeggen. Maar ik hou alles gelukkig netjes bij.quote:
Ik studeer iets waar ik zo snel mogelijk mee ga stoppen.quote:Op zondag 30 november 2008 20:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gaat goed. Heb pas over twee weken de eerste tentamens van dit jaar, dus dan pas zou ik er echt iets over kunnen zeggen. Maar ik hou alles gelukkig netjes bij.![]()
Wat studeerde jij ook alweer? Je eerste jaar toch?
Omdat je hetero bentquote:Op zondag 30 november 2008 19:50 schreef Min-e het volgende:
Waarom krijg ik honger van het woord nogay?
Rechten?quote:Op zondag 30 november 2008 20:14 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik studeer iets waar ik zo snel mogelijk mee ga stoppen.
Goed.quote:Op zondag 30 november 2008 20:16 schreef G.Fawkes het volgende:
Hoe maakt iedereen het?
Over mijn familie geschiedenis:Onze voorvaderen zijn uit Syrië gekomen als nomadenstam en hebben zich gevestigd in Sivas. Het hoofd van de nomadenstam heette Haydar dus is het dorpje Haydarli gaan heten.
Mijn ouders zijn in een dorpje van Eskişehir geboren, genaamd Erenköy. Het heet zo omdat er op een heuvel ''Erenler'' (uit een ver verleden) liggen begraven. Ik weet niet hoe ik dat in het Nederlands moet vertalen.quote:
Ben je niet naar een open dag van de universiteit geweest dan?quote:Op zondag 30 november 2008 20:19 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee.
Gezondheidswetenschappen.
Was toch niet wat ik ervan had verwacht.
Die verhalen lijken wel op elkaar.quote:Op zondag 30 november 2008 20:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn in een dorpje van Eskişehir geboren, genaamd Erenköy. Het heet zo omdat er op een heuvel ''Erenler'' (uit een ver verleden) liggen begraven. Ik weet niet hoe ik dat in het Nederlands moet vertalen.
Mijn moeder woont vanaf haar 14e in Nederland. Later is ze met mijn vader getrouwd en die is toen ook naar Nederland gekomen. In 1988 ben ik op aarde gekomen.
Ik heb eigenlijk een lang ironisch verhaal.quote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je niet naar een open dag van de universiteit geweest dan?
Dat is niet waar.quote:Op zondag 30 november 2008 20:25 schreef Min-e het volgende:
[..]
Anders had ik vrouwen uitgeprobeerd, die zijn veel liever
Rusland kan ik nog begrijpen (veel Turkische volkeren), maar Ethiopië...quote:Op zondag 30 november 2008 20:28 schreef Min-e het volgende:
Mijn familiegeschiedenis is heel ingewikkeld. Maar een neef heeft ooit het een en ander uitgezocht, ik heb familie van Rusland tot zelfs in Ethiopie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |