Natuurlijk wel. Zelfs de gene die het niet weten en denk dat het cultuur is doen het toch ook. Het is verweven in de cultuur. Ik ken niemand die het niet zo heb gedaan.quote:Op maandag 1 december 2008 19:06 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar denk jij echt dat iedere Islamitisch Turks gezin (vooral in grotere steden als Istanboel) zich daaraan houden? Natuurlijk niet.
De gewoontes van mensen veranderen en een uitvaart behoort tot zo'n gewoonte. Nu weet ik natuurlijk niet of dat in dit geval ook zo is, want dat kan alleen een naaste weten.
Ik wel.quote:Op maandag 1 december 2008 19:12 schreef Burakius het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Zelfs de gene die het niet weten en denk dat het cultuur is doen het toch ook. Het is verweven in de cultuur. Ik ken niemand die het niet zo heb gedaan.
Wou alleen zeggen dat het uit de Islam komt. That's it. Informatie verschaffen aan hem? Ik weet niet wat hij moet doen bij een moslim begravenis als niet-moslim. Beetje er bij staan denk.quote:Op maandag 1 december 2008 19:14 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik wel.
En nu?
Maar daar gaat het nu niet om. Als je het beter denkt te weten kun je de jongen toch informatie verschaffen over hoe het wél gaat?
Kan wel maar ik ontvang alleen de TRTinternationaal...quote:
Volgens mij omdat hij de zoon is van een bekende zanger en hij speelde als drummer voor een zangeres Nil Kara(nogwat).. kan het niet zo 1,2,3 opzoeken.quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef msnk het volgende:
Maar waarom heeft de media er zoveel aandacht aan besteedt? Wegens ethisch verantwoording o.i.d?
Familie van Ilhan Sesen.quote:Op maandag 1 december 2008 19:21 schreef msnk het volgende:
Maar waarom heeft de media er zoveel aandacht aan besteedt? Wegens ethisch verantwoording o.i.d?
Karaibrahimgil.quote:Op maandag 1 december 2008 19:26 schreef nils7 het volgende:
[..]
Volgens mij omdat hij de zoon is van een bekende zanger en hij speelde als drummer voor een zangeres Nil Kara(nogwat).. kan het niet zo 1,2,3 opzoeken.
Wat een timing....quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey mensen
Gecondoleerd nils
Missen jullie Min-e ook zo erg, guys?
Hoe is het?quote:
Ja ook goedquote:
Volgens mij gaat mijn laptop binnenkort dood, op schoot kan echt niet, hij wordt immens warm. Biinnenkort tijd om iets leuks uit te zoeken.quote:Op maandag 1 december 2008 20:16 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja ook goed
Klaar met werken lig een beetje half op bed met de laptop op mijn schoot
Turkse thee is lekkerquote:Op maandag 1 december 2008 20:23 schreef Min-e het volgende:
[..]
Volgens mij gaat mijn laptop binnenkort dood, op schoot kan echt niet, hij wordt immens warm. Biinnenkort tijd om iets leuks uit te zoeken.
Ik drink een glaasje turkse cay, severmisin?
Nee, niet echt.quote:Op maandag 1 december 2008 20:06 schreef G.Fawkes het volgende:
Hey mensen
Gecondoleerd nils
Missen jullie Min-e ook zo erg, guys?
Te laat! Ze is er lekker alquote:
Aardig doen tegen Min-e he. Je ga je nog een baan bezorgenquote:
Bezorg een gesprek dan ga ik voortaan lief doen.quote:Op maandag 1 december 2008 20:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Aardig doen tegen Min-e he. Je ga je nog een baan bezorgen
quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes! Dan gaan saban en ik dansen!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |