Uhh, ik heb een zwart pak met een rode roos, goed?quote:Op maandag 1 december 2008 20:32 schreef Min-e het volgende:
[..]
Nog 2 weekjes! Dan gaan saban en ik dansen!!!
Ik ben met 2 blonde nederlanders en nog 2 turkse meisjes. Je zal je me vast wel herkennen, aan de halo om mijn hoofdquote:Op maandag 1 december 2008 20:34 schreef saban het volgende:
[..]
Uhh, ik heb een zwart pak met een rode roos, goed?
Wat zal jij aan hebben?
Gawurlari salla, digerlerini ver banaquote:Op maandag 1 december 2008 20:40 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik ben met 2 blonde nederlanders en nog 2 turkse meisjes. Je zal je me vast wel herkennen, aan de halo om mijn hoofd
Ik ben geen pooierquote:Op maandag 1 december 2008 20:42 schreef saban het volgende:
[..]
Gawurlari salla, digerlerini ver bana
G. Fawkes je vrouw gaat vreemdquote:Op maandag 1 december 2008 20:50 schreef Min-e het volgende:
[..]
Jij zal je handen vol hebben aan mij!!!
Is het al mijn vrouw? Mijn vrouw zou dat nooit doenquote:
Shit happensquote:Op maandag 1 december 2008 20:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Is het al mijn vrouw? Mijn vrouw zou dat nooit doen
Heeft ie wellicht een permban?quote:Op maandag 1 december 2008 20:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waar is trouwens mijn aanstaande? Ik mis Clio....
Banned, op een heel vreemde wijze.quote:Op maandag 1 december 2008 20:57 schreef Min-e het volgende:
[..]
Waar is trouwens mijn aanstaande? Ik mis Clio....
quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Als mijn fiets is gestolen moet ik dus hier zijn?
Nee.quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef Min-e het volgende:
Mag een moslim vrouw ook 4 mannen? Ja toch? Alhoewel maar 4? Waar moet ik de rest laten??
Het heeft niet met mond snoeren te maken saban, dat weet jij ook. Maar laten we een ander onderwerp aansnijden want dit hebben we al zo vaak besproken...quote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef saban het volgende:
We mogen er ook niet over spreken, ze snoeren ons de mond.
Als mijn berichten worden ge-edit noem ik dat mondsnoeren, dat weet jij ook.quote:Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het heeft niet met mond snoeren te maken saban, dat weet jij ook. Maar laten we een ander onderwerp aansnijden want dit hebben we al zo vaak besproken...
Ok ander onderwerpquote:Op maandag 1 december 2008 21:01 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Het heeft niet met mond snoeren te maken saban, dat weet jij ook. Maar laten we een ander onderwerp aansnijden want dit hebben we al zo vaak besproken...
Mjah als je wilt rellen, open dan iig een apart topic zodat je dit topic niet met je mee trekt. Dank jequote:Op maandag 1 december 2008 21:02 schreef saban het volgende:
[..]
Als mijn berichten worden ge-edit noem ik dat mondsnoeren, dat weet jij ook.
Ik ben fokradio voor de eerste keer aan het luisteren. Het doet pijn aan mijn oren. Ik ga de cd van Guns 'n Roses luisterenquote:
Linkje?quote:Op maandag 1 december 2008 21:00 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]Hij zou best grappig kunnen zijn ware het niet dat het Marokkanen topic verderop is
Rellen? Hoe kom je daar nou weer bij? De feiten vertellen, sinds wanneer noemt men dat rellen?quote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Mjah als je wilt rellen, open dan iig een apart topic zodat je dit topic niet met je mee trekt. Dank je
Ik heb geen idee, vraag het Mekiquote:
De eerste persoon die ik zou drillen zou xminator zijnquote:Op maandag 1 december 2008 20:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Als mijn fiets is gestolen moet ik dus hier zijn?
He das toevallig, laatst was hier nog een headbangende turk!quote:Op maandag 1 december 2008 21:05 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ben fokradio voor de eerste keer aan het luisteren. Het doet pijn aan mijn oren. Ik ga de cd van Guns 'n Roses luisteren
Saban?quote:Op maandag 1 december 2008 21:06 schreef saban het volgende:
[..]
Rellen? Hoe kom je daar nou weer bij? De feiten vertellen, sinds wanneer noemt men dat rellen?
Nee, een Armeen dacht ik.quote:Op maandag 1 december 2008 21:07 schreef msnk het volgende:
Trouwens. Die Trigger, is dat ook een Turk?
[..]
De eerste persoon die ik zou drillen zou xminator zijn!
Ja? Die moet ik ontmoetenquote:Op maandag 1 december 2008 21:08 schreef Min-e het volgende:
[..]
He das toevallig, laatst was hier nog een headbangende turk!
Rock 'n Coke.quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja? Die moet ik ontmoeten
Ik Turkije is Rock en Metal trouwens heel erg populair is mij opgevallen
Ook ja. Ben ik geweest in 2006quote:
Ben ik de enige die vrij weinig in Turkije is te vinden? Gaan jullie elk jaar?quote:Op maandag 1 december 2008 21:09 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ja? Die moet ik ontmoeten
Ik Turkije is Rock en Metal trouwens heel erg populair is mij opgevallen
Nee, om het jaar.quote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vrij weinig in Turkije is te vinden? Gaan jullie elk jaar?
quote:Op maandag 1 december 2008 16:12 schreef msnk het volgende:
Hoe zijn jullie erachter gekomen waar jullie familie oorspronkelijk vandaan kwam?
Bij ons lijkt niemand het te weten...
Ik ga niet elk jaar. Meer als het een jaar uitkomt. Ik heb me in 2007 hier in Nederland vermaakt door naar festivals te gaan (Fields of Rock en Lowlands) en in 2005 was ik 2 weken naar Londonquote:Op maandag 1 december 2008 21:12 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ben ik de enige die vrij weinig in Turkije is te vinden? Gaan jullie elk jaar?
Via familieouderen als mijn opa...quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef msnk het volgende:
Kunnen de personen die eerder in dit topic het over hun familiegeschiedenis hadden misschien mijn eerder onbeantwoorde vraag beantwoorden? Bvd
[..]
Ik ga nu slapen, om 22.00 uur weer op te staan zodat ik daarna nog een paar uur door kan.quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Goed, ook een beetje moe. De planning is vanavond, voor de verandering, vroeg naar bed.
Ik heb het van andere familieleden. Ga eens wat rondvragen, begin bij opa-oma etc.quote:Op maandag 1 december 2008 21:14 schreef msnk het volgende:
Kunnen de personen die eerder in dit topic het over hun familiegeschiedenis hadden misschien mijn eerder onbeantwoorde vraag beantwoorden? Bvd
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |