Valt dat te verzieken dan?quote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:\
users die de SC verzieken
De SC verzieken .quote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
Ik blijf het onzin vinden. Niet over Juup mogen praten, bans zonder reden aangeven, ook niet als daarnaar gevraagd wordt. En users die de SC verzieken en iedereens irritatie oproepen niet bannen.
Je let niet op, is uitgelegd en verder is daar een topic van Yvonne.quote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
Ik blijf het onzin vinden. Niet over Juup mogen praten, bans zonder reden aangeven, ook niet als daarnaar gevraagd wordt. En users die de SC verzieken en iedereens irritatie oproepen niet bannen.
Nee, Adelante verzon ter plekke een regel en kraamde op persoonlijke titel wat onzin uit.quote:Op zondag 30 november 2008 18:49 schreef ondeugend het volgende:
Je let niet op, is uitgelegd en verder is daar een topic van Yvonne.
De laatste nieuwe regel is dat jij op straffe van een ban dit jaar niet meer in KLB FB komt.quote:Op maandag 1 december 2008 03:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, Adelante verzon ter plekke een regel en kraamde op persoonlijke titel wat onzin uit.
Ikkequote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef Slappy het volgende:
Wie vind Boswachter een goeie mod?
Je moeder. (ze stuurde me net een PM !! ).quote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef Slappy het volgende:
Wie vind Boswachter een goeie mod?
Hahah jij bent niet lolig 14 jarige modquote:Op maandag 1 december 2008 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder. (ze stuurde me net een PM !! ).
Jij bent net zo lolig als stuk papier wat uit de wc komtquote:Op maandag 1 december 2008 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder. (ze stuurde me net een PM !! ).
Wij als FA-team, anders zat ie er niet. En ga nu maar weer je moeder pesten met je loletjes.quote:
waarom vind iedereen hem slecht danquote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij als FA-team, anders zat ie er niet. En ga nu maar weer je moeder pesten met je loletjes.
Wat is het nu dan?quote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef dagdag het volgende:
kan ook blij wezen dat er gasten zijn die dit doen
anders werd klb een rotzooi
quote:
Het feit blijft..quote:Op maandag 1 december 2008 13:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Eem gereguleerde/georganiseerde rotzooi....
Nu je toch bezig bent met opruimen: Je vriendin vlak na het poepen vingeren.quote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef Dirkh het volgende:
Ja Boswachter, pleur je eigen topic eens dicht: eeeen KLIK KLIK KLIK ! Draaaai ! eeeeen focus KLIK KLIK KLIK
Kuttopic, bagger.
Neuh, is gewoon bagger. Denk alleen dat er even geen mods online waren.quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent met opruimen: Je vriendin vlak na het poepen vingeren.
Of vallen deze topics onder toelaatbare baggertopics in KLB? Kan een generatiekloofje zijn.
Dude, doe eens niet zo achterlijk. Je baggert, zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
En draai ! KLIK KLIK KLIK
Bio: Waarom sluit je mijn topic ?
Nee uiteraard niet.quote:Op maandag 1 december 2008 23:22 schreef afcajos het volgende:
Zeg boswachter, net of de verpesters van mijn topic hier komen zeuren dat ie weer open moet
Ik vond eigenlijk dat geflame wel tof !quote:Op maandag 1 december 2008 23:22 schreef afcajos het volgende:
Zeg boswachter, net of de verpesters van mijn topic hier komen zeuren dat ie weer open moet
Manager die net waker zijnquote:
Dat is dan niet gelukt.quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:23 schreef dagdag het volgende:
probleem van oudheid als feyenoordfan suarez fan zijn
spelfouten was ik nog aan het editen
quote:
Blind_Guardian, die zat ook in kaste 5quote:Op woensdag 3 december 2008 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
10.000 posts in een maand OMG.
Dat vind ik echt niet meer normaal leuk meer. Gevalletje verslaving.
Net als die ene gast die ineens een leven gingen beginnen en ontmaagd was door een hoer uit Utrecht omdat hij teveel Fokte (hoe heette ie ook alweer ).
Gupje had post 31.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:16 schreef postmortum het volgende:
[KLB Bagger SC #536] Wie eeft de LAPO ? , zeg volgens jullie regels had ik post 31 , dus de lapo
Nieuwe regel: Het maakt niet uit wie de lapo heeft, het nieuwe topic dient in alle gevallen door een baas van de oude garde te worden geopend.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Adelante wil het maar niet leren. Kunnen jullie misschien even 1 rechte lijn trekken wat betreft LAPO's in de SC? Dan is het voor iedereen duidelijk.
Is er een rechte lijn en wordt die gevolgd kom je nog huilen!quote:Op woensdag 3 december 2008 20:24 schreef BobbyB het volgende:
Adelante wil het maar niet leren. Kunnen jullie misschien even 1 rechte lijn trekken wat betreft LAPO's in de SC? Dan is het voor iedereen duidelijk.
Nee. De rechte lijn is altijd geweest dat als er dubbele topics waren, degene met de meeste posts open bleef. Sowieso bestond het topic van PM alleen maar uit kettingsposts van opperkwal.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is er een rechte lijn en wordt die gevolgd kom je nog huilen!
Gelukkig heb jij.. uhm.. uhh.. hmm.. nee laat maar, we zijn je liever kwijt dan rijk.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
gelukkig heb je josefine in je avatar, anders was ik je liever kwijt dan rijjk gewesst.
In plaats dat je nu eens gewoon ingaat op wat ik zeg kom je constant met non argumenten en non reacties terug.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:34 schreef Adelante het volgende:
gelukkig heb je josefine in je avatar, anders was ik je liever kwijt dan rijjk gewesst.
Omdat Adelante graag de baas speelt daar hij thuis niks te zeggen heeft. Het moet nu ineens zoals hij dat wil en als mensen er wat van zeggen moeten ze gewoon hun bek dicht houden.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:37 schreef Emimich het volgende:
Echt, de lapo is de laatste post in het topic. Dat gaat al honderden topics zo, ik snap niet waarom iemand dat zou wijzigen!
Ik ben ook wel benieuwd wat de andere mods ervan vinden. Het gaat al honderden delen zo en nu Adelante mod is moet alles ineens anders. Maar ja, als ik zo terug lees heb ik ook nog steeds geen fatsoenlijk antwoord op mijn vraag waarom de SC geen geschikte plek was om serieuze dingen te bespreken.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:38 schreef Emimich het volgende:
Even een vraagje voor Biogarde, wat vind je eigenlijk van de lapo-new-topic-afspraak op dit moment?
Ik heb nieuws voor je; daar is FB voor, of is dat in jouw regelboekje ook anders?quote:Op woensdag 3 december 2008 20:42 schreef Adelante het volgende:
nee niet enkel hun bek dicht houden, ook nog eens niet in FB komen jankzakken! gemeen he!
Ik denk dat later als je groot bent je het nog moeilijk gaat krijgen in de maatschappij, je zou namelijk eens rekening moeten houden met mensen die anders tegen dingen aankijken en anders reageren.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je; daar is FB voor, of is dat in jouw regelboekje ook anders?
Overigens zijn dat dus precies de reacties die ik bedoel. Adelante, doe iedereen een lol en neem een voorbeeld aan Bio.
Prima, maar sluit dan het topic waarin niet normaal gepost word.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Adelante het volgende:
Jezus, jullie zijn echt nog dommer dan waar ik vooraf voor was gewaarschuwd
Maar goed, even de verklaringsmodus aan: I don't give a fuck! Dat is zeg maar hoe het werkt. Of nou de 301e poster, de 307e poster of desnoods de 288e poster een nieuw deel SC opent. Mijn probleem is dat jullie te dom zijn om daar zelf regels over te maken en dat er dus twee of meer SC's in de KLB active lijst verschijnen. Nou dan sluit ik er eentje, en dat dat dan op willekeur is belust... tsjah, ik zou zeggen regel het zelf een beter
Ik heb zo'n idee dat dat meer voor jou geld. Er zijn namelijk een x aantal users die zus zeggen, maar omdat jij zo zegt, is het ook zo en niet anders.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk dat later als je groot bent je het nog moeilijk gaat krijgen in de maatschappij, je zou namelijk eens rekening moeten houden met mensen die anders tegen dingen aankijken en anders reageren.
Er zijn al genoeg regels omtrent nieuwe topics openen geweest van onze kant, maar mods sloten dan juist weer de verkeerde topics als het een keer fout ging. Waardoor er weer verwarring ontstond. En de meest recente regel is door remlof zelf ingevoerd. En nu sloot jij dus het verkeerde topic als je die regel in acht zou nemen. Dus misschien moet je je eerst ff wat beter informeren/inlezen voordat je mannig gaat doen.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Adelante het volgende:
Maar goed, even de verklaringsmodus aan: I don't give a fuck! Dat is zeg maar hoe het werkt. Of nou de 301e poster, de 307e poster of desnoods de 288e poster een nieuw deel SC opent. Mijn probleem is dat jullie te dom zijn om daar zelf regels over te maken en dat er dus twee of meer SC's in de KLB active lijst verschijnen. Nou dan sluit ik er eentje, en dat dat dan op willekeur is belust... tsjah, ik zou zeggen regel het zelf een beter
En dit lijkt me ook niet echt bevordelijk voor het ontopic-gehalte van de FB.quote:
Iets meer respect en minder minachting is niet verboden hoor.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:47 schreef Adelante het volgende:
Adelante heeft nu eenmaal gewoon z'n eigen regeltjes en dat hebben wij maar te respecteren want zoals hij het ziet is het en niet anders.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:53 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Er zijn al genoeg regels omtrent nieuwe topics openen geweest van onze kant, maar mods sloten dan juist weer de verkeerde topics als het een keer fout ging. Waardoor er weer verwarring ontstond. En de meest recente regel is door remlof zelf ingevoerd. En nu sloot jij dus het verkeerde topic als je die regel in acht zou nemen. Dus misschien moet je je eerst ff wat beter informeren/inlezen voordat je mannig gaat doen.
Meneer wil dat wij respect naar de mods toe dragen. Doen we ook, naar de mods die dat verdienen. Maar hij vind het raar dat mensen geen respect meer hebben als je zo'n houding als hij aanneemt.quote:Op woensdag 3 december 2008 20:56 schreef Emimich het volgende:
[..]
Iets meer respect en minder minachting is niet verboden hoor.
Ok, wij zijn dus zo enorm dom. Als dat zo is, waarom wordt er een goed werkend systeem dan vervangen door een uiteraard zeer slimme mod? Als het zo is dat je er helemaal niets omgeeft, waarom verander je dan de regels en zaai je onrust door je eigen onwetendheid?
Dank, waar kan ik hem in ontvangst nemen?quote:Op donderdag 4 december 2008 19:36 schreef afcajos het volgende:
Adelante heeft zijn/haar award in ieder geval dubbel en dwars terecht gewonnen
Die SC loopt wel door. En daar kan prima over dat soort zaken gediscussieerd worden.quote:Op donderdag 4 december 2008 21:57 schreef dagdag het volgende:
uh mag topic van stem weer open
aangezien het gisteren een sc was en vol is
Het kan prima in de SC gezien we geen wirwar van topics daarover willen hebben.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:01 schreef dagdag het volgende:
ja das goed maar daar posten maar een paar
(tellen klonen mee voor alle stemmen?
Nee.quote:Op vrijdag 5 december 2008 01:29 schreef hard_gay het volgende:
[KLB ECHTE MANNEN SC #546] JODEN
Is dit toegestaan?
quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:50 schreef dagdag het volgende:
wie zet nou elke keer weer een h.itler pic in de sc wiki
heb dat ding er al 110 keer uitgehaald
Ik leg het bij de FA's neer.quote:Op vrijdag 5 december 2008 10:50 schreef dagdag het volgende:
wie zet nou elke keer weer een h.itler pic in de sc wiki
heb dat ding er al 110 keer uitgehaald
Iets met een IP en een user. Gevolgen zijn voor die user. Wie, wat en hoe doet er niet toe.quote:
Waarom heeft deze kutkloon nog steeds geen ban?quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:04 schreef hard_gay het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben wel benieuwd eigenlijk. Vertel op.quote:Op vrijdag 5 december 2008 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Iets met een IP en een user. Gevolgen zijn voor die user. Wie, wat en hoe doet er niet toe.
Waaromquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:07 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom heeft deze kutkloon nog steeds geen ban?
Okquote:Op vrijdag 5 december 2008 19:01 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Iets met een IP en een user. Gevolgen zijn voor die user. Wie, wat en hoe doet er niet toe.
Al zo'n zes maanden.quote:
Stond er in de OP van de SC niet ergens dat je niet in feedback moet gaan huilen over het topic openen?quote:
Ja. Volgens mij stond daar ook dat jij een loser bent en moet stoppen met posten.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stond er in de OP van de SC niet ergens dat je niet in feedback moet gaan huilen over het topic openen?
Dan moet je ook niet huilen over het huilen van het topic openen van de SC.quote:Op vrijdag 5 december 2008 22:42 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stond er in de OP van de SC niet ergens dat je niet in feedback moet gaan huilen over het topic openen?
Maar jij huilt nu om het huilen over het huilen, is dat niet erger?quote:Op zaterdag 6 december 2008 11:32 schreef Adelante het volgende:
zeg blijven we huilen om het huilen van het huilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Thanks, ga het ff aanpassen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi, viel me net even op dat in de FAQ Juup nog staat en niet Adelante, ik dacht ik meld het even!
Fijn dat er iemand de FAQ leestquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi, viel me net even op dat in de FAQ Juup nog staat en niet Adelante, ik dacht ik meld het even!
Leuke lemmingen zijn toegestaan (eigenlijk meer ONZ materiaal) en sleechte worden gesloten. Wat is leuk en wat is slecht? Puur subjectief bepaald door de actieve moderator.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik was even benieuwd naar de regels t.o.v lemmingen enzo.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Na 3 maanden zouden we toch weer ruilen?quote:
Ssssssssssssstquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na 3 maanden zouden we toch weer ruilen?
Wat is dit voor onzin? Het is gewoon een serieus bedoeld topic, een normale klacht, een gegronde klacht en er stond geen 1 baggerpost in. Kijk eens rond in KLB, en dan zie je 10 topics die stuk voor stuk tien keer zoveel bagger bevatten. Ik eis onmiddelijk een verklaring, serieus.quote:Op zondag 7 december 2008 13:41 schreef Adelante het volgende:
bagger
lakitu,
ga je nog iets bijdragen aan fok!
of blijft het hier bij
Die spelling kan me verrekken, let liever maar op je eigen grammatica en met name het gebruik van hoofdletters. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 7 december 2008 14:01 schreef Adelante het volgende:
Onmiddellijk is dubbel "d", dubbel "l".
Het was een slecht topic met een kansloos grote smilie, niet over nagedacht en je begon al met uitlokkingen stad <-> dorp, met andere woorden bagger.
Nee. Waarom reageer je niet gewoon normaal? En waarom, als je toch al bezig bent, sluit je niet de helft van alle actieve topics in KLB op dit moment? Allemaal bagger.quote:
Inhoudelijk ingaan op iets, een valide reden geven waarom hij een bepaalde actie doet of uberhaupt eens normaal of met respect reageren is niet zijn sterkste kant. Zo sloot hij vanochtend ook tegen zijn eigen regels het topic van de TS die volgens zij regeltjes de LAPO had en ik vraag me niet eens meer af waarom noch ga ik met hem erover in discussie. Hij is er duidelijk om mensen te irriteren.quote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Waarom reageer je niet gewoon normaal? En waarom, als je toch al bezig bent, sluit je niet de helft van alle actieve topics in KLB op dit moment? Allemaal bagger.
HAHAHA je zei hoerover.quote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef Adelante het volgende:
Fijn dat de loting is geslaagd, discussie kan verder in SC, waar dit initiatief ook begonnen is.
Bobby-B, klagen in FB hoerover heeft geen zin
Ach, Adelante is in ieder geval consequent in het inconsequent zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 14:33 schreef BobbyB het volgende:
Inhoudelijk ingaan op iets, een valide reden geven waarom hij een bepaalde actie doet of uberhaupt eens normaal of met respect reageren is niet zijn sterkste kant. Zo sloot hij vanochtend ook tegen zijn eigen regels het topic van de TS die volgens zij regeltjes de LAPO had en ik vraag me niet eens meer af waarom noch ga ik met hem erover in discussie. Hij is er duidelijk om mensen te irriteren.
Wilde ze nét posten toen er een slotje op kwam.quote:
Ik vind ze steeds beter worden, slotjesquote:Op zondag 7 december 2008 23:08 schreef MouzurX het volgende:
Je modkunsten worden met de dag slechter
Je posts ook.quote:Op zondag 7 december 2008 23:08 schreef MouzurX het volgende:
Je modkunsten worden met de dag slechter
quote:Op zondag 7 december 2008 23:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vind ze steeds beter worden, slotjes
Ik bedoel, niet eens een hilarische sluitpostquote:
Ik lees dit nu pas, had ik ergens over moeten klagen? Mooi gemiste kans dit. Maar goed, heb nog wel wat voor je, ook al ga je er toch niet op in.quote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef Adelante het volgende:
Fijn dat de loting is geslaagd, discussie kan verder in SC, waar dit initiatief ook begonnen is.
Bobby-B, klagen in FB hoerover heeft geen zin
quote:
Vette UI trouwens... past bij je kleurtjequote:
Ik ben niet van de hilarische sluitposts, helaas.quote:Op zondag 7 december 2008 23:13 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ik bedoel, niet eens een hilarische sluitpost
Wat moet er nou van fok worden als alle modjes gewoon "slotje" zouden posten als Lapo?
Ah, opnieuw een mooie inhoudelijke post van Ade.quote:
Is daar geen cursus voor dan ?quote:Op zondag 7 december 2008 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik ben niet van de hilarische sluitposts, helaas.
Kun jij niet in een melkfabriek gaan werken ofzo, met die zuurtegraad kun je in een dag van volle melk extra belegen kaas makenquote:Op zondag 7 december 2008 23:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ah, opnieuw een mooie inhoudelijke post van Ade.
Lolzquote:Op zondag 7 december 2008 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun jij niet in een melkfabriek gaan werken ofzo, met die zuurtegraad kun je in een dag van volle melk extra belegen kaas maken
quote:Op zondag 7 december 2008 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kun jij niet in een melkfabriek gaan werken ofzo, met die zuurtegraad kun je in een dag van volle melk extra belegen kaas maken
Dit bedoel ik dus. Ik zou me toch maar eens afvragen waarom jij de enige mod bent waar ik zoveel tegen loop te zeiken. Misschien he, heel misschien ligt het gewoon aan jou? Maar het is goed hoor, ik kom wel hier weer terug als ik wat op de andere mods heb aan te merken... en dat is gelukkig amper. Voor jou doe ik geen moeite meer.quote:Op zondag 7 december 2008 23:20 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met jou, die andere modjes zijn ook allemaal kutquote:Op zondag 7 december 2008 23:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus. Ik zou me toch maar eens afvragen waarom jij de enige mod bent waar ik zoveel tegen loop te zeiken. Misschien he, heel misschien ligt het gewoon aan jou? Maar het is goed hoor, ik kom wel hier weer terug als ik wat op de andere mods heb aan te merken... en dat is gelukkig amper. Voor jou doe ik geen moeite meer.
Mwa misschien, maar die kunnen tenminste op een normale manier reageren. Maar aan de andere kant, ik open dan ook nooit kuttopics.quote:Op zondag 7 december 2008 23:25 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan is er iets mis met jou, die andere modjes zijn ook allemaal kut
Jullie zouden toch weer wisselen?quote:
Q.E.D.quote:Op zondag 7 december 2008 23:15 schreef Adelante het volgende:
Dit kan ik beamenquote:
Nogmaals, ik leg me er prima bij neer als iets beleid is. Maar "omdat ik het zeg" zonder verdere uitleg daar heb ik een hekel aan en is ook wel erg makkelijk. Niet alleen neem je het mod zijn niet serieus, maar maak je ook jezelf belachelijk in mijn ogen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:33 schreef Sackboy het volgende:
Eens met BobbyB. Een keer een grapje maken als mod is prima, maar constant alle kritiek wegwuiven lijkt me niet de bedoeling als mod zijnde. Je doet nu als een klein kind die denkt dat niemand hem ziet als ie ze muts over zn ogen trekt. Zo werkt het dus niet, als je geen weerwoord hebt is het alleen maar duidelijker dat je niet geschikt bent als moderator. Dus reageer in het vervolg gewoon eens inhoudelijk.
Nee, nee, don't make it stop.quote:
Twee weekjes? Feels like a lifetime Maar zoals gezegd, ik ben weg hier, want meer dan dit soort reacties komt er toch niet uit jou.quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, nee, don't make it stop.
Ik ben zo benieuwd wat voor beeld users hebben van me na twee weekjes modereren in KLB
Ok, your call.quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd wat voor beeld users hebben van me na twee weekjes modereren in KLB
Wat wil je nou, dat er nog 10 onderbouwde posts hier komen en dat je weer quasi-grappig kan reageren?quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
Bij pr at fok.nl.quote:Op zondag 7 december 2008 23:52 schreef Sackboy het volgende:
Remlof, even offtopic maar bij wie moet je zijn om je gewonnen prijs te regelen?
In je voorgaande post geef je nog woordelijk aandat ik klaarblijkelijk niet met kritiek kan omgaan, dan vraag ik om een evaluatie van twee weken KLB modden en kom je weer met cliché's om je er makkelijk van af te maken.quote:Op zondag 7 december 2008 23:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Twee weekjes? Feels like a lifetime Maar zoals gezegd, ik ben weg hier, want meer dan dit soort reacties komt er toch niet uit jou.
In tegenstelling tot wat jouw klonen/vrienden beweren, sta ik wel degelijk open voor opbouwende kritiek, dus kom met tips en opmerkingen.quote:Op zondag 7 december 2008 23:53 schreef Emimich het volgende:
[..]
Wat wil je nou, dat er nog 10 onderbouwde posts hier komen en dat je weer quasi-grappig kan reageren?
Okidoki.quote:
'Je er makkelijk van af maken' is jou anders ook niet onbekend.quote:Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
In je voorgaande post geef je nog woordelijk aandat ik klaarblijkelijk niet met kritiek kan omgaan, dan vraag ik om een evaluatie van twee weken KLB modden en kom je weer met cliché's om je er makkelijk van af te maken.
quote:Op zondag 7 december 2008 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
Geen. Overigens heeft jouw post (in tegenstelling tot de andere) niets met feedback temaken. Baggeren doe je maar in de SC, niet hier.quote:Op maandag 8 december 2008 00:20 schreef Broekpaling het volgende:
Welke van de 2 slow chats zullen we doen?
Ofwel welke kan er dicht?
Ik bedoel dat er 2 dezelfde delen nu zijn. Die blijven allebei open?quote:Op maandag 8 december 2008 00:25 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Geen. Overigens heeft jouw post (in tegenstelling tot de andere) niets met feedback temaken. Baggeren doe je maar in de SC, niet hier.
Ik bekijk het even.quote:Op maandag 8 december 2008 00:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat er 2 dezelfde delen nu zijn. Die blijven allebei open?
[KLB Bagger SC #563] Last.fm for the win!
[KLB Bagger SC #563] Waar Smart_Ass haar foto's gaat posten
Als dat zo is is dat nieuw voor mij want meestal werd de SC gesloten die niet door de persoon met de lapo gemaakt was. Of er zat een tijdsverschil van 10 minuten zonder SC in.
Ja sorry. Ik geef altijd een kleine draai aan mijn posts.quote:Op maandag 8 december 2008 00:32 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik bekijk het even.
Je post was dus wel feedback, volgende keer even duidelijker zijn
Was me nog niet opgevallen dat er 2 waren. Ik heb er dan ook een dichtgepleurd.quote:Op maandag 8 december 2008 00:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik geef altijd een kleine draai aan mijn posts.
Mooi, ik dank u!quote:Op maandag 8 december 2008 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Was me nog niet opgevallen dat er 2 waren. Ik heb er dan ook een dichtgepleurd.
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).quote:
Je meent hetquote:Op maandag 8 december 2008 01:36 schreef Devvie het volgende:
Er is duidelijk weer iets mis met de OP van de slowchat. Lemonparty opa's erin en een goatse achtig geval.
Slaap eens een dagje uit, is goed voor je humeurquote:Op maandag 8 december 2008 06:22 schreef yvonne het volgende:
Fyi, mocht er nog één keer een verneukte OP in de Sc staan gooi ik de SC onherroepelijk dicht.
Dat hebben jullie dan aan jezelf te danken.
Mij valt het niet op hoor. Doe dat inclusief dat gezeur altijd als je lang doet over het posten van het nieuwe deel..quote:Op maandag 8 december 2008 07:21 schreef boem-dikkie het volgende:
Je kunt je OP wel wijzigen als die dingen erin staan.
Dat snap ik snoes !quote:Op maandag 8 december 2008 07:27 schreef boem-dikkie het volgende:
Post de wiki-OP en kijk of er dingen anders zijn en verander deze eventueel.
Jup, dat is zo. Maarja wij kunnen er niet veel aan doen en als Yvonne nu de schuld op ons af wil schuiven al helemaal niet meer!quote:Op maandag 8 december 2008 07:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen met een beetje respect voor hun SC moeten gewoon eens opkutten met het veranderen van die wiki. Ik weet niet wie het steeds doet maar 't wordt zwaar irritant.
In een wiki kan je toch zien wie wat veranderd?quote:Op maandag 8 december 2008 07:30 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen met een beetje respect voor hun SC moeten gewoon eens opkutten met het veranderen van die wiki. Ik weet niet wie het steeds doet maar 't wordt zwaar irritant.
Nou, wat ik vind, is dat je wel de juiste topics sluit, en dat verder goed doet, maar wanneer mensen dan hier komen vragen waarom dat topic dicht ging, leg dan gewoon uit, nou, dit en dat, daarom is hij niet goed, en gaat hij dicht. Jij zegt meestal iets in de zin van Bagger. en dat moet dan genoeg zijn. Als iemand hier naar toe komt te klagen, wordt hij er best pissed van als hij met een woordje meteen wordt afgescheept. Zo denk ik erover, in ieder gevalquote:Op zondag 7 december 2008 23:56 schreef Adelante het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat jouw klonen/vrienden beweren, sta ik wel degelijk open voor opbouwende kritiek, dus kom met tips en opmerkingen.
De meeste bagger die gesloten wordt heeft helemaal geen uitleg nodig. En een handvol users komen hier echt niet oprecht klagen over dat hun topic dicht is, die komen de helft van de tijd gewoon trollen.quote:Op maandag 8 december 2008 09:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, wat ik vind, is dat je wel de juiste topics sluit, en dat verder goed doet, maar wanneer mensen dan hier komen vragen waarom dat topic dicht ging, leg dan gewoon uit, nou, dit en dat, daarom is hij niet goed, en gaat hij dicht. Jij zegt meestal iets in de zin van Bagger. en dat moet dan genoeg zijn. Als iemand hier naar toe komt te klagen, wordt hij er best pissed van als hij met een woordje meteen wordt afgescheept. Zo denk ik erover, in ieder geval
Of 'm gewoon niet meer op een wiki plaatsen:quote:Op maandag 8 december 2008 07:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat snap ik snoes !
Waar ik persoonlijk voor stem is dat iedereen uit de slowchat de OP gewoon opslaat op zijn of haar computer, dan heb je 'm even makkelijk opgezocht en kunnen dit soort dingen worden voorkomen.
Je hebt moeite met lezen? Ik heb al een paar keer gezegd waar ik bij jou tegen aan loop. Lees FB maar eens terug daar zul je precies zien welke kritiek ik heb. Ik blijf het niet herhalen. Daarbij als iemand zich er makkelijk van afmaakt ben je het zelf wel want ik heb nog steeds geen inhoudelijke reactie van je gezien op mijn kritiek. Er komen alleen "grappig" bedoelde reacties uit.quote:Op zondag 7 december 2008 23:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
In je voorgaande post geef je nog woordelijk aandat ik klaarblijkelijk niet met kritiek kan omgaan, dan vraag ik om een evaluatie van twee weken KLB modden en kom je weer met cliché's om je er makkelijk van af te maken.
En om dan wat tips te geven wat je aan jezelf kan verbeteren:quote:Op zondag 7 december 2008 23:45 schreef BobbyB het volgende:
Zijn beleid rammelt gewoon aan alle kanten, kritiek kan hij klaarblijkelijk niet mee omgaan en zijn mod-acties verantwoorden komt niet verder dan "daarom", tenminste als daar op een normale manier om gevraagd word.
TOP IQM! Gewoon die gebruiken voortaan.quote:Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Of 'm gewoon niet meer op een wiki plaatsen:
http://sites.google.com/site/klbscop/
quote:Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Of 'm gewoon niet meer op een wiki plaatsen:
http://sites.google.com/site/klbscop/
Rollenspel kan in WoW. We zijn geen kleuterforum.quote:Op maandag 8 december 2008 16:44 schreef Konijntjes het volgende:
Kan de boswachter uitleggen waarom mijn topic gesloten is? Ik heb zojuist de FAQ en regeltjes van KLB doorgelezen, maar heb geen reden gezien waarom mijn topic hier niet zou thuis horen danwel nomineert voor een slotje..
Kun je dat uitleggen op een manier die ik begrijp?quote:Op maandag 8 december 2008 16:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Rollenspel kan in WoW. We zijn geen kleuterforum.
Dat je topic een baggertopic is.quote:Op maandag 8 december 2008 16:53 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Kun je dat uitleggen op een manier die ik begrijp?
Want? Het is een serieuze klacht, waar ik over klaag, waarbij de klacht me duidelijk lijkt. Of mis ik iets?quote:
uh niet voor het een of ander , als iemand de sc een kunstje zou willen flikken , past die de op zodanig aan dat die verneukt wordt en dan gaat daardoor de sc dicht door derden . Terwijl de vaste sc-ers respect voor elkaar hebbenquote:Op maandag 8 december 2008 06:22 schreef yvonne het volgende:
Fyi, mocht er nog één keer een verneukte OP in de Sc staan gooi ik de SC onherroepelijk dicht.
Dat hebben jullie dan aan jezelf te danken.
Ook vaste SC'ers hebben wel eens de OP moedwillig verneukt. Wellicht niet met policy-overschrijdende plaatjes, maar toch.quote:Op maandag 8 december 2008 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
uh niet voor het een of ander , als iemand de sc een kunstje zou willen flikken , past die de op zodanig aan dat die verneukt wordt en dan gaat daardoor de sc dicht door derden . Terwijl de vaste sc-ers respect voor elkaar hebben
Maak gebruik van de oplossing welke IQM hiervoor gevonden heeft, of donder die overbodige OP er gewoon uit.quote:Op maandag 8 december 2008 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
uh niet voor het een of ander , als iemand de sc een kunstje zou willen flikken , past die de op zodanig aan dat die verneukt wordt en dan gaat daardoor de sc dicht door derden . Terwijl de vaste sc-ers respect voor elkaar hebben
Ludo voor KLB modquote:Op maandag 8 december 2008 18:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Maak gebruik van de oplossing welke IQM hiervoor gevonden heeft, of donder die overbodige OP er gewoon uit.
Zoals ik ook al in de SC zelf zei; we weten dat er regelmatig gekloot word in die OP dus is het handig om de OP eerst de previewen. Maar goed, er is nu een oplossing dankzij IQMquote:Op maandag 8 december 2008 18:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
Wtf?quote:Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
Omg, je snapt niet dat het een metafoor is?quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef damsco het volgende:
Zou iemand even naar mijn topic kunnen kijken. Bedreiging richting mij en mede users door DutchErrorist.
Mushroomhead
Je noemt dat een belediging ? Kom op jij vergelijkt hier constant alles wat met rock heeft te maken met kneuzen en nu ben jij op je teentjes getrapt?quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef damsco het volgende:
Zou iemand even naar mijn topic kunnen kijken. Bedreiging richting mij en mede users door DutchErrorist.
Mushroomhead
Neequote:Op maandag 8 december 2008 22:52 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Omg, je snapt niet dat het een metafoor is?
Je zegt tegen mij dat ik op je hitlist sta (doodsbedreiging), iets wat ik niet hoef te accepteren. Op zijn minst zou een ban op zijn plaats zijn. Dit hoef ik niet te pikken van jou.quote:
quote:Op maandag 8 december 2008 23:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Je zegt tegen mij dat ik op je hitlist sta (doodsbedreiging), iets wat ik niet hoef te accepteren. Op zijn minst zou een ban op zijn plaats zijn. Dit hoef ik niet te pikken van jou.
Ik wacht dan ook eerst de reactie van een moderator af, ik heb er vertrouwen in dat deze passende maatregelen treft.
To be continued
+1. Zeikwijf.quote:Op maandag 8 december 2008 23:11 schreef timmmmm het volgende:
Voor het geval iemand mijn mening intressant vindt:
Als je dat al bedreiging vindt, weet ik het ook niet meer
Nou wordt die mooi! Ik negeer jou gedurende het hele topic, gezien je toch nooit normaal kan communcieren. En nu zou IK een BAN moeten krijgen? Je plaatst fokking verschillende doodsbedreigingen, gast waar ben je mee bezig? http://www.geenstijl.nl/m(...)o_geen_nekschot.html. Zoals je ziet breng je zo heel FOK! in diskrediet.quote:Op maandag 8 december 2008 23:16 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dude normaal neem jij het er ook niet zo nauw mee, maar omdat ik nu een grapje maak over hoe ik jouw topics zo snel vind ben je in 1 keer heel bang omdat ik je koud zou maken? Geeeez wat voor gangster ben jou nou? Zit je nu in een hoekje te huilen of niet?
Een passende maatregel zou een ban op jouw adres zijn, vanwege het constant blijven bashen van mensen die metal luisteren.
Ik zou de eerste 2 weken niet rustig slapen DutchErrorist komt als een redelijke psycho op mij over, je weet het maar nooit met die metalgasten. Ritueel slachten geeft ze vaak een kick hequote:Op maandag 8 december 2008 23:26 schreef Konijntjes het volgende:
neem je jezelf niet een beetje te serieus? Of ben je nu echt bang?
quote:Op maandag 8 december 2008 23:22 schreef damsco het volgende:
[..]
Nou wordt die mooi! Ik negeer jou gedurende het hele topic, gezien je toch nooit normaal kan communcieren. En nu zou IK een BAN moeten krijgen? Je plaatst fokking verschillende doodsbedreigingen, gast waar ben je mee bezig? http://www.geenstijl.nl/m(...)o_geen_nekschot.html. Zoals je ziet breng je zo heel FOK! in diskrediet.
Echt hier kom je niet onderuit! Alsof je een speler met voetbal een doodschop geeft, en vervolgens zegt "ja maar het is toch maar een spelletje".
zou of zal?quote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zou de eerste 2 weken niet rustig slapen DutchErrorist komt als een redelijke psycho op mij over, je weet het maar nooit met die metalgasten. Ritueel slachten geeft ze vaak een kick he
Jij lokt hem zelf uit, door te vragen waar ie met z'n reactie blijft en dan kom je hier klagen als ie 'n vrij onschuldig grapje over een hitlist maakt.quote:Op maandag 8 december 2008 22:49 schreef damsco het volgende:
Mushroomhead
Dit dus. We snappen je nu wel Damsco...quote:Op maandag 8 december 2008 23:28 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik zou de eerste 2 weken niet rustig slapen DutchErrorist komt als een redelijke psycho op mij over, je weet het maar nooit met die metalgasten. Ritueel slachten geeft ze vaak een kick he
Dat slijmen bij Adelante helpt welquote:Op maandag 8 december 2008 23:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jij lokt hem zelf uit, door te vragen waar ie met z'n reactie blijft en dan kom je hier klagen als ie 'n vrij onschuldig grapje over een hitlist maakt.
* DutchErrorist pakt een kapmes.quote:
doodsbedreigingen zijn niet toegestaan, maar ik vind deze te verkapt om tegen op te treden, er waren ergere posts in je topic die mij eerder triggerden tot noten van die users.quote:Op maandag 8 december 2008 23:36 schreef damsco het volgende:
Ah een dubbele moraal Adelante? Doodsbedreigingen zijn dus gewoon toegestaan door jou? Maak je eens nuttig als mod zijnde, hiervoor ben je onder andere aangesteld!
Hou nu eens op met jezelf belachelijk te maken In dat topic van jou kreeg ik een doodsbedreiging naar mijn kop gesmeten jij niet.quote:Op maandag 8 december 2008 23:36 schreef damsco het volgende:
Ah een dubbele moraal Adelante? Doodsbedreigingen zijn dus gewoon toegestaan door jou? Maak je eens nuttig als mod zijnde, hiervoor ben je onder andere aangesteld!
ik zou als ik jou was maar onder mijn bed gaan slapen, ik lees net dat 'ie z'n kapmes al gepakt heeft. Sterkte dan, de komende weken(we weten natuurlijk niet wanneer hij je te pakken krijgt en hoe lang dat ritueel slachten gaat duren, maar omdat het het laatste is dat je meemaakt zou ik zeggen: geniet er van, en maakt er iets van om trots op te zijn!).quote:Op maandag 8 december 2008 23:36 schreef damsco het volgende:
Op zijn minst had je DutchErrorist hiervoor een waarschuwing kunnen geven. Je geeft nu een signaal naar buiten dat het geoorloofd is om desbetreffende uitspraken te doen, iets waar niemand bij gebaat is lijkt mij?quote:Op maandag 8 december 2008 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
doodsbedreigingen zijn niet toegestaan, maar ik vind deze te verkapt om tegen op te treden, er waren ergere posts in je topic die mij eerder triggerden tot noten van die users.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Op zijn minst had je DutchErrorist hiervoor een waarschuwing kunnen geven. Je geeft nu een signaal naar buiten dat het geoorloofd is om desbetreffende uitspraken te doen, iets waar niemand bij gebaat is lijkt mij?
Lees je posts en dat topic eens terug, en wees eens eerlijk vind je niet dat je jezelf wat voor lul zet?quote:
Zelden zulke zieke reacties gezien in 1 topic, en allemaal op naam van jou, chapeau!quote:Op maandag 8 december 2008 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lees je posts en dat topic eens terug, en wees eens eerlijk vind je niet dat je jezelf wat voor lul zet?
Laat mij eens wat zien van die postsquote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Zelden zulke zieke reacties gezien in 1 topic, en allemaal op naam van jou, chapeau!
Dan lees je het topic maar lekker zelf terug. Doei!quote:Op maandag 8 december 2008 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Laat mij eens wat zien van die posts
Faal. Dag Damsco onze straatsoldaat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Dan lees je het topic maar lekker zelf terug. Doei!
Smerige rat dat je bentquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Faal. Dag Damsco onze straatsoldaat.
-edit-quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik word hier trouwens ook wel een beetje moe van:
rise against is uitverkocht
damsco moet in elk topic zeggen hoe leuk hij metal vind.
Top, en vanaf nu zal ik wat minder zeiken okeequote:Op maandag 8 december 2008 22:09 schreef Adelante het volgende:
Iedereen bedankt voor de (opbouwende) feedback, ik zal kijken hoe ik het mee kan nemen bij mijn mod zijn
Aangezien de boswachter kennelijk betere dingen te doen heeft kan misschien een andere mod deze vraag beantwoorden voor me?quote:Op maandag 8 december 2008 16:58 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Want? Het is een serieuze klacht, waar ik over klaag, waarbij de klacht me duidelijk lijkt. Of mis ik iets?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef fransbreda het volgende:
Is er al een topic over freddie? en Two and a half men dat daardoor vervangen is? En kan iemand die ff maken dan?
Ik zou het niet beter kunnen omschrijven, Juup©.quote:
Nogmaals: Het komt door je mevrouw --> meneer konijn rollenspel-verhaallijn-ding. Ervaren wij en users als bagger. Leuk dat je denkt dat het lekker weg leest, maar het is gewoon bagger.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:07 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Aangezien de boswachter kennelijk betere dingen te doen heeft kan misschien een andere mod deze vraag beantwoorden voor me?
Mijn dank is alvast groot.
Myxomatose ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef Konijntjes het volgende:
Boswachters houden toch van Konijntjes?
Wat heeft dat met volwassenheid of leeftijd te maken? Daar ben ik wel oprecht nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nogmaals: Het komt door je mevrouw --> meneer konijn rollenspel-verhaallijn-ding. Ervaren wij en users als bagger. Leuk dat je denkt dat het lekker weg leest, maar het is gewoon bagger.
-edit-
Kleine toevoeging: Het is allemaal best leuk dat julliie thuis een account delen (of dat nou wel of niet zo is, boeit me verder geen flikker), maar het lokt bagger uit. Vooral toen je begon over het met rust laten van mevrouw konijn. Kom op, we zijn volwassen, geen kleuters.
Ik snap het werkelijk niet en ik denk dat langer rond kijken in KLB (wat ik al een aardig poosje doe) daar niet aan gaat helpen.quote:Snap je bovenstaande verhaal niet, dan adviseer ik je toch even wat langer rond te kijken in KLB alvorens te roepen dat je topic geen bagger is.
We gaan het proberen. We hopen wel dat je niet al te lange tenen danwel te krappe schoenen hebt.quote:Je mag van mij best een nieuw topic openen, maar hou het wel leesbaar zonder tenenkrommende verhalen over mevrouw en meneer konijn.
En van bananen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef Konijntjes het volgende:
Boswachters houden toch van Konijntjes?
Echt, wat ben jij een kutuser!!quote:
Tjeempie, wat nu weer? Ik doelde alleen maar op het bananenlied..quote:
Ga es weg.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Anthony92 het volgende:
Sinds wanneer worden bazentopics van kaste1 users gesloten..?
Nee, jullie reacties forumbreed voegen iets toequote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef MouzurX het volgende:
En maar zeiken over dat klaagbaak en onzin niks meer zijn..
Was gewoon een goed topic waar tijd aan was besteedt.
Ja het was een toppertje, doei.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef MouzurX het volgende:
En maar zeiken over dat klaagbaak en onzin niks meer zijn..
Was gewoon een goed topic waar tijd aan was besteedt.
watquote:
Handvat.quote:
Ik lach me kapotquote:
Handvat? Nu ben ik confused.quote:
Koop een opblaaspopquote:Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef RickoKun het volgende:
in de tijd dat ik dat topic typte kon ik zelfs dus gewoon fappen, toen ik nét klaar was met typen kwam mn broer thuis, nu is het dus weggegooide moeite! Bah! Valt mij tegen van u, FOK!
Ga naar de Slegte, Bruna, Hema en koop daar een boek waar je al je verhalen in kwijt kan. Het is niet nodig al je hersenscheten te ventileren. Zeker niet als je weet dat dergelijke topics een beetje outdated zijn. Maar goed, kon je niet weten, je zat weer eens een ban uitquote:Op woensdag 10 december 2008 21:12 schreef RickoKun het volgende:
in de tijd dat ik dat topic typte kon ik zelfs dus gewoon fappen, toen ik nét klaar was met typen kwam mn broer thuis, nu is het dus weggegooide moeite! Bah! Valt mij tegen van u, FOK!
Hope so.quote: