quote:Op maandag 8 december 2008 22:02 schreef afcajos het volgende:
Echt zo'n band in de trend van "boehoe-zie-ons-eens-mensen-shockeren-door-ons-kankerlelijk-te-maken-en-kutmuziek-te-maken-die-vast-gewaardeerd-wordt-door-labiele-autisten-die-vroeger-gepest-werden
(let the flamewar begin)
Stiekem heb ik zo'n soort van 'hitlist' je staat zeg maar in de top 10 samen met Crane, Biels en Elixabete...quote:Op maandag 8 december 2008 22:11 schreef damsco het volgende:
Waar is DutchErrorist eigelijk, meestal is die er als de kippen bij in mijn topics
Als ze in dezelfde pakken snoeihard forgot about dre stonden te rappen dan vond je ze geweldigquote:
Nee, maar het staat waarschijnlijk in hetzelfde ICD-10 hoofdstuk.quote:
Nee. Slipsnot is kanker.quote:Op maandag 8 december 2008 22:20 schreef Quir het volgende:
Slipknot is geen metal hoor.
Wat een KANKER zieke geest heb jij, sterf pijnlijk alsjeblieft.quote:Op maandag 8 december 2008 22:28 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je moeder ook, anders kon jij er niet uit komen.
Je vergeet de "klootzakquote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat een KANKER zieke geest heb jij, sterf pijnlijk alsjeblieft.
quote:
Oei oei oei dat zou bijna modwaardig wordenquote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hoe wou je muziek in de fik steken?quote:Op maandag 8 december 2008 22:46 schreef Anthony92 het volgende:
Slipknot muziek is wel leuk om in fik te steken toch Quir?
Dit zei ik ook een keer tegen hem, en kreeg er een note voorquote:Op maandag 8 december 2008 22:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oh leuk!! leuk!! leuk!!quote:Op maandag 8 december 2008 22:48 schreef afcajos het volgende:
[..]
Dit zei ik ook een keer tegen hem, en kreeg er een note voor
melding gemaakt in feedbackquote:Op maandag 8 december 2008 22:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oei oei oei dat zou bijna modwaardig worden
Ik hoor niet bij deze gozer.quote:Op maandag 8 december 2008 22:50 schreef Anthony92 het volgende:
[..]
Pak een cd, stop die in de dikke negerreet van damsco. en wachten tot hij een scheet laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |