Valt dat te verzieken dan?quote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:\
users die de SC verzieken
De SC verzieken .quote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
Ik blijf het onzin vinden. Niet over Juup mogen praten, bans zonder reden aangeven, ook niet als daarnaar gevraagd wordt. En users die de SC verzieken en iedereens irritatie oproepen niet bannen.
Je let niet op, is uitgelegd en verder is daar een topic van Yvonne.quote:Op zondag 30 november 2008 15:51 schreef Silentalarm het volgende:
Ik blijf het onzin vinden. Niet over Juup mogen praten, bans zonder reden aangeven, ook niet als daarnaar gevraagd wordt. En users die de SC verzieken en iedereens irritatie oproepen niet bannen.
Nee, Adelante verzon ter plekke een regel en kraamde op persoonlijke titel wat onzin uit.quote:Op zondag 30 november 2008 18:49 schreef ondeugend het volgende:
Je let niet op, is uitgelegd en verder is daar een topic van Yvonne.
De laatste nieuwe regel is dat jij op straffe van een ban dit jaar niet meer in KLB FB komt.quote:Op maandag 1 december 2008 03:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nee, Adelante verzon ter plekke een regel en kraamde op persoonlijke titel wat onzin uit.
Ikkequote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef Slappy het volgende:
Wie vind Boswachter een goeie mod?
Je moeder. (ze stuurde me net een PM !! ).quote:Op maandag 1 december 2008 12:36 schreef Slappy het volgende:
Wie vind Boswachter een goeie mod?
Hahah jij bent niet lolig 14 jarige modquote:Op maandag 1 december 2008 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder. (ze stuurde me net een PM !! ).
Jij bent net zo lolig als stuk papier wat uit de wc komtquote:Op maandag 1 december 2008 12:53 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Je moeder. (ze stuurde me net een PM !! ).
Wij als FA-team, anders zat ie er niet. En ga nu maar weer je moeder pesten met je loletjes.quote:
waarom vind iedereen hem slecht danquote:Op maandag 1 december 2008 12:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Wij als FA-team, anders zat ie er niet. En ga nu maar weer je moeder pesten met je loletjes.
Wat is het nu dan?quote:Op maandag 1 december 2008 13:02 schreef dagdag het volgende:
kan ook blij wezen dat er gasten zijn die dit doen
anders werd klb een rotzooi
quote:
Het feit blijft..quote:Op maandag 1 december 2008 13:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Eem gereguleerde/georganiseerde rotzooi....
Nu je toch bezig bent met opruimen: Je vriendin vlak na het poepen vingeren.quote:Op maandag 1 december 2008 19:27 schreef Dirkh het volgende:
Ja Boswachter, pleur je eigen topic eens dicht: eeeen KLIK KLIK KLIK ! Draaaai ! eeeeen focus KLIK KLIK KLIK
Kuttopic, bagger.
Neuh, is gewoon bagger. Denk alleen dat er even geen mods online waren.quote:Op maandag 1 december 2008 19:31 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nu je toch bezig bent met opruimen: Je vriendin vlak na het poepen vingeren.
Of vallen deze topics onder toelaatbare baggertopics in KLB? Kan een generatiekloofje zijn.
Dude, doe eens niet zo achterlijk. Je baggert, zo moeilijk is dat niet.quote:Op maandag 1 december 2008 20:04 schreef de_boswachter het volgende:
En draai ! KLIK KLIK KLIK
Bio: Waarom sluit je mijn topic ?
Nee uiteraard niet.quote:Op maandag 1 december 2008 23:22 schreef afcajos het volgende:
Zeg boswachter, net of de verpesters van mijn topic hier komen zeuren dat ie weer open moet
Ik vond eigenlijk dat geflame wel tof !quote:Op maandag 1 december 2008 23:22 schreef afcajos het volgende:
Zeg boswachter, net of de verpesters van mijn topic hier komen zeuren dat ie weer open moet
Manager die net waker zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |