Neequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Quir het volgende:
Jos, metal?
Tss je snapt de HINT niet!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef afcajos het volgende:
Het zal vast wel weer één of andere vreemde vorm van aandachttrekkerij zijn maar zo vaak dat gejank van "boehoe ik heb het zo koud!!" Zojuist krijg ik ook weer een sms met enkel de boodschap " Brr ik heb het koud". Net of ik dan gelijk langs kom om die persoon warm te houden
![]()
Mijn zusje klaagt ook altijd dat het koud is in huis, ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje het heerlijk warm te hebben en mn zusje in haar wintertrui klaagt over de kou
Klacht: koude zeurende vrouwen
Geen verdriet. Dat overkomt iedereen op een gegeven moment in zijn leven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neemaar ik had een enorme drang om dat te typen. Misschien schuilt er wel een metalfan in mij
![]()
Ik had niet anders verwacht.quote:
BigKahuna is een chick in een mannenlijf.quote:
Laat 'm los.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neemaar ik had een enorme drang om dat te typen. Misschien schuilt er wel een metalfan in mij
![]()
http://www.knmi.nl/VinkCMS/explained_subject_detail.jsp?id=2513quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef afcajos het volgende:
En al die vrouwen die bij een wolkje voor de zon gelijk al tegen de kachel aanduiken bouwen helemaal geen weerstand op. Bij ons ging vroeger pas de open haard aan als het buiten -30 vroor
Dan hadden jullie vast veel hout over.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef afcajos het volgende:
En al die vrouwen die bij een wolkje voor de zon gelijk al tegen de kachel aanduiken bouwen helemaal geen weerstand op. Bij ons ging vroeger pas de open haard aan als het buiten -30 vroor
Vroeger toen ik goud hakte in klondikequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:28 schreef Vandaw het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/VinkCMS/explained_subject_detail.jsp?id=2513
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |