Neequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef Quir het volgende:
Jos, metal?
Tss je snapt de HINT niet!!!!!quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef afcajos het volgende:
Het zal vast wel weer één of andere vreemde vorm van aandachttrekkerij zijn maar zo vaak dat gejank van "boehoe ik heb het zo koud!!" Zojuist krijg ik ook weer een sms met enkel de boodschap " Brr ik heb het koud". Net of ik dan gelijk langs kom om die persoon warm te houden
![]()
Mijn zusje klaagt ook altijd dat het koud is in huis, ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje het heerlijk warm te hebben en mn zusje in haar wintertrui klaagt over de kou
Klacht: koude zeurende vrouwen
Geen verdriet. Dat overkomt iedereen op een gegeven moment in zijn leven.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neemaar ik had een enorme drang om dat te typen. Misschien schuilt er wel een metalfan in mij
![]()
Ik had niet anders verwacht.quote:
BigKahuna is een chick in een mannenlijf.quote:
Laat 'm los.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:21 schreef afcajos het volgende:
[..]
Neemaar ik had een enorme drang om dat te typen. Misschien schuilt er wel een metalfan in mij
![]()
http://www.knmi.nl/VinkCMS/explained_subject_detail.jsp?id=2513quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef afcajos het volgende:
En al die vrouwen die bij een wolkje voor de zon gelijk al tegen de kachel aanduiken bouwen helemaal geen weerstand op. Bij ons ging vroeger pas de open haard aan als het buiten -30 vroor
Dan hadden jullie vast veel hout over.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:27 schreef afcajos het volgende:
En al die vrouwen die bij een wolkje voor de zon gelijk al tegen de kachel aanduiken bouwen helemaal geen weerstand op. Bij ons ging vroeger pas de open haard aan als het buiten -30 vroor
Vroeger toen ik goud hakte in klondikequote:Op dinsdag 2 december 2008 23:28 schreef Vandaw het volgende:
[..]
http://www.knmi.nl/VinkCMS/explained_subject_detail.jsp?id=2513
Dat zeg ik ook altijd als ik met een stijve lul rondloopt. Komt door mijn bloeddruk.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:29 schreef RichardDawkins het volgende:
Vrouwen hebben over het algemeen een lagere bloedruk. Wij als mannen met de noodzakelijkheid van fysieke kracht hebben een hogere.
quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:31 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook altijd als ik met een stijve lul rondloopt. Komt door mijn bloeddruk.
Bah zoeen koud ijsklompje wat tegen je aan komt liggen, en als je er dan bovenop duikt lijkt het de eerste 20 seconden net of je een lijk aan het volpompen bentquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:32 schreef marcel-o het volgende:
vind t geen probleem hoor dat ze t koud hebben.
mn vriendin kruipt nu nog meer tegen me aan
Dan doe je iets verkeerd. Mijn vriendin is al warm voordat we beginnen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Bah zoeen koud ijsklompje wat tegen je aan komt liggen, en als je er dan bovenop duikt lijkt het de eerste 20 seconden net of je een lijk aan het volpompen bent
iddquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:19 schreef Rosbief het volgende:
TS heeft een zusje maar plaatst geen pics.
En ik wil je hierbij ook laten weten dat ik dat heus niet erg vind om te doen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:35 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Dan doe je iets verkeerd. Mijn vriendin is al warm voordat we beginnen.
whehe, mja smorgens is t andersom, warm ik me opquote:Op dinsdag 2 december 2008 23:33 schreef afcajos het volgende:
[..]
Bah zoeen koud ijsklompje wat tegen je aan komt liggen, en als je er dan bovenop duikt lijkt het de eerste 20 seconden net of je een lijk aan het volpompen bent
Als ze in de 50 zitten hebben ze het altijd te warm...quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:18 schreef afcajos het volgende:
Het zal vast wel weer één of andere vreemde vorm van aandachttrekkerij zijn maar zo vaak dat gejank van "boehoe ik heb het zo koud!!" Zojuist krijg ik ook weer een sms met enkel de boodschap " Brr ik heb het koud". Net of ik dan gelijk langs kom om die persoon warm te houden
![]()
Mijn zusje klaagt ook altijd dat het koud is in huis, ik loop gewoon lekker in mijn metalshirtje het heerlijk warm te hebben en mn zusje in haar wintertrui klaagt over de kou
Klacht: koude zeurende vrouwen
weet je t zeker?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:38 schreef Heathen. het volgende:
[..]
Als ze in de 50 zitten hebben ze het altijd te warm...
ff serieus, het is 2 graden ofzo, wtf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
BigKahuna is een chick in een mannenlijf.
Dan moet je maar een jongere vriendin zoeken..quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:40 schreef marcel-o het volgende:
[..]
weet je t zeker?
in n huis van iemand van tussen de 80 en schijndood is t altijd 50 graden
Fucking wijf.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff serieus, het is 2 graden ofzo, wtf.
Heb je ook een jongenskutje?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
ff serieus, het is 2 graden ofzo, wtf.
Ja vrouwen hebben meer vet en daarom worden de bloedvaten een beetje dichtgeknepen waardoor ze een minder goede bloedsomloop hebben ofzo?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:44 schreef Maisnon het volgende:
Iemand had dat laatst hier uitgelegd toen ik klaagde dat ik het zo koud had
Het heeft met vetverdeling te maken
quote:
OHOHOOOO KIJK JULLIE EENS STOERE MANNEN ZIJN, JULLIE TROTSEREN DE BARRE KOU! OHOHOOOOquote:
Het is gewoon fokking koud inderdaad.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:51 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
[..]
OHOHOOOO KIJK JULLIE EENS STOERE MANNEN ZIJN, JULLIE TROTSEREN DE BARRE KOU! OHOHOOOO![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |