SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Thanks, ga het ff aanpassen.quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi, viel me net even op dat in de FAQ Juup nog staat en niet Adelante, ik dacht ik meld het even!
Fijn dat er iemand de FAQ leestquote:Op zaterdag 6 december 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi, viel me net even op dat in de FAQ Juup nog staat en niet Adelante, ik dacht ik meld het even!
Leuke lemmingen zijn toegestaan (eigenlijk meer ONZ materiaal) en sleechte worden gesloten. Wat is leuk en wat is slecht? Puur subjectief bepaald door de actieve moderator.quote:Op zaterdag 6 december 2008 22:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahaha ja ik was even benieuwd naar de regels t.o.v lemmingen enzo.
quote:Op zaterdag 6 december 2008 21:36 schreef Breathtaking het volgende:
Na 3 maanden zouden we toch weer ruilen?quote:
Ssssssssssssstquote:Op zaterdag 6 december 2008 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Na 3 maanden zouden we toch weer ruilen?
Wat is dit voor onzin? Het is gewoon een serieus bedoeld topic, een normale klacht, een gegronde klacht en er stond geen 1 baggerpost in. Kijk eens rond in KLB, en dan zie je 10 topics die stuk voor stuk tien keer zoveel bagger bevatten. Ik eis onmiddelijk een verklaring, serieus.quote:Op zondag 7 december 2008 13:41 schreef Adelante het volgende:
bagger
lakitu,
ga je nog iets bijdragen aan fok!
of blijft het hier bij
Die spelling kan me verrekken, let liever maar op je eigen grammatica en met name het gebruik van hoofdletters. Maar dat is een ander verhaal.quote:Op zondag 7 december 2008 14:01 schreef Adelante het volgende:
Onmiddellijk is dubbel "d", dubbel "l".
Het was een slecht topic met een kansloos grote smilie, niet over nagedacht en je begon al met uitlokkingen stad <-> dorp, met andere woorden bagger.
Nee. Waarom reageer je niet gewoon normaal? En waarom, als je toch al bezig bent, sluit je niet de helft van alle actieve topics in KLB op dit moment? Allemaal bagger.quote:
Inhoudelijk ingaan op iets, een valide reden geven waarom hij een bepaalde actie doet of uberhaupt eens normaal of met respect reageren is niet zijn sterkste kant. Zo sloot hij vanochtend ook tegen zijn eigen regels het topic van de TS die volgens zij regeltjes de LAPO had en ik vraag me niet eens meer af waarom noch ga ik met hem erover in discussie. Hij is er duidelijk om mensen te irriteren.quote:Op zondag 7 december 2008 14:18 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Nee. Waarom reageer je niet gewoon normaal? En waarom, als je toch al bezig bent, sluit je niet de helft van alle actieve topics in KLB op dit moment? Allemaal bagger.
HAHAHA je zei hoerover.quote:Op zondag 7 december 2008 21:46 schreef Adelante het volgende:
Fijn dat de loting is geslaagd, discussie kan verder in SC, waar dit initiatief ook begonnen is.
Bobby-B, klagen in FB hoerover heeft geen zin
Ach, Adelante is in ieder geval consequent in het inconsequent zijn.quote:Op zondag 7 december 2008 14:33 schreef BobbyB het volgende:
Inhoudelijk ingaan op iets, een valide reden geven waarom hij een bepaalde actie doet of uberhaupt eens normaal of met respect reageren is niet zijn sterkste kant. Zo sloot hij vanochtend ook tegen zijn eigen regels het topic van de TS die volgens zij regeltjes de LAPO had en ik vraag me niet eens meer af waarom noch ga ik met hem erover in discussie. Hij is er duidelijk om mensen te irriteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |