doodsbedreigingen zijn niet toegestaan, maar ik vind deze te verkapt om tegen op te treden, er waren ergere posts in je topic die mij eerder triggerden tot noten van die users.quote:Op maandag 8 december 2008 23:36 schreef damsco het volgende:
Ah een dubbele moraal Adelante? Doodsbedreigingen zijn dus gewoon toegestaan door jou? Maak je eens nuttig als mod zijnde, hiervoor ben je onder andere aangesteld!
Hou nu eens op met jezelf belachelijk te maken In dat topic van jou kreeg ik een doodsbedreiging naar mijn kop gesmeten jij niet.quote:Op maandag 8 december 2008 23:36 schreef damsco het volgende:
Ah een dubbele moraal Adelante? Doodsbedreigingen zijn dus gewoon toegestaan door jou? Maak je eens nuttig als mod zijnde, hiervoor ben je onder andere aangesteld!
ik zou als ik jou was maar onder mijn bed gaan slapen, ik lees net dat 'ie z'n kapmes al gepakt heeft. Sterkte dan, de komende weken(we weten natuurlijk niet wanneer hij je te pakken krijgt en hoe lang dat ritueel slachten gaat duren, maar omdat het het laatste is dat je meemaakt zou ik zeggen: geniet er van, en maakt er iets van om trots op te zijn!).quote:Op maandag 8 december 2008 23:36 schreef damsco het volgende:
Op zijn minst had je DutchErrorist hiervoor een waarschuwing kunnen geven. Je geeft nu een signaal naar buiten dat het geoorloofd is om desbetreffende uitspraken te doen, iets waar niemand bij gebaat is lijkt mij?quote:Op maandag 8 december 2008 23:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
doodsbedreigingen zijn niet toegestaan, maar ik vind deze te verkapt om tegen op te treden, er waren ergere posts in je topic die mij eerder triggerden tot noten van die users.
quote:Op maandag 8 december 2008 23:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Op zijn minst had je DutchErrorist hiervoor een waarschuwing kunnen geven. Je geeft nu een signaal naar buiten dat het geoorloofd is om desbetreffende uitspraken te doen, iets waar niemand bij gebaat is lijkt mij?
Lees je posts en dat topic eens terug, en wees eens eerlijk vind je niet dat je jezelf wat voor lul zet?quote:
Zelden zulke zieke reacties gezien in 1 topic, en allemaal op naam van jou, chapeau!quote:Op maandag 8 december 2008 23:50 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Lees je posts en dat topic eens terug, en wees eens eerlijk vind je niet dat je jezelf wat voor lul zet?
Laat mij eens wat zien van die postsquote:Op maandag 8 december 2008 23:57 schreef damsco het volgende:
[..]
Zelden zulke zieke reacties gezien in 1 topic, en allemaal op naam van jou, chapeau!
Dan lees je het topic maar lekker zelf terug. Doei!quote:Op maandag 8 december 2008 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Laat mij eens wat zien van die posts
Faal. Dag Damsco onze straatsoldaat.quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:00 schreef damsco het volgende:
[..]
Dan lees je het topic maar lekker zelf terug. Doei!
Smerige rat dat je bentquote:Op dinsdag 9 december 2008 00:01 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Faal. Dag Damsco onze straatsoldaat.
-edit-quote:Op dinsdag 9 december 2008 00:04 schreef DutchErrorist het volgende:
Ik word hier trouwens ook wel een beetje moe van:
rise against is uitverkocht
damsco moet in elk topic zeggen hoe leuk hij metal vind.
Top, en vanaf nu zal ik wat minder zeiken okeequote:Op maandag 8 december 2008 22:09 schreef Adelante het volgende:
Iedereen bedankt voor de (opbouwende) feedback, ik zal kijken hoe ik het mee kan nemen bij mijn mod zijn
Aangezien de boswachter kennelijk betere dingen te doen heeft kan misschien een andere mod deze vraag beantwoorden voor me?quote:Op maandag 8 december 2008 16:58 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Want? Het is een serieuze klacht, waar ik over klaag, waarbij de klacht me duidelijk lijkt. Of mis ik iets?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:01 schreef fransbreda het volgende:
Is er al een topic over freddie? en Two and a half men dat daardoor vervangen is? En kan iemand die ff maken dan?
Ik zou het niet beter kunnen omschrijven, Juup©.quote:
Nogmaals: Het komt door je mevrouw --> meneer konijn rollenspel-verhaallijn-ding. Ervaren wij en users als bagger. Leuk dat je denkt dat het lekker weg leest, maar het is gewoon bagger.quote:Op dinsdag 9 december 2008 19:07 schreef Konijntjes het volgende:
[..]
Aangezien de boswachter kennelijk betere dingen te doen heeft kan misschien een andere mod deze vraag beantwoorden voor me?
Mijn dank is alvast groot.
Myxomatose ook.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef Konijntjes het volgende:
Boswachters houden toch van Konijntjes?
Wat heeft dat met volwassenheid of leeftijd te maken? Daar ben ik wel oprecht nieuwsgierig naar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nogmaals: Het komt door je mevrouw --> meneer konijn rollenspel-verhaallijn-ding. Ervaren wij en users als bagger. Leuk dat je denkt dat het lekker weg leest, maar het is gewoon bagger.
-edit-
Kleine toevoeging: Het is allemaal best leuk dat julliie thuis een account delen (of dat nou wel of niet zo is, boeit me verder geen flikker), maar het lokt bagger uit. Vooral toen je begon over het met rust laten van mevrouw konijn. Kom op, we zijn volwassen, geen kleuters.
Ik snap het werkelijk niet en ik denk dat langer rond kijken in KLB (wat ik al een aardig poosje doe) daar niet aan gaat helpen.quote:Snap je bovenstaande verhaal niet, dan adviseer ik je toch even wat langer rond te kijken in KLB alvorens te roepen dat je topic geen bagger is.
We gaan het proberen. We hopen wel dat je niet al te lange tenen danwel te krappe schoenen hebt.quote:Je mag van mij best een nieuw topic openen, maar hou het wel leesbaar zonder tenenkrommende verhalen over mevrouw en meneer konijn.
En van bananen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:59 schreef Konijntjes het volgende:
Boswachters houden toch van Konijntjes?
Echt, wat ben jij een kutuser!!quote:
Tjeempie, wat nu weer? Ik doelde alleen maar op het bananenlied..quote:
Ga es weg.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:07 schreef Anthony92 het volgende:
Sinds wanneer worden bazentopics van kaste1 users gesloten..?
Nee, jullie reacties forumbreed voegen iets toequote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef MouzurX het volgende:
En maar zeiken over dat klaagbaak en onzin niks meer zijn..
Was gewoon een goed topic waar tijd aan was besteedt.
Ja het was een toppertje, doei.quote:Op woensdag 10 december 2008 21:09 schreef MouzurX het volgende:
En maar zeiken over dat klaagbaak en onzin niks meer zijn..
Was gewoon een goed topic waar tijd aan was besteedt.
watquote:
Handvat.quote:
Ik lach me kapotquote:
Handvat? Nu ben ik confused.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |