SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie hebben er allemaal welke draagdoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Graag een keertje met wat minder spam
[ Bericht 0% gewijzigd door Webkim op 10-12-2008 14:07:49 ]troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nee, ik gooide hem dicht, maar was er al op voorbereidquote:Op woensdag 26 november 2008 17:13 schreef chacama het volgende:gooide ik hem dicht? Oeps, zal de gluhwein geweest zijn *hips*
Nou, via een ander forum ken ik wat Belgische vrouwen die dragen en die zeggen ook dat je niet overal draagdoeken tegen komt. In Duitsland hetzelfde. Ik denk dat dat een gevalletje 'het gras is groener bij de buren is'quote:Op woensdag 26 november 2008 17:08 schreef Bereka het volgende:
[..]
En is Belgie of idd Duitsland, Engeland, kom je dan ooveral draagdoeken tegen.Hier bij ons zijn vooral veel kinderwagens en buggies.
Consider it done!quote:Op woensdag 26 november 2008 17:16 schreef mrien het volgende:
Troel, wil je dit linkje bij mij nog even toevoegen?
Chimparoo Juliet 5.2
Ben benieuwd naar de foto's van Green Tea van LovelyLady en Mojito van Kim
Een mailtje [of een PM], dat lijkt me een goed idee. Ook voor dit soort mededelingenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:29 schreef Troel het volgende:
Macka, als het goed is krijg je binnenkort een mailtje van een vriendin van me die op zoek is naar een doek
quote:
Wilde even wat recht trekkenquote:Op woensdag 26 november 2008 17:34 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Een mailtje [of een PM], dat lijkt me een goed idee. Ook voor dit soort mededelingen
[..]
![]()
Ik vind Davinia dragend met die twee heerlijke jochies toch ook wel een hoogtepuntquote:Op woensdag 26 november 2008 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
HIER kan je de foto's bekijken van vandaag. Met Girasol Green Tea als hoogtepunt
Verdere foto's van Green Tea volgen nog. Hij is nu eerst even aan het drogen
mooie kleur is die Green Teaquote:Op woensdag 26 november 2008 17:38 schreef LovelyLady het volgende:
HIER kan je de foto's bekijken van vandaag. Met Girasol Green Tea als hoogtepunt
Verdere foto's van Green Tea volgen nog. Hij is nu eerst even aan het drogen
Ja dat was erg grappig, Sander die zat in de hopp op Davinia's rug. En ze hield natuurlijk Eli vast en toen gingen ze kiekeboetje (zoals Sander het zegt) spelen. Die 2 koters een hoop lol (wij ook hoor).quote:Op woensdag 26 november 2008 17:44 schreef Macka66 het volgende:
Ik vind Davinia dragend met die twee heerlijke jochies toch ook wel een hoogtepunt
En ja,meer actiepics van Green Tea graag! Hartstikke fijn dat je 'm binnen hebt.
Ik ook..quote:Op woensdag 26 november 2008 16:44 schreef owlet het volgende:
(*knipje*)
En over draagjassen: ik was van plan een draagjas te maken maar aangezien Avalon voorlopig nog lekker op mijn buik zal hangen begin ik nu toch te twijfelen over de prettymum jas. Aangezien ik nu toch echt een jas moet hebben kan ik dan maar beter gelijk een draagjas kopen
Jij ook een helm opdoen dan, tegen maaiende armpjesquote:Op woensdag 26 november 2008 21:54 schreef k_i_m het volgende:
Helaas, geen foto vandaag. Ze was obstinaat. Het nephuilen kon ik nog negeren, maar die twee slaande armpjes in mijn gezicht gingen mij toch net tever.
Maar hij is wel echt heel mooi.
quote:Op donderdag 27 november 2008 10:27 schreef TearSong het volgende:
Mojito komt als het goed is vandaag binnen!
Hartstikke handig!quote:Op donderdag 27 november 2008 14:16 schreef Maneki.Neko het volgende:
Voor wie de schuifknoop nog niet snapt..
handig he?
LL, als we allebei naar de draagdoekmeet komen dan neem ik m'n draagpop voor je mee zodat je ter plekke wat kunt proberen.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
Idd eng en vooral naar voor ons beide... de enige keer dat Koen op mijn rug zat hielp vriendlief mij... en dat ging prima. Koen sputterde een beetje tegen maar zat later prima. Kind heeft vast nu een trauma en wil nooit meer achterop...
Voorlopig even niet dus denk ik. (of misschien nog een poging op de draagdoekmeet, mits ik kom)
He zo eentje heb ik er ook!quote:Op donderdag 27 november 2008 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
en vriendlief is vreemde mensenschuw en dan al die vrouwen bij elkaar = eng hoor
Jahquote:Op donderdag 27 november 2008 21:22 schreef p_iglet het volgende:
zal vriendlief meenemen naar een meet, dan kan hij jullie mannen aansteken
hier een draagpapa die graag mee gewild had naar de draagdoekwandeling maar toen moest werken.
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
meenemen naar de meet, misschien vinden ze elkaar wel aardig
quote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef TearSong het volgende:
![]()
Als die van jou iets met computers doet dan vast wel want op de een of andere manier is hij een stuk minder mensenschuw bij andere 'geeks'
Het is helemaal lekker als je die een keertje dubbelslaat naar buiten met een molton of spuugdoekje ertussen. Dan heb je een iets dikkere en lekker zachte rand.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef owlet het volgende:
FCC lukt echt nét, maar dan met een knoop in de uiterste puntjes waardoor hij niet goed strak te trekken is.
Kangaroo vind ik nog niet echt heel prettig voelen, daar vind ik haar echt nog te wiebelig voor.
Overigens ben ik positief verrast over de steun die de rand van de horizontale band al kan bieden aan een pasgeboren nek.
Als Avalon wil liggen zijn de Kreuzwiege en de Känguruwiege volgens Didymos misschien wel wat. De laatste is gewoon een kangaroe waarbij je je baby in de buidel legt en slechts een van de twee schouders flipt.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef owlet het volgende:
FCC lukt echt nét, maar dan met een knoop in de uiterste puntjes waardoor hij niet goed strak te trekken is.
Kangaroo vind ik nog niet echt heel prettig voelen, daar vind ik haar echt nog te wiebelig voor.
Overigens ben ik positief verrast over de steun die de rand van de horizontale band al kan bieden aan een pasgeboren nek.
Merci!quote:Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Als Avalon wil liggen zijn de Kreuzwiege en de Känguruwiege volgens Didymos misschien wel wat. De laatste is gewoon een kangaroe waarbij je je baby in de buidel legt en slechts een van de twee schouders flipt.
4.2 is volgens mij de ideale kangaroe/rugzak maat.
In de papieren handleiding staat de Kreuzwiege als te doen vanaf maat 5, bij de link vanaf maat 6![]()
Ik hoor dat we een draagdoekmeet combineren met een geekmeetquote:Op donderdag 27 november 2008 21:35 schreef TearSong het volgende:
[..]
![]()
Als die van jou iets met computers doet dan vast wel want op de een of andere manier is hij een stuk minder mensenschuw bij andere 'geeks'
Hij draagt overigens wel, al moet ik helpen met knopen. Hij stelde zelfs voor om Tomas te dragen tijdens de wandeling in Utrecht maar Tomas bleef liever bij opa en oma
Ik ookquote:Op donderdag 27 november 2008 22:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoor dat we een draagdoekmeet combineren met een geekmeet
Ik heb dan ook nog wel iemand
Dat zou nog best kunnen jaquote:Op donderdag 27 november 2008 23:41 schreef Macka66 het volgende:
Ja, zeg. Straks is de voorwaarde voor een locatie nog dat er een netwerk ligt waar de heren met hun laptopje op in kunnen prikken
Ook naar de my little pony meetings?quote:Op vrijdag 28 november 2008 08:42 schreef Llewella het volgende:
Ehm, ik ben ex-geek(Naja, nog steeds nog wel, maar als ex-programmeur en ex-mod op tweakers moet je toch wel aardig geekie zijn denk
).
En hier ook een vriendlief die altijd een beetje schuw is met vreemde mensenHij is al vaker met me meegeweest naar meetings.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:58 schreef owlet het volgende:
Maar als je nou een wit-zwarte indio nou paars verft, dan moet je wel wat moois krijgen lijkt me!
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Macka66 het volgende:
Mooie doek, Tearsong!
Ik had ook fluffy mail:
[ afbeelding ]
En hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Macka66 het volgende:
Ik had ook fluffy mail:
[ afbeelding ]
Als ik heel eerlijk ben zou ik met 5 maanden niet meer beginnen aan een tricot doek. Tricot vind ik persoonlijk heel fijn voor de eerste maanden maar daarna is het toch wel fijn om een doek zonder rek te hebben, dus zou ik sneller voor een geweven doek gaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:09 schreef Libell het volgende:
mijn dochtertje is 5 maanden. Is een tricotslen een geschikte/handige doek om haar in te dragen?
Je kan Sasha toch dragen en de boodschappen in de wagen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
mrien, ik ging nu echt voor een aantal boodschapjes de stad in, en dan gaat de wagen echt mee hoor. Veel makkelijker dan alles ook nog eens dragen. Dan zou ik zo'n hip boodschappenkarretje als Maneki moeten hebben. Dan kanhet wel heel goed.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Macka66 het volgende:
Ik had ook fluffy mail:
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooiquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef TearSong het volgende:
Hij ziet er met dragen nog steeds licht uit hoor, maar hij draagt erg lekker! Was erg nieuwsgierig naar wol en hoe het zou dragen:
[ afbeelding ]
Ik heb diep respect voor medelijden met de ouders die op deze manier langer dan een half uur rond lopen met hun kind.quote:
Ja anders wordt het ook weer zo'n gezeul met de boodschappen en tasjes enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
mrien, ik ging nu echt voor een aantal boodschapjes de stad in, en dan gaat de wagen echt mee hoor. Veel makkelijker dan alles ook nog eens dragen. Dan zou ik zo'n hip boodschappenkarretje als Maneki moeten hebben. Dan kanhet wel heel goed.
Nee, dat heb ik hem gelukkig nooit aangedaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook naar de my little pony meetings?(zat vd week op je site te gluren...jeeutje wat heb jij er veul!!!!)
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:26 schreef owlet het volgende:
Macka!![]()
Tearsong, wat is Yara toch een stralend kind. Hoe voelt de wol?
Het is niet de meest prachtige foto, maar beloofd is beloofd![]()
[ afbeelding ]
Kanguru lukt prima met een 4.2, zelfs met de staarten over haar heen gespreid en achter geknoopt.
Olaf mag blijven
Inderdaad...genietenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:38 schreef chacama het volgende:
Wat is het toch lekker, zo'n klein prupke in de doek lekker tegen je aan...
Jah! Ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Zo te zien een Secure High Backcarry.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef sjak het volgende:
Mooie foto's weer!
Tearsong, welke knoop is dat?
En dat vindt mijn moeder dus verschrikkelijk, dat bekijks dat ik trek als ik Devin draag. Volgens haar kijkt iedereen omdat ze het zielig en raar vinden, niet omdat ve verrast of vertederd zijn. Ze is er dan ook van overtuigd dat dit weer zo'n frats van me is om op te vallen en stoer te doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Llewella het volgende:
M'n stiefmoeder is er inmiddels wel achter nu waarom ik doeken hebZe stond te kijken van het bekijks wat ik trek toen we gister door de stad liepen
Wat jammer dat ze dat vindt. Gelukkig houdt het je niet tegen om te dragenquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:31 schreef Kersjes het volgende:
En dat vindt mijn moeder dus verschrikkelijk, dat bekijks dat ik trek als ik Devin draag. Volgens haar kijkt iedereen omdat ze het zielig en raar vinden, niet omdat ve verrast of vertederd zijn. Ze is er dan ook van overtuigd dat dit weer zo'n frats van me is om op te vallen en stoer te doen![]()
Daar is een trucje voor ET.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:03 schreef E.T. het volgende:
zo.. de MeiTai is af(foto volgt later).
Net even geprobeerd met wat kinderen, maar ik vind het nog niet echt heel makkelijk. Ik knoop 'm eerst om m'n middel, dan Nienke onder m'n arm door naar achteren en dan vind ik het lastig om met enige snelheid het geheel omhoog over Nienke te krijgen, zonder dat Nienke van m'n rug af klautert.
En ik moet nog zoeken naar de meest comfortabele manier om de schouderbanden te dragen. Rucksack style, crossover.. en waar knopen.. onder de billen, midden op de rug.. (m'n schouderbanden zijn 150 per stuk, maar hadden langer gemogen denk ik.. dan had ik ze voor kunnen knopen).
Overigens is ook kleuterproof.. Saskia zat er prima in, en dat sneed niet in m'n schouders
Zie PM.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef Ticootje het volgende:
Leuk!! Ik ben gewoon gespot in het wild.
Welk forum is dat webkim?
Mag ie nog iets langer blijven staan? Ik wil hem morgen eens met Lilah oefenen. Die past nu (naar mijn idee) eindelijk goed in de mei tai. Bij het uitruimen van de vaatwasser met kind op buik schoot het spontaan in mijn rug, dus ik moet er nu toch maar een keer aan gelovenquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Daar is een trucje voor ET.
Sorry, brak filmpje van een slonzige grieperige Wk en Thomas, maar ik wilde je toch ff laten zien wat ik bedoel.
Morgen haal ik -em weg.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:19 schreef SilverStar het volgende:
Webkim![]()
. Ik kwam vandaag je schoonmoeder tegen, ze promootte jou bij de vriendin met baby in kinderwagen waar ik mee was
. Ik was toen al vrij zeker dat jij dat moest zijn gezien de naam die ze noemde, maar nu na het zien van je site weet ik het zeker
.
Ik vind die draagdoeken toch zo mooi, en zo lief hoe babietjes erin gedragen worden, dat ik als er hier (ooit) een kindje komt dat ook ga doen..
Even een lijstje:quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef mrien het volgende:
Straks hebben we sinterklaasviering op de creche van Lotte, ongeveer een kwartiertje lopen vanaf huis
Ik wilde dus mooi gaan lopen (zal er al druk genoeg zijn met auto's), maar het is wel best fris buiten
In principe kan ze onder m'n jas, gewoon haar eigen muts en jasaan en dan onder mijn jas moet dan goed genoeg zijn toch?
Yup. bij de hema kon ik er wel op komenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef sjak het volgende:
Een indio bedoel je?
Ik heb vandaag ook fluffymail gehad, maar die bewaar ik tot Sinterklaas
Kan niet. Hij is al verstopt met een gedichtje erop. Leuk hoor om een gedichtje voor jezelf te schrijvenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef chacama het volgende:
Alleen maar omdat jij wilt wachten Sjak, wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat wij ook willen wachten...
Dus uitpakken, foto maken en dan maar weer inpakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door sjak op 03-12-2008 22:25:36 ]Lekker douchen!
oh ja!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:48 schreef k_i_m het volgende:
[bemoeipost]
Als je genoegen neemt met "redelijk aanslaan" hou je dan wel de vorm van haar hoofd in de gaten?
[/bemoeipost]
Ik vind mijn mokka erg mooiquote:
quote:De Schengenruimte is geleidelijk uitgebreid en omvat nu (eind 2007) 22 EU-landen plus IJsland en Noorwegen.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Akkoorden_van_Schengen
quote:Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon omdat ik het contrast zo mooi vind... Koen op de rug en Sander op vrije voet:
Ik vond het ook wel een beetje eng hoorquote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef sjak het volgende:
Mooi hoor LL!Troel, ik weet niet of ik dat zou durven hoor. Stoer van je. En op deze foto´s is weer eens goed te zien hoeveel je bent afgevallen
![]()
Grrr, ik krijg Stijn niet echt goed op mijn rug. De eerste band om hem heen komt steeds te laag. Hij gooit zijn handen eruit. En dan voelt het niet goed en het lijkt ook niet alsof hij achterover kan kieperen. Ik baal er zo van. Is dit een gevalletje oefening baart kunst?
Hij vond het in ieder geval erg leukquote:Op maandag 8 december 2008 09:56 schreef TearSong het volgende:
Mooie foto's LL! Die met dat contrast is prachtig
Troel:Kon hij het een beetje, dat bowlen?
Dat in ieder geval geloof ik. Maar misschien dat je ook eens een andere knoop kunt proberen om te kijken of die voor jullie beter is? Bij mij wilde de BWCC nooit zo en de SHBC welquote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef sjak het volgende:
Grrr, ik krijg Stijn niet echt goed op mijn rug. De eerste band om hem heen komt steeds te laag. Hij gooit zijn handen eruit. En dan voelt het niet goed en het lijkt ook niet alsof hij achterover kan kieperen. Ik baal er zo van. Is dit een gevalletje oefening baart kunst?
*check* ik heb een wollen indio en hij bevalt prima. Heerlijke doek, superzacht en knuffelig.quote:Op maandag 8 december 2008 19:40 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand hier een draagdoek met wol? Zo ja, hoe bevalt dat? Ik heb deze zwangerschap een wolobsessie (wollen deken en wollen rompers en mutsje zijn er al) en zag dat didymos een paar draagdoeken met wol heeft (een indio, maar ook een chocolade ellipsen).
Is goed.quote:Op maandag 8 december 2008 21:40 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het een enge knoop. Misschien kan iemand m bij de meet even doen. Dan kan ik van dichtbij kijken en voelen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:55 schreef owlet het volgende:
Cattie, wat heb je nou gedaan... Nou heb ik bij elke nachtvoeding liggen denken over een doek met wol en hoe lekker dat in de winter moet zijn![]()
Blau/natur, is niet meer verkrijgbaar op didymos.de helaas. De zinnober die er nu staat is wel vergelijkbaar qua samenstelling en dikte maar dan met een ander kleurtje erin.quote:
Jaquote:Op dinsdag 9 december 2008 23:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb mn BBslen besteld!
Tsja, nu Lampo bijna weggaat, moet ik vervanging hebben![]()
Het grote wachten is begonnen![]()
Ringsling, pouch, shawl carrier? Cashmere carrierquote:Op woensdag 10 december 2008 09:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een comfy Joey besteldDie als het goed is morgen bezorgd wordt
Mooi! Mijn man heeft me gisteren opgesomt waarom nog een draagdoek echt niet nodig is. Ik was bijna overtuigd, maar toen heb ik er vannacht weer van gedroomd. Ik ben een hopeloos hormonster.quote:Op dinsdag 9 december 2008 23:22 schreef TearSong het volgende:
[..]
Blau/natur, is niet meer verkrijgbaar op didymos.de helaas. De zinnober die er nu staat is wel vergelijkbaar qua samenstelling en dikte maar dan met een ander kleurtje erin.
quote:Op woensdag 10 december 2008 09:25 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ringsling, pouch, shawl carrier? Cashmere carrier?
Geef eens een voorproefje!
ik ben er ook eeeeeerg blij meequote:Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef Noli. het volgende:
Whaaaaa. Dat meen je! Die vind ik dus zoooooooooo mooi he...
Maar nieuw iets te prijzig voor mij dus vandaar de MaMjas. Plus dat ik vorig jaar net een hele mooie nette nieuwe winterjas had gekocht. Dan kan ik die straks hopelijk gewoon weer aan als ik niet draag.
Maar, Whow..
Ha, het is weer tijd voor textielwarenkennisquote:Op dinsdag 9 december 2008 10:45 schreef TearSong het volgende:
[..]
Om het nog erger te maken, in de zomer schijnt een wollen doek ook fijn te zijn! (geen idee waarom maar ik heb het nu al best veel mensen horen zeggen...)
Het is echt voor de hele korte stukjes dat ik de jongens uit school haal, of even snel een boodschap doe. Ik doe dat nu met perraja over een schouder dus ik denk (hoop!) dat dit ook goed gaatquote:Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef Macka66 het volgende:
Oeh, mooi Maneki!
Ben heel benieuwd of het bevalt qua combinatie van de stof en over een schouder dragen en het gewicht van Bep (en of ze er compleet met antennes in kan natuurlijk).
Ik vind het zo leuk zoals jij oplossingen vindt om gewoon te kunnen blijven dragen. En zulke mooie ook nog.quote:Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef Maneki.Neko het volgende:
[..]
Het is echt voor de hele korte stukjes dat ik de jongens uit school haal, of even snel een boodschap doe. Ik doe dat nu met perraja over een schouder dus ik denk (hoop!) dat dit ook goed gaat
En er zijn een aantal mensen die wat willen weten over draagdoeken van me, dus dan moet je wel wat kunnen laten zien, toch?
Leuk al die draagjassen! Ik ga denk ik toch maar m`n oude jas verbouwen
quote:Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ha, het is weer tijd voor textielwarenkennis
Wol heeft (net als andere dierlijke vezels) een groot isolerend vermogen.
Wolvezels hebben schubben waartussen lucht zit. Ook bij het spinnen komt er lucht in de draden door de draaiing van de vezels. (Er is zelfs een speciale spintechniek die Airspun heet, met het doel zoveel mogelijk lucht in de draad te krijgen.) Stilstaande lucht isoleert, denk aan een thermosfles. Door al die stilstaande lucht in wollen textiel draagt het warm in de winter en koel in de zomer.
(Sorry Cattie, dit verhaaltje zal vast niet helpen om je verlangen weg te nemen)
Heej bedankt!! Die didymos anleitungen had ik ook al bekeken, maar die van Storchenwiege is ook heel duidelijk! Dankejwelquote:Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef Macka66 het volgende:
Kangoeroe al geprobeerd, Icicle?
Didymos Känguru handleiding, alleen op de buik
Storchenwiege handleiding in pdf voor Kangoeroe op buik en heup, en de rugzak.
de Storchenwiege handleiding heeft veel extra tips!
Ja he, ik vond het zelf ook een heeeeel goed verhaalquote:Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef TearSong het volgende:
[..]
Nooit geweten! Dank je voor de info, zo klinkt het allemaal heel logisch
Nee, dat helpt idd niet.quote:Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Macka66 het volgende:
(...)
(Sorry Cattie, dit verhaaltje zal vast niet helpen om je verlangen weg te nemen)
Davinia het is dat ik omdat ik zwanger ben sowieso een andere jas moest kopen.quote:Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Macka, ik heb em besteld bij doekjes en broekjes
En ja, ik ga naar de DH meet
Leuk, die draagjassen. gaat mij te ver voor 185euro voor zo'n specifieke jas. met een beetje moeite kan ik ook over de jas(sen) knopen, dus voor mij geen noodzaak.
voor de anderen, heel veel succes ermee!
maneki, wat een prachtige stof is dat, zeg! zou ik niet mee durven te lopen. net als die ene hele sjieke van webkim
mooi icicle, lekker strak, zonder poespas
LL, wellicht kan je ook beter oefenen met een zak aardappelen. is al gauw 5 kg, werkt beter dan een superlichte pop
al is winnie the pooh wel
niet in de aanbieding maar kijk eens wat ik zag:quote:Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef cattie het volgende:
[..]
Nee, dat helpt idd niet.![]()
Die Indio Zinnober.... smelt.... zucht... ik ga maar even op mijn handen zitten. En niet meer naar de didymos site.. Maar als iemand nog een wollen draagdoek in de aanbioeding heeft, hoor ik het graag. Oh nee, dat kan eigenlijk ook niet.
* Cattie sluipt topic maar uit.
Moos! (Zo heet 'ie officieelquote:Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef sjak het volgende:
[..]
niet in de aanbieding maar kijk eens wat ik zag:
http://www.slingomama.nl/product_info.php?products_id=232
Ik ken wel iemand die je daarmee kan helpen (mijn man).quote:Op woensdag 10 december 2008 16:01 schreef Macka66 het volgende:
Die website, tja... er komt steeds iets tussendoor waardoor ik niet eens even een avondje goed door kan werken (en vooral technisch puzzelen in een programmeertaal die ik maar basaal beheers).
Banner komt, visitekaartjes ook. Maar eerst de site zover af dat 'ie online kan!
quote:Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Grijs het volgende:
[..]
Ik ken wel iemand die je daarmee kan helpen (mijn man).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |