abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:11:59 #151
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_63629816
Euh, volgens mij wel. Ik ga het even onderzoeken! ik heb altijd alles, dus dat zal ik ook ooit wel eens aangemaakt hebben .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_63630019
Webkim . Ik kwam vandaag je schoonmoeder tegen, ze promootte jou bij de vriendin met baby in kinderwagen waar ik mee was . Ik was toen al vrij zeker dat jij dat moest zijn gezien de naam die ze noemde, maar nu na het zien van je site weet ik het zeker .

Ik vind die draagdoeken toch zo mooi, en zo lief hoe babietjes erin gedragen worden, dat ik als er hier (ooit) een kindje komt dat ook ga doen..
  zaterdag 29 november 2008 @ 23:19:28 #153
14746 k_i_m
pi_63630023
kim

[ Bericht 40% gewijzigd door RockabeIIa op 08-06-2009 21:19:06 ]
In my life
Why do I smile
pi_63630306
quote:
Op zaterdag 29 november 2008 23:19 schreef SilverStar het volgende:
Webkim . Ik kwam vandaag je schoonmoeder tegen, ze promootte jou bij de vriendin met baby in kinderwagen waar ik mee was . Ik was toen al vrij zeker dat jij dat moest zijn gezien de naam die ze noemde, maar nu na het zien van je site weet ik het zeker .

Ik vind die draagdoeken toch zo mooi, en zo lief hoe babietjes erin gedragen worden, dat ik als er hier (ooit) een kindje komt dat ook ga doen..

Waar was je dan?
Hardloper.
IG @webkim
pi_63630551
ik pm het even
  zondag 30 november 2008 @ 10:12:17 #156
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63639487
geen surinaamse doek. Papa kon geen vrolijke vinden. 'Ze hadden alleen maar saaie doeken' Aldus mijn lieve papa.

Lieve foto's Ticootje...
  zondag 30 november 2008 @ 13:09:52 #157
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63641949
Tico, lief zo jennifer in de doek met alle mensen eromheen

Even twee vraagjes

Vraag 1:
wat ik me afvraag, word ik nou ook sterker in mijn rug en heupen door eli regelmatig te dragen? het lijkt me wel, maar versterken nu ook de spieren die zo belast worden tijdens een zwangerschap?

achtergrond: ik heb bij de zw.schap van eli vanaf wk 16 bij de fysio gezeten wegens rugklachten, en dat gaat me niet nog een keer gebeuren, dus ben ff aan het uitzoeken hoe ik mijn rug kan versterken.
als dat al vanzelf gaat door te dragen, is dat uiteraard mooi meegenomen.

Vraag 2:

Dit is een SHBC met rucksack-voorkant, en de linkerkant gaat als een BWCC. (Ja, met Lampo )
Hoe zorg ik er nou voor dat die schuine flap breder en hoger over zijn rug gaat?
Ik pak de doek helemaal breed en hoog over zijn rug, maar toch krijg ik hem niet zo mooi hoog.
dit was al hoog voor mijn doen...

gaarne tips

[ Bericht 16% gewijzigd door DaviniaHR op 30-11-2008 13:21:24 ]
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_63642373
Ik merkte bij de zwangerschap van Avalon heel duidelijk dat mijn rug sterker was. Ronja kon tot praktisch het eind van de zwangerschap op mijn rug gedragen worden (dat ik daar mee moest stoppen had meer met de harde buiken te maken dan met zwaarte voor mijn rug).
Grappig vond ik wel dat je duidelijk verschillende spiergroepen gebruikt en al dan niet traint. Dingen optillen, uit bed stappen en bukken werden bijvoorbeeld nog steeds zwaar, aan het eind van de zwangerschap.
Maar Ronja dragen werd dat weer niet

Een fijne manier om een doek zo hoog mogelijk te krijgen vind ik altijd om hem bij de rand beet te pakken en dan je arm opzij en omhoog te strekken. Dus niet achter je rug moeilijk doen maar zoals je je met een badhanddoek afdroogt.
pi_63646650
nevermind

Ik kan niet wachten tot het voorjaar wordt trouwens. Dat draagt toch een stuk prettiger.

[ Bericht 37% gewijzigd door Webkim op 30-11-2008 17:05:49 ]
Hardloper.
IG @webkim
  Jubileum moderator zondag 30 november 2008 @ 19:16:47 #160
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63649576
Webkim ik had gisteren nog even je filmpjes bekeken, Thomas , en ik wilde je nog even complimenteren. Je geeft zo duidelijk uitleg over de schuifknoop, vergezeld van handig wijzende vingertjes "daarin" dat ik het in 1 keer begreep.
Niet dat ik het nodig heb verder maar ik vond het gewoon heel helder uitgelegd.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 november 2008 @ 19:31:27 #161
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63649871
ah, thx owlet

ik heb nog een keertje het didymos bwcc filmpje van draagdoekmama heel goed bestudeerd, en toen ging het weer wat beter
punt is alleen wel dat in dat fimpje de doek ook over de armen gaat, en bij eli niet...

Enne, webkim, ik zie dat je je website hebt aangepast met mijn opmerkingen. yw

[ Bericht 12% gewijzigd door DaviniaHR op 30-11-2008 19:38:33 ]
pi_63650089
Dankjewel Lois. Bijna alsof ik ervoor geleerd heb, of niet?
En Davinia, dankjewel voor je tips idd.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63695656
Straks hebben we sinterklaasviering op de creche van Lotte, ongeveer een kwartiertje lopen vanaf huis
Ik wilde dus mooi gaan lopen (zal er al druk genoeg zijn met auto's), maar het is wel best fris buiten
In principe kan ze onder m'n jas, gewoon haar eigen muts en jasaan en dan onder mijn jas moet dan goed genoeg zijn toch?
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:23:04 #164
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63695803
Mrien als ze onder jouw jas zit, zou ik haar alleen een vestje aandoen.... zit zit immers ook al tegen je aan, wat voor warmte zorgt.

Waar is dat lijstje van wat aan te doen bij welke temp ook al weer..... staat die in de OP? (deze mama, heeft te weinig geslapen om logisch te kunnen denken)
pi_63695906
quote:
Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef mrien het volgende:
Straks hebben we sinterklaasviering op de creche van Lotte, ongeveer een kwartiertje lopen vanaf huis
Ik wilde dus mooi gaan lopen (zal er al druk genoeg zijn met auto's), maar het is wel best fris buiten
In principe kan ze onder m'n jas, gewoon haar eigen muts en jasaan en dan onder mijn jas moet dan goed genoeg zijn toch?
Even een lijstje:

Rond het vriespunt: jasje aan + sjaal + half onder je jas.
Boven de 5 graden: jasje aan + sjaal + muts op
Boven de 10 graden: dun jasje of vestje aan
Boven de 15 graden: de normale kleding aandoen
Boven de 20 graden: luchtige kleding
Boven de 25 graden: enkel een rompertje
boven de 30 graden: niet meer in de draagdoek

Dus ik zou haar niet onder jouw winterjas doen + Lotte een jas aantrekken. Het is nu 5 graden ongeveer dus misschien met jas over jouw jas heen knopen of met een vestje (iig geen dikke winterjas) onder jouw jas? Hangt er ook een beetje vanaf hoe dik de jassen zijn
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_63695960
Afgelopen zaterdag had ik Jen zonder jas in de doek. De doek wel 3 lagen over haar heen.

Toen ik haar eruit haalde zweette ze nog, dus dat was toen al warm zat.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 2 december 2008 @ 14:30:01 #167
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63695974
Ik heb Nienke over mijn jas heen in haar eigen jas. Wel heeft ze kniekousen of babylegs ofzo onder haar broek omdat de pijpen opkruipen.
Moet bij Lotte ook genoeg zijn, lijkt me

Webkom, jouw maniertje voor de MT werkt idd! Nienke heeft gister een uur heerlijk in de MT gezeten
Ik weet alleen wel dat ik een nieuwe ga maken en dan met langere schouderbanden Nu moet ik op m'n rug knopen en ik wil de banden graag weer naar voren kunnen halen om te knopen. En ik moet nog ff goed 'voelen' hoe strak het allemaal moet; ik had nu het idee dat Nienke op een gegeven moment aan het onderuitzakken was en ze met haar kont tegen mijn billen zat. Even kijken hoe ik dat strakker krijg met al die jassen enzo ertussen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63696054
Handig lijstje!
Die ga ik even bewaren!
Bedankt!

Babylegs heb ik nog niet, ik heb vanmorgen even een paar sokken van mij over haar beentjes aan gedaan, dat wilde ook best goed vond ik zelf
Binnenkort maar even knutselen voor die babylegs
pi_63696114
Ik doe Jen gewoon een mallot aan. Ik heb nog geen babylegs.
  † In Memoriam † dinsdag 2 december 2008 @ 21:32:06 #170
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_63708595
Weer draagpost voor mij: vandaag kwam een tweedehands Hoppediz Nairobi aan (ivm draagconsultancypraktijk).
Hemeltjelief, toen ik de doos opendeed was ik eerst bang dat de doek weg zou vliegen, en daarna had ik behoefte aan een zonnebril. Wat op de foto's aan zuidelijke zonnebloemen doet denken wekte in het daglicht meer de associatie met een kudde op hol geslagen kanaries
Ik zal eens kijken morgen of ik 'm wél natuurgetrouw op de foto kan krijgen.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63708763
hihi ik hou van kanarie doeken

dinsdag 2 december 2008 @ 21:46:44 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_63709029
beetje kleur moet kunnen hoor
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 2 december 2008 @ 22:01:40 #173
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_63709555
Mini-Pepijn

En inderdaad, dragen met dit weer is veel minder leuk...
Ik draag Devin over mijn jas waardoor ik steeds met dikke jassen (die van hem en mij) aan het sjorren ben en als je een winkel ofzo inkomt dan smelt je weg van de hitte en dan moet ik ook nog eens opletten dat hij zijn muts niet ergens op de grond gooit, wantjes idem, evoor zorgen dat nekje en oren niet worden blootgesteld aan de snijdende wind en dan ook nog eens mijn eigen sjaal die meneer gebruikt om me half mee te wurgen en en en en... Is het al bijna lente????????

Het scheelt wel dat ik sinds het gebruik van de babylegs niet meer hoef te checken of zijn beentjes niet onderkoeld aan het raken zijn!
.... met gevoel voor drama....
pi_63721446
Gisteren dus met de draagdoek en Lotte op pad geweest naar de sinterklaasviering. Ging allemaal goed, ze werd het op een gegeven moment echt zat (was er ook heel warm), dus huilen (en ze was moe).
In de doek in slaap vallen lukte haar helaas niet, misschien dat ze er nog aan moet wennen
pi_63734350
Kan heel goed Mrien, dat Lotte moet wennen aan slapen in de doek. Yara heeft een tijd alleen op m'n buik in de doek willen slapen en op m'n rug bleef ze klaarwakker Is nu ook helemaal over nu. Denk dat dat ook een kwestie van wennen was
It's all up to you
  woensdag 3 december 2008 @ 21:04:05 #176
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63736279
Marit, hoe is het eigenlijk met jou en het dragen? Wil het een beetje met de tricot doek?
  woensdag 3 december 2008 @ 21:38:34 #177
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63737541
Ik ben vandaag een draagster in het wild tegengekomen.

ze had een witte didymos met van die ruitjes en alles.

was leuk.
ff beppen over doeken middenin de hema.

en ik vond het wel een fijn moment toen ik iemand zag worstelen met een quinny, en ik er gewoon tussendoor kon lopen
  woensdag 3 december 2008 @ 21:40:50 #178
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63737627
Een indio bedoel je?
Ik heb vandaag ook fluffymail gehad, maar die bewaar ik tot Sinterklaas
Lekker douchen!
  woensdag 3 december 2008 @ 21:46:49 #179
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63737897
Alleen maar omdat jij wilt wachten Sjak, wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat wij ook willen wachten...

Dus uitpakken, foto maken en dan maar weer inpakken
  woensdag 3 december 2008 @ 21:53:42 #180
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63738210
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef sjak het volgende:
Een indio bedoel je?
Ik heb vandaag ook fluffymail gehad, maar die bewaar ik tot Sinterklaas
Yup. bij de hema kon ik er wel op komen

Ik ben het eens met chaca.
uitpakken, foto, weer inpakken

wat had je besteld?
pi_63738477
Hahaha chaca... .
Fake it till you make it...
  woensdag 3 december 2008 @ 21:59:36 #182
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63738524
quote:
Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef chacama het volgende:
Alleen maar omdat jij wilt wachten Sjak, wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat wij ook willen wachten...

Dus uitpakken, foto maken en dan maar weer inpakken
Kan niet. Hij is al verstopt met een gedichtje erop. Leuk hoor om een gedichtje voor jezelf te schrijven
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 21% gewijzigd door sjak op 03-12-2008 22:25:36 ]
Lekker douchen!
pi_63738603
Leuk gedicht Sjak !
  woensdag 3 december 2008 @ 22:04:49 #184
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63738786
Het is een tweedehands Storchenwiege. Sommige van jullie kunnen dan wel weten welke het is. Ik ben benieuwd of die gaat bevallen. Ik vond 'm erg zacht en mooi. Ik weet alleen nog niet hoe die draagt. Nog een paar dagen wachten.
Lekker douchen!
pi_63738885
Sjak, leuk van Sint .
pi_63751275
Er zit een klein meisje te slapen op mn rug... heeft ze nog nooit gedaan, maar ze was behoorlijk aan de lat dus... Ik hoop alleen dat ze straks in bed ook nog wat wil slapen...
pi_63759940
ik heb even een vraagje. selene heeft een erge voorkeurshouding. nu ging het een tijdje een stuk beter (jawel, ze ontdekte dat er nog een *andere* kant bestond) maar de laatste tijd in de doek gaat het weer helemaal mis (qua voorkeurshouding dan). iemand enig idee wat ik daar aan kan doen? voor in de doek dus he. verder ben ik al helemaal in de weer met speeltjes & activiteiten wat redelijk aanslaat.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 4 december 2008 @ 17:48:48 #188
14746 k_i_m
pi_63760537
[bemoeipost]

Als je genoegen neemt met "redelijk aanslaan" hou je dan wel de vorm van haar hoofd in de gaten?

[/bemoeipost]
In my life
Why do I smile
pi_63760544
Het is wat lastig om iets te zeggen over voorkeurshouding in de doek aangezien een voorkeurshouding ook een lichamelijke oorzaak kan hebben waarbij forceren juist niet goed is. Bij een lichte voorkeurshouding zou je steeds kunnen wisselen bij het dragen in de doek (en het voeden, ik weet niet meer of je flesvoeding geeft maar veel ouders hebben dan zelf een voorkeurshouding waardoor het kind vaak op een dag dezelfde kant op kijkt ). Maar als er echt een lichamelijke oorzaak is omdat er bijvoorbeeld een werveltje een beetje vast zit dan is het alleen maar onnodig pijnlijk voor haar.
Ik zou een osteopaat bezoeken en/of bij het CB laten kijken in hoeverre er meer gedaan moet worden aan de voorkeurshouding
pi_63760621
quote:
Op donderdag 4 december 2008 17:48 schreef k_i_m het volgende:
[bemoeipost]

Als je genoegen neemt met "redelijk aanslaan" hou je dan wel de vorm van haar hoofd in de gaten?

[/bemoeipost]
oh ja!

dat is t.o.v. eerst erg verbeterd. je ziet ook het kale plekje van het liggen op een andere plek zitten dan het afgevlakte van de voorkeurshouding. ik overleg het ook steeds met het cb hoor. dus we zitten er bovenop.

edit: selene krijgt flesjes. en daarin heb ik idd wel weer een voorkeurshouding, maar dan psies tegenovergesteld dan selene dus dan ligt ze precies 'goed' en niet in haar voorkeurshouding. het valt me alleen op dat waar het verder steeds beter gaat, het in de doek juist weer erg terug komt. ik probeer al om steeds even voor de spiegel te staan zodat ze dan de andere kant op moet kijken (spiegel kijken vindt ze leuk) maar dat werkt maar eventjes, en dan draait ze terug. (ik forceer niet, ik hou enkel mijn hand voor haar oogjes dan. ik ben sowieso geen fan van forceren)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_63765463
zo vandaag een mini draagdoekuitleg gegeven op het babyzwemmen, en morgenochtend komt er een mama hier proberen en daarna waarschijnlijk een doek lenen.
pi_63804186
Van al mijn doeken blijft Anna toch wel nummer 1

pi_63804245
Och kiek nou
En wat heeft Avalon een hoop haartjes
  zaterdag 6 december 2008 @ 14:07:50 #194
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63804256
Och Owlet! Wat heerlijk dat plaatje
Hoe vindt Ronja het, dat je Avalon nu draagt?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_63807119
Wat lief
  zaterdag 6 december 2008 @ 17:23:06 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63807349
Hihi, mijn eerste reactie was 'een Anna!'. Mooi hoor! En zo met Avalon erin helemaal!

* Brighteyes heeft toevallig gisteren en vandaag weer een blokje om gelopen met Sasha en Anna...
pi_63809219
Owlet .

Wij gaan morgen met Mirte en Manon op pad ;-). Kerstmarkt in het durrup en ik ga me echt niet met wagen en al door de drukte wringen...
  zaterdag 6 december 2008 @ 20:37:57 #198
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63811148
Ik kreeg van Sint een Storch Johannes. Hij is goedgekeurd door zoonlief!
Lekker douchen!
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 21:05:20 #199
141844 Macka66
pi_63811735
Sjak, dat heeft Sint heel mooi bedacht voor je! En dat gedicht was ook goed.
Johannes is een onderschatte kleurstelling, rustig maar zo stoer. Lief is erg gesteld op de onze.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_63812588
Dat is een leuk cadeau sjak!

Avalon ziet er ook weer prachtig uit.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  † In Memoriam † zaterdag 6 december 2008 @ 22:01:45 #201
141844 Macka66
pi_63812885
Dat lieve rimpelneusje van Avalon is ook
Ik ben net als PM benieuwd hoe Ronja reageert op haar zusje in de doek.
pi_63813313
ik twijfel. Nummer 23 of mokka.
pi_63813753
Ik ben vandaag draagdoek-ontmaagd.
Voor het eerst mijn draagdoek.nl omgeknoopt en met baby erin een rondje door de wijk gelopen. Ze heeft de hele tijd heerlijk geslapen en ik voelde me best stoer, maar nog wel een beetje onwennig. Maar het is voor herhaling vatbaar in ieder geval.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_63815176
Stoer Igraine!

Ronja vind het de normaalste zaak van de wereld dat Avalon gedragen wordt. Ze kwam er vandaag wel zelf om vragen toen ze moe was, dus morgen mag ze weer even op mijn rug. Het was wel heel schattig om te merken hoe ze zich eerst achter me op de bank wurmde en toen met haar armen om mijn nek zichzelf omhoog hees "beetje slapen inne rug he mama?"
  † In Memoriam † zondag 7 december 2008 @ 00:09:34 #205
141844 Macka66
pi_63815525
Ticootje, ik stem voor Mokka en dan ook nog korting bij http://lotusbarn.no/

Igraine, dragen is ook heel stoer Mooi dat Daryl er zo goed op reageert!

Wat is Ronja toch lief!
Lucie vindt dat zij het monopolie heeft op gedragen worden. Als ik aanstalten maak om Maja (of de draagpop ) te dragen wil zij altijd eerst even in de doek.

[ Bericht 32% gewijzigd door Macka66 op 07-12-2008 00:15:43 ]
  zondag 7 december 2008 @ 00:13:32 #206
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63815588
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 22:25 schreef Ticootje het volgende:
ik twijfel. Nummer 23 of mokka.
Ik vind mijn mokka erg mooi

Wat schattig avalon in de doek
pi_63819189
Ik vind de mokka mooier Tico.

Igraine, wat heerlijk
pi_63821555
Haha, wat staan jullie neuzen dezelfde kant op.

Ik denk dat het inderdaad mokka wordt. Voor onder de boom.... Of voor mn verjaardag.
pi_63822216
Tico, of je doet de mokka voor onder de boom en nr 23 voor je verjaardag ... hihihi.
  zondag 7 december 2008 @ 13:39:11 #210
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63822642
Mokka is mooi, espresso vind ik NOG mooier...
Avalon in de doek is supermooi Dat neusje inderdaad, zo lieffff.
Igaaine, stoer he. Zo voel ik me ook als ik met Stijn loop. Sinds een paar dagen loop ik steeds vaker met hem buiten op de rug. Dan voel ik me zo stoer en trots
Lekker douchen!
pi_63822831
Vandaag echt flink met Koen op de rug gewandeld. Vriendlief heeft me wederom geholpen want alleen durf ik het echt niet aan. Salsa is mooi ingewijd in de zon aan het mooie IJsselmeer
Zal later nog wel een fotootje plaatsen (mits er 1 fatsoenlijke bij zit)
  zondag 7 december 2008 @ 14:00:12 #212
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63823131
Oh, ticootje, als je nog twijfelst kan ik mijn mokka wel meenemen naar de meet.
of wil je voor die tijd al besteld hebben?

LL, fijn dat je het (met wat hulp) weer hebt aangedurfd, koen op je rug.
pi_63832814
Lotusbarn heeft problemen met credit card betalingen, anders was de order inderdaad al onderweg. Ik moet even wachten tot de problemen zijn opgelost.

Het is inderdaad mokka geworden.

Nummer 23 kan nog voor mn verjaardag.
pi_63833522
Mokka is onderweg!

Hoelang zou het duren???
pi_63833570
bij mij duurde het een ruime weke 8 dagen ofzo, vanaf lotusbarn
pi_63833705
Ah, dus hij kan onder de boom.

Ik mag niet spieken, de doos die binnenkomt gaat onder de boom.

Er zit trouwens een vlek in Vicky, zou ik haar kunnen weken in de vanish? Ik heb al geprobeerd te wassen, maar het komt er niet uit. Ik vind het zo zonde. Ik heb ook geen idee wat het is.
pi_63833781
hangt er wel ook nog af of de douane hem er tussenuit vist trouwens.
dat was bij mij niet het geval, maar officieel moet je nog invoerbelasting of btw ofzo betalen en dan zal het wel langer duren.
  zondag 7 december 2008 @ 21:24:04 #218
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63833881
vanuit Noorwegen (EU)? Bij mij was het al bij het bedrag erbij gerekend, maar dat was bij Ellevil. Ik dacht dat je alleen erg bang voor dingen buiten de EU moest zijn, toch webkim
Lekker douchen!
pi_63833960
noorwegen is nou net geen EU dacht ik, net als zwitserland.
  zondag 7 december 2008 @ 21:29:10 #220
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63834089
Ook niet qua Schengen? Van dit soort dingen weet ik zo vreselijk te weinig. Erg he. Ik ga het gelijk eens opzoeken en proberen te onthouden dit keer.
Lekker douchen!
pi_63835123
toch invoervrij tot 120 euro?
pi_63835373
Ik had dinderdags mijn girasol Salsa besteld, hij was er die dinsdag na het weekend (gewoon betaald via telebankieren) heb niets gehoord over (mogelijke) invoerrechten.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-12-2008 22:07:34 ]
  zondag 7 december 2008 @ 22:33:06 #223
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63836378
Gevonden:
quote:
De Schengenruimte is geleidelijk uitgebreid en omvat nu (eind 2007) 22 EU-landen plus IJsland en Noorwegen.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Akkoorden_van_Schengen
Lekker douchen!
  zondag 7 december 2008 @ 22:44:06 #224
35189 Troel
scherp en bot
pi_63836744
Ik zou eerder biotex proberen dan Vanish Ticootje

Ik ben vanavond met Ruben achterop wezen bowlen Niet met allerlei vreemde dansjes hoor, zonder aanloop, was veel te bang onderuit te gaan, maar hij heeft heerlijk liggen slapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 7 december 2008 @ 22:47:43 #225
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63836874
Bowlen Kreeg je nog opmerkingen?
Lekker douchen!
  zondag 7 december 2008 @ 22:55:05 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_63837133
Nee Het was al vrij rustig toen

Er zijn foto's van, die zal ik wel even laten zien als ik ze heb
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63843403
Wat leuk troel! Handig zijn ze toch he die draagdoeken!
pi_63843829
biotex check... Ga ik eerst eens proberen.
pi_63844466
Gewoon omdat ik het contrast zo mooi vind... Koen op de rug en Sander op vrije voet:

Lekker dicht tegen mama aan

Na wat hobbelen lekker in slaap gevallen:

PS. Webkim of Be, zou 1 van jullie de middelste foto willen toevoegen aan de OP: Girasol Salsa 4.6

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-12-2008 09:48:02 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 8 december 2008 @ 09:46:26 #230
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63844594
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon omdat ik het contrast zo mooi vind... Koen op de rug en Sander op vrije voet:
zo mooi
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63844655
De Salsafoto staat in de OP.
Mooie plaatjes LL!
Hardloper.
IG @webkim
pi_63844689
Dank Yns en Webkim
Zo'n verschil in gewicht of je je kind voorop of achterop draagt....
  maandag 8 december 2008 @ 09:52:02 #233
35189 Troel
scherp en bot
pi_63844693

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 december 2008 @ 09:52:36 #234
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63844702
Mooi hoor LL!
Troel, ik weet niet of ik dat zou durven hoor. Stoer van je. En op deze foto´s is weer eens goed te zien hoeveel je bent afgevallen

Grrr, ik krijg Stijn niet echt goed op mijn rug. De eerste band om hem heen komt steeds te laag. Hij gooit zijn handen eruit. En dan voelt het niet goed en het lijkt ook niet alsof hij achterover kan kieperen. Ik baal er zo van. Is dit een gevalletje oefening baart kunst?
Lekker douchen!
pi_63844781
Die ruben slaap ook echt overal he? Ongelofelijk!

LL wat een leuke foto's en Salsa is inderdaad een leuke kleuren combi.
pi_63844786
Mooie foto's LL! Die met dat contrast is prachtig

Troel: Kon hij het een beetje, dat bowlen?
It's all up to you
  maandag 8 december 2008 @ 09:58:33 #237
35189 Troel
scherp en bot
pi_63844825
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef sjak het volgende:
Mooi hoor LL!
Troel, ik weet niet of ik dat zou durven hoor. Stoer van je. En op deze foto´s is weer eens goed te zien hoeveel je bent afgevallen

Grrr, ik krijg Stijn niet echt goed op mijn rug. De eerste band om hem heen komt steeds te laag. Hij gooit zijn handen eruit. En dan voelt het niet goed en het lijkt ook niet alsof hij achterover kan kieperen. Ik baal er zo van. Is dit een gevalletje oefening baart kunst?
Ik vond het ook wel een beetje eng hoor Die vloer is glad en je glijdt snel op die schoenen, maar zonder rare hupjes ging het ook prima

(En ik gooide beter met Ruben op mijn rug dan met Ruben niet op mijn rug, heel raar )

en dank voor het compliment
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 8 december 2008 @ 10:00:16 #238
35189 Troel
scherp en bot
pi_63844862
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:56 schreef TearSong het volgende:
Mooie foto's LL! Die met dat contrast is prachtig

Troel: Kon hij het een beetje, dat bowlen?
Hij vond het in ieder geval erg leuk Toen hij nog wakker was ging hij echt scheef op mijn rug hangen zodat hij alles kon zien, dus toen ben ik maar anders gaan zitten

Sjak, ik begin altijd met de doek tot in zijn nek en dan bind ik zijn handen vast met die twee flappen die je dan weer naar achteren brengt. Soms lukt dat beter dan andere keren.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_63844937
Het is een gevalletje handigheidje Sjak. Je moet de doek hoog houden als je em naar achteren brengt (zoals in het bwcc filmpje van draagdoekmama), op z'n 'badhanddoeks'. En dan goed strakhouden als je de doek naar voren brengt. Handig is dan om niet de doek onder het beentje door te doen (want dan kan de stof weer vieren), maar het beentje over de doek te brengen.

Waar woon je? Misschien kan er eens iemand meekijken? Als je eenmaal het trucje kent is het zo goed te doen.
Hardloper.
IG @webkim
pi_63844978
Stoere foto's Troel
pi_63845035
quote:
Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef sjak het volgende:

Dat in ieder geval geloof ik. Maar misschien dat je ook eens een andere knoop kunt proberen om te kijken of die voor jullie beter is? Bij mij wilde de BWCC nooit zo en de SHBC wel Hier is weer zo'n maf filmpje van een wrapaddict

En dit is een filmpje van Paulus, gewoon omdat Paulus het ook zo doet.
It's all up to you
  maandag 8 december 2008 @ 19:40:11 #242
108648 cattie
lieve moeder
pi_63858452
Heeft iemand hier een draagdoek met wol? Zo ja, hoe bevalt dat? Ik heb deze zwangerschap een wolobsessie (wollen deken en wollen rompers en mutsje zijn er al) en zag dat didymos een paar draagdoeken met wol heeft (een indio, maar ook een chocolade ellipsen ). Mijn man vindt het onzin, maar ik krijg ze niet uit mijn hoofd.

Nog iets meer dan een maand en dan kan ik weer echt gaan dragen!
  maandag 8 december 2008 @ 20:26:55 #243
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63859668
Dank jullie. Vanmiddag Stijn in een SHBC geknoopt op de creche Het ging best goed. In de rucksack gaat het ook goed, dan zitten zijn handen gelijk vast maar daar knalt ie uit met zijn billen, de wiebelaar. De BWCC lukt helaas niet, dus voorlopig maar de SHBC verfijnen.

Oeh, Cattie, een wollen doek, is dat niet erg warm?
Lekker douchen!
pi_63859926
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:40 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand hier een draagdoek met wol? Zo ja, hoe bevalt dat? Ik heb deze zwangerschap een wolobsessie (wollen deken en wollen rompers en mutsje zijn er al) en zag dat didymos een paar draagdoeken met wol heeft (een indio, maar ook een chocolade ellipsen ).
*check* ik heb een wollen indio en hij bevalt prima. Heerlijke doek, superzacht en knuffelig.
It's all up to you
pi_63861305
kim leuk filmpje. Fantastisch Thomas die ook zo leuk meedoet.

Maar nu mijn. Vraag: kan je kindje er niet uitglijden. Je doet geen stof tussen de benen kruisen.
pi_63861658
Nee, als je strak genoeg knoopt zit het als een huis.

(Er zijn variaties op de shbc die wel kruisen bij de laatste staart, maar je kindje komt dan veel sneller scheef te zitten, omdat je de knoop ook al 'scheef' begint: over de ene en onder de andere schouder)
Hardloper.
IG @webkim
pi_63861784
ik vind het een enge knoop. Misschien kan iemand m bij de meet even doen. Dan kan ik van dichtbij kijken en voelen.
  maandag 8 december 2008 @ 22:11:59 #248
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63862872
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:40 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het een enge knoop. Misschien kan iemand m bij de meet even doen. Dan kan ik van dichtbij kijken en voelen.
Is goed.
becommentarieer jij dan mijn BWCC?
pi_63870204
Cattie, wat heb je nou gedaan... Nou heb ik bij elke nachtvoeding liggen denken over een doek met wol en hoe lekker dat in de winter moet zijn

Ik vind het vastknopen van zo'n hummeltje voorop toch wel weer een hele uitdaging! Ronja zat vrijwel meteen achter en die ging pas in de niet rekkende doek toen ze een stuk steviger was. Nu, met van die kleine frummelbeentjes en een kind dat je constant vast moet houden tijdens het knopen... ik voel me weer heel groen

On a brighter note, misschien komt vandaag eindelijk mijn draagjas aan
pi_63872745
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 08:55 schreef owlet het volgende:
Cattie, wat heb je nou gedaan... Nou heb ik bij elke nachtvoeding liggen denken over een doek met wol en hoe lekker dat in de winter moet zijn

Om het nog erger te maken, in de zomer schijnt een wollen doek ook fijn te zijn! (geen idee waarom maar ik heb het nu al best veel mensen horen zeggen...)
It's all up to you
  dinsdag 9 december 2008 @ 10:56:13 #251
108648 cattie
lieve moeder
pi_63873028
Argggh, nu wil ik hem helemaal.... Sorry Owlet.
Tearsong, welke indio met wol heb jij?
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:15:33 #252
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63893062
Ik heb mn BBslen besteld!

Tsja, nu Lampo bijna weggaat, moet ik vervanging hebben

Het grote wachten is begonnen
pi_63893121
Welke doek is dat Davinia?
  dinsdag 9 december 2008 @ 23:22:28 #254
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63893279
Deze:

maar dan de doekversie, uiteraard
pi_63893289
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:56 schreef cattie het volgende:
Tearsong, welke indio met wol heb jij?
Blau/natur, is niet meer verkrijgbaar op didymos.de helaas. De zinnober die er nu staat is wel vergelijkbaar qua samenstelling en dikte maar dan met een ander kleurtje erin.
It's all up to you
pi_63893306
Mooi Davinia! Lijkt me een erg mooie doek.
It's all up to you
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 00:44:09 #257
141844 Macka66
pi_63895129
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:15 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb mn BBslen besteld!

Tsja, nu Lampo bijna weggaat, moet ik vervanging hebben

Het grote wachten is begonnen
Ja
Waar heb je 'm uiteindelijk besteld?
pi_63896848

* owlet gaat het DDmeeting topic bekijken om te zien of Davinia ook in Den Haag zal zijn
pi_63897548
Ik heb een comfy Joey besteld Die als het goed is morgen bezorgd wordt
Saartje
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 09:25:29 #260
141844 Macka66
pi_63897964
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:01 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik heb een comfy Joey besteld Die als het goed is morgen bezorgd wordt
Ringsling, pouch, shawl carrier? Cashmere carrier ?
Geef eens een voorproefje!

[ Bericht 3% gewijzigd door Macka66 op 10-12-2008 09:30:32 ]
  woensdag 10 december 2008 @ 09:36:13 #261
108648 cattie
lieve moeder
pi_63898158
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 23:22 schreef TearSong het volgende:

[..]

Blau/natur, is niet meer verkrijgbaar op didymos.de helaas. De zinnober die er nu staat is wel vergelijkbaar qua samenstelling en dikte maar dan met een ander kleurtje erin.
Mooi! Mijn man heeft me gisteren opgesomt waarom nog een draagdoek echt niet nodig is. Ik was bijna overtuigd, maar toen heb ik er vannacht weer van gedroomd. Ik ben een hopeloos hormonster.
pi_63898730
quote:
Op woensdag 10 december 2008 09:25 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ringsling, pouch, shawl carrier? Cashmere carrier ?
Geef eens een voorproefje!

Saartje
pi_63898863
  woensdag 10 december 2008 @ 10:23:00 #264
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63899150
Wie wat welke heb jij besteld Owlet?

Ik ga vandaag de bruine (of toch de zwarte? ) MaMjas via Prettymum bestellen..

[edit] Manlief heeft mijn bankpas en ik kan dus niet via Ideal bestellen. Hij bestelt 'm op dit moment dus, hij kiest ook lekker de kleur en ik laat me verassen..
Maxi, Midi & Mini
(My) Timing sucks.... Always.
Al lang niet meer aan het ontzwangeren. En nog steeds NIET voor rede vatbaar!
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 10:29:12 #265
141844 Macka66
pi_63899301
Oeh, mooi Maneki!
Ben heel benieuwd of het bevalt qua combinatie van de stof en over een schouder dragen en het gewicht van Bep (en of ze er compleet met antennes in kan natuurlijk ).
  woensdag 10 december 2008 @ 10:35:22 #266
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63899458
En er was nog een pagina..

Holymoly Maneki!!!!!!

(Ik zie net via de orderbevestiging dat M. de bruine draagjas heeft gekozen. Nu hopen dat ie er snel is! )
Maxi, Midi & Mini
pi_63899505
Ik heb deze van iemand overgenomen.
De MaMjas hadden ze niet meer in de maat die ik wilde en een kwartier later las ik dat iemand deze jas weg wilde doen

Hij moet wel uit België komen dus het kan nog een weekje duren (en dan maar hopen dat hij past!)

[ Bericht 7% gewijzigd door owlet op 10-12-2008 11:07:46 ]
pi_63899518
Mooi stofje Maneki

Hier wordt druk geoefend met winnie the pooh op de rug...... opgefokt dat ik die kutbeer niet op me rug kan knopen, laat staan Koen
  woensdag 10 december 2008 @ 10:41:52 #269
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63899626
Whaaaaa. Dat meen je! Die vind ik dus zoooooooooo mooi he...
Maar nieuw iets te prijzig voor mij dus vandaar de MaMjas. Plus dat ik vorig jaar net een hele mooie nette nieuwe winterjas had gekocht. Dan kan ik die straks hopelijk gewoon weer aan als ik niet draag.

Maar, Whow..
Maxi, Midi & Mini
pi_63899790
Maar een knuffel op je rug binden is ook moeilijker dan een kind! Een knuffel is zo licht, daar werkt gewoon niet.

Heb je het al eens geprobeerd om het zittend op de bank te doen? Dus Koen zittend op de bank en jij er voor, dan kan hij nooit hard vallen. En welke knoop gebruik je? Een knoop waarbij je hem zo snel mogelijk vast d.m.v. een knoop op je borst is misschien prettig om mee te beginnen. Als dat niet lekker zit kan je altijd weer wat anders gaan doen maar zo krijg je misschien snel wat meer handigheid en vooral vertrouwen.

Ik vind de secure high back carry altijd een fijne omdat je je kind er heel snel mee vast gezet heb. Als je dat zittend doet kan je daarna op je gemak staand de knoop afmaken
pi_63899855
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:41 schreef Noli. het volgende:
Whaaaaa. Dat meen je! Die vind ik dus zoooooooooo mooi he...
Maar nieuw iets te prijzig voor mij dus vandaar de MaMjas. Plus dat ik vorig jaar net een hele mooie nette nieuwe winterjas had gekocht. Dan kan ik die straks hopelijk gewoon weer aan als ik niet draag.

Maar, Whow..
ik ben er ook eeeeeerg blij mee Hopelijk past hij. Ik zit vaak net tussen 42/44 en 46/48 in en deze is 46/48. Het model vraagt wel om een beetje aansluiting maar aan de andere kant moet er ook een kind onder kunnen.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 10:59:29 #272
141844 Macka66
pi_63900127
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 10:45 schreef TearSong het volgende:

[..]

Om het nog erger te maken, in de zomer schijnt een wollen doek ook fijn te zijn! (geen idee waarom maar ik heb het nu al best veel mensen horen zeggen...)
Ha, het is weer tijd voor textielwarenkennis
Wol heeft (net als andere dierlijke vezels) een groot isolerend vermogen.
Wolvezels hebben schubben waartussen lucht zit. Ook bij het spinnen komt er lucht in de draden door de draaiing van de vezels. (Er is zelfs een speciale spintechniek die Airspun heet, met het doel zoveel mogelijk lucht in de draad te krijgen.) Stilstaande lucht isoleert, denk aan een thermosfles. Door al die stilstaande lucht in wollen textiel draagt het warm in de winter en koel in de zomer.

(Sorry Cattie, dit verhaaltje zal vast niet helpen om je verlangen weg te nemen )
  woensdag 10 december 2008 @ 11:05:49 #273
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63900336
En toen belde Prettymum dat de bruine jas uitverkocht is en of het ook een zwarte mocht zijn.

Ik heb ook 46/48 op de site staat ook meten is weten of zoiets, ik heb een shirtje van oksel tot oksel op gemeten, 63cm dus een maat L volgens de site. Die heb ik dus maar besteld en ook ik ben erg benieuwd of ie past!
Maxi, Midi & Mini
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 11:06:25 #274
141844 Macka66
pi_63900350
Mooie draagjassen!
Noli, de MaM is echt heel fijn & praktisch hoor en de bruine is mooi. owlet heeft natuurlijk wel een uitzonderlijk mooi buitenkansje gehad

Oh, en toen kreeg Noli een zwarte. Die is ook mooi, en blijft mooi zwart in gebruik
En hij past vast, mijn XL zit nogal ruim bij maat 46/48.
pi_63900761
Owlet, Koen kan nog niet zitten maar ik durf hem niet op me rug te knopen als er niemand bij is. En dus moet ik gewoon oefenen. En dus is winnie de sjaak....ik moet toch wat?
Kweet niet welke knoop ik gebruik maar het liefst zonder die knoop boven mijn borsten (dat knelt me te veel) wel drie lagen dus.
Ik baal er gewoon van dat ik het zelf niet kan, Koen gaat echt niet stil liggen als ik hem dat netjes vraag
pi_63900826
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:29 schreef Macka66 het volgende:
Oeh, mooi Maneki!
Ben heel benieuwd of het bevalt qua combinatie van de stof en over een schouder dragen en het gewicht van Bep (en of ze er compleet met antennes in kan natuurlijk ).
Het is echt voor de hele korte stukjes dat ik de jongens uit school haal, of even snel een boodschap doe. Ik doe dat nu met perraja over een schouder dus ik denk (hoop!) dat dit ook goed gaat
En er zijn een aantal mensen die wat willen weten over draagdoeken van me, dus dan moet je wel wat kunnen laten zien, toch?

Leuk al die draagjassen! Ik ga denk ik toch maar m`n oude jas verbouwen
Saartje
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 12:08:36 #277
141844 Macka66
pi_63901909
quote:
Op woensdag 10 december 2008 11:22 schreef Maneki.Neko het volgende:

[..]

Het is echt voor de hele korte stukjes dat ik de jongens uit school haal, of even snel een boodschap doe. Ik doe dat nu met perraja over een schouder dus ik denk (hoop!) dat dit ook goed gaat
En er zijn een aantal mensen die wat willen weten over draagdoeken van me, dus dan moet je wel wat kunnen laten zien, toch?

Leuk al die draagjassen! Ik ga denk ik toch maar m`n oude jas verbouwen
Ik vind het zo leuk zoals jij oplossingen vindt om gewoon te kunnen blijven dragen. En zulke mooie ook nog.
Met die Comfy Joey trekken jullie vast zoveel positieve bekijks dat het nummertjes trekken wordt voor de geïnteresseerden
pi_63902171
Wat een mooi ding Maneki!! Lijkt me op het eerste gezicht ook heel comfortabel Hoe heet zoiets eigenlijk, een Comfy Joey dus?

Ik heb ook weer een nieuwe aanwinst:

EllaRoo Seattle 3.6

Wilde graag een korte doek om nog wat dingetjes te proberen. Maar het valt eigenlijk niet mee.. Heeft iemand nog tips voor korte knopen? Heb er een paar geprobeerd maar ik kan die namen niet onthouden haha! Zo een met gekruiste voorbanden en aan de achterkant een lus waar de ene staart weer door gaat.
Heb er nu een ringsling van gemaakt, wat ook wel aardig is voor (hele) korte afstanden.
♥ ♥ Jij een beetje van mij, ik een beetje van jou. ♥ ♥
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 13:00:04 #279
141844 Macka66
pi_63903072
Kangoeroe al geprobeerd, Icicle?
Didymos Känguru handleiding, alleen op de buik
Storchenwiege handleiding in pdf voor Kangoeroe op buik en heup, en de rugzak.
de Storchenwiege handleiding heeft veel extra tips!
  woensdag 10 december 2008 @ 13:09:00 #280
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_63903307
Macka, ik heb em besteld bij doekjes en broekjes
En ja, ik ga naar de DH meet

Leuk, die draagjassen. gaat mij te ver voor 185euro voor zo'n specifieke jas. met een beetje moeite kan ik ook over de jas(sen) knopen, dus voor mij geen noodzaak.
voor de anderen, heel veel succes ermee!

maneki, wat een prachtige stof is dat, zeg! zou ik niet mee durven te lopen. net als die ene hele sjieke van webkim

mooi icicle, lekker strak, zonder poespas

LL, wellicht kan je ook beter oefenen met een zak aardappelen. is al gauw 5 kg, werkt beter dan een superlichte pop
al is winnie the pooh wel
pi_63903745
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Macka66 het volgende:

[..]

Ha, het is weer tijd voor textielwarenkennis
Wol heeft (net als andere dierlijke vezels) een groot isolerend vermogen.
Wolvezels hebben schubben waartussen lucht zit. Ook bij het spinnen komt er lucht in de draden door de draaiing van de vezels. (Er is zelfs een speciale spintechniek die Airspun heet, met het doel zoveel mogelijk lucht in de draad te krijgen.) Stilstaande lucht isoleert, denk aan een thermosfles. Door al die stilstaande lucht in wollen textiel draagt het warm in de winter en koel in de zomer.

(Sorry Cattie, dit verhaaltje zal vast niet helpen om je verlangen weg te nemen )
Nooit geweten! Dank je voor de info, zo klinkt het allemaal heel logisch
It's all up to you
pi_63904305
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:00 schreef Macka66 het volgende:
Kangoeroe al geprobeerd, Icicle?
Didymos Känguru handleiding, alleen op de buik
Storchenwiege handleiding in pdf voor Kangoeroe op buik en heup, en de rugzak.
de Storchenwiege handleiding heeft veel extra tips!
Heej bedankt!! Die didymos anleitungen had ik ook al bekeken, maar die van Storchenwiege is ook heel duidelijk! Dankejwel Kangoeroe lijkt me wel comfortabel door de brede banden op de rug.
pi_63904922
Een comfy joey, draagjassen, een green paprika; wat hebben jullie weer waanzinnig mooie dingen onderweg!
Hier is er een mamaponcho gekomen en een Zara Red onderweg (kerstaanbieding bij ellevill!).
Hardloper.
IG @webkim
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 14:07:21 #284
141844 Macka66
pi_63904945
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:24 schreef TearSong het volgende:

[..]

Nooit geweten! Dank je voor de info, zo klinkt het allemaal heel logisch
Ja he, ik vond het zelf ook een heeeeel goed verhaal
Indio Zinnober met wol, maat 4 Ook heel geschikt voor Kangoeroe's
pi_63905992
Macka, hoe staat het met je website..? Ben zo nieuwsgierig! Laat je (tzt) ook een bannertje maken, die zou ik heel graag op mijn site willen zetten om het dragen nog wat extra te promoten.
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 16:01:11 #286
141844 Macka66
pi_63907894
Die website, tja... er komt steeds iets tussendoor waardoor ik niet eens even een avondje goed door kan werken (en vooral technisch puzzelen in een programmeertaal die ik maar basaal beheers).
Banner komt, visitekaartjes ook. Maar eerst de site zover af dat 'ie online kan!
  woensdag 10 december 2008 @ 21:41:00 #287
108648 cattie
lieve moeder
pi_63917254
quote:
Op woensdag 10 december 2008 10:59 schreef Macka66 het volgende:

(...)

Nee, dat helpt idd niet.

Die Indio Zinnober.... smelt.... zucht... ik ga maar even op mijn handen zitten. En niet meer naar de didymos site.. Maar als iemand nog een wollen draagdoek in de aanbioeding heeft, hoor ik het graag. Oh nee, dat kan eigenlijk ook niet.

* Cattie sluipt topic maar uit.
  woensdag 10 december 2008 @ 23:02:49 #288
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63919838
quote:
Op woensdag 10 december 2008 13:09 schreef DaviniaHR het volgende:
Macka, ik heb em besteld bij doekjes en broekjes
En ja, ik ga naar de DH meet

Leuk, die draagjassen. gaat mij te ver voor 185euro voor zo'n specifieke jas. met een beetje moeite kan ik ook over de jas(sen) knopen, dus voor mij geen noodzaak.
voor de anderen, heel veel succes ermee!

maneki, wat een prachtige stof is dat, zeg! zou ik niet mee durven te lopen. net als die ene hele sjieke van webkim

mooi icicle, lekker strak, zonder poespas

LL, wellicht kan je ook beter oefenen met een zak aardappelen. is al gauw 5 kg, werkt beter dan een superlichte pop
al is winnie the pooh wel
Davinia het is dat ik omdat ik zwanger ben sowieso een andere jas moest kopen.
Een jas veel te groot kopen en er na de zwangerschap niks meer mee kunnen vond ik ook zonde. En ik heb vorig jaar net een nieuwe winterjas gekocht dus alleen een specifieke zwangerschapsjas kopen die ik gewoon tijdens de zwangerschap kan dragen én erna en dan een hele mooie gewone jas voor niks op de kapstok hebben hangen vond ik ook weer zonde.
Nu heb ik een jas die ik iig tijdens de zwangerschap kan dragen én die wat extra's heeft namelijk waarmee ik kan dragen.

(de jas alleen om het dragen kopen had ik denk ik ook niet gedaan, ik draag ook net zo makkelijk over mijn jas als het moet)
Maxi, Midi & Mini
  woensdag 10 december 2008 @ 23:04:51 #289
593 sjak
Juffie Bloem
pi_63919905
quote:
Op woensdag 10 december 2008 21:41 schreef cattie het volgende:

[..]

Nee, dat helpt idd niet.

Die Indio Zinnober.... smelt.... zucht... ik ga maar even op mijn handen zitten. En niet meer naar de didymos site.. Maar als iemand nog een wollen draagdoek in de aanbioeding heeft, hoor ik het graag. Oh nee, dat kan eigenlijk ook niet.

* Cattie sluipt topic maar uit.
niet in de aanbieding maar kijk eens wat ik zag:
http://www.slingomama.nl/product_info.php?products_id=232
Lekker douchen!
  † In Memoriam † woensdag 10 december 2008 @ 23:13:07 #290
141844 Macka66
pi_63920163
quote:
Op woensdag 10 december 2008 23:04 schreef sjak het volgende:

[..]

niet in de aanbieding maar kijk eens wat ik zag:
http://www.slingomama.nl/product_info.php?products_id=232
Moos! (Zo heet 'ie officieel )
Op de Didymos site stond er bij deze doek de opmerking dat hij erg dicht geweven is. Daardoor is 'ie in de praktijk iets dikker en iets minder soepel dan de andere nieuwe Indio's met wol. Maar ook al zo mooi!

en er staat een Aare met wol in de Didymos koopjeshoek, dus daar moet Cattie ook weg blijven
  donderdag 11 december 2008 @ 00:07:03 #291
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_63921969
quote:
Op woensdag 10 december 2008 16:01 schreef Macka66 het volgende:
Die website, tja... er komt steeds iets tussendoor waardoor ik niet eens even een avondje goed door kan werken (en vooral technisch puzzelen in een programmeertaal die ik maar basaal beheers).
Banner komt, visitekaartjes ook. Maar eerst de site zover af dat 'ie online kan!
Ik ken wel iemand die je daarmee kan helpen (mijn man).
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 01:03:07 #292
141844 Macka66
pi_63923298
Grijs, mocht ik er niet uitkomen met de PHP dan stuur ik je een PM
Maar eigenlijk gaat het best goed, heb vandaag gisteren een hobbeltje genomen en snap er nu iets meer van. Ik heb zelfs al een mail gestuurd aan mijn favoriete testklant. Hoi Troel!

En zowaar de hele avond met Maja in de doek gezeten. Ze huilde hartstochtelijk en we konden er niet achterkomen wat de reden was. Flesje, rijstwafel, schone luier, zingen, allemaal niet goed. Dus ik heb blindelings de bovenste doek van de stapel gepakt. Dat was de Satin Pink van 3m50, dus Maja ging knus op m'n buik in de Kangoeroe. (Daarom lag 'ie ook bovenop, omdat ik had ingeschat of ik met de Zinnober maat 4 ook uit de voeten zou kunnen qua Kangoeroe.)
Na een paar minuten lopen al was het goed, daarna ging ze enorm wiebelen en zwieren en lachen en zo is ze de hele avond bij me geweest. Af en toe ging ze even met haar koppie tegen me aanhangen maar daarna begon het gezwier en gegiebel weer. En lekker frummelen aan m'n gezicht en aan de doek
Mijn lieve laatste babietje... wat moet ik doen als ze straks alleen nog maar zelf wil lopen
pi_63926848
quote:
Op donderdag 11 december 2008 00:07 schreef Grijs het volgende:

[..]

Ik ken wel iemand die je daarmee kan helpen (mijn man).
Ik geloof dat we er laatst ook al achter waren gekomen dat een groot deel van de mensen die hier posten een vriend/man hebben die programmeur zijn of iig. iets 'geeky' zijn, welcome to the club
It's all up to you
  donderdag 11 december 2008 @ 10:52:09 #294
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63927884
Hier ook één maar dan een systeembeheerder.

We hebben wel samen een keer een website gebouwd. Ik ben beter met HTML qua layout (en) indeling hij is meer van de snufjes, overal goed werkende hyperlinkjes en dat soort ongein van maken. Hij is wat te ongeduldig om zich dan weer in HTML te verdiepen en zelf iets van scratch te bouwen. Dus ik maakte de basis (site, links, pagina's) en hij werkte dat weer iets verder uit.
Maxi, Midi & Mini
  donderdag 11 december 2008 @ 10:53:24 #295
151473 Noli.
Hormotioneel...
pi_63927913
Zou er een link zijn?
Maxi, Midi & Mini
pi_63928086
Hier wel iemand die informatica heeft gestudeerd, maar websites bouwen... Nee niet mijn ding.
  donderdag 11 december 2008 @ 11:10:59 #297
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63928334
hier ook een vent idd met een eigen website-bedrijf
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 11 december 2008 @ 11:39:34 #298
141844 Macka66
pi_63928997
Ik ben net als Ticootje gewoon m'n eigen nerd
(Al kan mijn lief aardig meedoen)
  donderdag 11 december 2008 @ 11:41:36 #299
35189 Troel
scherp en bot
pi_63929047
Ik ben eigen nerd en heb twee nerds
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  donderdag 11 december 2008 @ 11:55:31 #300
108648 cattie
lieve moeder
pi_63929375
Fijn dat het Maja zo hielp in de doek Macka!

Hier geen nerds...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')