Ik vind mijn mokka erg mooiquote:
quote:De Schengenruimte is geleidelijk uitgebreid en omvat nu (eind 2007) 22 EU-landen plus IJsland en Noorwegen.
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Akkoorden_van_Schengen
quote:Op maandag 8 december 2008 09:40 schreef LovelyLady het volgende:
Gewoon omdat ik het contrast zo mooi vind... Koen op de rug en Sander op vrije voet:
Ik vond het ook wel een beetje eng hoorquote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef sjak het volgende:
Mooi hoor LL!Troel, ik weet niet of ik dat zou durven hoor. Stoer van je. En op deze foto´s is weer eens goed te zien hoeveel je bent afgevallen
![]()
Grrr, ik krijg Stijn niet echt goed op mijn rug. De eerste band om hem heen komt steeds te laag. Hij gooit zijn handen eruit. En dan voelt het niet goed en het lijkt ook niet alsof hij achterover kan kieperen. Ik baal er zo van. Is dit een gevalletje oefening baart kunst?
Hij vond het in ieder geval erg leukquote:Op maandag 8 december 2008 09:56 schreef TearSong het volgende:
Mooie foto's LL! Die met dat contrast is prachtig
Troel:Kon hij het een beetje, dat bowlen?
Dat in ieder geval geloof ik. Maar misschien dat je ook eens een andere knoop kunt proberen om te kijken of die voor jullie beter is? Bij mij wilde de BWCC nooit zo en de SHBC welquote:Op maandag 8 december 2008 09:52 schreef sjak het volgende:
Grrr, ik krijg Stijn niet echt goed op mijn rug. De eerste band om hem heen komt steeds te laag. Hij gooit zijn handen eruit. En dan voelt het niet goed en het lijkt ook niet alsof hij achterover kan kieperen. Ik baal er zo van. Is dit een gevalletje oefening baart kunst?
*check* ik heb een wollen indio en hij bevalt prima. Heerlijke doek, superzacht en knuffelig.quote:Op maandag 8 december 2008 19:40 schreef cattie het volgende:
Heeft iemand hier een draagdoek met wol? Zo ja, hoe bevalt dat? Ik heb deze zwangerschap een wolobsessie (wollen deken en wollen rompers en mutsje zijn er al) en zag dat didymos een paar draagdoeken met wol heeft (een indio, maar ook een chocolade ellipsen).
Is goed.quote:Op maandag 8 december 2008 21:40 schreef Ticootje het volgende:
ik vind het een enge knoop. Misschien kan iemand m bij de meet even doen. Dan kan ik van dichtbij kijken en voelen.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 08:55 schreef owlet het volgende:
Cattie, wat heb je nou gedaan... Nou heb ik bij elke nachtvoeding liggen denken over een doek met wol en hoe lekker dat in de winter moet zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |