quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:19 schreef SilverStar het volgende:
Webkim![]()
. Ik kwam vandaag je schoonmoeder tegen, ze promootte jou bij de vriendin met baby in kinderwagen waar ik mee was
. Ik was toen al vrij zeker dat jij dat moest zijn gezien de naam die ze noemde, maar nu na het zien van je site weet ik het zeker
.
Ik vind die draagdoeken toch zo mooi, en zo lief hoe babietjes erin gedragen worden, dat ik als er hier (ooit) een kindje komt dat ook ga doen..
Even een lijstje:quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef mrien het volgende:
Straks hebben we sinterklaasviering op de creche van Lotte, ongeveer een kwartiertje lopen vanaf huis
Ik wilde dus mooi gaan lopen (zal er al druk genoeg zijn met auto's), maar het is wel best fris buiten
In principe kan ze onder m'n jas, gewoon haar eigen muts en jasaan en dan onder mijn jas moet dan goed genoeg zijn toch?
Yup. bij de hema kon ik er wel op komenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef sjak het volgende:
Een indio bedoel je?
Ik heb vandaag ook fluffymail gehad, maar die bewaar ik tot Sinterklaas
Kan niet. Hij is al verstopt met een gedichtje erop. Leuk hoor om een gedichtje voor jezelf te schrijvenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef chacama het volgende:
Alleen maar omdat jij wilt wachten Sjak, wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat wij ook willen wachten...
Dus uitpakken, foto maken en dan maar weer inpakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door sjak op 03-12-2008 22:25:36 ]Lekker douchen!
oh ja!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:48 schreef k_i_m het volgende:
[bemoeipost]
Als je genoegen neemt met "redelijk aanslaan" hou je dan wel de vorm van haar hoofd in de gaten?
[/bemoeipost]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |