quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Macka66 het volgende:
Mooie doek, Tearsong!
Ik had ook fluffy mail:
[ afbeelding ]
En hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Macka66 het volgende:
Ik had ook fluffy mail:
[ afbeelding ]
Als ik heel eerlijk ben zou ik met 5 maanden niet meer beginnen aan een tricot doek. Tricot vind ik persoonlijk heel fijn voor de eerste maanden maar daarna is het toch wel fijn om een doek zonder rek te hebben, dus zou ik sneller voor een geweven doek gaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:09 schreef Libell het volgende:
mijn dochtertje is 5 maanden. Is een tricotslen een geschikte/handige doek om haar in te dragen?
Je kan Sasha toch dragen en de boodschappen in de wagen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
mrien, ik ging nu echt voor een aantal boodschapjes de stad in, en dan gaat de wagen echt mee hoor. Veel makkelijker dan alles ook nog eens dragen. Dan zou ik zo'n hip boodschappenkarretje als Maneki moeten hebben. Dan kanhet wel heel goed.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Macka66 het volgende:
Ik had ook fluffy mail:
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooiquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef TearSong het volgende:
Hij ziet er met dragen nog steeds licht uit hoor, maar hij draagt erg lekker! Was erg nieuwsgierig naar wol en hoe het zou dragen:
[ afbeelding ]
Ik heb diep respect voor medelijden met de ouders die op deze manier langer dan een half uur rond lopen met hun kind.quote:
Ja anders wordt het ook weer zo'n gezeul met de boodschappen en tasjes enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
mrien, ik ging nu echt voor een aantal boodschapjes de stad in, en dan gaat de wagen echt mee hoor. Veel makkelijker dan alles ook nog eens dragen. Dan zou ik zo'n hip boodschappenkarretje als Maneki moeten hebben. Dan kanhet wel heel goed.
Nee, dat heb ik hem gelukkig nooit aangedaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook naar de my little pony meetings?(zat vd week op je site te gluren...jeeutje wat heb jij er veul!!!!)
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:26 schreef owlet het volgende:
Macka!![]()
Tearsong, wat is Yara toch een stralend kind. Hoe voelt de wol?
Het is niet de meest prachtige foto, maar beloofd is beloofd![]()
[ afbeelding ]
Kanguru lukt prima met een 4.2, zelfs met de staarten over haar heen gespreid en achter geknoopt.
Olaf mag blijven
Inderdaad...genietenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:38 schreef chacama het volgende:
Wat is het toch lekker, zo'n klein prupke in de doek lekker tegen je aan...
Jah! Ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Zo te zien een Secure High Backcarry.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:13 schreef sjak het volgende:
Mooie foto's weer!
Tearsong, welke knoop is dat?
En dat vindt mijn moeder dus verschrikkelijk, dat bekijks dat ik trek als ik Devin draag. Volgens haar kijkt iedereen omdat ze het zielig en raar vinden, niet omdat ve verrast of vertederd zijn. Ze is er dan ook van overtuigd dat dit weer zo'n frats van me is om op te vallen en stoer te doenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:21 schreef Llewella het volgende:
M'n stiefmoeder is er inmiddels wel achter nu waarom ik doeken hebZe stond te kijken van het bekijks wat ik trek toen we gister door de stad liepen
Wat jammer dat ze dat vindt. Gelukkig houdt het je niet tegen om te dragenquote:Op zaterdag 29 november 2008 11:31 schreef Kersjes het volgende:
En dat vindt mijn moeder dus verschrikkelijk, dat bekijks dat ik trek als ik Devin draag. Volgens haar kijkt iedereen omdat ze het zielig en raar vinden, niet omdat ve verrast of vertederd zijn. Ze is er dan ook van overtuigd dat dit weer zo'n frats van me is om op te vallen en stoer te doen![]()
Daar is een trucje voor ET.quote:Op zaterdag 29 november 2008 17:03 schreef E.T. het volgende:
zo.. de MeiTai is af(foto volgt later).
Net even geprobeerd met wat kinderen, maar ik vind het nog niet echt heel makkelijk. Ik knoop 'm eerst om m'n middel, dan Nienke onder m'n arm door naar achteren en dan vind ik het lastig om met enige snelheid het geheel omhoog over Nienke te krijgen, zonder dat Nienke van m'n rug af klautert.
En ik moet nog zoeken naar de meest comfortabele manier om de schouderbanden te dragen. Rucksack style, crossover.. en waar knopen.. onder de billen, midden op de rug.. (m'n schouderbanden zijn 150 per stuk, maar hadden langer gemogen denk ik.. dan had ik ze voor kunnen knopen).
Overigens is ook kleuterproof.. Saskia zat er prima in, en dat sneed niet in m'n schouders
Zie PM.quote:Op zaterdag 29 november 2008 21:37 schreef Ticootje het volgende:
Leuk!! Ik ben gewoon gespot in het wild.
Welk forum is dat webkim?
Mag ie nog iets langer blijven staan? Ik wil hem morgen eens met Lilah oefenen. Die past nu (naar mijn idee) eindelijk goed in de mei tai. Bij het uitruimen van de vaatwasser met kind op buik schoot het spontaan in mijn rug, dus ik moet er nu toch maar een keer aan gelovenquote:Op zaterdag 29 november 2008 17:58 schreef Webkim het volgende:
[..]
Daar is een trucje voor ET.
Sorry, brak filmpje van een slonzige grieperige Wk en Thomas, maar ik wilde je toch ff laten zien wat ik bedoel.
Morgen haal ik -em weg.
quote:Op zaterdag 29 november 2008 23:19 schreef SilverStar het volgende:
Webkim![]()
. Ik kwam vandaag je schoonmoeder tegen, ze promootte jou bij de vriendin met baby in kinderwagen waar ik mee was
. Ik was toen al vrij zeker dat jij dat moest zijn gezien de naam die ze noemde, maar nu na het zien van je site weet ik het zeker
.
Ik vind die draagdoeken toch zo mooi, en zo lief hoe babietjes erin gedragen worden, dat ik als er hier (ooit) een kindje komt dat ook ga doen..
Even een lijstje:quote:Op dinsdag 2 december 2008 14:17 schreef mrien het volgende:
Straks hebben we sinterklaasviering op de creche van Lotte, ongeveer een kwartiertje lopen vanaf huis
Ik wilde dus mooi gaan lopen (zal er al druk genoeg zijn met auto's), maar het is wel best fris buiten
In principe kan ze onder m'n jas, gewoon haar eigen muts en jasaan en dan onder mijn jas moet dan goed genoeg zijn toch?
Yup. bij de hema kon ik er wel op komenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:40 schreef sjak het volgende:
Een indio bedoel je?
Ik heb vandaag ook fluffymail gehad, maar die bewaar ik tot Sinterklaas
Kan niet. Hij is al verstopt met een gedichtje erop. Leuk hoor om een gedichtje voor jezelf te schrijvenquote:Op woensdag 3 december 2008 21:46 schreef chacama het volgende:
Alleen maar omdat jij wilt wachten Sjak, wil dat natuurlijk nog niet zeggen dat wij ook willen wachten...
Dus uitpakken, foto maken en dan maar weer inpakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 21% gewijzigd door sjak op 03-12-2008 22:25:36 ]Lekker douchen!
oh ja!quote:Op donderdag 4 december 2008 17:48 schreef k_i_m het volgende:
[bemoeipost]
Als je genoegen neemt met "redelijk aanslaan" hou je dan wel de vorm van haar hoofd in de gaten?
[/bemoeipost]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |