quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Macka66 het volgende:
Mooie doek, Tearsong!
Ik had ook fluffy mail:
[ afbeelding ]
En hoe voelt dat nou?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Macka66 het volgende:
Ik had ook fluffy mail:
[ afbeelding ]
Als ik heel eerlijk ben zou ik met 5 maanden niet meer beginnen aan een tricot doek. Tricot vind ik persoonlijk heel fijn voor de eerste maanden maar daarna is het toch wel fijn om een doek zonder rek te hebben, dus zou ik sneller voor een geweven doek gaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:09 schreef Libell het volgende:
mijn dochtertje is 5 maanden. Is een tricotslen een geschikte/handige doek om haar in te dragen?
Je kan Sasha toch dragen en de boodschappen in de wagen?quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
mrien, ik ging nu echt voor een aantal boodschapjes de stad in, en dan gaat de wagen echt mee hoor. Veel makkelijker dan alles ook nog eens dragen. Dan zou ik zo'n hip boodschappenkarretje als Maneki moeten hebben. Dan kanhet wel heel goed.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 12:49 schreef Macka66 het volgende:
Ik had ook fluffy mail:
[ afbeelding ]
Ik vind hem mooiquote:Op vrijdag 28 november 2008 13:46 schreef TearSong het volgende:
Hij ziet er met dragen nog steeds licht uit hoor, maar hij draagt erg lekker! Was erg nieuwsgierig naar wol en hoe het zou dragen:
[ afbeelding ]
Ik heb diep respect voor medelijden met de ouders die op deze manier langer dan een half uur rond lopen met hun kind.quote:
Ja anders wordt het ook weer zo'n gezeul met de boodschappen en tasjes enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
mrien, ik ging nu echt voor een aantal boodschapjes de stad in, en dan gaat de wagen echt mee hoor. Veel makkelijker dan alles ook nog eens dragen. Dan zou ik zo'n hip boodschappenkarretje als Maneki moeten hebben. Dan kanhet wel heel goed.
Nee, dat heb ik hem gelukkig nooit aangedaanquote:Op vrijdag 28 november 2008 09:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ook naar de my little pony meetings?(zat vd week op je site te gluren...jeeutje wat heb jij er veul!!!!)
quote:Op vrijdag 28 november 2008 15:26 schreef owlet het volgende:
Macka!![]()
Tearsong, wat is Yara toch een stralend kind. Hoe voelt de wol?
Het is niet de meest prachtige foto, maar beloofd is beloofd![]()
[ afbeelding ]
Kanguru lukt prima met een 4.2, zelfs met de staarten over haar heen gespreid en achter geknoopt.
Olaf mag blijven
Inderdaad...genietenquote:Op vrijdag 28 november 2008 15:38 schreef chacama het volgende:
Wat is het toch lekker, zo'n klein prupke in de doek lekker tegen je aan...
Jah! Ikquote:Op vrijdag 28 november 2008 12:54 schreef Brighteyes het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |