lijkt mij een verzekeringskwestiequote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef jack4ya het volgende:
Die sukkel woont verdeop heb gelijk gevraagd waar die woont, en dat als ik geen schade heb, prima, maar dat ik anders "langskom"
Gast..quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef jack4ya het volgende:
Dat het MIJN auto is... en dat is genoeg reden.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Jouw auto, maar niet jouw sneeuw!!1111![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Jouw auto, maar niet jouw sneeuw!!1111![]()
![]()
Zo denk jij er over, dat wil niet zeggen dat het voor iedereen maar zo eenvoudig is.quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef nsfw het volgende:
[..]
Gast..
Een auto, een fokking gebruiksvoorwerp!!!
Zet em dan ergens binnen!
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
loop niet zo te janken man om die auto.
En dan, dan zit er een krasje op, rijdt hij dan minder?
Het is een gebruiksvoorwerp, niet je kind ofzo.
Tering, dat je je daar druk om moet maken.
Ben je ook zo'n type wat als het een beetje druk is hem niet in een parkeervak durft te zetten in de angst dat iemand er misschien te dicht langsloopt?
ongelofelijk, waar maak je je druk om
i beg to differquote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.
Laat ze lekker kloten in de sneeuw inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 16:59 schreef Omniej het volgende:
Wat een gehuil zeg om die auto.
Laat die kinderen toch gewoon lekker kloten in de sneeuw en stop met zeiken. Pfff, ik word af en toe ook wel moe van Rijdende Rechter-figuren als TS hoor.
Of lekker met hun vette lichamen tegen de auto aan staan en zodoende krassen veroorzaken door hun ritsen. Knopen aan jassen doen het ook goed.quote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als ze het eraf staan te scheppen misschien
Dat dus.quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.
Ik heb geen auto, en ik hoef er ook nooit een, maar je hebt gewoon van andermans spullen af te blijven ; wat is daar nu zo moeilijk aan ?????quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die mensen hun broek in de auto laat uitrekken omdat de knopen van een spijkerbroek kunnen krassen in het leer?quote:Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of lekker met hun vette lichamen tegen de auto aan staan en zodoende krassen veroorzaken door hun ritsen. Knopen aan jassen doen het ook goed.
Kan zo maar 3500 euro spuitkosten opleveren
Tuurlijk blijft die auto rijden. Maar als er krassen gemaakt moeten worden, dan doe ik het zelf wel. Daar heb ik niemand anders voor nodig.quote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Omniej het volgende:
Ja, ik snap wel dat je zuinig bent op je spullen, dat ben ik ook, maar zoals Wuppie al zei: rijdt die auto met een krasje minder goed?
Verder is het gewoon een verzekeringsverhaal op het moment dat er daadwerkelijk iets gesloopt wordt, en een krasje is natuurlijk niet zo dramatisch dat je hele auto er ineens mee ophoudt.
Ik heb geen leer in de auto.quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die mensen hun broek in de auto laat uitrekken omdat de knopen van een spijkerbroek kunnen krassen in het leer?
Heb je geen garage?quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik heb geen leer in de auto.
Dat zou ik nooit kopen met het oog op bruikbaarheid/leefbaarheid.
En als dat wel zo zijn, dan is het MIJN keus of iemand op die stoel gaat zitten en MIJN keus op accepteren van risico.
Die auto staat wél op mijn oprit hoor. Hoe duidelijk wil je het hebben.
dan zou TS de auto wel binnen gezet hebben denk je niet?quote:
Toen we dit jaar voor de zoveelste keer schade hadden door dit soort geintjes heb ik erover nagedacht om een oude tank te kopen, zo'n slagschip van een volvo of zo.quote:Op zondag 23 november 2008 17:29 schreef Silvercrest het volgende:
jack4ya je hebt helemaal gelijk, spuiten van auto´s is duur, tuurlijk rijd een auto niet minder door een kras, maar je wil toch je auto mooi houden, een auto kost een vermogen, lijken me allemaal afbetalingspaupers of leaserijders die er zo makkelijk op reageren.
Sommige mensen interesseert dat inderdaad niet.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
Ben je ook zo'n type wat als het een beetje druk is hem niet in een parkeervak durft te zetten in de angst dat iemand er misschien te dicht langsloopt?
Mijn auto staat ook in de garage. Maar dat is meer omdat het een klassieker is die buiten wegroest in dit weer.quote:Op zondag 23 november 2008 17:30 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan zou TS de auto wel binnen gezet hebben denk je niet?
Of misschien staat de tweede auto in de garage
Zo denk ik er ook over... TS moet niet mauwen en anders een all-risk verzekering afsluiten..quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef nsfw het volgende:
[..]
Gast..
Een auto, een fokking gebruiksvoorwerp!!!
Zet em dan ergens binnen!
Met alleen kinderen zou ik niet zo fel geweest zijn, maar zég, een volwassen kerel zou écht beter moeten weten.quote:Op zondag 23 november 2008 17:40 schreef Asics het volgende:
maar no shit - ik zal mijn kinderen toch leren dat je geen sneeuw van andermans auto mag afhalen.
De grap is dat hij ze waarschijnlijk wel heeft geleerd om niets van de grond af te pakkenquote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Met alleen kinderen zou ik niet zo fel geweest zijn, maar zég, een volwassen kerel zou écht beter moeten weten.
Prima, dat jij het een gebruiksvoorwerp vind, dat snap ik best, echt waar, heb ik ook met mijn motor, had ik met een oud autootje hiervoor, kras of deuk meer of minder. Dat was idd anders, maar dan nog, het is gewoon mijn bezit.quote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over... TS moet niet mauwen en anders een all-risk verzekering afsluiten..
Dat zal best kunnen.quote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
De grap is dat hij ze waarschijnlijk wel heeft geleerd om niets van de grond af te pakken
Wat een idiote en lakse houding zeg. Moet je nagaan hoe het eruit zou zien als iedereen zo zou denken!quote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over... TS moet niet mauwen en anders een all-risk verzekering afsluiten..
Helaas denken een hoop mensen zo.quote:Op zondag 23 november 2008 17:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een idiote en lakse houding zeg. Moet je nagaan hoe het eruit zou zien als iedereen zo zou denken!
Een wereld waarin mensen zich niet meer druk maken over materiele zaken? Ja, verschrikkelijk zeg...quote:Op zondag 23 november 2008 17:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een idiote en lakse houding zeg. Moet je nagaan hoe het eruit zou zien als iedereen zo zou denken!
Nee, ik heb geen leer in mijn auto.quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die mensen hun broek in de auto laat uitrekken omdat de knopen van een spijkerbroek kunnen krassen in het leer?
quote:Op zondag 23 november 2008 17:53 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Een wereld waarin mensen zich niet meer druk maken over materiele zaken normen en waarden? Ja, verschrikkelijk zeg...![]()
Dus stelen is ook prima volgens jou? Ik wil trouwens jouw telefoon en computer wel hebben als je toch niks om materiele zaken geeftquote:Op zondag 23 november 2008 17:53 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Een wereld waarin mensen zich niet meer druk maken over materiele zaken? Ja, verschrikkelijk zeg...![]()
Dat ik dat liever niet hebquote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef Kriegel het volgende:
Ze maken gratis je wagen sneeuwvrij, wat zeur je?
Wat maak je je dan druk om je paupermobielquote:Op zondag 23 november 2008 17:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen leer in mijn auto.
Tja en daarom moet ik maar mensen krassen laten maken op een aankoop van 45.000 euro, omdat het maar materiële zaken zijnquote:Op zondag 23 november 2008 17:53 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Een wereld waarin mensen zich niet meer druk maken over materiele zaken? Ja, verschrikkelijk zeg...![]()
Preciesquote:Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja en daarom moet ik maar mensen krassen laten maken op een aankoop van 45.000 euro, omdat het maar materiële zaken zijn
Ja want leer is een statussymbool.....quote:Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat maak je je dan druk om je paupermobiel
je zou eens op een zonnige zomerdag op een terras op de Grote Markt in Almere moeten gaan zitten, allemaal van dat soort volk dat steeds heen en weer rijdtquote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want leer is een statussymbool.....
Oh lijkt me heerlijk om zo'n simpele ziel te zijn als jij
Dus jij vind een kras in je lak van je auto niks? Prutser.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
Ik vind leer in de auto persoonlijk helemaal niet fijnquote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want leer is een statussymbool.....
Oh lijkt me heerlijk om zo'n simpele ziel te zijn als jij
Moet je voorstellen:quote:Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dus jij vind een kras in je lak van je auto niks? Prutser.
Jij had geen vader mogen worden.quote:Op zondag 23 november 2008 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Als je bij mij en m'n kinderen in de straat had gewoond had ik ze juist naar jouw auto gestuurd.
Stel je niet zo aan man, gun die kinderen ook wat. Een gemiddeld hagelbuitje geeft meer schade.
Dan ben je één van de redenen waarom alle normen en waarden naar de maan gaan.quote:Op zondag 23 november 2008 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Als je bij mij en m'n kinderen in de straat had gewoond had ik ze juist naar jouw auto gestuurd.
Stel je niet zo aan man, gun die kinderen ook wat. Een gemiddeld hagelbuitje geeft meer schade.
Ik ben een lease-rijder, maar ik ben het helemaal eens met TS. Ik heb me er bij mijn auto maar bij neergelegd dat ik aan beide kanten 2 (duidelijk zichtbare) lakbeschadigingen heb van mensen die hun autodeur tegen die van mij hebben aangegooid... Word daar ook een beetje ziek van, het stoort me elke keer weer als ik het zie.quote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Helaas denken een hoop mensen zo.
Vaak zijn het lease-rijders of mensen die in auto's rijden die al 20 jaar oud zijn ofzo.
Het is echt te triest voor woorden, maar een nieuwe auto kun je tegenwoordig beter niet meer kopen....
Vroegah, was het heel normaal, en waren auto-eigenaren zelfs blij met kinderen die hun auto sneeuwvrij maakte.quote:Op zondag 23 november 2008 18:07 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dan ben je één van de redenen waarom alle normen en waarden naar de maan gaan.
Gefeliciteerd met deze dubieuze eer.
Gatverdamme zeg...
Goede samenvattingquote:Op zondag 23 november 2008 18:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je voorstellen:
- Ik koop als autoliefhebber (natuurlijk) een nieuwe Audi van 45.000 euro mooi mx-5 je van 6000
- Ik rij een week jaar trots als een pauw rond in mijn splinternieuwe geweldige bolide
- Een of ander kind pleurt er met zijn fiets tegenaan, nieuwe auto vol met deukjes en krassen
- je spaart om het netjes te laten herstellen, want kind en ouders ontkennen, geen getuigen, geen allrisk
- 3 weken later staan ze tegen/over je auto sneeuw te schrapen
Wat ben ik dan: Blij of niet blij?
Heb je wel gelezen? Ik ben niet kwaad op die kinderen, die hadden een uitermate slecht voorbeeld. Op die vent was/ben ik kwaad. Die had gewoon beter moeten weten.quote:Op zondag 23 november 2008 18:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Vroegah, was het heel normaal, en waren auto-eigenaren zelfs blij met kinderen die hun auto sneeuwvrij maakte.
Maar in deze tijden heeft iedereen een kort lontje door de frustratie die men heeft en regeert die af op kinderen die eigenlijk geen kwade wil hebben.
Euh? Iets met kant en wal??quote:Wees een held en ga eens op jacht naar "echte" criminelen, want dat is toch wat jullie soort zegt als je een boete krijgt voor bijv. zonder licht fietsen.
Dat dus. En dan vooral andermans normen en waarden de schuld geven.quote:Op zondag 23 november 2008 18:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Vroegah, was het heel normaal, en waren auto-eigenaren zelfs blij met kinderen die hun auto sneeuwvrij maakte.
Maar in deze tijden heeft iedereen een kort lontje door de frustratie die men heeft en regeert die af op kinderen die eigenlijk geen kwade wil hebben.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:11 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft die auto rijden. Maar als er krassen gemaakt moeten worden, dan doe ik het zelf wel. Daar heb ik niemand anders voor nodig.
Ik flip gewoon omdat ik (evt.) bezig blijf om andermans geklootviool te herstellen/betalen.
Koffie met gebak?quote:Op zondag 23 november 2008 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
De eerste de beste die sneeuw van mijn wagen afraapt krijgt volgende week vrijdag een koffietafel.
Met hun fucking knoopjes wat je hele lak beschadigen![]()
Etters
Omdat ik waar hecht aan mijn spullen, denk je te kunnen inschatten "wat er wel niet gebeurt als me echt wat overkomt"...quote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Ga aan de Ritalin debiel, met je flippen.
Zie dingen in proportie...
.... flippen om iemand die aan je auto zit, mijn god, wat gebeurt er wel niet als je echt wat overkomt.
Meer de volwassen klauwen waar ik moeite mee heb.quote:Op zondag 23 november 2008 18:26 schreef Koewam het volgende:
Eens met ts. Optyfen met je grijpgrage klauwtjes.
Vroegah gingen mensen voorzichtig om met elkaars spullen. Toen werd een auto sneeuwvrij gemaakt omdat dat misschien beter was voor de auto en omdat de eigenaar het dan niet hoefde te doen. Mijn gok is dat deze kids gewoon schone sneeuw wilden hebben en het mar van auto's af rosten. Kras of deuk ? Niet erg, ik heb mijn sneeuw.quote:Op zondag 23 november 2008 18:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Wees een held en ga eens op jacht naar "echte" criminelen, want dat is toch wat jullie soort zegt als je een boete krijgt voor bijv. zonder licht fietsen.
Daar was je dan ook kind voor. Als je sneeuw veegde met je vriendjes, da's niet zo handig, maar goed als er geen ouder bij was, of andere volwassene ofzo, tja... kinderen zijn kinderen zeg maar. Soort van "foutje".quote:Op zondag 23 november 2008 18:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb daar eigenlijk nog nooit over nagedacht. Deed het als kind ook altijd.![]()
Het is natuurlijk niet netjes maar hoe sommige mensen met hun auto's omgaan:Je mag tegenwoordig blij zijn als je een jaar doorkomt zonder dat je ruit wordt ingetikt. Om het dan over normen en waarden te hebben wanneer een kind er wat sneeuw afveegt vind ik wat ver gaan.
Ja, als je al 'flipt' doordat kinderen wat sneeuw van je auto halen....quote:Op zondag 23 november 2008 18:22 schreef jack4ya het volgende:
[..]
"wat er wel niet gebeurt als me echt wat overkomt"...![]()
Dus...![]()
Ik ben niet materialistisch, wel zuinig en voorzichtig. Ik zie dat niet als een slechte eigenschap. Ik ken de waarde van geld, van jongs af aan mijn eigen boontjes gedopt. Hard gewerkt, hard gespaard voor de dingen die ik graag wenste. Ik kan logischerwijs niet alles kopen wat ik wens, dus kies ik zorgvuldig en ben er zuinig op.quote:Op zondag 23 november 2008 18:29 schreef Mendeljev het volgende:
Door het soort mensen als TS groeien die kinderen op als kapitalistische varkens die gaan knorren als er iemand in hun modderpoel stapt.
Ik vind je klacht best terecht hoor, maar hoe maak jij je auto sneeuwvrij dan?quote:Op zondag 23 november 2008 18:33 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Daar was je dan ook kind voor. Als je sneeuw veegde met je vriendjes, da's niet zo handig, maar goed als er geen ouder bij was, of andere volwassene ofzo, tja... kinderen zijn kinderen zeg maar. Soort van "foutje".
Maar als Pa net zo hard staat mee te doen, of een oom weet ik het. Dan vind ik wel degelijk dat je het over normen en waarden kan hebben.
Maak je geen zorgen.quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Ja, als je al 'flipt' doordat kinderen wat sneeuw van je auto halen....
dan vrees ik met grote vrezen.
Niet natuurlijk!quote:Op zondag 23 november 2008 18:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vind je klacht best terecht hoor, maar hoe maak jij je auto sneeuwvrij dan?
Proberen makkelijk punten te scoren, iedereen met een beetje liefde voor auto´s weet hoe slecht dat is hoor.quote:
Ok nog maar eensquote:Op zondag 23 november 2008 18:42 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ja, want als je sneeuw van een auto pakt, krijg je zo veel schade dat je hem moet laten overspuiten![]()
Waar maak je je druk om zeg
Nee, maar je auto is niet altijd brandschoon. Er zit altijd wel zand op en dat gaat wel lekker krassen als ze de sneeuw er af schrapen.quote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als ze het eraf staan te scheppen misschien
Gozer, wat voor jeugd heb jij gehadquote:Op zondag 23 november 2008 18:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Vroegah gingen mensen voorzichtig om met elkaars spullen. Toen werd een auto sneeuwvrij gemaakt omdat dat misschien beter was voor de auto en omdat de eigenaar het dan niet hoefde te doen. Mijn gok is dat deze kids gewoon schone sneeuw wilden hebben en het mar van auto's af rosten. Kras of deuk ? Niet erg, ik heb mijn sneeuw.
Sneeuw glijdt aan de achterkant onmiddelijk naar beneden, heb het werkelijk nog nooit gezien, dat iemand met zijn auto in de sneeuw van zijn voorganger terecht komt, tenzij die binnen 1-2 meter zit, en dan houdt men du duidelijk geen genoeg afstand.quote:Op zondag 23 november 2008 18:44 schreef Wupppie het volgende:
Gevaarlijk om het sneeuw niet van je auto te halen.
dat gaat opstuiven als je gaat rijden en degene achter je ziet geen moer meer, en wat van je motorkap waait komt op je voorruit.
Ik heb geen achterruit verwarming, de auto "cockpit" is erg snel op temperatuur, daardoor smelt/glijdt de sneeuw, tot in mijn rainrail, om daar verder te smelten.quote:Je achterruit verwarming aanzetten bij bevroren ruiten is vragen om het springen van je ruit.
Inderdaad.quote:Maar hey, je hebt geen krassen.
Hij was vast het ene jongetje wat altijd net de pech had om een hondedrol in z'n sneeuwbal te hebben.quote:Op zondag 23 november 2008 18:50 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Gozer, wat voor jeugd heb jij gehad
Of ze draaien 't kraantje van je (reserve)tank open. Ook een leuke.quote:Op zondag 23 november 2008 18:50 schreef Silvercrest het volgende:
Als motorijder kom je dat ook tegen, veel mensen vinden het normaal om kinderen op een motor te zetten voor een foto, en dan zeggen ze ook nog mooi he allemaal knopjes en dat kind lekker overal aan zitten, gevolg krassen op de tank van een rits of deuken van het trommelen op de tank bijvoorbeeld, heel leuk allemaal.
Of hij valt helemaal om, heb ik ook al een paar topics over gelezenquote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Of ze draaien 't kraantje van je (reserve)tank open. Ook een leuke.
Is dat zo? Dan heb je een punt. Ik dacht dat er alleen onbelemmerd zicht moest zijn, en onbelemmerde lampen en lichten.quote:Op zondag 23 november 2008 18:53 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je bent verplicht je auto sneeuwvrij te maken, over normen en waarden gesproken.
Niet door het pakken van sneeuw, maar omdat er een kind een ongeluk had tegen je auto.quote:Op zondag 23 november 2008 18:47 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ok nog maar eens![]()
1) vorig jaar wél krassen van kinders en ouders die onze auto als speelgoed beschouwen
Waarschijnlijk zien die ouders dingen wel in proporties. Het plezier dat zo'n kind beleefd is veel meer waard dan een eventueel krasje op je auto. Als je dat anders ziet ben je een zuurpruim, en moet je maar een garage huren of een betere verzekering nemen.quote:2) ouders die auto's als speelgoed beschouwen
Ja dat is waar, maar als ik mijn fiets in een fietsenstalling zet kan het ook gebeuren dat er krassen op komen. Het feit is dat ik er vanuit ga dat zoiets kan gebeuren, en me daar mentaal op voorbereid. Dan hoef ik niet in paniek topics te gaan openen op een internetforum.quote:3) MIJN auto, als in van: "mijn bezit" en niet van een ander.
Ja dat boeit toch niet, alles wat eens nieuw is zal achteruitgaan.quote:4) auto net 3 weken geleden laten spuiten
punten scorenquote:Op zondag 23 november 2008 18:47 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Proberen makkelijk punten te scoren, iedereen met een beetje liefde voor auto´s weet hoe slecht dat is hoor.
bron?quote:Op zondag 23 november 2008 19:01 schreef Koewam het volgende:
Lak van vroeger is natuurlijk een heel ander verhaal. Vroeger werden er nog allerlei enge zaken aan het lak toegevoegd die er voor zorgden dat de boel niet zo snel kraste. Die zijn nu verboden, en derhalve beschadigt een lak hedentendage vlugger.
Leuk ook vooral punt 6!quote:
Dan ook niet klagen dat je kinderen met rode wangetjes weer naar huis komen hèquote:Op zondag 23 november 2008 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Ik snap dat scheppen niet echt eigenlijk.quote:Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Leuk ook vooral punt 6!
En ik zie nog even geen wetteliijk verplichting tot sneeuwvrij maken... Ik zoek nog.
Rode wangetjes krijg je ook gewoon door de kou hoorquote:Op zondag 23 november 2008 19:09 schreef jack4ya het volgende:
Nee nee Rekkie. Je loopt met die kinders mee en gaat verhaal halen bij LostFormat.![]()
Nee, dat is NIET zo. God, ik weet dat er een hoop wereldvreemde mensen op dit forum zitten, maar jij slaat echt alles. Ik ga hier niet eens verder op in, want jij hebt zo'n enorme plaat voor je domme kop dat het waarschijnlijk toch niet tot je doordringt.quote:Op zondag 23 november 2008 18:57 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Waarschijnlijk zien die ouders dingen wel in proporties. Het plezier dat zo'n kind beleefd is veel meer waard dan een eventueel krasje op je auto. Als je dat anders ziet ben je een zuurpruim, en moet je maar een garage huren of een betere verzekering nemen.
[..]
MeneerGiraffe lult te veel uit zijn lange nek.quote:Op zondag 23 november 2008 19:22 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Nee, dat is NIET zo. God, ik weet dat er een hoop wereldvreemde mensen op dit forum zitten, maar jij slaat echt alles. Ik ga hier niet eens verder op in, want jij hebt zo'n enorme plaat voor je domme kop dat het waarschijnlijk toch niet tot je doordringt.
quote:Op zondag 23 november 2008 18:50 schreef Silvercrest het volgende:
Als motorijder kom je dat ook tegen, veel mensen vinden het normaal om kinderen op een motor te zetten voor een foto, en dan zeggen ze ook nog mooi he allemaal knopjes en dat kind lekker overal aan zitten, gevolg krassen op de tank van een rits of deuken van het trommelen op de tank bijvoorbeeld, heel leuk allemaal.
Ik denk dat hij ons ook gewoon aan het uitlokken is, dit kun je nl. niet serieus nemen.quote:Op zondag 23 november 2008 19:22 schreef AnalQueen het volgende:
[..]
Nee, dat is NIET zo. God, ik weet dat er een hoop wereldvreemde mensen op dit forum zitten, maar jij slaat echt alles. Ik ga hier niet eens verder op in, want jij hebt zo'n enorme plaat voor je domme kop dat het waarschijnlijk toch niet tot je doordringt.
Er is eigenlijk niet veel meer over te zeggen maar als je dan toch perse een reactie wil....quote:Op zondag 23 november 2008 19:24 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
[..]
Mensen die uitgeluld zijn die reageren met eenzijn erg
Hier stopte ik met lezen. Als je zo begint aan een post zal de rest wel net zo'n onzin zijn. Doe nog eens een poging zou ik zeggen.quote:Op zondag 23 november 2008 19:36 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niet veel meer over te zeggen maar als je dan toch perse een reactie wil....
TS loopt te zeiken omdat kinderen wat sneeuw van haar lelijke opgepimpte golf pakken
Wie heeft het hier over uitgeluld - diequote:Op zondag 23 november 2008 19:24 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
[..]
Mensen die uitgeluld zijn die reageren met eenzijn erg
Hoe laag is je niveau wel niet als je het normaal vind dat mensen of kinderen zonder na te denken aan je spullen zitten, jullie zijn trouwens de eerste tegen wie ik zeg dat ze uitgeluld zijn, en inhoudelijk voeg je nu ook weer niks toe aan de hele discussie, dus ik heb gelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 20:05 schreef Asics het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over uitgeluld - diehuilie is om het niveau van jouw reactie. Maar dat zul je waarschijnlijk niet begrijpen. Dat lijkt me nou zo fijn he, zo lomp in elkaar zitten dat je iedereen tegen wie je niet meer weet wat je moet zeggen maar roepen dattie 'uitgeluld' is.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh ik meen het wel hoor, mensen moeten zich gewoon wat minder door hun irritaties laten leiden en wat meer door de positieve zaken in het leven. Zoals kinderen die aan het spelen zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 19:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat hij ons ook gewoon aan het uitlokken is, dit kun je nl. niet serieus nemen.
Hear hear!quote:Op zondag 23 november 2008 19:36 schreef Hanoying het volgende:
[..]
Ik rij zelf ook motor en ik vind het alleen maar leuk als mensen er een foto mee maken, als kinderen sneeuw van mijn auto schrapen vind ik dat ook best. Jullie moeten wel heel vervelende stinkkinderen zijn geweest en jullie zijn nog een stuk zeurderiger als volwassenen. Jullie doen me allebei denken aan die oude zeiksnor die in mijn jeugd onze voetballen lekprikte als ze ook maar in de buurt van zijn tuin kwamen.
Wat een kutleven moet het zijn als je zo in het leven staat zeg.
Ik vind het prima als kinderen spelen, maar daarbij moeten ze wel van mijn eigendommen afblijven.quote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Oh ik meen het wel hoor, mensen moeten zich gewoon wat minder door hun irritaties laten leiden en wat meer door de positieve zaken in het leven. Zoals kinderen die aan het spelen zijn.
Wel als diegene achterlijk redeneert.quote:Op zondag 23 november 2008 20:31 schreef Silvercrest het volgende:
MeneerGiraffe als iemand anders denkt dan jij dan is diegene nog niet achterlijk hoor.
Kom op man, sneeuw van iemands auto afpakken. Daar kun je toch niet wakker van liggen, mensen die dat wel doen moeten echt aan de Ritalin.quote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima als kinderen spelen, maar daarbij moeten ze wel van mijn eigendommen afblijven.
Simpel. Beetje jammer dat een hoop mensen (zoals jij) dat niet begrijpen...
Mijn kinderen spelen ook altijd, maar dat doen ze wel zonder andermans eigendommen te (kunnen) beschadigen. En daar geniet ik enorm van.quote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Oh ik meen het wel hoor, mensen moeten zich gewoon wat minder door hun irritaties laten leiden en wat meer door de positieve zaken in het leven. Zoals kinderen die aan het spelen zijn.
Bij ons in de buurt staan er een hele hoop auto's precies naast de speelplaats. Je kan moeilijk van een kind verwachten dat ie niet even snel het makkelijke sneeuw van zo'n auto pakt. Mensen die daar echt heel veel problemen mee hebben kunnen hun auto dan beter om de hoek zetten.quote:Op zondag 23 november 2008 20:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Mijn kinderen spelen ook altijd, maar dat doen ze wel zonder andermans eigendommen te (kunnen) beschadigen. En daar geniet ik enorm van.
En dan zal ik andermans kinderen wel aan mijn eigendommen laten zitten, met als risico dat ze beschadigen?
Omdat het er zo lief uit ziet?........
Oh, dus dat ik van andersmans spullen af blijf is belachelijk? Ik denk dat je hier een vergissing maakt en dat niet ik degene ben met een verkeerd beeld.quote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Maar als ik het me goed herinner, heb ik me al een paar maanden geleden voorgenomen om jou niet meer serieus te nemen, aangezien je een totaal ander (lees: achterlijk) beeld van de wereld hebt.![]()
Mischien redeneer jij dan wel achterlijk, hoe moet ik nou weten wie er van jullie 2 achterlijk is, ieder zijn eigen mening, en ondanks dat je wel eens een beetje bots in discussie´s hoef je nog niet met modder te gaan gooien, toch? Of redeneer ik dat nou achterlijk?quote:Op zondag 23 november 2008 20:37 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Wel als diegene achterlijk redeneert.
Ja, daar kan ik wel mee zitten. Ik heb een hoop geld neergelegd voor mijn auto en ik ben er zuinig op, ik hoop daarom ook dat andere mensen daar voorzichtig mee om gaan. Dat dat niet gebeurt is gewoon belachelijk..quote:Op zondag 23 november 2008 20:39 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Kom op man, sneeuw van iemands auto afpakken. Daar kun je toch niet wakker van liggen, mensen die dat wel doen moeten echt aan de Ritalin.
Dit bedoel ik dus, MeneerGiraffequote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima als kinderen spelen, maar daarbij moeten ze wel van mijn eigendommen afblijven.
Simpel. Beetje jammer dat een hoop mensen (zoals jij) dat niet begrijpen...
Maar ik zet hem niet dichtbij een speeltuin en dan nog gebeurt het soms dat ze met hun vieze vlerken aan mijn auto zitten...... en ik heb ervaren dat er krassen op komen. Ik kon de kofferbak en motorkap laten overspuiten.quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt staan er een hele hoop auto's precies naast de speelplaats. Je kan moeilijk van een kind verwachten dat ie niet even snel het makkelijke sneeuw van zo'n auto pakt. Mensen die daar echt heel veel problemen mee hebben kunnen hun auto dan beter om de hoek zetten.
Ik zeg niet dat er nooit een krasje op je auto zou kunnen komen (alhoewel die kans echt wel klein is), maar dat het gewoon iets is wat je zult moeten accepteren, en waar je je beter niet over op kunt winden.
En nou ga ik een film kijken.
Al heb je 500 betaald voor je auto er hoeft toch geen kras op te komen.quote:Op zondag 23 november 2008 20:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik wel mee zitten. Ik heb een hoop geld neergelegd voor mijn auto en ik ben er zuinig op, ik hoop daarom ook dat andere mensen daar voorzichtig mee om gaan. Dat dat niet gebeurt is gewoon belachelijk..
Wat voor een auto heb jij? een oude auto, lease wagen of interesseert het je gewoon echt niet?
begrijpend lezen is ook al niet je sterkste kantquote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Hoe laag is je niveau wel niet als je het normaal vind dat mensen of kinderen zonder na te denken aan je spullen zitten, jullie zijn trouwens de eerste tegen wie ik zeg dat ze uitgeluld zijn, en inhoudelijk voeg je nu ook weer niks toe aan de hele discussie, dus ik heb gelijk.
Het doet er ook niet toe wat voor auto je hebt, niemand zit te wachten op schade, dus wat voor soort voertuig het iook is, hoe oud of hoe lelijk in iemand anders zijn ogen voor de eigenaar is het mischien een droom die verpest word, gewoon afblijven, gelukkig staat onze auto na 2 van die gebeurtenissen in een garage, vandalisme is gewoon geaccepteerd in ons landje.
Het 2de stuk text is ook algemeen bedoeld vriend.quote:Op zondag 23 november 2008 21:01 schreef Asics het volgende:
[..]
begrijpend lezen is ook al niet je sterkste kantje hebt me een standpunt toebedeeld waar ik helemaal niet achter sta en wat ik ook niet verkondigd heb
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt mij dat iedereen dat wel door zou hebben? Dat was vrij duidelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 21:03 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Het 2de stuk text is ook algemeen bedoeld vriend.
dat leek mij ook, mischien ben ik ook wel achterlijkquote:Op zondag 23 november 2008 21:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat iedereen dat wel door zou hebben? Dat was vrij duidelijk.
quote:Op zondag 23 november 2008 21:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat iedereen dat wel door zou hebben? Dat was vrij duidelijk.
in het eerste stuk wordt ook een standpunt verkondigdquote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
dat leek mij ook, mischien ben ik ook wel achterlijk
quote:Op zondag 23 november 2008 21:27 schreef jack4ya het volgende:
Nu werd zojuist mijn raam bekogeld met een sneeuwbal.
Hierzo maakt iedereen zich al druk om de schade die eventueel kan onstaan.quote:Op maandag 24 november 2008 07:32 schreef jack4ya het volgende:
Nee, dat doe ik alleen als ik schade heb die veroorzaakt is door een ander.
quote:Op maandag 24 november 2008 08:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als die Kadett uit '88 het enige is dat je kunt betalen dan is dat een kostbaarder bezit dan de duurste Rolls Royce van een rijkaaard. Daarbij staat het een ieder vrij waarde toe te kennen aan een bezit en is het een ieders plicht om die waarde te respecteren. Zo werkt dat in een geciviliseerde maatschappij.
Helaas zijn de normen en waarden verschoven en niemand neemt een oude Kadett nog serieus, hoe treurig dat ook is.quote:Op maandag 24 november 2008 08:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als die Kadett uit '88 het enige is dat je kunt betalen dan is dat een kostbaarder bezit dan de duurste Rolls Royce van een rijkaaard. Daarbij staat het een ieder vrij waarde toe te kennen aan een bezit en is het een ieders plicht om die waarde te respecteren. Zo werkt dat in een geciviliseerde maatschappij.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vroeger ook weleens over een auto gelopen ben, welk model weet ik niet meer.quote:Op maandag 24 november 2008 08:40 schreef jack4ya het volgende:
Het is ook wel duidelijk denk ik. Gewoon afblijven. Zo moeilijk is dat niet.
Zolang je auto niet gespoten is met waterverf en je 'm af en toe in de was zet gebeurt er ook niets met de lak als je met een rubberen ramentrekkertje over de lak gaat.quote:Op maandag 24 november 2008 08:11 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het zeikregent maar gek genoeg is er nu niemand water van de auto's af aan het scheppen.
Je zou eens moeten opletten of pa-lief het ook goed vindt als zijn kinderen de sneeuw van zijn eigen auto afvegen. Met het soort mensen als TS beschrijft heb ik wel een vermoeden daarover.quote:Op maandag 24 november 2008 08:53 schreef SHE het volgende:
Ik vind dat er wel erg laconiek gedaan wordt over het betasten van andermans eigendom..alsof die fucking sneeuw zo belangrijk is dat het alleen van jouw auto gehaald kan worden.
Ach ja jouw kinderen zijn de mijne niet. Maakt mij niet uit als ze wat klapjes krijgen.quote:Op zondag 23 november 2008 18:04 schreef LostFormat het volgende:
En waar slaat dit nou weer op?quote:
Dus jij vindt het normaal dat TS heftig begint te hyperventileren en volgens eigen zeggen 'laaiend' is als er kinderen sneeuw van z'n auto halen? Daarnaast komt TS in dit topic nogal zwakzinnig over, vandaar de opmerking.quote:Op maandag 24 november 2008 09:47 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
En waar slaat dit nou weer op?
TS dit , TS dat
Kijk eerst naar je zelf voordat je zulke opmerkingen plaatst.
OT :
TS heeft gewoon duidelijk gelijk. Je hoort NIET aan andersmans spullen te zitten.
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 24 november 2008 09:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal dat TS heftig begint te hyperventileren en volgens eigen zeggen 'laaiend' is als er kinderen sneeuw van z'n auto halen? Daarnaast komt TS in dit topic nogal zwakzinnig over, vandaar de opmerking.
In dat eerste topic had TS groot gelijk hoor, die klotekinderen moeten gewoon opdonderen met hun fietsjes bij je auto en als er eentje tegenaan fietst zou ik ook kwaad worden. Maar sneeuw van je auto pakken? Kom op zeg...
Sorry je hebt gelijkquote:Op maandag 24 november 2008 09:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal dat TS heftig begint te hyperventileren en volgens eigen zeggen 'laaiend' is als er kinderen sneeuw van z'n auto halen? Daarnaast komt TS in dit topic nogal zwakzinnig over, vandaar de opmerking.
In dat eerste topic had TS groot gelijk hoor, die klotekinderen moeten gewoon opdonderen met hun fietsjes bij je auto en als er eentje tegenaan fietst zou ik ook kwaad worden. Maar sneeuw van je auto pakken? Kom op zeg...
Ik snap best dat je niet wilt dat er met sneeuw op je auto e.d word gegooit. Maar je hoeft je hiervoor echt niet zo druk te maken, het kan best op een normale manier. Speelde jij als kind nooit met sneeuw?quote:Op maandag 24 november 2008 10:01 schreef jack4ya het volgende:
Ja, ik ben contactgestoord, ja ik hyperventileer en ja ik ben zwakzinnig...
En nu?
Dan mag een zogenaamd volwassen kerel natuurlijk samen met 4 kindertjes sneeuw schrapen en daarbij mogelijk schade veroorzakend. Ja, inderdaad. Heul logisch.
(Vergeet gemakshalve even niet de "sneeuwpret"schade aan onze eerdere auto vorig jaar.)
Zal ik het nog eens heel contactgestoord zeggen: mijn, van mij, van mij als in niet van jou, van mij!![]()
Dat kindergespeel en geschreeuw was inderdaad de reden om te gaan kijken. Ik wist gelijk hoe of wat.quote:Op maandag 24 november 2008 09:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het klinkt echt alsof TS constant met kloppende aders op z'n voorhoofd achter het raam staat te gluren wanneer hij wat kinderstemmetjes in de straat hoort.
Je hebt gelijk hoor, dat het niet netjes is dat mensen met hun takken aan andermans spullen zitten, maar als je ZO bang bent voor een klein kutkrasje is het misschien toch beter voor je hart om je auto in een garage te zetten.
nee nee zo zit het nietquote:Op maandag 24 november 2008 10:08 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dat kindergespeel en geschreeuw was inderdaad de reden om te gaan kijken. Ik wist gelijk hoe of wat.
Jammer inderdaad dat je inderdaad zo waaks moet zijn. De keren dat ik iets vermoed, blijken eigenlijk altijd te kloppen. Ik baal er zelf ook van. Ik zou het ook leuker vinden als ik kindergespeel hoor en dat ik dan niet moet kijken of mijn auto speelterrein/mikpunt is danwel veilig staat.
Zo is sleetje rijden van de heuvel af en dan de auto's als botsblok gebruiken ook wel populair.
Kinderen zijn kinderen, da's nou eenmaal zo. Ongelukjes kunnen ook.
Maar verder gewoon... afblijven. Simpel.
Dat is denk ik ook het gene waar je alleen maar interesse in heb. werken werken werkenquote:Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef jack4ya het volgende:
Vind het verder wel mooi zo.
Ga ik fijn verder met mijn kloppende voorhoofd, zwakzinnig en contactgestoord mijn werkdag beginnen.
Ik zal inderdaad volgende keer wachten (net zoals vorige keer) dat ze wel schade veroorzaken.quote:Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Je hebt pas gelijk als ze een sneeuwbal op je auto gooien.. of als ze daadwerkelijk schade veroorzaken.
Zo werkt het op Fok!, wen er maar aanquote:Op maandag 24 november 2008 10:22 schreef jack4ya het volgende:
Al die veronderstellingenGeweldig gewoon.
Vergeet dan niet elke fietser die langs je auto fietst, vermanend aan te kijken.quote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad volgende keer wachten (net zoals vorige keer) dat ze wel schade veroorzaken.
Als TS wist wat een all-risk verzekering is dan was dit topic nooit aangemaakt.quote:Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wordt het niet eens tijd om je auto all-risk te laten verzekeren, lamlul.
Een heel normale. Zoeen waarbij je nog leert van je ouders dat je voorzichtig moet zijn met andermans bezittingen.quote:Op zondag 23 november 2008 18:50 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Gozer, wat voor jeugd heb jij gehad
Dat het plezier van jouw kinderen jou meer waard is dan een krasje op jouw auto moet je lekker helemaal zelf weten. Hell, laat ze los met priemen en benzinestiften op je auto, zal me een worst wezen het is jouw feestje.quote:Op zondag 23 november 2008 18:57 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Waarschijnlijk zien die ouders dingen wel in proporties. Het plezier dat zo'n kind beleefd is veel meer waard dan een eventueel krasje op je auto. Als je dat anders ziet ben je een zuurpruim, en moet je maar een garage huren of een betere verzekering nemen.
Dat moet dan niet te duur worden natuuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 09:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
is het misschien toch beter voor je hart om je auto in een garage te zetten.
Leuk gezegt onze auto is all risk en de verzekering betaalde niet omdat er geen getuigen waren, nu jij weer.quote:Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wordt het niet eens tijd om je auto all-risk te laten verzekeren, lamlul.
Dan regel je getuigen lul. Ieder ziel die weet dat de verzekering niks uitkeert zonder getuigen.. en je hebt toch schade. Wat doe je dan? juist ja getuigen regelen, anders heeft zo'n verzekering geen nutquote:Op maandag 24 november 2008 10:59 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Leuk gezegt onze auto is all risk en de verzekering betaalde niet omdat er geen getuigen waren, nu jij weer.
schade 1700 euro.
Even aangepast.quote:Op maandag 24 november 2008 10:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo werkt het op Fok! in Nederland, wen er maar aan
Ik denk dat jij de enige lul bent op fok lulquote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Dan regel je getuigen lul. Ieder ziel die weet dat de verzekering niks uitkeert zonder getuigen.. en je hebt toch schade. Wat doe je dan? juist ja getuigen regelen, anders heeft zo'n verzekering geen nut
Fijne dag en je hebt gewoon gelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef jack4ya het volgende:
Vind het verder wel mooi zo.
Ga ik fijn verder met mijn kloppende voorhoofd, zwakzinnig en contactgestoord mijn werkdag beginnen.
Dat dus! Ik baal er ook van als mensen aan mijn spullen zitten. Er ligt ook genoeg sneeuw op grasvelden waardoor je van mijn spullen af kan blijven. Ik heb door niet oplettende kinderen al genoeg schade gehad aan mijn wagens en het lijkt wel of mensen tegenwoordig niets meer geven om andermans spullen. Of dat een volwassen kerel tegen je auto aan gaan hangen om een praatje te maken met de buurman, ook van die lekkere acties, ga gewoon binnen zitten met een bak koffie.quote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat het plezier van jouw kinderen jou meer waard is dan een krasje op jouw auto moet je lekker helemaal zelf weten. Hell, laat ze los met priemen en benzinestiften op je auto, zal me een worst wezen het is jouw feestje.
Maar het plezier van jouw kinderen is voor mij niet meer waard dan een kras op MIJN auto, sterker nog, jouw kinderen en hun (gebrek aan) plezier interesseren me geen hol.
Ik kan me in al die jaren dat ik een auto heb niet herinneren dat er een vogel op heeft gezeten, die kiezen bij ons toch echt voor bomen maar oke.quote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef Casos het volgende:
Tsja, je auto staat buiten, in weer en wind. Wat doe je als er een vogel op je auto gaat zitten? Jaag je die ook gelijk weg? Kinderen pakken nu eenmaal sneeuw van auto's, dat zal je helaas niet kunnen veranderen.
Je kan natuurlijk zelf even naar buiten lopen de de sneeuw van je auto afhalen, doen de kinderen dat niet meer.
Je kan ook de auto ergens binnen zetten.
Je kan je er ook wat minder druk om maken.
Als je auto je zo lief is, dat een kind dat er wat sneeuw vanaf pakt, reacties als te lezen in dit topic veroorzaakt, moet je je auto niet langs de openbare weg laten staan, maar ergens binnen neerzetten.quote:Op maandag 24 november 2008 11:44 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik kan me in al die jaren dat ik een auto heb niet herinneren dat er een vogel op heeft gezeten, die kiezen bij ons toch echt voor bomen maar oke.
En dat kinderen het eraf pakken is heel normaal (niet dat ik het ermee eens ben) maar bij TS was het de vader die het goedkeurde en ook meedeed. Die knakker moet zijn kinderen aanleren dat je niet aan andermans spullen moet zitten.
En als je niet wilt dat je autoradio gejat wordt moet je maar geen radio in je auto bouwen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Als je auto je zo lief is, dat een kind dat er wat sneeuw vanaf pakt, reacties als te lezen in dit topic veroorzaakt, moet je je auto niet langs de openbare weg laten staan, maar ergens binnen neerzetten.
Daar heb ik bij mijn huidige woning niet de mogelijkheid toe, betekend het dus nu dat ik dus niet meer om mijn spullen mag geven?quote:Op maandag 24 november 2008 11:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Als je auto je zo lief is, dat een kind dat er wat sneeuw vanaf pakt, reacties als te lezen in dit topic veroorzaakt, moet je je auto niet langs de openbare weg laten staan, maar ergens binnen neerzetten.
Eerlijk is eerlijk en het blijft gewoon een feit dat nederland een land is waar je niet in alles eerlijk moet zijn om toch te krijgen waar je recht op hebquote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige lul bent op fok lul![]()
Er bestaan ook eerlijke mensen lul, die de boel niet willen belazeren lul, die zijn dus de dupe lul, dag lul
Wat mij betreft heb je hier helemaal gelijk in..quote:Op maandag 24 november 2008 12:05 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Daar heb ik bij mijn huidige woning niet de mogelijkheid toe, betekend het dus nu dat ik dus niet meer om mijn spullen mag geven?
Het is heel simpel, ik heb voor die wagen betaald en ik ben er zuinig op ondanks dat hij buiten staat. Dat kinderen spelen en er sneeuw afpakken kun je niet tegenhouden (en ik zit ook niet als agentje daar op te letten) maar zodra er krassen op de wagen zitten zijn de ouders niet thuis... Je gaat me niet zeggen dat ik dat zomaar moet accepteren.
Onzin. Ik kijk ook niet naar elke fietser die schade ZOU KUNNEN berokkenen bij mijn auto. Als je dat gaat doen heb je geen leven meer. Maar zodra iemand wél mijn auto beschadigd is het logisch dat deze persoon dat gewoon toegeeft en de verzeking informeert of het zelf oplost.quote:Op maandag 24 november 2008 10:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vergeet dan niet elke fietser die langs je auto fietst, vermanend aan te kijken.
Vergeet dan niet dat elke rollator die vlak langs je auto op de stoep fietst, vermanend aan te kijken.
Vergeet dan niet bij elk zuchtje wind het dekzeil tevoorschijn te halen voor het geval er weer Sahara-zand meekomt.
Vergeet dan niet bij elke wasbeurt huishoudpapiertjes te gebruiken ipv sponzen, want dat zou wel eens krassen kunnen geven.
M.a.w.: je maakt je veel en veel te druk over stompzinnigheden als sneeuw van de auto halen. Als je echt zo zuinig op je auto bent, had je hem allang in een garage geplaatst....sterker nog, als je echt zo irritant zuinig op je auto bent, had je er speciaal een garage er voor gebouwd.
Maar nee, jij wilt lekker zeiken op anderen bij stompzinnigheden als sneeuw van de auto halen....
Kinderen kun je opvoeden, vogels niet.quote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef Casos het volgende:
Tsja, je auto staat buiten, in weer en wind. Wat doe je als er een vogel op je auto gaat zitten? Jaag je die ook gelijk weg? Kinderen pakken nu eenmaal sneeuw van auto's, dat zal je helaas niet kunnen veranderen.
Je kan natuurlijk zelf even naar buiten lopen de de sneeuw van je auto afhalen, doen de kinderen dat niet meer.
Je kan ook de auto ergens binnen zetten.
Je kan je er ook wat minder druk om maken.
Ongeloofelijk dat je dat zomaar goed vindt! Mensen hebben met hun tengels van andermans spullen af te blijven. Of dat nou een kind is, je huis of je auto. Godverdomme zeg waar zijn alle normen en waarden tegenwoordig. Ik ga toch ook niet jouw raam van je huis vol krassen zetten of je net geschilderde houtwerk onderkliederen onder het mom van ach het is toch maar een huis , waar maak je je druk om.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
De auto stond op de oprit.quote:Op maandag 24 november 2008 14:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is een huilie... als je het echt niet goed vind moet je je auto in de garage zetten of op je eigen oprit en niet langs de weg
zure regen is ook slecht voor je lak!quote:Op maandag 24 november 2008 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De auto stond op de oprit.
Ik heb er eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan dat sneeuw van een dak afschuiven krassen kon veroorzaken.
Kutkind da'k was.
Een poetsbeurt en een waxbeurt doet hier al wonderenquote:Op maandag 24 november 2008 14:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zure regen is ook slecht voor je lak!
gaat om het principe.quote:Op maandag 24 november 2008 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een poetsbeurt en een waxbeurt doet hier al wonderen
Maar vervolgens wel een sneeuwbal tegen de ramen krijgen van diezelfde man. Lees anders even verder dan alleen de OP.quote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaat om het principe.
ik snap best dat TS het zonde vind van de lak.. maar jees lees die OP eens... alsof ze uit haar dak gaat!
whats next iemand die met zn vette vingers aan haar deurbel zit?
kijk die man zegt nog tegen zn kinderen dat het niet mag.
prima!
Jammer van die onzin tussendoor over leaserijders.quote:Op maandag 24 november 2008 15:25 schreef Walter81 het volgende:
Ik heb alleen de 1e pagina gelezen, maar TS heeft gelijk. De auto is geen eigendom van die kinderen (en volwassen vent), dus moeten ze er gewoon afblijven.
Krassen zie je altijd achteraf. En dan is vaak niet meer te achterhalen en al helemaal niet meer te bewijzen wie die krassen gemaakt heeft. Dus mag je ze mooi zelf betalen.
En dat is vast van dat soort lui waarvan de auto van pappie van de leasemaatschappij is, en zich er daarom niet druk om maakt. (Lease-auto zijn óók spullen van anderen, dus hoeft niet heel te blijven)
Nadeel is dat als je er iets van zegt, het gesodemieter aan de gang blijft. Want ze doen het juist om een reactie uit te lokken...tuig dat het is.
Die conclusiequote:Op maandag 24 november 2008 15:28 schreef JanusAnus het volgende:
Nou TS, je kan er vanuit gaan dat de meeste mensen niet zo uit hun dak gaan als kinderen sneeuw van hun auto pakken, dus dat lijkt mij echt geen reden om kwaad te worden.
welkom op aarde!quote:Op maandag 24 november 2008 15:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel een sneeuwbal tegen de ramen krijgen van diezelfde man. Lees anders even verder dan alleen de OP.
En de manier hoe de man het zei, zegt ook genoeg. Alsof het de normaalste zaak is dat je met je bedelaarspoten aan andermans spullen zit voor sneeuwplezier
quote:
Ja kom op zeg. TS wordt nog kwaad voor de auto van anderen. Alsof iedereen zulk achterlijk neurotisch gedrag vertoont.quote:
Een olifant over een andermans auto laten lopen is ook ergerquote:Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. TS wordt nog kwaad voor de auto van anderen. Alsof iedereen zulk achterlijk neurotisch gedrag vertoont.
Ik zie in dit topic ook een heleboel andere voorbeelden genoemd worden die als vergelijkbaar worden gezien zoals een fiets/deur tegen een auto gooien of je kind op andermans motor zetten (dat dit gebeurt verbaasde mij wel trouwens). Maar dit vind ik echt allemaal veel ergere dingen dan wat sneeuw van een auto rapen.
er op een normale toon wat van zeggen is prima..quote:Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]Dat maakt het nog niet 'normaal'
Maar laat jij je persoonlijke spullen lekker extra risico lopen.... prima, dat is jouw keus.
Mijn keus is om dat te voorkomen of er wat van te zeggen.
Nee, dat heet vervaging van normen en waarden.quote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ja als iedereen het doet heet dat in de volksmond normaal..
meisjes van 12 die geneukt worden in kelder boxen heet vervaging van normen en waarden.quote:Op maandag 24 november 2008 15:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dat heet vervaging van normen en waarden.
quote:Het maakt het in dit geval extra asosciaal omdat de auto op eigen grond staat.
Oh en als ze aan mijn auto durven komen, dan gaat dat niet op een normale toon hoor......
Met je vooroordelenquote:Op maandag 24 november 2008 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
nee want normaal en beschaafd ben je niet...
je scheld kinderen ook zeker de huid vol als ze kinderpostzegels rondbrengen.
poesje
Uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Laat ze lekker kloten in de sneeuw inderdaad.
Als ze maar met hun teringfikken van mijn auto afblijven.
Mijn kinderen laat ik ook niet aan andersmans auto komen.
Het is triest dat normaal gedrag als uitzondering wordt gezien.quote:Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigt.
Dit weekend zag ik juist de kinderen van mensen die zelf het zuinigst op hun auto zijn sneeuw van auto's af pakken. Inderdaad hee lfrapant niet van de auto van pa...
Dat doet geen enkel kind. En ik ken ook geen voorvallen waar dat wel het geval was.quote:Op maandag 24 november 2008 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De auto stond op de oprit.
Ik heb er eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan dat sneeuw van een dak afschuiven krassen kon veroorzaken.
Kutkind da'k was.
Wat sneeuw van een auto afpakken is wat anders dan "boter, kaar en eieren" in de lak van je auto spelen.quote:Op maandag 24 november 2008 13:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ongeloofelijk dat je dat zomaar goed vindt! Mensen hebben met hun tengels van andermans spullen af te blijven. Of dat nou een kind is, je huis of je auto. Godverdomme zeg waar zijn alle normen en waarden tegenwoordig. Ik ga toch ook niet jouw raam van je huis vol krassen zetten of je net geschilderde houtwerk onderkliederen onder het mom van ach het is toch maar een huis , waar maak je je druk om.![]()
![]()
![]()
![]()
belachelijk
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 24 november 2008 16:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is triest dat normaal gedrag als uitzondering wordt gezien.
Helaas.
Ik zag vanmorgen een snellere manier. Gewoon ff vol in de ankers gaan. Wel ff met een goed vaartje.quote:Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Leuk ook vooral punt 6!
En ik zie nog even geen wetteliijk verplichting tot sneeuwvrij maken... Ik zoek nog.
Andersom werkt ook merkte ik vanmorgen...... vanuit stilstand een enorme kickdown geven....quote:Op maandag 24 november 2008 16:35 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een snellere manier. Gewoon ff vol in de ankers gaan. Wel ff met een goed vaartje.
Schuif alle sneeuw zo van je dak....
... op je voorruit.
Ik ben zelf ook leaserijder.quote:Op maandag 24 november 2008 15:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer van die onzin tussendoor over leaserijders.
TS flipt? Jouw definitie van flippen is mij niet helemaal duidelijkquote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
er op een normale toon wat van zeggen is prima..
maar TS flipt.
en ja als iedereen het doet heet dat in de volksmond normaal..
Het is een oud topic maar ik kan het niet laten, zo triest heb ik het werkelijk nog nooit gehoord!quote:Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef noutie het volgende:
Heb gisteren ook de hele dag voor het raam gezeten om te kijken of er geen kinderen waren die sneeuw van mijn auto haalden. Wel balen van mijn zondag.
Gelukkig hebben we niet zoveel dagen met sneeuw in NL. Als ik in Noorwegen zou wonen hield ik geen tijd meer over......
Ben je nu wel je frustraties kwijt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef monchou het volgende:
[..]
Het is een oud topic maar ik kan het niet laten, zo triest heb ik het werkelijk nog nooit gehoord!
Get a life, het is toch niet jouw sneeuw? Je auto gaat echt niet stuk van een handschoen. en heck, een krasje, daar slaap je natuurlijk 3 maanden slecht van en je ziet em elke keer als je naar je auto loopt.
Ow jee, vlekjes, dat wordt weer poetsen want stel je voor.....
Mijn auto rijdt prima, iedereen mag er sneeuw afhalen en hij wordt eens per 6 maanden gewassen. Stoere mannetjes zoals jij staan voor het stoplicht arrogant en laagdunkend te kijken naar mijn bolide. Helaas rij je mij er niet uit. Frustrerend he?!
Is je auto wel groter dan die van de buurman? Hij lacht je keihard uit hoor!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef monchou het volgende:
[..]
Het is een oud topic maar ik kan het niet laten, zo triest heb ik het werkelijk nog nooit gehoord!
Get a life, het is toch niet jouw sneeuw? Je auto gaat echt niet stuk van een handschoen. en heck, een krasje, daar slaap je natuurlijk 3 maanden slecht van en je ziet em elke keer als je naar je auto loopt.
Mijn auto rijdt prima, iedereen mag er sneeuw afhalen en hij wordt eens per 6 maanden gewassen. Stoere mannetjes zoals jij staan voor het stoplicht arrogant en laagdunkend te kijken naar mijn bolide. Helaas rij je mij er niet uit. Frustrerend he?!
![]()
![]()
![]()
Ik boek jou er keihard uit!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef monchou het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"Hier mevrouw, uw glas droge witte wijn."quote:Op zondag 23 november 2008 16:52 schreef jack4ya het volgende:
Weet je, je kunnen allemaal over me heen vallen. Punt is en blijft dat je niet aan andermans spullen komt. Misschien ben ik de enige met die normen en waarden.
Dat glas is nog steeds van het restaurant genie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
"Hier mevrouw, uw glas droge witte wijn."
"WAJOOOOOO RAAK MIJN GLAS MET WIJN NIET AAN WTFFFFF"
Er zijn mensen voor wie hun auto inderdaad zo waardevol is. Dat heb je maar te respecteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef monchou het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor wie hun auto inderdaad zo waardevol is. Dat heb je maar te respecteren.
ook wel triest idd, een beetje sneeuw van een auto afhalen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
Als ik er zo over nadenk. In landen als Mali hebben ze auto's vol met deuken, met kapotte of geen buitenspiegels, de deuren zitten met ijzerdraad vast aan de auto, de ruiten zijn kapot of niet aanwezig, maar hey, de auto rijdt prima, dus de gemiddelde Malinees hoor je niet.
En hier lopen we ons druk te maken over een krasje in de lak
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
Als ik er zo over nadenk. In landen als Mali hebben ze auto's vol met deuken, met kapotte of geen buitenspiegels, de deuren zitten met ijzerdraad vast aan de auto, de ruiten zijn kapot of niet aanwezig, maar hey, de auto rijdt prima, dus de gemiddelde Malinees hoor je niet.
Nederland = Maliquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
dat soort mensen zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 16:43 schreef jack4ya het volgende:
Eerst schade door een kind (lang verhaal) vervolgens een half jaar gespaard om schade te herstellen, nieuw spuitwerk en alles.
En dan staat er een volwassen kerel met 4 koters sneeuw van mijn auto te trekken met jassen en wanten.
Dus ik zeg: Wilt u daar onmiddelijk mee stoppen?!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw, stop maar kinders...
Niet van mij? Dat zou u ook niet goed moeten vinden!!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw daar, stop maar kinders... (hij kon zeker niets bedenken)
en toe de onsterfelijke woorden; Kom gaan we naar de volgende auto!![]()
![]()
IK BEN ECHT LAAIEND nu
Ik zou je auto maar snel in een garage zetten en 'm er nooit meer uithalen, stel je voor dat er iets mee gebeurd, of dat iemand hem aanraaktquote:Op zondag 23 november 2008 16:43 schreef jack4ya het volgende:
Eerst schade door een kind (lang verhaal) vervolgens een half jaar gespaard om schade te herstellen, nieuw spuitwerk en alles.
En dan staat er een volwassen kerel met 4 koters sneeuw van mijn auto te trekken met jassen en wanten.
Dus ik zeg: Wilt u daar onmiddelijk mee stoppen?!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw, stop maar kinders...
Niet van mij? Dat zou u ook niet goed moeten vinden!!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw daar, stop maar kinders... (hij kon zeker niets bedenken)
en toe de onsterfelijke woorden; Kom gaan we naar de volgende auto!![]()
![]()
IK BEN ECHT LAAIEND nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:19 schreef addmanager het volgende:
[..]
Ik zou je auto maar snel in een garage zetten en 'm er nooit meer uithalen, stel je voor dat er iets mee gebeurd, of dat iemand hem aanraakt, nee nooit meer mee op de openbare weg/parkeerplaats.
Beetje jammer toch als mensen jouw eigendom beschadigen en er niet voor uit willen komen? Ik vind het zelfs asociaal. Maar ik mag dus op jouw huis tekenen begrijp ik? En als ik een keer tegen jouw auto aan rijd hoef ik mijn verzekering niet in te schakelen, lekker makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en als je het niet erg vind schop ik straks ook je fiets even om.
Dat dus,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beetje jammer toch als mensen jouw eigendom beschadigen en er niet voor uit willen komen? Ik vind het zelfs asociaal. Maar ik mag dus op jouw huis tekenen begrijp ik? En als ik een keer tegen jouw auto aan rijd hoef ik mijn verzekering niet in te schakelen, lekker makkelijkOh, en als je het niet erg vind schop ik straks ook je fiets even om.
En dan is het opeens veeeeeeeeeel erger als er een f*cking krasje in je lak komt zekerquote:
Afgetrapte spiegels is natuurlijk ook wel iets heel anders dan kinderhandjes die sneeuw van een auto af pakken. Daar komt echt geen kras van in de lak. Iig geen die er met een beetje waxen niet uit te halen is. Waarschijnlijk heeft TS het zelf ook vroeger gedaan maar is nu panisch zuinig op haar spullen. Ik twijfel of TS zelf een briefje achterlaat als ze bij iemand schade heeft veroorzaakt...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:03 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat dus.
Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af. Ik zie sowieso het hele nut niet in van al die baldadigheid die tegenwoordig plaats vindt. Vooral nu met Carnaval is het weer raak hier in Limburg; van krasjes tot afgetrapte autospiegels. Waar slaat dat hele kutgedrag toch op? Veelal mensen die geen benul hebben wat een auto en diens onderdelen kosten, die zoiets doen. Zo'n mensen zouden ze gewoon voor straf alles dubbel en dik moeten laten terugbetalen.
Nee, maar dat betekent nog niet dat er mensen moedwillig met hun klauwen aan andermans bezit moeten gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef Seneca het volgende:
[..]
En dan is het opeens veeeeeeeeeel erger als er een f*cking krasje in je lak komt zeker
Die kinderhandjes niet nee, maar die kutknopen, ritsen en andere versiersels aan jassen, handschoenen etc etc kunnen wel schade veroorzaken, die je niet met een beetje waxen er af krijgt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Afgetrapte spiegels is natuurlijk ook wel iets heel anders dan kinderhandjes die sneeuw van een auto af pakken. Daar komt echt geen kras van in de lak. Iig geen die er met een beetje waxen niet uit te halen is. Waarschijnlijk heeft TS het zelf ook vroeger gedaan maar is nu panisch zuinig op haar spullen. Ik twijfel of TS zelf een briefje achterlaat als ze bij iemand schade heeft veroorzaakt...
Ja moet je je voorstellen, koop je een nieuwe auto van 30.000 euro, staat er een kind lekker krassen op te maken. Wat moet je dan zeggen "Ja is prima hoor, het is toch een gebruiksvoorwerp! Ga maar lekker je gang, vraag anders of je vriendjes ook komen helpen!" Nee, dat doe je niet. De papa van het kind moet waarschijnlijk ook lang voor sparen voor een mooie nieuwe auto.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent nog niet dat er mensen moedwillig met hun klauwen aan andermans bezit moeten gaan zitten.
[..]
Die kinderhandjes niet nee, maar die kutknopen, ritsen en andere versiersels aan jassen, handschoenen etc etc kunnen wel schade veroorzaken, die je niet met een beetje waxen er af krijgt.
En dan nog, waarom zou ik extra werk moeten verrichten, omdat kinderen of hun ouders niet met hun tengels van andermans bezit af kunnen blijven? Auto's is geen gebruiksvoorwerp voor algemeen gebruik![]()
Ja, en in Mali schijten ze in dezelfde rivier als waar ze hun drinkwater uit halen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
Ja redelijke paling faling zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:55 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Ja, en in Mali schijten ze in dezelfde rivier als waar ze hun drinkwater uit halen.
Mooie vergelijking knuppel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |