Ik kan me in al die jaren dat ik een auto heb niet herinneren dat er een vogel op heeft gezeten, die kiezen bij ons toch echt voor bomen maar oke.quote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef Casos het volgende:
Tsja, je auto staat buiten, in weer en wind. Wat doe je als er een vogel op je auto gaat zitten? Jaag je die ook gelijk weg? Kinderen pakken nu eenmaal sneeuw van auto's, dat zal je helaas niet kunnen veranderen.
Je kan natuurlijk zelf even naar buiten lopen de de sneeuw van je auto afhalen, doen de kinderen dat niet meer.
Je kan ook de auto ergens binnen zetten.
Je kan je er ook wat minder druk om maken.
Als je auto je zo lief is, dat een kind dat er wat sneeuw vanaf pakt, reacties als te lezen in dit topic veroorzaakt, moet je je auto niet langs de openbare weg laten staan, maar ergens binnen neerzetten.quote:Op maandag 24 november 2008 11:44 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik kan me in al die jaren dat ik een auto heb niet herinneren dat er een vogel op heeft gezeten, die kiezen bij ons toch echt voor bomen maar oke.
En dat kinderen het eraf pakken is heel normaal (niet dat ik het ermee eens ben) maar bij TS was het de vader die het goedkeurde en ook meedeed. Die knakker moet zijn kinderen aanleren dat je niet aan andermans spullen moet zitten.
En als je niet wilt dat je autoradio gejat wordt moet je maar geen radio in je auto bouwen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Als je auto je zo lief is, dat een kind dat er wat sneeuw vanaf pakt, reacties als te lezen in dit topic veroorzaakt, moet je je auto niet langs de openbare weg laten staan, maar ergens binnen neerzetten.
Daar heb ik bij mijn huidige woning niet de mogelijkheid toe, betekend het dus nu dat ik dus niet meer om mijn spullen mag geven?quote:Op maandag 24 november 2008 11:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Als je auto je zo lief is, dat een kind dat er wat sneeuw vanaf pakt, reacties als te lezen in dit topic veroorzaakt, moet je je auto niet langs de openbare weg laten staan, maar ergens binnen neerzetten.
Eerlijk is eerlijk en het blijft gewoon een feit dat nederland een land is waar je niet in alles eerlijk moet zijn om toch te krijgen waar je recht op hebquote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige lul bent op fok lul![]()
Er bestaan ook eerlijke mensen lul, die de boel niet willen belazeren lul, die zijn dus de dupe lul, dag lul
Wat mij betreft heb je hier helemaal gelijk in..quote:Op maandag 24 november 2008 12:05 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Daar heb ik bij mijn huidige woning niet de mogelijkheid toe, betekend het dus nu dat ik dus niet meer om mijn spullen mag geven?
Het is heel simpel, ik heb voor die wagen betaald en ik ben er zuinig op ondanks dat hij buiten staat. Dat kinderen spelen en er sneeuw afpakken kun je niet tegenhouden (en ik zit ook niet als agentje daar op te letten) maar zodra er krassen op de wagen zitten zijn de ouders niet thuis... Je gaat me niet zeggen dat ik dat zomaar moet accepteren.
Onzin. Ik kijk ook niet naar elke fietser die schade ZOU KUNNEN berokkenen bij mijn auto. Als je dat gaat doen heb je geen leven meer. Maar zodra iemand wél mijn auto beschadigd is het logisch dat deze persoon dat gewoon toegeeft en de verzeking informeert of het zelf oplost.quote:Op maandag 24 november 2008 10:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vergeet dan niet elke fietser die langs je auto fietst, vermanend aan te kijken.
Vergeet dan niet dat elke rollator die vlak langs je auto op de stoep fietst, vermanend aan te kijken.
Vergeet dan niet bij elk zuchtje wind het dekzeil tevoorschijn te halen voor het geval er weer Sahara-zand meekomt.
Vergeet dan niet bij elke wasbeurt huishoudpapiertjes te gebruiken ipv sponzen, want dat zou wel eens krassen kunnen geven.
M.a.w.: je maakt je veel en veel te druk over stompzinnigheden als sneeuw van de auto halen. Als je echt zo zuinig op je auto bent, had je hem allang in een garage geplaatst....sterker nog, als je echt zo irritant zuinig op je auto bent, had je er speciaal een garage er voor gebouwd.
Maar nee, jij wilt lekker zeiken op anderen bij stompzinnigheden als sneeuw van de auto halen....
Kinderen kun je opvoeden, vogels niet.quote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef Casos het volgende:
Tsja, je auto staat buiten, in weer en wind. Wat doe je als er een vogel op je auto gaat zitten? Jaag je die ook gelijk weg? Kinderen pakken nu eenmaal sneeuw van auto's, dat zal je helaas niet kunnen veranderen.
Je kan natuurlijk zelf even naar buiten lopen de de sneeuw van je auto afhalen, doen de kinderen dat niet meer.
Je kan ook de auto ergens binnen zetten.
Je kan je er ook wat minder druk om maken.
Ongeloofelijk dat je dat zomaar goed vindt! Mensen hebben met hun tengels van andermans spullen af te blijven. Of dat nou een kind is, je huis of je auto. Godverdomme zeg waar zijn alle normen en waarden tegenwoordig. Ik ga toch ook niet jouw raam van je huis vol krassen zetten of je net geschilderde houtwerk onderkliederen onder het mom van ach het is toch maar een huis , waar maak je je druk om.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
loop niet zo te janken man om die auto.
En dan, dan zit er een krasje op, rijdt hij dan minder?
Het is een gebruiksvoorwerp, niet je kind ofzo.
Tering, dat je je daar druk om moet maken.
Ben je ook zo'n type wat als het een beetje druk is hem niet in een parkeervak durft te zetten in de angst dat iemand er misschien te dicht langsloopt?
ongelofelijk, waar maak je je druk om
De auto stond op de oprit.quote:Op maandag 24 november 2008 14:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is een huilie... als je het echt niet goed vind moet je je auto in de garage zetten of op je eigen oprit en niet langs de weg
zure regen is ook slecht voor je lak!quote:Op maandag 24 november 2008 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De auto stond op de oprit.
Ik heb er eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan dat sneeuw van een dak afschuiven krassen kon veroorzaken.
Kutkind da'k was.
Een poetsbeurt en een waxbeurt doet hier al wonderenquote:Op maandag 24 november 2008 14:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zure regen is ook slecht voor je lak!
gaat om het principe.quote:Op maandag 24 november 2008 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een poetsbeurt en een waxbeurt doet hier al wonderen
Maar vervolgens wel een sneeuwbal tegen de ramen krijgen van diezelfde man. Lees anders even verder dan alleen de OP.quote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaat om het principe.
ik snap best dat TS het zonde vind van de lak.. maar jees lees die OP eens... alsof ze uit haar dak gaat!
whats next iemand die met zn vette vingers aan haar deurbel zit?
kijk die man zegt nog tegen zn kinderen dat het niet mag.
prima!
Jammer van die onzin tussendoor over leaserijders.quote:Op maandag 24 november 2008 15:25 schreef Walter81 het volgende:
Ik heb alleen de 1e pagina gelezen, maar TS heeft gelijk. De auto is geen eigendom van die kinderen (en volwassen vent), dus moeten ze er gewoon afblijven.
Krassen zie je altijd achteraf. En dan is vaak niet meer te achterhalen en al helemaal niet meer te bewijzen wie die krassen gemaakt heeft. Dus mag je ze mooi zelf betalen.
En dat is vast van dat soort lui waarvan de auto van pappie van de leasemaatschappij is, en zich er daarom niet druk om maakt. (Lease-auto zijn óók spullen van anderen, dus hoeft niet heel te blijven)
Nadeel is dat als je er iets van zegt, het gesodemieter aan de gang blijft. Want ze doen het juist om een reactie uit te lokken...tuig dat het is.
Die conclusiequote:Op maandag 24 november 2008 15:28 schreef JanusAnus het volgende:
Nou TS, je kan er vanuit gaan dat de meeste mensen niet zo uit hun dak gaan als kinderen sneeuw van hun auto pakken, dus dat lijkt mij echt geen reden om kwaad te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |