lijkt mij een verzekeringskwestiequote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef jack4ya het volgende:
Die sukkel woont verdeop heb gelijk gevraagd waar die woont, en dat als ik geen schade heb, prima, maar dat ik anders "langskom"
Gast..quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef jack4ya het volgende:
Dat het MIJN auto is... en dat is genoeg reden.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Jouw auto, maar niet jouw sneeuw!!1111![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Jouw auto, maar niet jouw sneeuw!!1111![]()
![]()
Zo denk jij er over, dat wil niet zeggen dat het voor iedereen maar zo eenvoudig is.quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef nsfw het volgende:
[..]
Gast..
Een auto, een fokking gebruiksvoorwerp!!!
Zet em dan ergens binnen!
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
loop niet zo te janken man om die auto.
En dan, dan zit er een krasje op, rijdt hij dan minder?
Het is een gebruiksvoorwerp, niet je kind ofzo.
Tering, dat je je daar druk om moet maken.
Ben je ook zo'n type wat als het een beetje druk is hem niet in een parkeervak durft te zetten in de angst dat iemand er misschien te dicht langsloopt?
ongelofelijk, waar maak je je druk om
i beg to differquote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.
Laat ze lekker kloten in de sneeuw inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 16:59 schreef Omniej het volgende:
Wat een gehuil zeg om die auto.
Laat die kinderen toch gewoon lekker kloten in de sneeuw en stop met zeiken. Pfff, ik word af en toe ook wel moe van Rijdende Rechter-figuren als TS hoor.
Of lekker met hun vette lichamen tegen de auto aan staan en zodoende krassen veroorzaken door hun ritsen. Knopen aan jassen doen het ook goed.quote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als ze het eraf staan te scheppen misschien
Dat dus.quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.
Ik heb geen auto, en ik hoef er ook nooit een, maar je hebt gewoon van andermans spullen af te blijven ; wat is daar nu zo moeilijk aan ?????quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die mensen hun broek in de auto laat uitrekken omdat de knopen van een spijkerbroek kunnen krassen in het leer?quote:Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of lekker met hun vette lichamen tegen de auto aan staan en zodoende krassen veroorzaken door hun ritsen. Knopen aan jassen doen het ook goed.
Kan zo maar 3500 euro spuitkosten opleveren
Tuurlijk blijft die auto rijden. Maar als er krassen gemaakt moeten worden, dan doe ik het zelf wel. Daar heb ik niemand anders voor nodig.quote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Omniej het volgende:
Ja, ik snap wel dat je zuinig bent op je spullen, dat ben ik ook, maar zoals Wuppie al zei: rijdt die auto met een krasje minder goed?
Verder is het gewoon een verzekeringsverhaal op het moment dat er daadwerkelijk iets gesloopt wordt, en een krasje is natuurlijk niet zo dramatisch dat je hele auto er ineens mee ophoudt.
Ik heb geen leer in de auto.quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die mensen hun broek in de auto laat uitrekken omdat de knopen van een spijkerbroek kunnen krassen in het leer?
Heb je geen garage?quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik heb geen leer in de auto.
Dat zou ik nooit kopen met het oog op bruikbaarheid/leefbaarheid.
En als dat wel zo zijn, dan is het MIJN keus of iemand op die stoel gaat zitten en MIJN keus op accepteren van risico.
Die auto staat wél op mijn oprit hoor. Hoe duidelijk wil je het hebben.
dan zou TS de auto wel binnen gezet hebben denk je niet?quote:
Toen we dit jaar voor de zoveelste keer schade hadden door dit soort geintjes heb ik erover nagedacht om een oude tank te kopen, zo'n slagschip van een volvo of zo.quote:Op zondag 23 november 2008 17:29 schreef Silvercrest het volgende:
jack4ya je hebt helemaal gelijk, spuiten van auto´s is duur, tuurlijk rijd een auto niet minder door een kras, maar je wil toch je auto mooi houden, een auto kost een vermogen, lijken me allemaal afbetalingspaupers of leaserijders die er zo makkelijk op reageren.
Sommige mensen interesseert dat inderdaad niet.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
loop niet zo te janken man om die auto.
En dan, dan zit er een krasje op, rijdt hij dan minder?
Het is een gebruiksvoorwerp, niet je kind ofzo.
Tering, dat je je daar druk om moet maken.
Ben je ook zo'n type wat als het een beetje druk is hem niet in een parkeervak durft te zetten in de angst dat iemand er misschien te dicht langsloopt?
ongelofelijk, waar maak je je druk om
Mijn auto staat ook in de garage. Maar dat is meer omdat het een klassieker is die buiten wegroest in dit weer.quote:Op zondag 23 november 2008 17:30 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan zou TS de auto wel binnen gezet hebben denk je niet?
Of misschien staat de tweede auto in de garage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |