Liefde maakt blind enzo.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:55 schreef jack4ya het volgende:
Even een bredere vraag: (dus dit specifieke geval is nu de aanleiding voor deze vraag, maar ik vraag het nu algemeen)
Zién ouders het dan echt niet als hun geliefde kroost staat te liegen?
Waarborg fonds is toch als er schade is aan je auto en er geen schuldigen aanwezig zijn?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:03 schreef jack4ya het volgende:
Het is niet bij de buren gebeurd, (helaas, dan was het allemaal niet zo'n probleem geweest) maar bij onbekenden. We stonden bij hun huis geparkeerd. Zij zouden dus hun wa-verzekering moeten aanspreken. Maar dat gebeurt dus niet.
Waarborgfonds is hier niet van toepassing.
Neem papsie en mamsie+fiets mee, als het fietsje precies past lijkt me toch wel dat ze dan inzien dat zoonlief een potje loopt te liegen.quote:Op maandag 2 juni 2008 15:33 schreef jack4ya het volgende:
- De kinderfiets past precies in de schade.![]()
- Ouders zijn wa-verzekerd.
en ja ik weet ook wel dat ik geen hard bewijs heb![]()
![]()
Dat zou je denken ja. Ze stelde het zelf voor, ze zet de fiets ernaast, (maakt vervolgens nog! een krasje) en concludeert wat beteuterd: "Goh, ja, het past wel precies he? Maar ja, als mijn zoon zegt dat het niet gedaan heeft, dan moet ik 'm maar geloven."quote:Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Neem papsie en mamsie+fiets mee, als het fietsje precies past lijkt me toch wel dat ze dan inzien dat zoonlief een potje loopt te liegen.
Je hebt ergens wel gelijk hoor. Maar ik mag vast wel vertellen dat onze schade (veroorzaakt door anderen) inmiddels is opgelopen tot meer dan 2700,- euro... dit nog niet bijgeteld!quote:Op maandag 2 juni 2008 16:12 schreef Buschetta het volgende:
Rijdt hij nog ? Zo ja. Take your loss.
Andere optie.
Ontvoer het kind en zet een verklaring op video terwijl je hem stroomschokken geeft.
(andere woorden -> geen oplossing)
quote:Op maandag 2 juni 2008 16:12 schreef Buschetta het volgende:
Rijdt hij nog ? Zo ja. Take your loss.
Andere optie.
Ontvoer het kind en zet een verklaring op video terwijl je hem stroomschokken geeft.
(andere woorden -> geen oplossing)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |