abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2008 @ 15:33:02 #1
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59070847
Het zal wel een kruising tussen WGR en OUD en KLB worden:

Samenvatting:

- Ik heb een heel, echt heeeeel sterk vermoeden dat een bepaald kind (knul ca 10 jaar) tegen mijn geparkeerde auto gereden/gevallen is.
- De knul ontkent, de ouders zien niet dat de knul alle kleuren rood vertoont, begint te haspelen en piepen, kortom heftig reageert (op de toen nog verkennende vraag)
- Ouders geven zelf toe, dat er bijna niemand komt, behalve hun zoon.
- Moeder stelde helaas negatief leidende vragen: "Jij hebt toch niet tegen die auto aan gereden, he? Nee toch, he? Dat heb je toch niet gedaan he?"
- De kinderfiets past precies in de schade.
- Ouders zijn wa-verzekerd.

Maar... ik draai voor alle kosten op, want niet allrisk verzekerd.

en ja ik weet ook wel dat ik geen hard bewijs heb
  Licht Ontvlambaar maandag 2 juni 2008 @ 15:35:20 #2
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59070896
Stel ze aansprakelijk...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 2 juni 2008 @ 15:35:43 #3
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59070908
En dan ontkennen ze. Klaar.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:36:00 #4
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_59070914
Tja, je kan moeilijk zonder bewijs iemand blijven beschuldigen natuurlijk.
Vervelend zoiets
  maandag 2 juni 2008 @ 15:38:29 #5
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59070959
Ik beschuldig niet echt in de trant van opzet ofzo. Het is een ongelukje, duur ongelukje weliswaar, maar een ongeluk. Ze zijn er voor verzekerd. Ze kunnen imho heus wel beter hun best doen en met hun gaan zoon praten en moeite doen om het 'm te laten vertellen. That's it.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:42:09 #6
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_59071063
Misschien hebben ze een eigen risico en moeten ze (een deel) toch zelf betalen, al zou dat natuurlijk geen reden moeten zijn om dan maar te onkennen.
Misschien heeft 't jong het toch niet gedaan. Veel misschiens helaas.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:44:06 #7
61387 ne0n
Geile Beer.
pi_59071100
geef ze snachts een deukje terug?
Proud Supporter of Royal Antwerp F.C. !
  maandag 2 juni 2008 @ 15:48:36 #8
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_59071182
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:44 schreef ne0n het volgende:
geef ze snachts een deukje terug?
Ja, daar schiet je wat mee op ! Goed plan

maandag 2 juni 2008 @ 15:51:26 #9
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59071235
Nee... ik geef ze niets terug, hoe verleidelijk ook, en een andere valse schadeclaim indienen ook. Ik doe het allemaal niet. Maar soms wenste ik dat ik geen scrupules had.

Ik kan inderdaad niet bewijzen dat de knul een ongeluk gehad heeft. Da's waar, maar als je hele wezen zegt dat de knul staat te liegen. En dat die ouders dat dan niet zien... of willen zien. Poeh, da's echt tenenkrommend hoor.

Heck! Ik zou hun eigen risico nog betalen! Want mijn schade is veel groter dan hun eigen risico zeer waarschijnlijk is!
pi_59071252
Doe aangifte van vernieling van je auto waarbij je vermoed dat de buren het gedaan hebben. Zorg dat je iemand hebt die het gezien heeft (of niet en toch zegt dat). Een goede buurman ofzo.

Wel kut jah.
  maandag 2 juni 2008 @ 15:52:54 #11
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59071263
--> WGR
Behalve dat jij vermoedt dat het een kind is geweest heeft het verder niets met OUD te maken.
WGR is beter, evt. KLB
  maandag 2 juni 2008 @ 15:55:03 #12
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59071311
Even een bredere vraag: (dus dit specifieke geval is nu de aanleiding voor deze vraag, maar ik vraag het nu algemeen)

Zién ouders het dan echt niet als hun geliefde kroost staat te liegen?
pi_59071420
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:55 schreef jack4ya het volgende:
Even een bredere vraag: (dus dit specifieke geval is nu de aanleiding voor deze vraag, maar ik vraag het nu algemeen)

Liefde maakt blind enzo.

OT: Kun je niet met de ouders van de buren afspreken dat jullie het eigen risico van hun verzekering deelt. De schade wordt nl. normaal gesproken vergoed door de verzekering.
En anders kun je aangifte doen van vernieling en misschien een beroep doen op het waarborgfonds?
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  maandag 2 juni 2008 @ 16:02:00 #14
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_59071490
Kan je het waarborg fonds niet aanschrijven dan?
  maandag 2 juni 2008 @ 16:03:54 #15
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59071530
Het is niet bij de buren gebeurd, (helaas, dan was het allemaal niet zo'n probleem geweest) maar bij onbekenden. We stonden bij hun huis geparkeerd. Zij zouden dus hun wa-verzekering moeten aanspreken. Maar dat gebeurt dus niet.

Waarborgfonds is hier niet van toepassing.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:07:13 #16
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_59071608
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:03 schreef jack4ya het volgende:
Het is niet bij de buren gebeurd, (helaas, dan was het allemaal niet zo'n probleem geweest) maar bij onbekenden. We stonden bij hun huis geparkeerd. Zij zouden dus hun wa-verzekering moeten aanspreken. Maar dat gebeurt dus niet.

Waarborgfonds is hier niet van toepassing.
Waarborg fonds is toch als er schade is aan je auto en er geen schuldigen aanwezig zijn?
Als er meerdere mensen getuigen dat de auto onbeschadigd geparkeerd is en beschadigd aangetroffen kan je er gebruik van maken.

Althans, dat verhaal kreeg ik keer van een kameraad die zelfde soort issue had.
Anderszijds kan je het altijd proberen om er gebruik van te maken..
  maandag 2 juni 2008 @ 16:09:52 #17
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59071664
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:33 schreef jack4ya het volgende:
- De kinderfiets past precies in de schade.
- Ouders zijn wa-verzekerd.

en ja ik weet ook wel dat ik geen hard bewijs heb
Neem papsie en mamsie+fiets mee, als het fietsje precies past lijkt me toch wel dat ze dan inzien dat zoonlief een potje loopt te liegen.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:10:45 #18
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59071682
Ik heb helaas geen getuigen (buiten mijzelf en partner, ergo: geen) getuigen dat ik daar onbeschadigd geparkeerd heb. Immers "- Ouders geven zelf toe, dat er bijna niemand komt, behalve hun zoon".
Bovendien zit de schade aan de bijrijders kant, en de auto stond rechts aan de weg geparkeerd, met de beschadigde kant onzichtbaar.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:12:08 #19
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_59071733
Rijdt hij nog ? Zo ja. Take your loss.

Andere optie.
Ontvoer het kind en zet een verklaring op video terwijl je hem stroomschokken geeft.

(andere woorden -> geen oplossing)
  maandag 2 juni 2008 @ 16:12:36 #20
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59071740
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:09 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Neem papsie en mamsie+fiets mee, als het fietsje precies past lijkt me toch wel dat ze dan inzien dat zoonlief een potje loopt te liegen.
Dat zou je denken ja. Ze stelde het zelf voor, ze zet de fiets ernaast, (maakt vervolgens nog! een krasje) en concludeert wat beteuterd: "Goh, ja, het past wel precies he? Maar ja, als mijn zoon zegt dat het niet gedaan heeft, dan moet ik 'm maar geloven."

Ik stond met mijn bek vol tanden.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:14:04 #21
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59071773
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:12 schreef Buschetta het volgende:

Andere optie.
Ontvoer het kind en zet een verklaring op video terwijl je hem stroomschokken geeft.

Je hebt ergens wel gelijk hoor. Maar ik mag vast wel vertellen dat onze schade (veroorzaakt door anderen) inmiddels is opgelopen tot meer dan 2700,- euro... dit nog niet bijgeteld!

Lijk ik nu minder een zeikerd?
  maandag 2 juni 2008 @ 16:14:43 #22
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_59071790
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:12 schreef Buschetta het volgende:

Andere optie.

Tot zover de kwaliteitspost
pi_59071817
Mja, 't is van de ouders ook een beetje jammer dat ze zo'n houding aannemen.

Heb zoiets ook meegemaakt : zomer, zit in de achtertuin en plots gaat het alarm van m'n auto af. Ik snel door huis naar de voordeur en zie nog net een jochie met een zelfgebouwde skelter weg proberen te lopen. Ik vraag hem of er iets is gebeurd. "nee, hoor. Niets aan de hand". Tot ik de zaklantaarn pak (werd al donker) en zie dat er een kras op het portier zit ter hoogte van de as van de skelter. Wiel was eraf gelopen en pats tegen de auto. Ja, heb toen de skelter even bewaard en het jochie z'n ouders laten halen. Die gaven gelijk aan dat ze hun WA verzekering in zouden schakelen en nadat ik hun gegevens had genoteerd is dat ook gebeurd en netjes opgelost.

Dit kan bij jou net zo goed. Kost hun niets extra en zo kan het dus netjes worden opgelost lijkt mij. Gewoon eens rustig met ze gaan praten dat het kjochie écht niet (meer) gaat toegeven dat hij het gedaan heeft en dat jullie het zo wel netjes kunnen oplossen.

Willen ze dat echt niet, stel ze dan aansprakelijk, ik denk niet dat er helemaal een forensisch team zal komen om bewijzen te verzamelen hoor
pi_59071851
onschuldige kinderen doen zoiets niet. ben je gek.
lullig.
  maandag 2 juni 2008 @ 16:18:27 #25
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59071873
Om ze aansprakelijk te stellen heb je bewijs nodig. (Heb ik me laten vertellen.)
"Wie eist, bewijst."

Ik ga van de week voor de derde keer langs. Zal ze vertellen dat áls ze een eigen risicio hebben en als dat hét probleem zou zijn, dat ik die best voor mijn rekening wil nemen. Meer kan ik niet denk ik.

Ik wil het graag fatsoenlijk houden... ik kan letterlijk niet anders.
pi_59071955
De politie ff dat kind op laten halen voor een ondervraging.
Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
pi_59071990
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:07 schreef ursel het volgende:

[..]

Waarborg fonds is toch als er schade is aan je auto en er geen schuldigen aanwezig zijn?
Als er meerdere mensen getuigen dat de auto onbeschadigd geparkeerd is en beschadigd aangetroffen kan je er gebruik van maken.

Voor het Waarborgfonds is het in ieder geval noodzakelijk dat de schade door een ander motorrijtuig is veroorzaakt. Daar loopt het hier al op stuk.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_59072040
Nee hoor, je kunt ze gewoon aansprakelijk stellen.

Net alsof ik een brokkenpiloot ben, maar heb ook dit meegemaakt :

Hartje Amsterdam, ik ben "2 hoog achter". Hoor ik gekraak....buiten....dus ik spurt naar het raam omdat ik weet dat mijn auto beneden staat. Zie ik iemand bij mijn auto staan en een auto met draaiende motor achter hem. Ik : Gaat alles goed ? Hij : ja hoor, niets aan de hand. Dus ik met 3 sprongen de trap af (vertrouwde het niet) en naar buiten. Een kras van voor tot achter ! Hij natuurlijk : Ja, ik wilde een briefje achterlaten. Uhuh, geloof je het zelf >?!?!

Uiteindelijk alle gegevens genoteerd, maar later bleek zijn telefoon afgesloten en was hij verhuisd. Daar zit je dan. Maar het was een leaseauto en dus heb ik de leasemaatschappij gebeld. Die geven geen gegevens vrij, maar vertelden mij dat ik dan maar de leasemaatschappij aansprakelijk moest stellen. Zo gezegd, zo gedaan en eind van het liedje is : géén bewijs (ontkennende, of in ieder geval "verdwenen" tegenpartij), en toch na aansprakelijk stellen de schade vergoed gekregen.
pi_59072220
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:55 schreef jack4ya het volgende:

Natuurlijk zien ouders dat wel, alleen is het sos wel moeilijker als er een "vreemde" bij is, het kind kan van nature verlegen zijn en dat tot uiting brengen.

Gaan vragen of het kind de schade veroorzaakt heeft waar de ouders bij zijn zal echter meestal tot een ontkennende antwoord leiden.

Beter is het om met de ouders alleen te gaan praten zonder dat het kind erbij is.
Vervolgens duidelijk je bevindingen formuleren en uit leggen dat het hun wa verzekering betreft welke de schade eventueel zou moeten betalen.
Ook het feit dat je door dit voorval niet de goede onderlinge verhoudingen op scherp wilt stellen is ook wel handig om te vermelden, maar dat je graag zou zien dat ze er met hun kind over zouden praten en gezamelijk daarna tot een oplossing zou willen komen.

Kinderen vertellen het nu eenmaal veel makkelijker tegen hun eigen moeder als eerste en sowieso nooit wanneer er een "vreemde"bij is, dan hebben ze gewoon het gevoel dat ze afgaan en dat willen ze niet, ook al schamen ze zich diep voor het gebeurde.
pi_59073300
Heb je pics van de schade??

verder zou ik idd gewoon vriendelijk blijven. Als je niks gezien hebt ben je toch afhankelijk dat het jongetje keer gaat praten...

Overgens wel vaag dat die moeder fietsje er naast zet , tot de conclusie komt dat het allemaal wel past en vervolgens zegt jah maar ik geloof mijn zoontje :S

Toen ik die leeftijd had ontkende ik 9 van de 10 dingen ook glas hard
I'm not the man you think I am!
  maandag 2 juni 2008 @ 17:44:17 #31
151036 Gluckskafer
How would it be?
pi_59073754
Zelf een briefje maken en die naar ze opsturen:
Een beetje blufpoker moet werken:
quote:
Beste familie ..........,
Bij deze wil ik mij melden als anonieme getuige,
in de kweste rond de schade aan de auto van buurman Jack4ya.
Ik heb met eigen ogen gezien dat jullie zoontje per ongeluk zijn auto beschadigde.
Ik heb dhr. Jack4ya hierover zojuist ook over geïnformeerd, nadat mij ter oren was gekomen
dat jullie zoon nog niet heeft toegegeven schuldig te zijn.
Ik begrijp dat zo'n knul nu waarschijnlijk niet meer durft te bekennen.
Maar om de goede vrede te bewaren, wil ik u toch vragen om bij uw zoontje de waarheid boven tafel te krijgen.

groetjes,
een oplettende buurtbewoner.
pi_59073992

[ Bericht 100% gewijzigd door DutchFudge op 02-06-2008 18:06:24 ]
pi_59074186
TVP.

Had vorige week een soortgelijke situatie, TS. Mijn vrij nieuwe auto (die ik net een maandje heb) stond bij mijn vriendin buiten geparkeerd. D'r waren met het mooie weer van de afgelopen weken al een paar keer kinderen buiten aan het spelen, die ik al een paar keer er op betrapt had dat ze volop op een auto sloegen met een tennisballetje.

Vorige week wil ik naar m'n auto lopen, zie ik ineens een deuk zitten bij m'n linker achterband. Ik uiteraard meteen naar het adres gelopen van het kind dat altijd met de tennisracket loopt te zwaaien, wordt uiteraard alles snoeihard ontkent (terwijl het kind steeds nerveuzer word). Tja, daar sta je dan. -_-
  maandag 2 juni 2008 @ 18:07:24 #34
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59074250
Pics, saharastof maakt de schade toch minder zichtbaar, je kan het wel zien aan een verwrongen reflectie. Want behalve een krassen (allemaal tot op het kale metaal!), zijn het ook deuken. De deur en voorpaneel zullen uitgedeukt en waarschijnlijk (?) opnieuw gespoten moeten worden

maandag 2 juni 2008 @ 18:12:10 #35
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59074351
Voor zo'n schade zou ik dus meer moeite doen. Maak een flyer en gooi die overal in de buurt in de bus en vraag wie er iets gezien heeft op die dag. Neem de ouders nog eens mee (en het fietsje) en zet het fietsje ertegen en maak een foto. Bel dan je rechtsbijstand eens op en je verzekeringsmaatschappij.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 2 juni 2008 @ 19:05:03 #36
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59075675
quote:
Op maandag 2 juni 2008 18:07 schreef jack4ya het volgende:
Pics, saharastof maakt de schade toch minder zichtbaar, je kan het wel zien aan een verwrongen reflectie. Want behalve een krassen (allemaal tot op het kale metaal!), zijn het ook deuken. De deur en voorpaneel zullen uitgedeukt en waarschijnlijk (?) opnieuw gespoten moeten worden

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Dat is inderdaad schade die waarschijnlijk door een fiets is veroorzaakt.

Wat is dat btw? MX-5?
pi_59083737
quote:
Op maandag 2 juni 2008 15:38 schreef jack4ya het volgende:
Ik beschuldig niet echt in de trant van opzet ofzo. Het is een ongelukje, duur ongelukje weliswaar, maar een ongeluk. Ze zijn er voor verzekerd. Ze kunnen imho heus wel beter hun best doen en met hun gaan zoon praten en moeite doen om het 'm te laten vertellen. That's it.
Je kan wel zeggen dat ze beter hun best moeten doen; maar wat je bedoelt te zeggen is dat ze hun kind moeten laten bekennen.

Het is heel moeilijk om een kind te 'verhoren'. Je kan een kind makkelijk iets laten bekennen wat ie niet gedaan heeft (en andersom ook). Je kan moeilijk van de ouders verwachten dat ze hun kind niet vertrouwen.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:10:08 #38
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59084073
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 09:46 schreef The_End het volgende:

[..]

Je kan wel zeggen dat ze beter hun best moeten doen; maar wat je bedoelt te zeggen is dat ze hun kind moeten laten bekennen.

Het is heel moeilijk om een kind te 'verhoren'. Je kan een kind makkelijk iets laten bekennen wat ie niet gedaan heeft (en andersom ook). Je kan moeilijk van de ouders verwachten dat ze hun kind niet vertrouwen.
Alsof niet iedere tienjarige eerst ontkent.
pi_59084615
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:10 schreef Erasmo het volgende:
Alsof niet iedere tienjarige eerst ontkent.
Ik geloof ook wel dat ik altijd alles ontkende... Maar het is natuurlijk moeilijk om zo'n kind de schuld te geven, terwijl je het niet eens gezien hebt.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 10:57:28 #40
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59085027
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 10:38 schreef The_End het volgende:

[..]

Ik geloof ook wel dat ik altijd alles ontkende... Maar het is natuurlijk moeilijk om zo'n kind de schuld te geven, terwijl je het niet eens gezien hebt.
Dat blijft altijd een lastige kwestie maar als de fiets er precies in past kun je er wel vrij zeker van zijn dat ie het gedaan heeft.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:32:04 #41
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_59085820
je bent overigens niet echt zuinig op je auto zo te zien
Tot zover de kwaliteitspost
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:37:25 #42
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59085923
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:32 schreef Gizmo112 het volgende:
Dat is dat saharazand.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:18:21 #43
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_59086948
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 11:32 schreef Gizmo112 het volgende:
Als je me kende zou je dat zeker niet zeggen. Ik ben juist erg zuinig op mijn autootje.
De foto's dateren van vorige week woensdag.
pi_59090943
stomme vraag misschien, maar als er dergelijke schade aan je auto zit, dan moet de betreffende fiets toch ook wel iets beschadigd zijn. Wellicht zijn er zelfs [CSI-mode] nog wel lakrestjes te zien op de fiets [/CSI-mode]
Quinn Dexter
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:05:11 #45
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59091000
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:02 schreef Quinn_Dexter het volgende:
stomme vraag misschien, maar als er dergelijke schade aan je auto zit, dan moet de betreffende fiets toch ook wel iets beschadigd zijn. Wellicht zijn er zelfs [CSI-mode] nog wel lakrestjes te zien op de fiets [/CSI-mode]
Daar heb je wel een punt ja
  dinsdag 3 juni 2008 @ 15:56:57 #46
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_59092431
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:05 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt ja
dat hebben die ouders er vast al snel af staan poetsen
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:00:04 #47
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_59092520
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 15:56 schreef kwiwi het volgende:

[..]

dat hebben die ouders er vast al snel af staan poetsen
Dan vind je ze alsnog op hun poetsdoeken terug Snel TS, regel een huiszoekingsbevel!
pi_59092603
Ik zou in elk geval aangifte doen bij de politie. Het is strafbaar om na het veroorzaken van schade jezelf niet te melden, dus ongeacht wie dit gedaan heeft, er is een strafbaar feit gepleegd. Als je het niet erg vind om de relatie met de verdachte tegenpartij te verzieken, kun je ze proberen 'over te halen' door ze te vertellen dat je aangifte gaat doen, en anders kun je bij de aangifte altijd nog vermelden dat je wel een idee hebt wie de dader is geweest.
pi_59093905
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef Antaresje het volgende:
Ik zou in elk geval aangifte doen bij de politie. Het is strafbaar om na het veroorzaken van schade jezelf niet te melden, dus ongeacht wie dit gedaan heeft, er is een strafbaar feit gepleegd. Als je het niet erg vind om de relatie met de verdachte tegenpartij te verzieken, kun je ze proberen 'over te halen' door ze te vertellen dat je aangifte gaat doen, en anders kun je bij de aangifte altijd nog vermelden dat je wel een idee hebt wie de dader is geweest.
Het gaat om een kind van 10 jaar.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:43:10 #50
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_59095278
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef The_End het volgende:

[..]

Het gaat om een kind van 10 jaar.
En dat maakt uit.... wat precies?
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_59095289
quote:
Op maandag 2 juni 2008 16:07 schreef ursel het volgende:

[..]

Waarborgfonds keert alleen uit bij schade veroorzaakt door een motorrijtuig.
Bovendien is er een eigen risico van 250 Euro en ook een maximum van de schade die wordt vergoed. Dus je draait nog altijd voor een leuk deel van de kosten op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')