lijkt mij een verzekeringskwestiequote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef jack4ya het volgende:
Die sukkel woont verdeop heb gelijk gevraagd waar die woont, en dat als ik geen schade heb, prima, maar dat ik anders "langskom"
Gast..quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef jack4ya het volgende:
Dat het MIJN auto is... en dat is genoeg reden.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Jouw auto, maar niet jouw sneeuw!!1111![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Jouw auto, maar niet jouw sneeuw!!1111![]()
![]()
Zo denk jij er over, dat wil niet zeggen dat het voor iedereen maar zo eenvoudig is.quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef nsfw het volgende:
[..]
Gast..
Een auto, een fokking gebruiksvoorwerp!!!
Zet em dan ergens binnen!
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
loop niet zo te janken man om die auto.
En dan, dan zit er een krasje op, rijdt hij dan minder?
Het is een gebruiksvoorwerp, niet je kind ofzo.
Tering, dat je je daar druk om moet maken.
Ben je ook zo'n type wat als het een beetje druk is hem niet in een parkeervak durft te zetten in de angst dat iemand er misschien te dicht langsloopt?
ongelofelijk, waar maak je je druk om
i beg to differquote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.
Laat ze lekker kloten in de sneeuw inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 16:59 schreef Omniej het volgende:
Wat een gehuil zeg om die auto.
Laat die kinderen toch gewoon lekker kloten in de sneeuw en stop met zeiken. Pfff, ik word af en toe ook wel moe van Rijdende Rechter-figuren als TS hoor.
Of lekker met hun vette lichamen tegen de auto aan staan en zodoende krassen veroorzaken door hun ritsen. Knopen aan jassen doen het ook goed.quote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als ze het eraf staan te scheppen misschien
Dat dus.quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.
Ik heb geen auto, en ik hoef er ook nooit een, maar je hebt gewoon van andermans spullen af te blijven ; wat is daar nu zo moeilijk aan ?????quote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die mensen hun broek in de auto laat uitrekken omdat de knopen van een spijkerbroek kunnen krassen in het leer?quote:Op zondag 23 november 2008 17:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Of lekker met hun vette lichamen tegen de auto aan staan en zodoende krassen veroorzaken door hun ritsen. Knopen aan jassen doen het ook goed.
Kan zo maar 3500 euro spuitkosten opleveren
Tuurlijk blijft die auto rijden. Maar als er krassen gemaakt moeten worden, dan doe ik het zelf wel. Daar heb ik niemand anders voor nodig.quote:Op zondag 23 november 2008 17:04 schreef Omniej het volgende:
Ja, ik snap wel dat je zuinig bent op je spullen, dat ben ik ook, maar zoals Wuppie al zei: rijdt die auto met een krasje minder goed?
Verder is het gewoon een verzekeringsverhaal op het moment dat er daadwerkelijk iets gesloopt wordt, en een krasje is natuurlijk niet zo dramatisch dat je hele auto er ineens mee ophoudt.
Ik heb geen leer in de auto.quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die mensen hun broek in de auto laat uitrekken omdat de knopen van een spijkerbroek kunnen krassen in het leer?
Heb je geen garage?quote:Op zondag 23 november 2008 17:13 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik heb geen leer in de auto.
Dat zou ik nooit kopen met het oog op bruikbaarheid/leefbaarheid.
En als dat wel zo zijn, dan is het MIJN keus of iemand op die stoel gaat zitten en MIJN keus op accepteren van risico.
Die auto staat wél op mijn oprit hoor. Hoe duidelijk wil je het hebben.
dan zou TS de auto wel binnen gezet hebben denk je niet?quote:
Toen we dit jaar voor de zoveelste keer schade hadden door dit soort geintjes heb ik erover nagedacht om een oude tank te kopen, zo'n slagschip van een volvo of zo.quote:Op zondag 23 november 2008 17:29 schreef Silvercrest het volgende:
jack4ya je hebt helemaal gelijk, spuiten van auto´s is duur, tuurlijk rijd een auto niet minder door een kras, maar je wil toch je auto mooi houden, een auto kost een vermogen, lijken me allemaal afbetalingspaupers of leaserijders die er zo makkelijk op reageren.
Sommige mensen interesseert dat inderdaad niet.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
Tering, dat je je daar druk om moet maken.
Ben je ook zo'n type wat als het een beetje druk is hem niet in een parkeervak durft te zetten in de angst dat iemand er misschien te dicht langsloopt?
ongelofelijk, waar maak je je druk om
Mijn auto staat ook in de garage. Maar dat is meer omdat het een klassieker is die buiten wegroest in dit weer.quote:Op zondag 23 november 2008 17:30 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dan zou TS de auto wel binnen gezet hebben denk je niet?
Of misschien staat de tweede auto in de garage
Zo denk ik er ook over... TS moet niet mauwen en anders een all-risk verzekering afsluiten..quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef nsfw het volgende:
[..]
Gast..
Een auto, een fokking gebruiksvoorwerp!!!
Zet em dan ergens binnen!
Met alleen kinderen zou ik niet zo fel geweest zijn, maar zég, een volwassen kerel zou écht beter moeten weten.quote:Op zondag 23 november 2008 17:40 schreef Asics het volgende:
maar no shit - ik zal mijn kinderen toch leren dat je geen sneeuw van andermans auto mag afhalen.
De grap is dat hij ze waarschijnlijk wel heeft geleerd om niets van de grond af te pakkenquote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Met alleen kinderen zou ik niet zo fel geweest zijn, maar zég, een volwassen kerel zou écht beter moeten weten.
Prima, dat jij het een gebruiksvoorwerp vind, dat snap ik best, echt waar, heb ik ook met mijn motor, had ik met een oud autootje hiervoor, kras of deuk meer of minder. Dat was idd anders, maar dan nog, het is gewoon mijn bezit.quote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over... TS moet niet mauwen en anders een all-risk verzekering afsluiten..
Dat zal best kunnen.quote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
De grap is dat hij ze waarschijnlijk wel heeft geleerd om niets van de grond af te pakken
Wat een idiote en lakse houding zeg. Moet je nagaan hoe het eruit zou zien als iedereen zo zou denken!quote:Op zondag 23 november 2008 17:42 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Zo denk ik er ook over... TS moet niet mauwen en anders een all-risk verzekering afsluiten..
Helaas denken een hoop mensen zo.quote:Op zondag 23 november 2008 17:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een idiote en lakse houding zeg. Moet je nagaan hoe het eruit zou zien als iedereen zo zou denken!
Een wereld waarin mensen zich niet meer druk maken over materiele zaken? Ja, verschrikkelijk zeg...quote:Op zondag 23 november 2008 17:48 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat een idiote en lakse houding zeg. Moet je nagaan hoe het eruit zou zien als iedereen zo zou denken!
Nee, ik heb geen leer in mijn auto.quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ben jij er ook zoeen die mensen hun broek in de auto laat uitrekken omdat de knopen van een spijkerbroek kunnen krassen in het leer?
quote:Op zondag 23 november 2008 17:53 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Een wereld waarin mensen zich niet meer druk maken over materiele zaken normen en waarden? Ja, verschrikkelijk zeg...![]()
Dus stelen is ook prima volgens jou? Ik wil trouwens jouw telefoon en computer wel hebben als je toch niks om materiele zaken geeftquote:Op zondag 23 november 2008 17:53 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Een wereld waarin mensen zich niet meer druk maken over materiele zaken? Ja, verschrikkelijk zeg...![]()
Dat ik dat liever niet hebquote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef Kriegel het volgende:
Ze maken gratis je wagen sneeuwvrij, wat zeur je?
Wat maak je je dan druk om je paupermobielquote:Op zondag 23 november 2008 17:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen leer in mijn auto.
Tja en daarom moet ik maar mensen krassen laten maken op een aankoop van 45.000 euro, omdat het maar materiële zaken zijnquote:Op zondag 23 november 2008 17:53 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]
Een wereld waarin mensen zich niet meer druk maken over materiele zaken? Ja, verschrikkelijk zeg...![]()
Preciesquote:Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Tja en daarom moet ik maar mensen krassen laten maken op een aankoop van 45.000 euro, omdat het maar materiële zaken zijn
Ja want leer is een statussymbool.....quote:Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef Repeat het volgende:
[..]
Wat maak je je dan druk om je paupermobiel
je zou eens op een zonnige zomerdag op een terras op de Grote Markt in Almere moeten gaan zitten, allemaal van dat soort volk dat steeds heen en weer rijdtquote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want leer is een statussymbool.....
Oh lijkt me heerlijk om zo'n simpele ziel te zijn als jij
Dus jij vind een kras in je lak van je auto niks? Prutser.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
Ik vind leer in de auto persoonlijk helemaal niet fijnquote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja want leer is een statussymbool.....
Oh lijkt me heerlijk om zo'n simpele ziel te zijn als jij
Moet je voorstellen:quote:Op zondag 23 november 2008 18:01 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dus jij vind een kras in je lak van je auto niks? Prutser.
Jij had geen vader mogen worden.quote:Op zondag 23 november 2008 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Als je bij mij en m'n kinderen in de straat had gewoond had ik ze juist naar jouw auto gestuurd.
Stel je niet zo aan man, gun die kinderen ook wat. Een gemiddeld hagelbuitje geeft meer schade.
Dan ben je één van de redenen waarom alle normen en waarden naar de maan gaan.quote:Op zondag 23 november 2008 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Als je bij mij en m'n kinderen in de straat had gewoond had ik ze juist naar jouw auto gestuurd.
Stel je niet zo aan man, gun die kinderen ook wat. Een gemiddeld hagelbuitje geeft meer schade.
Ik ben een lease-rijder, maar ik ben het helemaal eens met TS. Ik heb me er bij mijn auto maar bij neergelegd dat ik aan beide kanten 2 (duidelijk zichtbare) lakbeschadigingen heb van mensen die hun autodeur tegen die van mij hebben aangegooid... Word daar ook een beetje ziek van, het stoort me elke keer weer als ik het zie.quote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Helaas denken een hoop mensen zo.
Vaak zijn het lease-rijders of mensen die in auto's rijden die al 20 jaar oud zijn ofzo.
Het is echt te triest voor woorden, maar een nieuwe auto kun je tegenwoordig beter niet meer kopen....
Vroegah, was het heel normaal, en waren auto-eigenaren zelfs blij met kinderen die hun auto sneeuwvrij maakte.quote:Op zondag 23 november 2008 18:07 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dan ben je één van de redenen waarom alle normen en waarden naar de maan gaan.
Gefeliciteerd met deze dubieuze eer.
Gatverdamme zeg...
Goede samenvattingquote:Op zondag 23 november 2008 18:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Moet je voorstellen:
- Ik koop als autoliefhebber (natuurlijk) een nieuwe Audi van 45.000 euro mooi mx-5 je van 6000
- Ik rij een week jaar trots als een pauw rond in mijn splinternieuwe geweldige bolide
- Een of ander kind pleurt er met zijn fiets tegenaan, nieuwe auto vol met deukjes en krassen
- je spaart om het netjes te laten herstellen, want kind en ouders ontkennen, geen getuigen, geen allrisk
- 3 weken later staan ze tegen/over je auto sneeuw te schrapen
Wat ben ik dan: Blij of niet blij?
Heb je wel gelezen? Ik ben niet kwaad op die kinderen, die hadden een uitermate slecht voorbeeld. Op die vent was/ben ik kwaad. Die had gewoon beter moeten weten.quote:Op zondag 23 november 2008 18:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Vroegah, was het heel normaal, en waren auto-eigenaren zelfs blij met kinderen die hun auto sneeuwvrij maakte.
Maar in deze tijden heeft iedereen een kort lontje door de frustratie die men heeft en regeert die af op kinderen die eigenlijk geen kwade wil hebben.
Euh? Iets met kant en wal??quote:Wees een held en ga eens op jacht naar "echte" criminelen, want dat is toch wat jullie soort zegt als je een boete krijgt voor bijv. zonder licht fietsen.
Dat dus. En dan vooral andermans normen en waarden de schuld geven.quote:Op zondag 23 november 2008 18:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Vroegah, was het heel normaal, en waren auto-eigenaren zelfs blij met kinderen die hun auto sneeuwvrij maakte.
Maar in deze tijden heeft iedereen een kort lontje door de frustratie die men heeft en regeert die af op kinderen die eigenlijk geen kwade wil hebben.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:11 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Tuurlijk blijft die auto rijden. Maar als er krassen gemaakt moeten worden, dan doe ik het zelf wel. Daar heb ik niemand anders voor nodig.
Ik flip gewoon omdat ik (evt.) bezig blijf om andermans geklootviool te herstellen/betalen.
Koffie met gebak?quote:Op zondag 23 november 2008 18:17 schreef de_boswachter het volgende:
De eerste de beste die sneeuw van mijn wagen afraapt krijgt volgende week vrijdag een koffietafel.
Met hun fucking knoopjes wat je hele lak beschadigen![]()
Etters
Omdat ik waar hecht aan mijn spullen, denk je te kunnen inschatten "wat er wel niet gebeurt als me echt wat overkomt"...quote:Op zondag 23 november 2008 18:18 schreef Wupppie het volgende:
[..]
Ga aan de Ritalin debiel, met je flippen.
Zie dingen in proportie...
.... flippen om iemand die aan je auto zit, mijn god, wat gebeurt er wel niet als je echt wat overkomt.
Meer de volwassen klauwen waar ik moeite mee heb.quote:Op zondag 23 november 2008 18:26 schreef Koewam het volgende:
Eens met ts. Optyfen met je grijpgrage klauwtjes.
Vroegah gingen mensen voorzichtig om met elkaars spullen. Toen werd een auto sneeuwvrij gemaakt omdat dat misschien beter was voor de auto en omdat de eigenaar het dan niet hoefde te doen. Mijn gok is dat deze kids gewoon schone sneeuw wilden hebben en het mar van auto's af rosten. Kras of deuk ? Niet erg, ik heb mijn sneeuw.quote:Op zondag 23 november 2008 18:11 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Wees een held en ga eens op jacht naar "echte" criminelen, want dat is toch wat jullie soort zegt als je een boete krijgt voor bijv. zonder licht fietsen.
Daar was je dan ook kind voor. Als je sneeuw veegde met je vriendjes, da's niet zo handig, maar goed als er geen ouder bij was, of andere volwassene ofzo, tja... kinderen zijn kinderen zeg maar. Soort van "foutje".quote:Op zondag 23 november 2008 18:29 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik heb daar eigenlijk nog nooit over nagedacht. Deed het als kind ook altijd.![]()
Het is natuurlijk niet netjes maar hoe sommige mensen met hun auto's omgaan:Je mag tegenwoordig blij zijn als je een jaar doorkomt zonder dat je ruit wordt ingetikt. Om het dan over normen en waarden te hebben wanneer een kind er wat sneeuw afveegt vind ik wat ver gaan.
Ja, als je al 'flipt' doordat kinderen wat sneeuw van je auto halen....quote:Op zondag 23 november 2008 18:22 schreef jack4ya het volgende:
[..]
"wat er wel niet gebeurt als me echt wat overkomt"...![]()
Dus...![]()
Ik ben niet materialistisch, wel zuinig en voorzichtig. Ik zie dat niet als een slechte eigenschap. Ik ken de waarde van geld, van jongs af aan mijn eigen boontjes gedopt. Hard gewerkt, hard gespaard voor de dingen die ik graag wenste. Ik kan logischerwijs niet alles kopen wat ik wens, dus kies ik zorgvuldig en ben er zuinig op.quote:Op zondag 23 november 2008 18:29 schreef Mendeljev het volgende:
Door het soort mensen als TS groeien die kinderen op als kapitalistische varkens die gaan knorren als er iemand in hun modderpoel stapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |