Dat kindergespeel en geschreeuw was inderdaad de reden om te gaan kijken. Ik wist gelijk hoe of wat.quote:Op maandag 24 november 2008 09:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het klinkt echt alsof TS constant met kloppende aders op z'n voorhoofd achter het raam staat te gluren wanneer hij wat kinderstemmetjes in de straat hoort.
Je hebt gelijk hoor, dat het niet netjes is dat mensen met hun takken aan andermans spullen zitten, maar als je ZO bang bent voor een klein kutkrasje is het misschien toch beter voor je hart om je auto in een garage te zetten.
nee nee zo zit het nietquote:Op maandag 24 november 2008 10:08 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Dat kindergespeel en geschreeuw was inderdaad de reden om te gaan kijken. Ik wist gelijk hoe of wat.
Jammer inderdaad dat je inderdaad zo waaks moet zijn. De keren dat ik iets vermoed, blijken eigenlijk altijd te kloppen. Ik baal er zelf ook van. Ik zou het ook leuker vinden als ik kindergespeel hoor en dat ik dan niet moet kijken of mijn auto speelterrein/mikpunt is danwel veilig staat.
Zo is sleetje rijden van de heuvel af en dan de auto's als botsblok gebruiken ook wel populair.
Kinderen zijn kinderen, da's nou eenmaal zo. Ongelukjes kunnen ook.
Maar verder gewoon... afblijven. Simpel.
Dat is denk ik ook het gene waar je alleen maar interesse in heb. werken werken werkenquote:Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef jack4ya het volgende:
Vind het verder wel mooi zo.
Ga ik fijn verder met mijn kloppende voorhoofd, zwakzinnig en contactgestoord mijn werkdag beginnen.
Ik zal inderdaad volgende keer wachten (net zoals vorige keer) dat ze wel schade veroorzaken.quote:Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Je hebt pas gelijk als ze een sneeuwbal op je auto gooien.. of als ze daadwerkelijk schade veroorzaken.
Zo werkt het op Fok!, wen er maar aanquote:Op maandag 24 november 2008 10:22 schreef jack4ya het volgende:
Al die veronderstellingenGeweldig gewoon.
Vergeet dan niet elke fietser die langs je auto fietst, vermanend aan te kijken.quote:Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Ik zal inderdaad volgende keer wachten (net zoals vorige keer) dat ze wel schade veroorzaken.
Als TS wist wat een all-risk verzekering is dan was dit topic nooit aangemaakt.quote:Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wordt het niet eens tijd om je auto all-risk te laten verzekeren, lamlul.
Een heel normale. Zoeen waarbij je nog leert van je ouders dat je voorzichtig moet zijn met andermans bezittingen.quote:Op zondag 23 november 2008 18:50 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Gozer, wat voor jeugd heb jij gehad
Dat het plezier van jouw kinderen jou meer waard is dan een krasje op jouw auto moet je lekker helemaal zelf weten. Hell, laat ze los met priemen en benzinestiften op je auto, zal me een worst wezen het is jouw feestje.quote:Op zondag 23 november 2008 18:57 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Waarschijnlijk zien die ouders dingen wel in proporties. Het plezier dat zo'n kind beleefd is veel meer waard dan een eventueel krasje op je auto. Als je dat anders ziet ben je een zuurpruim, en moet je maar een garage huren of een betere verzekering nemen.
Dat moet dan niet te duur worden natuuurlijk.quote:Op maandag 24 november 2008 09:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
is het misschien toch beter voor je hart om je auto in een garage te zetten.
Leuk gezegt onze auto is all risk en de verzekering betaalde niet omdat er geen getuigen waren, nu jij weer.quote:Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Wordt het niet eens tijd om je auto all-risk te laten verzekeren, lamlul.
Dan regel je getuigen lul. Ieder ziel die weet dat de verzekering niks uitkeert zonder getuigen.. en je hebt toch schade. Wat doe je dan? juist ja getuigen regelen, anders heeft zo'n verzekering geen nutquote:Op maandag 24 november 2008 10:59 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Leuk gezegt onze auto is all risk en de verzekering betaalde niet omdat er geen getuigen waren, nu jij weer.
schade 1700 euro.
Even aangepast.quote:Op maandag 24 november 2008 10:24 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zo werkt het op Fok! in Nederland, wen er maar aan
Ik denk dat jij de enige lul bent op fok lulquote:Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
Dan regel je getuigen lul. Ieder ziel die weet dat de verzekering niks uitkeert zonder getuigen.. en je hebt toch schade. Wat doe je dan? juist ja getuigen regelen, anders heeft zo'n verzekering geen nut
Fijne dag en je hebt gewoon gelijk.quote:Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef jack4ya het volgende:
Vind het verder wel mooi zo.
Ga ik fijn verder met mijn kloppende voorhoofd, zwakzinnig en contactgestoord mijn werkdag beginnen.
Dat dus! Ik baal er ook van als mensen aan mijn spullen zitten. Er ligt ook genoeg sneeuw op grasvelden waardoor je van mijn spullen af kan blijven. Ik heb door niet oplettende kinderen al genoeg schade gehad aan mijn wagens en het lijkt wel of mensen tegenwoordig niets meer geven om andermans spullen. Of dat een volwassen kerel tegen je auto aan gaan hangen om een praatje te maken met de buurman, ook van die lekkere acties, ga gewoon binnen zitten met een bak koffie.quote:Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Dat het plezier van jouw kinderen jou meer waard is dan een krasje op jouw auto moet je lekker helemaal zelf weten. Hell, laat ze los met priemen en benzinestiften op je auto, zal me een worst wezen het is jouw feestje.
Maar het plezier van jouw kinderen is voor mij niet meer waard dan een kras op MIJN auto, sterker nog, jouw kinderen en hun (gebrek aan) plezier interesseren me geen hol.
Ik kan me in al die jaren dat ik een auto heb niet herinneren dat er een vogel op heeft gezeten, die kiezen bij ons toch echt voor bomen maar oke.quote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef Casos het volgende:
Tsja, je auto staat buiten, in weer en wind. Wat doe je als er een vogel op je auto gaat zitten? Jaag je die ook gelijk weg? Kinderen pakken nu eenmaal sneeuw van auto's, dat zal je helaas niet kunnen veranderen.
Je kan natuurlijk zelf even naar buiten lopen de de sneeuw van je auto afhalen, doen de kinderen dat niet meer.
Je kan ook de auto ergens binnen zetten.
Je kan je er ook wat minder druk om maken.
Als je auto je zo lief is, dat een kind dat er wat sneeuw vanaf pakt, reacties als te lezen in dit topic veroorzaakt, moet je je auto niet langs de openbare weg laten staan, maar ergens binnen neerzetten.quote:Op maandag 24 november 2008 11:44 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik kan me in al die jaren dat ik een auto heb niet herinneren dat er een vogel op heeft gezeten, die kiezen bij ons toch echt voor bomen maar oke.
En dat kinderen het eraf pakken is heel normaal (niet dat ik het ermee eens ben) maar bij TS was het de vader die het goedkeurde en ook meedeed. Die knakker moet zijn kinderen aanleren dat je niet aan andermans spullen moet zitten.
En als je niet wilt dat je autoradio gejat wordt moet je maar geen radio in je auto bouwen.quote:Op maandag 24 november 2008 11:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Als je auto je zo lief is, dat een kind dat er wat sneeuw vanaf pakt, reacties als te lezen in dit topic veroorzaakt, moet je je auto niet langs de openbare weg laten staan, maar ergens binnen neerzetten.
Daar heb ik bij mijn huidige woning niet de mogelijkheid toe, betekend het dus nu dat ik dus niet meer om mijn spullen mag geven?quote:Op maandag 24 november 2008 11:49 schreef Casos het volgende:
[..]
Als je auto je zo lief is, dat een kind dat er wat sneeuw vanaf pakt, reacties als te lezen in dit topic veroorzaakt, moet je je auto niet langs de openbare weg laten staan, maar ergens binnen neerzetten.
Eerlijk is eerlijk en het blijft gewoon een feit dat nederland een land is waar je niet in alles eerlijk moet zijn om toch te krijgen waar je recht op hebquote:Op maandag 24 november 2008 11:30 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Ik denk dat jij de enige lul bent op fok lul![]()
Er bestaan ook eerlijke mensen lul, die de boel niet willen belazeren lul, die zijn dus de dupe lul, dag lul
Wat mij betreft heb je hier helemaal gelijk in..quote:Op maandag 24 november 2008 12:05 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Daar heb ik bij mijn huidige woning niet de mogelijkheid toe, betekend het dus nu dat ik dus niet meer om mijn spullen mag geven?
Het is heel simpel, ik heb voor die wagen betaald en ik ben er zuinig op ondanks dat hij buiten staat. Dat kinderen spelen en er sneeuw afpakken kun je niet tegenhouden (en ik zit ook niet als agentje daar op te letten) maar zodra er krassen op de wagen zitten zijn de ouders niet thuis... Je gaat me niet zeggen dat ik dat zomaar moet accepteren.
Onzin. Ik kijk ook niet naar elke fietser die schade ZOU KUNNEN berokkenen bij mijn auto. Als je dat gaat doen heb je geen leven meer. Maar zodra iemand wél mijn auto beschadigd is het logisch dat deze persoon dat gewoon toegeeft en de verzeking informeert of het zelf oplost.quote:Op maandag 24 november 2008 10:30 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Vergeet dan niet elke fietser die langs je auto fietst, vermanend aan te kijken.
Vergeet dan niet dat elke rollator die vlak langs je auto op de stoep fietst, vermanend aan te kijken.
Vergeet dan niet bij elk zuchtje wind het dekzeil tevoorschijn te halen voor het geval er weer Sahara-zand meekomt.
Vergeet dan niet bij elke wasbeurt huishoudpapiertjes te gebruiken ipv sponzen, want dat zou wel eens krassen kunnen geven.
M.a.w.: je maakt je veel en veel te druk over stompzinnigheden als sneeuw van de auto halen. Als je echt zo zuinig op je auto bent, had je hem allang in een garage geplaatst....sterker nog, als je echt zo irritant zuinig op je auto bent, had je er speciaal een garage er voor gebouwd.
Maar nee, jij wilt lekker zeiken op anderen bij stompzinnigheden als sneeuw van de auto halen....
Kinderen kun je opvoeden, vogels niet.quote:Op maandag 24 november 2008 11:39 schreef Casos het volgende:
Tsja, je auto staat buiten, in weer en wind. Wat doe je als er een vogel op je auto gaat zitten? Jaag je die ook gelijk weg? Kinderen pakken nu eenmaal sneeuw van auto's, dat zal je helaas niet kunnen veranderen.
Je kan natuurlijk zelf even naar buiten lopen de de sneeuw van je auto afhalen, doen de kinderen dat niet meer.
Je kan ook de auto ergens binnen zetten.
Je kan je er ook wat minder druk om maken.
Ongeloofelijk dat je dat zomaar goed vindt! Mensen hebben met hun tengels van andermans spullen af te blijven. Of dat nou een kind is, je huis of je auto. Godverdomme zeg waar zijn alle normen en waarden tegenwoordig. Ik ga toch ook niet jouw raam van je huis vol krassen zetten of je net geschilderde houtwerk onderkliederen onder het mom van ach het is toch maar een huis , waar maak je je druk om.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
loop niet zo te janken man om die auto.
En dan, dan zit er een krasje op, rijdt hij dan minder?
Het is een gebruiksvoorwerp, niet je kind ofzo.
Tering, dat je je daar druk om moet maken.
Ben je ook zo'n type wat als het een beetje druk is hem niet in een parkeervak durft te zetten in de angst dat iemand er misschien te dicht langsloopt?
ongelofelijk, waar maak je je druk om
De auto stond op de oprit.quote:Op maandag 24 november 2008 14:36 schreef BarraCupraCuda het volgende:
TS is een huilie... als je het echt niet goed vind moet je je auto in de garage zetten of op je eigen oprit en niet langs de weg
zure regen is ook slecht voor je lak!quote:Op maandag 24 november 2008 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De auto stond op de oprit.
Ik heb er eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan dat sneeuw van een dak afschuiven krassen kon veroorzaken.
Kutkind da'k was.
Een poetsbeurt en een waxbeurt doet hier al wonderenquote:Op maandag 24 november 2008 14:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
zure regen is ook slecht voor je lak!
gaat om het principe.quote:Op maandag 24 november 2008 14:53 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Een poetsbeurt en een waxbeurt doet hier al wonderen
Maar vervolgens wel een sneeuwbal tegen de ramen krijgen van diezelfde man. Lees anders even verder dan alleen de OP.quote:Op maandag 24 november 2008 14:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
gaat om het principe.
ik snap best dat TS het zonde vind van de lak.. maar jees lees die OP eens... alsof ze uit haar dak gaat!
whats next iemand die met zn vette vingers aan haar deurbel zit?
kijk die man zegt nog tegen zn kinderen dat het niet mag.
prima!
Jammer van die onzin tussendoor over leaserijders.quote:Op maandag 24 november 2008 15:25 schreef Walter81 het volgende:
Ik heb alleen de 1e pagina gelezen, maar TS heeft gelijk. De auto is geen eigendom van die kinderen (en volwassen vent), dus moeten ze er gewoon afblijven.
Krassen zie je altijd achteraf. En dan is vaak niet meer te achterhalen en al helemaal niet meer te bewijzen wie die krassen gemaakt heeft. Dus mag je ze mooi zelf betalen.
En dat is vast van dat soort lui waarvan de auto van pappie van de leasemaatschappij is, en zich er daarom niet druk om maakt. (Lease-auto zijn óók spullen van anderen, dus hoeft niet heel te blijven)
Nadeel is dat als je er iets van zegt, het gesodemieter aan de gang blijft. Want ze doen het juist om een reactie uit te lokken...tuig dat het is.
Die conclusiequote:Op maandag 24 november 2008 15:28 schreef JanusAnus het volgende:
Nou TS, je kan er vanuit gaan dat de meeste mensen niet zo uit hun dak gaan als kinderen sneeuw van hun auto pakken, dus dat lijkt mij echt geen reden om kwaad te worden.
welkom op aarde!quote:Op maandag 24 november 2008 15:13 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar vervolgens wel een sneeuwbal tegen de ramen krijgen van diezelfde man. Lees anders even verder dan alleen de OP.
En de manier hoe de man het zei, zegt ook genoeg. Alsof het de normaalste zaak is dat je met je bedelaarspoten aan andermans spullen zit voor sneeuwplezier
quote:
Ja kom op zeg. TS wordt nog kwaad voor de auto van anderen. Alsof iedereen zulk achterlijk neurotisch gedrag vertoont.quote:
Een olifant over een andermans auto laten lopen is ook ergerquote:Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ja kom op zeg. TS wordt nog kwaad voor de auto van anderen. Alsof iedereen zulk achterlijk neurotisch gedrag vertoont.
Ik zie in dit topic ook een heleboel andere voorbeelden genoemd worden die als vergelijkbaar worden gezien zoals een fiets/deur tegen een auto gooien of je kind op andermans motor zetten (dat dit gebeurt verbaasde mij wel trouwens). Maar dit vind ik echt allemaal veel ergere dingen dan wat sneeuw van een auto rapen.
er op een normale toon wat van zeggen is prima..quote:Op maandag 24 november 2008 15:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]Dat maakt het nog niet 'normaal'
Maar laat jij je persoonlijke spullen lekker extra risico lopen.... prima, dat is jouw keus.
Mijn keus is om dat te voorkomen of er wat van te zeggen.
Nee, dat heet vervaging van normen en waarden.quote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
en ja als iedereen het doet heet dat in de volksmond normaal..
meisjes van 12 die geneukt worden in kelder boxen heet vervaging van normen en waarden.quote:Op maandag 24 november 2008 15:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, dat heet vervaging van normen en waarden.
quote:Het maakt het in dit geval extra asosciaal omdat de auto op eigen grond staat.
Oh en als ze aan mijn auto durven komen, dan gaat dat niet op een normale toon hoor......
Met je vooroordelenquote:Op maandag 24 november 2008 15:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
![]()
nee want normaal en beschaafd ben je niet...
je scheld kinderen ook zeker de huid vol als ze kinderpostzegels rondbrengen.
poesje
Uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op zondag 23 november 2008 17:00 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Laat ze lekker kloten in de sneeuw inderdaad.
Als ze maar met hun teringfikken van mijn auto afblijven.
Mijn kinderen laat ik ook niet aan andersmans auto komen.
Het is triest dat normaal gedrag als uitzondering wordt gezien.quote:Op maandag 24 november 2008 16:04 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Uitzondering die de regel bevestigt.
Dit weekend zag ik juist de kinderen van mensen die zelf het zuinigst op hun auto zijn sneeuw van auto's af pakken. Inderdaad hee lfrapant niet van de auto van pa...
Dat doet geen enkel kind. En ik ken ook geen voorvallen waar dat wel het geval was.quote:Op maandag 24 november 2008 14:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
De auto stond op de oprit.
Ik heb er eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan dat sneeuw van een dak afschuiven krassen kon veroorzaken.
Kutkind da'k was.
Wat sneeuw van een auto afpakken is wat anders dan "boter, kaar en eieren" in de lak van je auto spelen.quote:Op maandag 24 november 2008 13:47 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ongeloofelijk dat je dat zomaar goed vindt! Mensen hebben met hun tengels van andermans spullen af te blijven. Of dat nou een kind is, je huis of je auto. Godverdomme zeg waar zijn alle normen en waarden tegenwoordig. Ik ga toch ook niet jouw raam van je huis vol krassen zetten of je net geschilderde houtwerk onderkliederen onder het mom van ach het is toch maar een huis , waar maak je je druk om.![]()
![]()
![]()
![]()
belachelijk
Helemaal met je eens.quote:Op maandag 24 november 2008 16:07 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Het is triest dat normaal gedrag als uitzondering wordt gezien.
Helaas.
Ik zag vanmorgen een snellere manier. Gewoon ff vol in de ankers gaan. Wel ff met een goed vaartje.quote:Op zondag 23 november 2008 19:03 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Leuk ook vooral punt 6!
En ik zie nog even geen wetteliijk verplichting tot sneeuwvrij maken... Ik zoek nog.
Andersom werkt ook merkte ik vanmorgen...... vanuit stilstand een enorme kickdown geven....quote:Op maandag 24 november 2008 16:35 schreef blaatertje het volgende:
[..]
Ik zag vanmorgen een snellere manier. Gewoon ff vol in de ankers gaan. Wel ff met een goed vaartje.
Schuif alle sneeuw zo van je dak....
... op je voorruit.
Ik ben zelf ook leaserijder.quote:Op maandag 24 november 2008 15:26 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jammer van die onzin tussendoor over leaserijders.
TS flipt? Jouw definitie van flippen is mij niet helemaal duidelijkquote:Op maandag 24 november 2008 15:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
er op een normale toon wat van zeggen is prima..
maar TS flipt.
en ja als iedereen het doet heet dat in de volksmond normaal..
Het is een oud topic maar ik kan het niet laten, zo triest heb ik het werkelijk nog nooit gehoord!quote:Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef noutie het volgende:
Heb gisteren ook de hele dag voor het raam gezeten om te kijken of er geen kinderen waren die sneeuw van mijn auto haalden. Wel balen van mijn zondag.
Gelukkig hebben we niet zoveel dagen met sneeuw in NL. Als ik in Noorwegen zou wonen hield ik geen tijd meer over......
Ben je nu wel je frustraties kwijt?quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef monchou het volgende:
[..]
Het is een oud topic maar ik kan het niet laten, zo triest heb ik het werkelijk nog nooit gehoord!
Get a life, het is toch niet jouw sneeuw? Je auto gaat echt niet stuk van een handschoen. en heck, een krasje, daar slaap je natuurlijk 3 maanden slecht van en je ziet em elke keer als je naar je auto loopt.
Ow jee, vlekjes, dat wordt weer poetsen want stel je voor.....
Mijn auto rijdt prima, iedereen mag er sneeuw afhalen en hij wordt eens per 6 maanden gewassen. Stoere mannetjes zoals jij staan voor het stoplicht arrogant en laagdunkend te kijken naar mijn bolide. Helaas rij je mij er niet uit. Frustrerend he?!
Is je auto wel groter dan die van de buurman? Hij lacht je keihard uit hoor!
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef monchou het volgende:
[..]
Het is een oud topic maar ik kan het niet laten, zo triest heb ik het werkelijk nog nooit gehoord!
Get a life, het is toch niet jouw sneeuw? Je auto gaat echt niet stuk van een handschoen. en heck, een krasje, daar slaap je natuurlijk 3 maanden slecht van en je ziet em elke keer als je naar je auto loopt.
Mijn auto rijdt prima, iedereen mag er sneeuw afhalen en hij wordt eens per 6 maanden gewassen. Stoere mannetjes zoals jij staan voor het stoplicht arrogant en laagdunkend te kijken naar mijn bolide. Helaas rij je mij er niet uit. Frustrerend he?!
![]()
![]()
![]()
Ik boek jou er keihard uit!quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef monchou het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
"Hier mevrouw, uw glas droge witte wijn."quote:Op zondag 23 november 2008 16:52 schreef jack4ya het volgende:
Weet je, je kunnen allemaal over me heen vallen. Punt is en blijft dat je niet aan andermans spullen komt. Misschien ben ik de enige met die normen en waarden.
Dat glas is nog steeds van het restaurant genie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
"Hier mevrouw, uw glas droge witte wijn."
"WAJOOOOOO RAAK MIJN GLAS MET WIJN NIET AAN WTFFFFF"
Er zijn mensen voor wie hun auto inderdaad zo waardevol is. Dat heb je maar te respecteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef monchou het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor wie hun auto inderdaad zo waardevol is. Dat heb je maar te respecteren.
ook wel triest idd, een beetje sneeuw van een auto afhalen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
Als ik er zo over nadenk. In landen als Mali hebben ze auto's vol met deuken, met kapotte of geen buitenspiegels, de deuren zitten met ijzerdraad vast aan de auto, de ruiten zijn kapot of niet aanwezig, maar hey, de auto rijdt prima, dus de gemiddelde Malinees hoor je niet.
En hier lopen we ons druk te maken over een krasje in de lak
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
Als ik er zo over nadenk. In landen als Mali hebben ze auto's vol met deuken, met kapotte of geen buitenspiegels, de deuren zitten met ijzerdraad vast aan de auto, de ruiten zijn kapot of niet aanwezig, maar hey, de auto rijdt prima, dus de gemiddelde Malinees hoor je niet.
Nederland = Maliquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
dat soort mensen zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 16:43 schreef jack4ya het volgende:
Eerst schade door een kind (lang verhaal) vervolgens een half jaar gespaard om schade te herstellen, nieuw spuitwerk en alles.
En dan staat er een volwassen kerel met 4 koters sneeuw van mijn auto te trekken met jassen en wanten.
Dus ik zeg: Wilt u daar onmiddelijk mee stoppen?!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw, stop maar kinders...
Niet van mij? Dat zou u ook niet goed moeten vinden!!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw daar, stop maar kinders... (hij kon zeker niets bedenken)
en toe de onsterfelijke woorden; Kom gaan we naar de volgende auto!![]()
![]()
IK BEN ECHT LAAIEND nu
Ik zou je auto maar snel in een garage zetten en 'm er nooit meer uithalen, stel je voor dat er iets mee gebeurd, of dat iemand hem aanraaktquote:Op zondag 23 november 2008 16:43 schreef jack4ya het volgende:
Eerst schade door een kind (lang verhaal) vervolgens een half jaar gespaard om schade te herstellen, nieuw spuitwerk en alles.
En dan staat er een volwassen kerel met 4 koters sneeuw van mijn auto te trekken met jassen en wanten.
Dus ik zeg: Wilt u daar onmiddelijk mee stoppen?!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw, stop maar kinders...
Niet van mij? Dat zou u ook niet goed moeten vinden!!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw daar, stop maar kinders... (hij kon zeker niets bedenken)
en toe de onsterfelijke woorden; Kom gaan we naar de volgende auto!![]()
![]()
IK BEN ECHT LAAIEND nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:19 schreef addmanager het volgende:
[..]
Ik zou je auto maar snel in een garage zetten en 'm er nooit meer uithalen, stel je voor dat er iets mee gebeurd, of dat iemand hem aanraakt, nee nooit meer mee op de openbare weg/parkeerplaats.
Beetje jammer toch als mensen jouw eigendom beschadigen en er niet voor uit willen komen? Ik vind het zelfs asociaal. Maar ik mag dus op jouw huis tekenen begrijp ik? En als ik een keer tegen jouw auto aan rijd hoef ik mijn verzekering niet in te schakelen, lekker makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en als je het niet erg vind schop ik straks ook je fiets even om.
Dat dus,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beetje jammer toch als mensen jouw eigendom beschadigen en er niet voor uit willen komen? Ik vind het zelfs asociaal. Maar ik mag dus op jouw huis tekenen begrijp ik? En als ik een keer tegen jouw auto aan rijd hoef ik mijn verzekering niet in te schakelen, lekker makkelijkOh, en als je het niet erg vind schop ik straks ook je fiets even om.
En dan is het opeens veeeeeeeeeel erger als er een f*cking krasje in je lak komt zekerquote:
Afgetrapte spiegels is natuurlijk ook wel iets heel anders dan kinderhandjes die sneeuw van een auto af pakken. Daar komt echt geen kras van in de lak. Iig geen die er met een beetje waxen niet uit te halen is. Waarschijnlijk heeft TS het zelf ook vroeger gedaan maar is nu panisch zuinig op haar spullen. Ik twijfel of TS zelf een briefje achterlaat als ze bij iemand schade heeft veroorzaakt...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:03 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat dus.
Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af. Ik zie sowieso het hele nut niet in van al die baldadigheid die tegenwoordig plaats vindt. Vooral nu met Carnaval is het weer raak hier in Limburg; van krasjes tot afgetrapte autospiegels. Waar slaat dat hele kutgedrag toch op? Veelal mensen die geen benul hebben wat een auto en diens onderdelen kosten, die zoiets doen. Zo'n mensen zouden ze gewoon voor straf alles dubbel en dik moeten laten terugbetalen.
Nee, maar dat betekent nog niet dat er mensen moedwillig met hun klauwen aan andermans bezit moeten gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef Seneca het volgende:
[..]
En dan is het opeens veeeeeeeeeel erger als er een f*cking krasje in je lak komt zeker
Die kinderhandjes niet nee, maar die kutknopen, ritsen en andere versiersels aan jassen, handschoenen etc etc kunnen wel schade veroorzaken, die je niet met een beetje waxen er af krijgt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Afgetrapte spiegels is natuurlijk ook wel iets heel anders dan kinderhandjes die sneeuw van een auto af pakken. Daar komt echt geen kras van in de lak. Iig geen die er met een beetje waxen niet uit te halen is. Waarschijnlijk heeft TS het zelf ook vroeger gedaan maar is nu panisch zuinig op haar spullen. Ik twijfel of TS zelf een briefje achterlaat als ze bij iemand schade heeft veroorzaakt...
Ja moet je je voorstellen, koop je een nieuwe auto van 30.000 euro, staat er een kind lekker krassen op te maken. Wat moet je dan zeggen "Ja is prima hoor, het is toch een gebruiksvoorwerp! Ga maar lekker je gang, vraag anders of je vriendjes ook komen helpen!" Nee, dat doe je niet. De papa van het kind moet waarschijnlijk ook lang voor sparen voor een mooie nieuwe auto.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent nog niet dat er mensen moedwillig met hun klauwen aan andermans bezit moeten gaan zitten.
[..]
Die kinderhandjes niet nee, maar die kutknopen, ritsen en andere versiersels aan jassen, handschoenen etc etc kunnen wel schade veroorzaken, die je niet met een beetje waxen er af krijgt.
En dan nog, waarom zou ik extra werk moeten verrichten, omdat kinderen of hun ouders niet met hun tengels van andermans bezit af kunnen blijven? Auto's is geen gebruiksvoorwerp voor algemeen gebruik![]()
Ja, en in Mali schijten ze in dezelfde rivier als waar ze hun drinkwater uit halen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
Ja redelijke paling faling zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:55 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Ja, en in Mali schijten ze in dezelfde rivier als waar ze hun drinkwater uit halen.
Mooie vergelijking knuppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |