Dat glas is nog steeds van het restaurant genie.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 16:25 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
"Hier mevrouw, uw glas droge witte wijn."
"WAJOOOOOO RAAK MIJN GLAS MET WIJN NIET AAN WTFFFFF"
Er zijn mensen voor wie hun auto inderdaad zo waardevol is. Dat heb je maar te respecteren.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef monchou het volgende:
[..]
Het is een oud topic maar ik kan het niet laten, zo triest heb ik het werkelijk nog nooit gehoord!
Get a life, het is toch niet jouw sneeuw? Je auto gaat echt niet stuk van een handschoen. en heck, een krasje, daar slaap je natuurlijk 3 maanden slecht van en je ziet em elke keer als je naar je auto loopt.
Ow jee, vlekjes, dat wordt weer poetsen want stel je voor.....
Mijn auto rijdt prima, iedereen mag er sneeuw afhalen en hij wordt eens per 6 maanden gewassen. Stoere mannetjes zoals jij staan voor het stoplicht arrogant en laagdunkend te kijken naar mijn bolide. Helaas rij je mij er niet uit. Frustrerend he?!
Is je auto wel groter dan die van de buurman? Hij lacht je keihard uit hoor!
![]()
![]()
![]()
Dat dus.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Er zijn mensen voor wie hun auto inderdaad zo waardevol is. Dat heb je maar te respecteren.
ook wel triest idd, een beetje sneeuw van een auto afhalen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
Als ik er zo over nadenk. In landen als Mali hebben ze auto's vol met deuken, met kapotte of geen buitenspiegels, de deuren zitten met ijzerdraad vast aan de auto, de ruiten zijn kapot of niet aanwezig, maar hey, de auto rijdt prima, dus de gemiddelde Malinees hoor je niet.
En hier lopen we ons druk te maken over een krasje in de lak
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
Als ik er zo over nadenk. In landen als Mali hebben ze auto's vol met deuken, met kapotte of geen buitenspiegels, de deuren zitten met ijzerdraad vast aan de auto, de ruiten zijn kapot of niet aanwezig, maar hey, de auto rijdt prima, dus de gemiddelde Malinees hoor je niet.
Nederland = Maliquote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
dat soort mensen zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 16:43 schreef jack4ya het volgende:
Eerst schade door een kind (lang verhaal) vervolgens een half jaar gespaard om schade te herstellen, nieuw spuitwerk en alles.
En dan staat er een volwassen kerel met 4 koters sneeuw van mijn auto te trekken met jassen en wanten.
Dus ik zeg: Wilt u daar onmiddelijk mee stoppen?!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw, stop maar kinders...
Niet van mij? Dat zou u ook niet goed moeten vinden!!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw daar, stop maar kinders... (hij kon zeker niets bedenken)
en toe de onsterfelijke woorden; Kom gaan we naar de volgende auto!![]()
![]()
IK BEN ECHT LAAIEND nu
Ik zou je auto maar snel in een garage zetten en 'm er nooit meer uithalen, stel je voor dat er iets mee gebeurd, of dat iemand hem aanraaktquote:Op zondag 23 november 2008 16:43 schreef jack4ya het volgende:
Eerst schade door een kind (lang verhaal) vervolgens een half jaar gespaard om schade te herstellen, nieuw spuitwerk en alles.
En dan staat er een volwassen kerel met 4 koters sneeuw van mijn auto te trekken met jassen en wanten.
Dus ik zeg: Wilt u daar onmiddelijk mee stoppen?!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw, stop maar kinders...
Niet van mij? Dat zou u ook niet goed moeten vinden!!
- Ow? Dat mag niet van die mevrouw daar, stop maar kinders... (hij kon zeker niets bedenken)
en toe de onsterfelijke woorden; Kom gaan we naar de volgende auto!![]()
![]()
IK BEN ECHT LAAIEND nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:19 schreef addmanager het volgende:
[..]
Ik zou je auto maar snel in een garage zetten en 'm er nooit meer uithalen, stel je voor dat er iets mee gebeurd, of dat iemand hem aanraakt, nee nooit meer mee op de openbare weg/parkeerplaats.
Beetje jammer toch als mensen jouw eigendom beschadigen en er niet voor uit willen komen? Ik vind het zelfs asociaal. Maar ik mag dus op jouw huis tekenen begrijp ik? En als ik een keer tegen jouw auto aan rijd hoef ik mijn verzekering niet in te schakelen, lekker makkelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, en als je het niet erg vind schop ik straks ook je fiets even om.
Dat dus,quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Beetje jammer toch als mensen jouw eigendom beschadigen en er niet voor uit willen komen? Ik vind het zelfs asociaal. Maar ik mag dus op jouw huis tekenen begrijp ik? En als ik een keer tegen jouw auto aan rijd hoef ik mijn verzekering niet in te schakelen, lekker makkelijkOh, en als je het niet erg vind schop ik straks ook je fiets even om.
En dan is het opeens veeeeeeeeeel erger als er een f*cking krasje in je lak komt zekerquote:
Afgetrapte spiegels is natuurlijk ook wel iets heel anders dan kinderhandjes die sneeuw van een auto af pakken. Daar komt echt geen kras van in de lak. Iig geen die er met een beetje waxen niet uit te halen is. Waarschijnlijk heeft TS het zelf ook vroeger gedaan maar is nu panisch zuinig op haar spullen. Ik twijfel of TS zelf een briefje achterlaat als ze bij iemand schade heeft veroorzaakt...quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:03 schreef Tuvai.net het volgende:
[..]
Dat dus.
Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af. Ik zie sowieso het hele nut niet in van al die baldadigheid die tegenwoordig plaats vindt. Vooral nu met Carnaval is het weer raak hier in Limburg; van krasjes tot afgetrapte autospiegels. Waar slaat dat hele kutgedrag toch op? Veelal mensen die geen benul hebben wat een auto en diens onderdelen kosten, die zoiets doen. Zo'n mensen zouden ze gewoon voor straf alles dubbel en dik moeten laten terugbetalen.
Nee, maar dat betekent nog niet dat er mensen moedwillig met hun klauwen aan andermans bezit moeten gaan zitten.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef Seneca het volgende:
[..]
En dan is het opeens veeeeeeeeeel erger als er een f*cking krasje in je lak komt zeker
Die kinderhandjes niet nee, maar die kutknopen, ritsen en andere versiersels aan jassen, handschoenen etc etc kunnen wel schade veroorzaken, die je niet met een beetje waxen er af krijgt.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef MrFl0ppY het volgende:
[..]
Afgetrapte spiegels is natuurlijk ook wel iets heel anders dan kinderhandjes die sneeuw van een auto af pakken. Daar komt echt geen kras van in de lak. Iig geen die er met een beetje waxen niet uit te halen is. Waarschijnlijk heeft TS het zelf ook vroeger gedaan maar is nu panisch zuinig op haar spullen. Ik twijfel of TS zelf een briefje achterlaat als ze bij iemand schade heeft veroorzaakt...
Ja moet je je voorstellen, koop je een nieuwe auto van 30.000 euro, staat er een kind lekker krassen op te maken. Wat moet je dan zeggen "Ja is prima hoor, het is toch een gebruiksvoorwerp! Ga maar lekker je gang, vraag anders of je vriendjes ook komen helpen!" Nee, dat doe je niet. De papa van het kind moet waarschijnlijk ook lang voor sparen voor een mooie nieuwe auto.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent nog niet dat er mensen moedwillig met hun klauwen aan andermans bezit moeten gaan zitten.
[..]
Die kinderhandjes niet nee, maar die kutknopen, ritsen en andere versiersels aan jassen, handschoenen etc etc kunnen wel schade veroorzaken, die je niet met een beetje waxen er af krijgt.
En dan nog, waarom zou ik extra werk moeten verrichten, omdat kinderen of hun ouders niet met hun tengels van andermans bezit af kunnen blijven? Auto's is geen gebruiksvoorwerp voor algemeen gebruik![]()
Ja, en in Mali schijten ze in dezelfde rivier als waar ze hun drinkwater uit halen.quote:Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
Ja redelijke paling faling zegquote:Op woensdag 25 februari 2009 01:55 schreef Woesteling het volgende:
[..]
Ja, en in Mali schijten ze in dezelfde rivier als waar ze hun drinkwater uit halen.
Mooie vergelijking knuppel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |