lijkt mij een verzekeringskwestiequote:Op zondag 23 november 2008 16:45 schreef jack4ya het volgende:
Die sukkel woont verdeop heb gelijk gevraagd waar die woont, en dat als ik geen schade heb, prima, maar dat ik anders "langskom"
Gast..quote:Op zondag 23 november 2008 16:50 schreef jack4ya het volgende:
Dat het MIJN auto is... en dat is genoeg reden.
quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Jouw auto, maar niet jouw sneeuw!!1111![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef Gabbylicious het volgende:
Jouw auto, maar niet jouw sneeuw!!1111![]()
![]()
Zo denk jij er over, dat wil niet zeggen dat het voor iedereen maar zo eenvoudig is.quote:Op zondag 23 november 2008 16:51 schreef nsfw het volgende:
[..]
Gast..
Een auto, een fokking gebruiksvoorwerp!!!
Zet em dan ergens binnen!
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.quote:Op zondag 23 november 2008 16:57 schreef Wupppie het volgende:
loop niet zo te janken man om die auto.
En dan, dan zit er een krasje op, rijdt hij dan minder?
Het is een gebruiksvoorwerp, niet je kind ofzo.
Tering, dat je je daar druk om moet maken.
Ben je ook zo'n type wat als het een beetje druk is hem niet in een parkeervak durft te zetten in de angst dat iemand er misschien te dicht langsloopt?
ongelofelijk, waar maak je je druk om
i beg to differquote:Op zondag 23 november 2008 16:58 schreef Repeat het volgende:
[..]
Als er echt schade door zou ontstaan is het natuurlijk een terechte klacht. Maar van een beetje sneeuw van het dak vegen krijg je echt geen krassen.
Laat ze lekker kloten in de sneeuw inderdaad.quote:Op zondag 23 november 2008 16:59 schreef Omniej het volgende:
Wat een gehuil zeg om die auto.
Laat die kinderen toch gewoon lekker kloten in de sneeuw en stop met zeiken. Pfff, ik word af en toe ook wel moe van Rijdende Rechter-figuren als TS hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |