abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66407249
quote:
Op maandag 24 november 2008 17:09 schreef noutie het volgende:
Heb gisteren ook de hele dag voor het raam gezeten om te kijken of er geen kinderen waren die sneeuw van mijn auto haalden. Wel balen van mijn zondag.

Gelukkig hebben we niet zoveel dagen met sneeuw in NL. Als ik in Noorwegen zou wonen hield ik geen tijd meer over......
Het is een oud topic maar ik kan het niet laten, zo triest heb ik het werkelijk nog nooit gehoord!

Get a life, het is toch niet jouw sneeuw? Je auto gaat echt niet stuk van een handschoen. en heck, een krasje, daar slaap je natuurlijk 3 maanden slecht van en je ziet em elke keer als je naar je auto loopt.

Ow jee, vlekjes, dat wordt weer poetsen want stel je voor.....

Mijn auto rijdt prima, iedereen mag er sneeuw afhalen en hij wordt eens per 6 maanden gewassen. Stoere mannetjes zoals jij staan voor het stoplicht arrogant en laagdunkend te kijken naar mijn bolide. Helaas rij je mij er niet uit. Frustrerend he?!

Is je auto wel groter dan die van de buurman? Hij lacht je keihard uit hoor!

pi_66409685
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 13:53 schreef monchou het volgende:

[..]

Het is een oud topic maar ik kan het niet laten, zo triest heb ik het werkelijk nog nooit gehoord!

Get a life, het is toch niet jouw sneeuw? Je auto gaat echt niet stuk van een handschoen. en heck, een krasje, daar slaap je natuurlijk 3 maanden slecht van en je ziet em elke keer als je naar je auto loopt.

Mijn auto rijdt prima, iedereen mag er sneeuw afhalen en hij wordt eens per 6 maanden gewassen. Stoere mannetjes zoals jij staan voor het stoplicht arrogant en laagdunkend te kijken naar mijn bolide. Helaas rij je mij er niet uit. Frustrerend he?!

Ben je nu wel je frustraties kwijt? _!
pi_66410122
quote:

[..]

Mijn auto is groter dan die van de buurman, die rijdt een Arosa. De pauper....

Toch fijn dat die sneeuw weg is, heb ik weer wat aan mijn weekenden
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:22:35 #274
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66412609
quote:

[..]

Ik boek jou er keihard uit!
pi_66412740
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:52 schreef jack4ya het volgende:
Weet je, je kunnen allemaal over me heen vallen. Punt is en blijft dat je niet aan andermans spullen komt. Misschien ben ik de enige met die normen en waarden.
"Hier mevrouw, uw glas droge witte wijn."

"WAJOOOOOO RAAK MIJN GLAS MET WIJN NIET AAN WTFFFFF"
Steun ons studieproject! Bezoek ons op: http://www.nextgen-navigation.com
  dinsdag 24 februari 2009 @ 16:44:48 #276
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_66413513
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 16:25 schreef AlligatorNL het volgende:

[..]

"Hier mevrouw, uw glas droge witte wijn."

"WAJOOOOOO RAAK MIJN GLAS MET WIJN NIET AAN WTFFFFF"
Dat glas is nog steeds van het restaurant genie.
0 topics op naam. 14.gif
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 17:50:52 #277
25682 2cv
Niet subtiel
pi_66415668
quote:

[..]

Er zijn mensen voor wie hun auto inderdaad zo waardevol is. Dat heb je maar te respecteren.
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
pi_66415715
het is best hardcore als je "IK BEN VIES" op de stoflaag van een 747 tekent

of een tank bijvoorbeeld
pi_66416136
Een leraar op de basisschool liet me strafwerk schrijven omdat ik eens een sneeuwbal naar zijn auto gegooid had

Zijn argument: "ik heb niet eens gekeken of er wel een deuk in zit"
pi_66419760
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 17:50 schreef 2cv het volgende:

[..]

Er zijn mensen voor wie hun auto inderdaad zo waardevol is. Dat heb je maar te respecteren.
Dat dus.

Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af. Ik zie sowieso het hele nut niet in van al die baldadigheid die tegenwoordig plaats vindt. Vooral nu met Carnaval is het weer raak hier in Limburg; van krasjes tot afgetrapte autospiegels. Waar slaat dat hele kutgedrag toch op? Veelal mensen die geen benul hebben wat een auto en diens onderdelen kosten, die zoiets doen. Zo'n mensen zouden ze gewoon voor straf alles dubbel en dik moeten laten terugbetalen.
pi_66421277
Als ik er zo over nadenk. In landen als Mali hebben ze auto's vol met deuken, met kapotte of geen buitenspiegels, de deuren zitten met ijzerdraad vast aan de auto, de ruiten zijn kapot of niet aanwezig, maar hey, de auto rijdt prima, dus de gemiddelde Malinees hoor je niet.

En hier lopen we ons druk te maken over een krasje in de lak
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_66421894
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:50 schreef Seneca het volgende:
Als ik er zo over nadenk. In landen als Mali hebben ze auto's vol met deuken, met kapotte of geen buitenspiegels, de deuren zitten met ijzerdraad vast aan de auto, de ruiten zijn kapot of niet aanwezig, maar hey, de auto rijdt prima, dus de gemiddelde Malinees hoor je niet.

ook wel triest idd, een beetje sneeuw van een auto afhalen.

en als je lak daar niet tegen kan dan moet je een beter merk kopen.

vandaag ontdekte een vriend een deukje in het dak van mijn auto.

begon te poetsen, te kijken, te analyseren en hoeveel het koste....

zei: "zolang hij het vol houdt naar huis vind ik alles best"

laatst wel een dikke kras gevonden, iemand met de trapper van de fiets er langs of zo.

om roesten tegen te gaan met dat handig sjieke lakstiftje de boel bij gewerkt, het is nog lelijker geworden
pi_66422680
quote:

_!
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:36:19 #284
204604 Stukjekaas
Lekker pittig
pi_66422933
Ook al beschadigen ze niks, ik vind het gewoon niet fijn als anderen zonder toestemming aan mijn spullen zitten Als anderen dat niet stoort, fijn...
Daar heb jij geen kaas van gegeten!
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2009 @ 22:45:22 #285
25682 2cv
Niet subtiel
pi_66425928
quote:

Nederland = Mali
Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
  dinsdag 24 februari 2009 @ 22:51:08 #286
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66426182
Ik vind het gewoon jammer als een ander door iets wat voorkomen had kunnen worden mijn spullen moet beschadigen. Dat mijn auto er na 5 jaar niet meer als nieuw uit hoeft te zien is natuurlijk wel zo. Maar hij hoeft ook zeker niet beschadigd te worden.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:02:26 #287
237591 Lil.Q94
Ondertitel.
pi_66426691
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:43 schreef jack4ya het volgende:
Eerst schade door een kind (lang verhaal) vervolgens een half jaar gespaard om schade te herstellen, nieuw spuitwerk en alles.

En dan staat er een volwassen kerel met 4 koters sneeuw van mijn auto te trekken met jassen en wanten.

Dus ik zeg: Wilt u daar onmiddelijk mee stoppen?!

- Ow? Dat mag niet van die mevrouw, stop maar kinders...

Niet van mij? Dat zou u ook niet goed moeten vinden!!

- Ow? Dat mag niet van die mevrouw daar, stop maar kinders... (hij kon zeker niets bedenken)

en toe de onsterfelijke woorden; Kom gaan we naar de volgende auto!

IK BEN ECHT LAAIEND nu
dat soort mensen zijn.
ik leef met je mee bro.
[quote]Op woensdag 30 september 2009 21:04 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ja toch.
En bij jouw topics heb ik altijd zoiets van: dit had ik wel kunnen zeggen :P
[/quote]
pi_66427386
quote:
Op zondag 23 november 2008 16:43 schreef jack4ya het volgende:
Eerst schade door een kind (lang verhaal) vervolgens een half jaar gespaard om schade te herstellen, nieuw spuitwerk en alles.

En dan staat er een volwassen kerel met 4 koters sneeuw van mijn auto te trekken met jassen en wanten.

Dus ik zeg: Wilt u daar onmiddelijk mee stoppen?!

- Ow? Dat mag niet van die mevrouw, stop maar kinders...

Niet van mij? Dat zou u ook niet goed moeten vinden!!

- Ow? Dat mag niet van die mevrouw daar, stop maar kinders... (hij kon zeker niets bedenken)

en toe de onsterfelijke woorden; Kom gaan we naar de volgende auto!

IK BEN ECHT LAAIEND nu
Ik zou je auto maar snel in een garage zetten en 'm er nooit meer uithalen, stel je voor dat er iets mee gebeurd, of dat iemand hem aanraakt , nee nooit meer mee op de openbare weg/parkeerplaats.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:25:54 #289
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66427628
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:19 schreef addmanager het volgende:

[..]

Ik zou je auto maar snel in een garage zetten en 'm er nooit meer uithalen, stel je voor dat er iets mee gebeurd, of dat iemand hem aanraakt , nee nooit meer mee op de openbare weg/parkeerplaats.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beetje jammer toch als mensen jouw eigendom beschadigen en er niet voor uit willen komen? Ik vind het zelfs asociaal. Maar ik mag dus op jouw huis tekenen begrijp ik? En als ik een keer tegen jouw auto aan rijd hoef ik mijn verzekering niet in te schakelen, lekker makkelijk Oh, en als je het niet erg vind schop ik straks ook je fiets even om.
pi_66427816
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Beetje jammer toch als mensen jouw eigendom beschadigen en er niet voor uit willen komen? Ik vind het zelfs asociaal. Maar ik mag dus op jouw huis tekenen begrijp ik? En als ik een keer tegen jouw auto aan rijd hoef ik mijn verzekering niet in te schakelen, lekker makkelijk Oh, en als je het niet erg vind schop ik straks ook je fiets even om.
Dat dus,

En daarna zet ik even mijn koffiemok op je nieuwe hoogglans laptop. Wat maakt een extra krasje uit ?
pi_66427838
gelijk heb je TS.
pi_66427940
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 22:45 schreef 2cv het volgende:

[..]

Nederland = Mali
En dan is het opeens veeeeeeeeeel erger als er een f*cking krasje in je lak komt zeker
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 23:38:53 #293
44609 MrFl0ppY
So Fucking What
pi_66428145
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 20:03 schreef Tuvai.net het volgende:

[..]

Dat dus.

Blijf gewoon met je klauwen van andermans spullen af. Ik zie sowieso het hele nut niet in van al die baldadigheid die tegenwoordig plaats vindt. Vooral nu met Carnaval is het weer raak hier in Limburg; van krasjes tot afgetrapte autospiegels. Waar slaat dat hele kutgedrag toch op? Veelal mensen die geen benul hebben wat een auto en diens onderdelen kosten, die zoiets doen. Zo'n mensen zouden ze gewoon voor straf alles dubbel en dik moeten laten terugbetalen.
Afgetrapte spiegels is natuurlijk ook wel iets heel anders dan kinderhandjes die sneeuw van een auto af pakken. Daar komt echt geen kras van in de lak. Iig geen die er met een beetje waxen niet uit te halen is. Waarschijnlijk heeft TS het zelf ook vroeger gedaan maar is nu panisch zuinig op haar spullen. Ik twijfel of TS zelf een briefje achterlaat als ze bij iemand schade heeft veroorzaakt...
He Who Controls The Present Commands The Future. He Who Commands The Future Conquers The Past
pi_66428564
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:33 schreef Seneca het volgende:

[..]

En dan is het opeens veeeeeeeeeel erger als er een f*cking krasje in je lak komt zeker
Nee, maar dat betekent nog niet dat er mensen moedwillig met hun klauwen aan andermans bezit moeten gaan zitten.
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:38 schreef MrFl0ppY het volgende:

[..]

Afgetrapte spiegels is natuurlijk ook wel iets heel anders dan kinderhandjes die sneeuw van een auto af pakken. Daar komt echt geen kras van in de lak. Iig geen die er met een beetje waxen niet uit te halen is. Waarschijnlijk heeft TS het zelf ook vroeger gedaan maar is nu panisch zuinig op haar spullen. Ik twijfel of TS zelf een briefje achterlaat als ze bij iemand schade heeft veroorzaakt...
Die kinderhandjes niet nee, maar die kutknopen, ritsen en andere versiersels aan jassen, handschoenen etc etc kunnen wel schade veroorzaken, die je niet met een beetje waxen er af krijgt.

En dan nog, waarom zou ik extra werk moeten verrichten, omdat kinderen of hun ouders niet met hun tengels van andermans bezit af kunnen blijven? Auto's is geen gebruiksvoorwerp voor algemeen gebruik
  woensdag 25 februari 2009 @ 00:01:05 #295
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66428952
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 23:50 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Nee, maar dat betekent nog niet dat er mensen moedwillig met hun klauwen aan andermans bezit moeten gaan zitten.
[..]

Die kinderhandjes niet nee, maar die kutknopen, ritsen en andere versiersels aan jassen, handschoenen etc etc kunnen wel schade veroorzaken, die je niet met een beetje waxen er af krijgt.

En dan nog, waarom zou ik extra werk moeten verrichten, omdat kinderen of hun ouders niet met hun tengels van andermans bezit af kunnen blijven? Auto's is geen gebruiksvoorwerp voor algemeen gebruik
Ja moet je je voorstellen, koop je een nieuwe auto van 30.000 euro, staat er een kind lekker krassen op te maken. Wat moet je dan zeggen "Ja is prima hoor, het is toch een gebruiksvoorwerp! Ga maar lekker je gang, vraag anders of je vriendjes ook komen helpen!" Nee, dat doe je niet. De papa van het kind moet waarschijnlijk ook lang voor sparen voor een mooie nieuwe auto.

En ik vind trouwens dat zo'n kind ook zo opgevoed moet worden. Onze tuin ook, dat er een keer een voetbal uit wordt gehaald is prima. Maar we hadden een grindpaadje aangelegd, gingen (nier bekende) koters daar dus bijna dagelijks overheen rennen Ja, in MIJN tuin dus, vervolgens plantjes kapot, grint door de hele tuin. Nee, dat moet zeker allemaal kunnen...
pi_66430463
Koop een busje dan kunnen die blagen er niet bij.
***** Kraak.....
pi_66431910
quote:

Ja, en in Mali schijten ze in dezelfde rivier als waar ze hun drinkwater uit halen.
Mooie vergelijking knuppel.
Ja snot natuurlijk
  woensdag 25 februari 2009 @ 01:58:04 #298
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_66431938
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 01:55 schreef Woesteling het volgende:

[..]

Ja, en in Mali schijten ze in dezelfde rivier als waar ze hun drinkwater uit halen.
Mooie vergelijking knuppel.
Ja redelijke paling faling zeg
  woensdag 25 februari 2009 @ 02:14:04 #299
140069 PrinceLu
Geen Albert maar Lu.
pi_66432109
Nee jij bent lekker. =X
pi_66432782
Zeik niet zeuh zeikwehf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: