Oh, dus dat ik van andersmans spullen af blijf is belachelijk? Ik denk dat je hier een vergissing maakt en dat niet ik degene ben met een verkeerd beeld.quote:Op zondag 23 november 2008 20:26 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Oh ik meen het wel hoor, mensen moeten zich gewoon wat minder door hun irritaties laten leiden en wat meer door de positieve zaken in het leven. Zoals kinderen die aan het spelen zijn.
Maar als ik het me goed herinner, heb ik me al een paar maanden geleden voorgenomen om jou niet meer serieus te nemen, aangezien je een totaal ander (lees: achterlijk) beeld van de wereld hebt.![]()
Mischien redeneer jij dan wel achterlijk, hoe moet ik nou weten wie er van jullie 2 achterlijk is, ieder zijn eigen mening, en ondanks dat je wel eens een beetje bots in discussie´s hoef je nog niet met modder te gaan gooien, toch? Of redeneer ik dat nou achterlijk?quote:Op zondag 23 november 2008 20:37 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Wel als diegene achterlijk redeneert.
Ja, daar kan ik wel mee zitten. Ik heb een hoop geld neergelegd voor mijn auto en ik ben er zuinig op, ik hoop daarom ook dat andere mensen daar voorzichtig mee om gaan. Dat dat niet gebeurt is gewoon belachelijk..quote:Op zondag 23 november 2008 20:39 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Kom op man, sneeuw van iemands auto afpakken. Daar kun je toch niet wakker van liggen, mensen die dat wel doen moeten echt aan de Ritalin.
Dit bedoel ik dus, MeneerGiraffequote:Op zondag 23 november 2008 20:35 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ik vind het prima als kinderen spelen, maar daarbij moeten ze wel van mijn eigendommen afblijven.
Simpel. Beetje jammer dat een hoop mensen (zoals jij) dat niet begrijpen...
Maar ik zet hem niet dichtbij een speeltuin en dan nog gebeurt het soms dat ze met hun vieze vlerken aan mijn auto zitten...... en ik heb ervaren dat er krassen op komen. Ik kon de kofferbak en motorkap laten overspuiten.quote:Op zondag 23 november 2008 20:45 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Bij ons in de buurt staan er een hele hoop auto's precies naast de speelplaats. Je kan moeilijk van een kind verwachten dat ie niet even snel het makkelijke sneeuw van zo'n auto pakt. Mensen die daar echt heel veel problemen mee hebben kunnen hun auto dan beter om de hoek zetten.
Ik zeg niet dat er nooit een krasje op je auto zou kunnen komen (alhoewel die kans echt wel klein is), maar dat het gewoon iets is wat je zult moeten accepteren, en waar je je beter niet over op kunt winden.
En nou ga ik een film kijken.
Al heb je 500 betaald voor je auto er hoeft toch geen kras op te komen.quote:Op zondag 23 november 2008 20:47 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik wel mee zitten. Ik heb een hoop geld neergelegd voor mijn auto en ik ben er zuinig op, ik hoop daarom ook dat andere mensen daar voorzichtig mee om gaan. Dat dat niet gebeurt is gewoon belachelijk..
Wat voor een auto heb jij? een oude auto, lease wagen of interesseert het je gewoon echt niet?
begrijpend lezen is ook al niet je sterkste kantquote:Op zondag 23 november 2008 20:23 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Hoe laag is je niveau wel niet als je het normaal vind dat mensen of kinderen zonder na te denken aan je spullen zitten, jullie zijn trouwens de eerste tegen wie ik zeg dat ze uitgeluld zijn, en inhoudelijk voeg je nu ook weer niks toe aan de hele discussie, dus ik heb gelijk.
Het doet er ook niet toe wat voor auto je hebt, niemand zit te wachten op schade, dus wat voor soort voertuig het iook is, hoe oud of hoe lelijk in iemand anders zijn ogen voor de eigenaar is het mischien een droom die verpest word, gewoon afblijven, gelukkig staat onze auto na 2 van die gebeurtenissen in een garage, vandalisme is gewoon geaccepteerd in ons landje.
Het 2de stuk text is ook algemeen bedoeld vriend.quote:Op zondag 23 november 2008 21:01 schreef Asics het volgende:
[..]
begrijpend lezen is ook al niet je sterkste kantje hebt me een standpunt toebedeeld waar ik helemaal niet achter sta en wat ik ook niet verkondigd heb
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het lijkt mij dat iedereen dat wel door zou hebben? Dat was vrij duidelijk.quote:Op zondag 23 november 2008 21:03 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
Het 2de stuk text is ook algemeen bedoeld vriend.
dat leek mij ook, mischien ben ik ook wel achterlijkquote:Op zondag 23 november 2008 21:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat iedereen dat wel door zou hebben? Dat was vrij duidelijk.
quote:Op zondag 23 november 2008 21:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat iedereen dat wel door zou hebben? Dat was vrij duidelijk.
in het eerste stuk wordt ook een standpunt verkondigdquote:Op zondag 23 november 2008 21:12 schreef Silvercrest het volgende:
[..]
dat leek mij ook, mischien ben ik ook wel achterlijk
quote:Op zondag 23 november 2008 21:27 schreef jack4ya het volgende:
Nu werd zojuist mijn raam bekogeld met een sneeuwbal.
Hierzo maakt iedereen zich al druk om de schade die eventueel kan onstaan.quote:Op maandag 24 november 2008 07:32 schreef jack4ya het volgende:
Nee, dat doe ik alleen als ik schade heb die veroorzaakt is door een ander.
quote:Op maandag 24 november 2008 08:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als die Kadett uit '88 het enige is dat je kunt betalen dan is dat een kostbaarder bezit dan de duurste Rolls Royce van een rijkaaard. Daarbij staat het een ieder vrij waarde toe te kennen aan een bezit en is het een ieders plicht om die waarde te respecteren. Zo werkt dat in een geciviliseerde maatschappij.
Helaas zijn de normen en waarden verschoven en niemand neemt een oude Kadett nog serieus, hoe treurig dat ook is.quote:Op maandag 24 november 2008 08:32 schreef Captain_Chaos het volgende:
Als die Kadett uit '88 het enige is dat je kunt betalen dan is dat een kostbaarder bezit dan de duurste Rolls Royce van een rijkaaard. Daarbij staat het een ieder vrij waarde toe te kennen aan een bezit en is het een ieders plicht om die waarde te respecteren. Zo werkt dat in een geciviliseerde maatschappij.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik vroeger ook weleens over een auto gelopen ben, welk model weet ik niet meer.quote:Op maandag 24 november 2008 08:40 schreef jack4ya het volgende:
Het is ook wel duidelijk denk ik. Gewoon afblijven. Zo moeilijk is dat niet.
Zolang je auto niet gespoten is met waterverf en je 'm af en toe in de was zet gebeurt er ook niets met de lak als je met een rubberen ramentrekkertje over de lak gaat.quote:Op maandag 24 november 2008 08:11 schreef Captain_Chaos het volgende:
Het zeikregent maar gek genoeg is er nu niemand water van de auto's af aan het scheppen.
Je zou eens moeten opletten of pa-lief het ook goed vindt als zijn kinderen de sneeuw van zijn eigen auto afvegen. Met het soort mensen als TS beschrijft heb ik wel een vermoeden daarover.quote:Op maandag 24 november 2008 08:53 schreef SHE het volgende:
Ik vind dat er wel erg laconiek gedaan wordt over het betasten van andermans eigendom..alsof die fucking sneeuw zo belangrijk is dat het alleen van jouw auto gehaald kan worden.
Ach ja jouw kinderen zijn de mijne niet. Maakt mij niet uit als ze wat klapjes krijgen.quote:Op zondag 23 november 2008 18:04 schreef LostFormat het volgende:
Als je bij mij en m'n kinderen in de straat had gewoond had ik ze juist naar jouw auto gestuurd.
Stel je niet zo aan man, gun die kinderen ook wat. Een gemiddeld hagelbuitje geeft meer schade.
En waar slaat dit nou weer op?quote:
Dus jij vindt het normaal dat TS heftig begint te hyperventileren en volgens eigen zeggen 'laaiend' is als er kinderen sneeuw van z'n auto halen? Daarnaast komt TS in dit topic nogal zwakzinnig over, vandaar de opmerking.quote:Op maandag 24 november 2008 09:47 schreef dontf0kwithme het volgende:
[..]
En waar slaat dit nou weer op?
TS dit , TS dat
Kijk eerst naar je zelf voordat je zulke opmerkingen plaatst.
OT :
TS heeft gewoon duidelijk gelijk. Je hoort NIET aan andersmans spullen te zitten.
Dat vind ik nou ook.quote:Op maandag 24 november 2008 09:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal dat TS heftig begint te hyperventileren en volgens eigen zeggen 'laaiend' is als er kinderen sneeuw van z'n auto halen? Daarnaast komt TS in dit topic nogal zwakzinnig over, vandaar de opmerking.
In dat eerste topic had TS groot gelijk hoor, die klotekinderen moeten gewoon opdonderen met hun fietsjes bij je auto en als er eentje tegenaan fietst zou ik ook kwaad worden. Maar sneeuw van je auto pakken? Kom op zeg...
Sorry je hebt gelijkquote:Op maandag 24 november 2008 09:49 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Dus jij vindt het normaal dat TS heftig begint te hyperventileren en volgens eigen zeggen 'laaiend' is als er kinderen sneeuw van z'n auto halen? Daarnaast komt TS in dit topic nogal zwakzinnig over, vandaar de opmerking.
In dat eerste topic had TS groot gelijk hoor, die klotekinderen moeten gewoon opdonderen met hun fietsjes bij je auto en als er eentje tegenaan fietst zou ik ook kwaad worden. Maar sneeuw van je auto pakken? Kom op zeg...
Ik snap best dat je niet wilt dat er met sneeuw op je auto e.d word gegooit. Maar je hoeft je hiervoor echt niet zo druk te maken, het kan best op een normale manier. Speelde jij als kind nooit met sneeuw?quote:Op maandag 24 november 2008 10:01 schreef jack4ya het volgende:
Ja, ik ben contactgestoord, ja ik hyperventileer en ja ik ben zwakzinnig...
En nu?
Dan mag een zogenaamd volwassen kerel natuurlijk samen met 4 kindertjes sneeuw schrapen en daarbij mogelijk schade veroorzakend. Ja, inderdaad. Heul logisch.
(Vergeet gemakshalve even niet de "sneeuwpret"schade aan onze eerdere auto vorig jaar.)
Zal ik het nog eens heel contactgestoord zeggen: mijn, van mij, van mij als in niet van jou, van mij!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |