abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65923710
Ik was op weg naar boksen en op de weg daarnaartoe zaten er 2 auto's voor me en een leswagen en ik had zeker voldoende ruimte (5 sec. zeker) en ik reed 35 dus ik was zeker niet een scooterpauper

afijn op een rechtdoorgaande weg gaat die KLOTE@#$* leswagen wat ik zag opeens VOL op ze remmen en die auto's daarachter ook en gevarenlichten aan etc. waardoor ik ook vol op mijn remmen moest en omdat het redelijk glad was gleed ik weg en probeerde ik niet de eerste auto op zijn achterkant te raken, bij die manouvre ging ik dus volledig op me plaat en gleed ik serieus tussen 2 auto's door ( 1 stilstaande en 1 van de andere baan.

ik ben nog nooit zo hard geschrokken ik dacht echt dat ik het hoekje om ging
gelukkig is dat niet gebeurd maar die klote paupers(zacht uitgedrukt) reden nog door ook...
omstanders hielpen mij wel meteen wat ik niet altijd had verwacht van de samenleving tegenwoordig
maja gelukkig heb ik er vrij weinig aan overgehouden alleen een kapotte knie,broek en bijzonder veel last van mijn onderrug

Klacht 1 : leswagens die VOL op de rem gaan op een doorgaande weg terwijl ze geen voorrang moeten geven

Klacht 2: Auto instructeurs die niet ingrijpen of zoiets dergelijks

Pluspunt : mensen die je meteen helpen
pi_65923746
TS rijd scooter
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_65923764
Van boksen blijf je tenminste heel!
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_65923774
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef error32 het volgende:
TS rijd scooter
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:36:28 #5
177885 JoaC
Het is patat
pi_65923802
Dit is waarom je altijd een baksteen bij je moet hebben
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_65923843
Als jij met ruim 5 seconden afstand niet normaal kunt remmen zegt dat imo meer over jou als bestuurder
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef error32 het volgende:
TS rijd scooter
En jij hebt hersenbeschadiging.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_65923909
nou op het moment toen het net gebeurd was dacht ik eigenlijk niet eens aan om diegene uit ze auto te sleuren en wat aan te doen, maar nu zou ik het dolgraag willen ook al heb ik last van me onderrug,(ik hoop niet dat het iets blijvends is?)
pi_65923937
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef Schuifelaar het volgende:
Ik was op weg naar boksen en op de weg daarnaartoe zaten er 2 auto's voor me en een leswagen en ik had zeker voldoende ruimte (5 sec. zeker) en ik reed 35 dus ik was zeker niet een scooterpauper

afijn op een rechtdoorgaande weg gaat die KLOTE@#$* leswagen wat ik zag opeens VOL op ze remmen en die auto's daarachter ook en gevarenlichten aan etc. waardoor ik ook vol op mijn remmen moest en omdat het redelijk glad was gleed ik weg en probeerde ik niet de eerste auto op zijn achterkant te raken, bij die manouvre ging ik dus volledig op me plaat en gleed ik serieus tussen 2 auto's door ( 1 stilstaande en 1 van de andere baan.

ik ben nog nooit zo hard geschrokken ik dacht echt dat ik het hoekje om ging
gelukkig is dat niet gebeurd maar die klote paupers(zacht uitgedrukt) reden nog door ook...
omstanders hielpen mij wel meteen wat ik niet altijd had verwacht van de samenleving tegenwoordig
maja gelukkig heb ik er vrij weinig aan overgehouden alleen een kapotte knie,broek en bijzonder veel last van mijn onderrug

Klacht 1 : leswagens die VOL op de rem gaan op een doorgaande weg terwijl ze geen voorrang moeten geven

Pluspunt : mensen die je meteen helpen
a). je reed te hard voor de weersomstandigheden
b). je hield te weinig afstand om in combinatie met je snelheid

Onterechte klacht, je faalde keihard.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 10-02-2009 20:05:00 ]
pi_65923971
5 seconden afstand en nog op je bek gaan? Hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_65923978
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:37 schreef Trannellius het volgende:
Als jij met ruim 5 seconden afstand niet normaal kunt remmen zegt dat imo meer over jou als bestuurder
[..]

En jij hebt hersenbeschadiging.
nou het gebeurde allemaal heel snel en ook al heb je 5 seconden afstand je reageert gewoon in een instantie en uit schrik knijp je wellicht harder je rem in dan normaal als je 5 seconden afstand hebt en de autos staan stil bijv. voor een stoplicht, en het was best glad wat ook vooral meespeelt
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:40:24 #11
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_65923994
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

a). je reedt te hard voor de weersomstandigheden
b). je hield te weinig afstand om in combinatie met je snelheid

Onterechte klacht, je faalde keihard.
Second that!
pi_65924006
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef Schuifelaar het volgende:
Hoe moet hij ingrijpen als de leerling vol op de rem gaat?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:41:15 #13
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_65924027
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef E- het volgende:

[..]

Ik had haast om de FIPO te maken
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_65924034
nou door bijvoorbeeld uit te stappen na het gebeuren,,,om ook maar een greintje fatsoen te tonen
pi_65924080
haha dat is kut, gelukkig nog redelijk afgelopen dus.
Maareh zo'n examinator heeft geen gaspedaal heh. Alleen een rem en koppeling, dus die kon er ook weinig aan veranderen.
pi_65924082
al die josti's die het nog proberen goed te praten ook
ik reed maar 35 en een scooter voor mij ging ook aardig op ze muil en die reed ZEKER 50
die leswagen zat gewoon fout klaar
pi_65924088
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef Schuifelaar het volgende:

[..]

nou het gebeurde allemaal heel snel en ook al heb je 5 seconden afstand je reageert gewoon in een instantie en uit schrik knijp je wellicht harder je rem in dan normaal als je 5 seconden afstand hebt en de autos staan stil bijv. voor een stoplicht, en het was best glad wat ook vooral meespeelt
Bij 2 seconden kunnen bestuurders hun voertuig afremmen, ook in een dergelijke situatie (immers, als dat niet zo was dan was de regel geweest dat je meer afstand moest nemen). Als jij dan dat niet klaar weet te spelen in 5 seconden, dan is dat jouw fout. En daar verandert een beetje gladheid niet veel aan.

Puur uit interesse, wat reed je voor voertuig (scooter, motor?) en met welke snelheid?
pi_65924103
ik d8 dat zo'n examinator wel een gaspedaal had?
pi_65924131
ik reed op een sym dd scooter ,, en ik reed 35, en die weg was niet een ''beetje'' glad hij was behoorlijk glad op dat gedeelte, denk je dat ik daar over ga lopen liegen ofzo
pi_65924172
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:43 schreef Schuifelaar het volgende:
ik reed op een sym dd scooter ,, en ik reed 35, en die weg was niet een ''beetje'' glad hij was behoorlijk glad op dat gedeelte, denk je dat ik daar over ga lopen liegen ofzo
Ja?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 19:45:25 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65924203
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef Schuifelaar het volgende:
Hebben ze ook.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65924213
quote:
al die josti's die het nog proberen goed te praten ook
ik reed maar 35 en een scooter voor mij ging ook aardig op ze muil en die reed ZEKER 50
die leswagen zat gewoon fout klaar
Nee, jij zat fout.
1 - Je ziet een lesauto, je weet dat er zulke dingen kúnnen gebeuren. Daar dien je rekening mee te houden.
2 - 5 seconden bij 35 km/u. Dat geeft een afstand van bijna 50 meter aan. Als jij in die afstand niet normaal je scooter weet af te remmen, dan zegt dat wat over jou (en de paniekerige manier waarop je reageert) of op de staat van je scooter.
pi_65924222
aan wie denk je dat dat ligt..ligt eerder aan jou dan aan mij
pi_65924230
quote:
eh nee.. alleen koppeling en rem...
pi_65924267
quote:
Denk eens na. Als een persoon op de rem trapt, hoeveel nut heeft het als de instructeur een gaspedaal indrukt? Wat wil je überhaupt dat de instructeur eraan doet dat de persoon het rempedaal indrukt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')