En jij hebt hersenbeschadiging.quote:
a). je reed te hard voor de weersomstandighedenquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef Schuifelaar het volgende:
Ik was op weg naar boksen en op de weg daarnaartoe zaten er 2 auto's voor me en een leswagen en ik had zeker voldoende ruimte (5 sec. zeker) en ik reed 35 dus ik was zeker niet een scooterpauper
afijn op een rechtdoorgaande weg gaat die KLOTE@#$* leswagen wat ik zag opeens VOL op ze remmen en die auto's daarachter ook en gevarenlichten aan etc. waardoor ik ook vol op mijn remmen moest en omdat het redelijk glad was gleed ik weg en probeerde ik niet de eerste auto op zijn achterkant te raken, bij die manouvre ging ik dus volledig op me plaat en gleed ik serieus tussen 2 auto's door ( 1 stilstaande en 1 van de andere baan.
ik ben nog nooit zo hard geschrokken ik dacht echt dat ik het hoekje om ging![]()
gelukkig is dat niet gebeurd maar die klote paupers(zacht uitgedrukt) reden nog door ook...
omstanders hielpen mij wel meteenwat ik niet altijd had verwacht van de samenleving tegenwoordig
![]()
maja gelukkig heb ik er vrij weinig aan overgehouden alleen een kapotte knie,broek en bijzonder veel last van mijn onderrug
Klacht 1 : leswagens die VOL op de rem gaan op een doorgaande weg terwijl ze geen voorrang moeten geven
Klacht 2: Auto instructeurs die niet ingrijpen of zoiets dergelijks
Pluspunt : mensen die je meteen helpen
nou het gebeurde allemaal heel snel en ook al heb je 5 seconden afstand je reageert gewoon in een instantie en uit schrik knijp je wellicht harder je rem in dan normaal als je 5 seconden afstand hebt en de autos staan stil bijv. voor een stoplicht, en het was best glad wat ook vooral meespeeltquote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:37 schreef Trannellius het volgende:
Als jij met ruim 5 seconden afstand niet normaal kunt remmen zegt dat imo meer over jou als bestuurder
[..]
En jij hebt hersenbeschadiging.![]()
Second that!quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
a). je reedt te hard voor de weersomstandigheden
b). je hield te weinig afstand om in combinatie met je snelheid
Onterechte klacht, je faalde keihard.
Hoe moet hij ingrijpen als de leerling vol op de rem gaat?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef Schuifelaar het volgende:
Klacht 2: Auto instructeurs die niet ingrijpen of zoiets dergelijks
Ik had haast om de FIPO te makenquote:
Bij 2 seconden kunnen bestuurders hun voertuig afremmen, ook in een dergelijke situatie (immers, als dat niet zo was dan was de regel geweest dat je meer afstand moest nemen). Als jij dan dat niet klaar weet te spelen in 5 seconden, dan is dat jouw fout. En daar verandert een beetje gladheid niet veel aan.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef Schuifelaar het volgende:
[..]
nou het gebeurde allemaal heel snel en ook al heb je 5 seconden afstand je reageert gewoon in een instantie en uit schrik knijp je wellicht harder je rem in dan normaal als je 5 seconden afstand hebt en de autos staan stil bijv. voor een stoplicht, en het was best glad wat ook vooral meespeelt
Ja?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:43 schreef Schuifelaar het volgende:
ik reed op een sym dd scooter ,, en ik reed 35, en die weg was niet een ''beetje'' glad hij was behoorlijk glad op dat gedeelte, denk je dat ik daar over ga lopen liegen ofzo
Hebben ze ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef Schuifelaar het volgende:
ik d8 dat zo'n examinator wel een gaspedaal had?
Nee, jij zat fout.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef Schuifelaar het volgende:
al die josti's die het nog proberen goed te praten ook![]()
ik reed maar 35 en een scooter voor mij ging ook aardig op ze muil en die reed ZEKER 50
die leswagen zat gewoon fout klaar
eh nee.. alleen koppeling en rem...quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef Schuifelaar het volgende:
Denk eens na. Als een persoon op de rem trapt, hoeveel nut heeft het als de instructeur een gaspedaal indrukt? Wat wil je überhaupt dat de instructeur eraan doet dat de persoon het rempedaal indrukt?quote:Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef Schuifelaar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |