abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65923710
Ik was op weg naar boksen en op de weg daarnaartoe zaten er 2 auto's voor me en een leswagen en ik had zeker voldoende ruimte (5 sec. zeker) en ik reed 35 dus ik was zeker niet een scooterpauper

afijn op een rechtdoorgaande weg gaat die KLOTE@#$* leswagen wat ik zag opeens VOL op ze remmen en die auto's daarachter ook en gevarenlichten aan etc. waardoor ik ook vol op mijn remmen moest en omdat het redelijk glad was gleed ik weg en probeerde ik niet de eerste auto op zijn achterkant te raken, bij die manouvre ging ik dus volledig op me plaat en gleed ik serieus tussen 2 auto's door ( 1 stilstaande en 1 van de andere baan.

ik ben nog nooit zo hard geschrokken ik dacht echt dat ik het hoekje om ging
gelukkig is dat niet gebeurd maar die klote paupers(zacht uitgedrukt) reden nog door ook...
omstanders hielpen mij wel meteen wat ik niet altijd had verwacht van de samenleving tegenwoordig
maja gelukkig heb ik er vrij weinig aan overgehouden alleen een kapotte knie,broek en bijzonder veel last van mijn onderrug

Klacht 1 : leswagens die VOL op de rem gaan op een doorgaande weg terwijl ze geen voorrang moeten geven

Klacht 2: Auto instructeurs die niet ingrijpen of zoiets dergelijks

Pluspunt : mensen die je meteen helpen
pi_65923746
TS rijd scooter
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_65923764
Van boksen blijf je tenminste heel!
Slapelopze nachten? Daar lig ik niet wakker van....
pi_65923774
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef error32 het volgende:
TS rijd scooter
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:36:28 #5
177885 JoaC
Het is patat
pi_65923802
Dit is waarom je altijd een baksteen bij je moet hebben
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_65923843
Als jij met ruim 5 seconden afstand niet normaal kunt remmen zegt dat imo meer over jou als bestuurder
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef error32 het volgende:
TS rijd scooter
En jij hebt hersenbeschadiging.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_65923909
nou op het moment toen het net gebeurd was dacht ik eigenlijk niet eens aan om diegene uit ze auto te sleuren en wat aan te doen, maar nu zou ik het dolgraag willen ook al heb ik last van me onderrug,(ik hoop niet dat het iets blijvends is?)
pi_65923937
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef Schuifelaar het volgende:
Ik was op weg naar boksen en op de weg daarnaartoe zaten er 2 auto's voor me en een leswagen en ik had zeker voldoende ruimte (5 sec. zeker) en ik reed 35 dus ik was zeker niet een scooterpauper

afijn op een rechtdoorgaande weg gaat die KLOTE@#$* leswagen wat ik zag opeens VOL op ze remmen en die auto's daarachter ook en gevarenlichten aan etc. waardoor ik ook vol op mijn remmen moest en omdat het redelijk glad was gleed ik weg en probeerde ik niet de eerste auto op zijn achterkant te raken, bij die manouvre ging ik dus volledig op me plaat en gleed ik serieus tussen 2 auto's door ( 1 stilstaande en 1 van de andere baan.

ik ben nog nooit zo hard geschrokken ik dacht echt dat ik het hoekje om ging
gelukkig is dat niet gebeurd maar die klote paupers(zacht uitgedrukt) reden nog door ook...
omstanders hielpen mij wel meteen wat ik niet altijd had verwacht van de samenleving tegenwoordig
maja gelukkig heb ik er vrij weinig aan overgehouden alleen een kapotte knie,broek en bijzonder veel last van mijn onderrug

Klacht 1 : leswagens die VOL op de rem gaan op een doorgaande weg terwijl ze geen voorrang moeten geven

Pluspunt : mensen die je meteen helpen
a). je reed te hard voor de weersomstandigheden
b). je hield te weinig afstand om in combinatie met je snelheid

Onterechte klacht, je faalde keihard.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 10-02-2009 20:05:00 ]
pi_65923971
5 seconden afstand en nog op je bek gaan? Hoe krijg je dat voor elkaar?
pi_65923978
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:37 schreef Trannellius het volgende:
Als jij met ruim 5 seconden afstand niet normaal kunt remmen zegt dat imo meer over jou als bestuurder
[..]

En jij hebt hersenbeschadiging.
nou het gebeurde allemaal heel snel en ook al heb je 5 seconden afstand je reageert gewoon in een instantie en uit schrik knijp je wellicht harder je rem in dan normaal als je 5 seconden afstand hebt en de autos staan stil bijv. voor een stoplicht, en het was best glad wat ook vooral meespeelt
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:40:24 #11
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_65923994
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

a). je reedt te hard voor de weersomstandigheden

Second that!
pi_65924006
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:34 schreef Schuifelaar het volgende:
Hoe moet hij ingrijpen als de leerling vol op de rem gaat?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:41:15 #13
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_65924027
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:35 schreef E- het volgende:

[..]

Ik had haast om de FIPO te maken
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_65924034
nou door bijvoorbeeld uit te stappen na het gebeuren,,,om ook maar een greintje fatsoen te tonen
pi_65924080
haha dat is kut, gelukkig nog redelijk afgelopen dus.
Maareh zo'n examinator heeft geen gaspedaal heh. Alleen een rem en koppeling, dus die kon er ook weinig aan veranderen.
pi_65924082
al die josti's die het nog proberen goed te praten ook
ik reed maar 35 en een scooter voor mij ging ook aardig op ze muil en die reed ZEKER 50
die leswagen zat gewoon fout klaar
pi_65924088
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:39 schreef Schuifelaar het volgende:

[..]

nou het gebeurde allemaal heel snel en ook al heb je 5 seconden afstand je reageert gewoon in een instantie en uit schrik knijp je wellicht harder je rem in dan normaal als je 5 seconden afstand hebt en de autos staan stil bijv. voor een stoplicht, en het was best glad wat ook vooral meespeelt
Bij 2 seconden kunnen bestuurders hun voertuig afremmen, ook in een dergelijke situatie (immers, als dat niet zo was dan was de regel geweest dat je meer afstand moest nemen). Als jij dan dat niet klaar weet te spelen in 5 seconden, dan is dat jouw fout. En daar verandert een beetje gladheid niet veel aan.

Puur uit interesse, wat reed je voor voertuig (scooter, motor?) en met welke snelheid?
pi_65924103
ik d8 dat zo'n examinator wel een gaspedaal had?
pi_65924131
ik reed op een sym dd scooter ,, en ik reed 35, en die weg was niet een ''beetje'' glad hij was behoorlijk glad op dat gedeelte, denk je dat ik daar over ga lopen liegen ofzo
pi_65924172
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:43 schreef Schuifelaar het volgende:
ik reed op een sym dd scooter ,, en ik reed 35, en die weg was niet een ''beetje'' glad hij was behoorlijk glad op dat gedeelte, denk je dat ik daar over ga lopen liegen ofzo
Ja?
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 dinsdag 10 februari 2009 @ 19:45:25 #21
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_65924203
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:42 schreef Schuifelaar het volgende:
Hebben ze ook.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_65924213
quote:
ik reed maar 35 en een scooter voor mij ging ook aardig op ze muil en die reed ZEKER 50
Nee, jij zat fout.
1 - Je ziet een lesauto, je weet dat er zulke dingen kúnnen gebeuren. Daar dien je rekening mee te houden.
2 - 5 seconden bij 35 km/u. Dat geeft een afstand van bijna 50 meter aan. Als jij in die afstand niet normaal je scooter weet af te remmen, dan zegt dat wat over jou (en de paniekerige manier waarop je reageert) of op de staat van je scooter.
pi_65924222
aan wie denk je dat dat ligt..ligt eerder aan jou dan aan mij
pi_65924230
quote:
eh nee.. alleen koppeling en rem...
pi_65924267
quote:
Denk eens na. Als een persoon op de rem trapt, hoeveel nut heeft het als de instructeur een gaspedaal indrukt? Wat wil je überhaupt dat de instructeur eraan doet dat de persoon het rempedaal indrukt?
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:47:11 #26
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_65924284
quote:
Prutser ben je ook he.. JIJ zat fout. Want je moet er, als je achter iemand rijdt, rekening mee houden dat je nog op tijd kunt stoppen (ja zelfs als het glad is ) als die auto om de een of andere reden vol in de remmen moet.

Brommer/scooterrijders die totaal geen inschattingsvermogen hebben
pi_65924319
ookal had ie een gaspedaal, de leerling had waarschijnlijk de koppeling ingetrapt, dus dan kan je er alsnog niks mee doen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_65924325
quote:
Al had ie er een lijkt t me sterk dat ie zn auto gaan slopen door vol gas te geven als aan de andere kant de leerling de rem vol intrapt.
Maar als jij met 5 sec afstand niet rustig kan ontwijken of stoppen zou ik als ik jou was niet meer op een scooter (of elk ander voertuig stappen wat dat betreft.)
pi_65924383
quote:

[..]

daar wil ik me ook graag achter scharen
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_65924385
je moet is goed lezen,,, er waren ook nog 2 auto's NA die leswagen, wat de remtijd nogal verkort
en paniekerige manier van reageren?
als jij een object met 35 km per uur op je af ziet komen dan schiet je toch ook weg, soort van je gaat rustig manouvreren flikker op het is een natuurlijke reactie en dan is het mijn schuld dat ik last van me rug heb omdat zo'n blafmogool vol op de rem gaat wat denk je zelf,
heb je het weer trouwens in Rotterdam vandaag trouwens gezien, zoniet kan je ook niet oordelen over een ''beetje'' gladheid
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:51:07 #31
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_65924458
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:49 schreef Schuifelaar het volgende:
je moet is goed lezen,,, er waren ook nog 2 auto's NA die leswagen, wat de remtijd nogal verkort
als jij een object met 35 km per uur op je af ziet komen dan schiet je toch ook weg, soort van je gaat rustig manouvreren flikker op het is een natuurlijke reactie en dan is het mijn schuld dat ik last van me rug heb omdat zo'n blafmogool vol op de rem gaat wat denk je zelf,
heb je het weer trouwens in Rotterdam vandaag trouwens gezien, zoniet kan je ook niet oordelen over een ''beetje'' gladheid
2 auto's voor je na die leswagen. Kortom, met die leswagen had jij niks te maken. Alleen met die auto voor je. Wat je dus probeert te zeggen met een verkorte remtijd is me een raadsel.
pi_65924471
je gaat toch ook geen kogelvrij vest dragen overdag omdat je weet dat er de mogelijkheid is om neergeschoten te worden
pi_65924525
DIE LESWAGEN STOND TOCH VOL OP ZIJN REMMEN...... godverdomme nou kwiwi dan is het toch de leswagen zijn schuld......HIJ veroorzaakt toch die hele situatie
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:52:46 #34
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_65924533
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:51 schreef Schuifelaar het volgende:
je gaat toch ook geen kogelvrij vest dragen overdag omdat je weet dat er de mogelijkheid is om neergeschoten te worden
Dus jij wil nu zeggen dat je geen rekening hoeft te houden met de afstand tot je voorganger, omdat de kans klein is dat ie ineens vol in de remmen gaat??
pi_65924555
quote:
Tuurlijk is t niet je schuld dat je last hebt van je onderrug. (hoop voor je dat de pijn snel overgaat) Maar je moet altijd rekening houden met de verkeerssituatie, gladheid, kou, zicht en ook de onervarenheid van een beginnend automobilist.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:54:14 #36
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_65924589
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:52 schreef Schuifelaar het volgende:
DIE LESWAGEN STOND TOCH VOL OP ZIJN REMMEN...... godverdomme nou kwiwi dan is het toch de leswagen zijn schuld......HIJ veroorzaakt toch die hele situatie
Ja maar jij moet zorgen dat er genoeg afstand is tot de auto voor je. Die moest blijkbaar vol in de remmen omdat die lesauto dat deed.

Weet je wat, ik ga het niet eens meer proberen
pi_65924660
quote:
Nou, juist als het érg glad is ben je érg dom bezig als je onverstoord 35 blijft rijden.

Je hebt gewoon geen klacht.
En anderen zien dat ook in, behalve jij.
pi_65924709
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:45 schreef styliste het volgende:

[..]

eh nee.. alleen koppeling en rem...
Nee, ook gewoon gas.
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_65924732
Natuurlijk hou ik daar wel rekening mee, kijk was ik die andere scooter FAALDE ik gewoon keihard maar hij viel in de berm met gras aan de rechterkant van de weg,,, alleen ik viel/gleed naar de linkerkant en dus over de gladde bakstenen weg, die andere scooterrijder had meer geluk want hij reed veel harder als ik en die kwam in de berm tot stilstand zeg maar,, in het gras
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:58:06 #40
55011 HunterSThompson
Buy the ticket, take the ride
pi_65924771
En TS is blijkbaar niet gewend in de grote stad te rijden. Niet alleen naar de auto voor je kijken, maar ook een aantal auto's vooruit. Dan had je met je 5 seconden tussen je voorganger en het zien remmen van de lesauto genoeg tijd gehad om te remmen. Stumper.
"When the going gets weird, the weird turn pro."
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:58:30 #41
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_65924790
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:57 schreef Schuifelaar het volgende:
Natuurlijk hou ik daar wel rekening mee, kijk was ik die andere scooter FAALDE ik gewoon keihard maar hij viel in de berm met gras aan de rechterkant van de weg,,, alleen ik viel/gleed naar de linkerkant en dus over de gladde bakstenen weg, die andere scooterrijder had meer geluk want hij reed veel harder als ik en die kwam in de berm tot stilstand zeg maar,, in het gras
your point being...? dat jij niet faalde? nou volgens mij wel, want je hebt de situatie niet goed ingeschat.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:59:24 #42
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_65924833
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef HunterSThompson het volgende:
En TS is blijkbaar niet gewend in de grote stad te rijden. Niet alleen naar de auto voor je kijken, maar ook een aantal auto's vooruit. Dan had je met je 5 seconden tussen je voorganger en het zien remmen van de lesauto genoeg tijd gehad om te remmen. Stumper.
En al zou je alleen naar de auto voor je kijken, dan nog hoor je tot stilstand te kunnen komen binnen die X aantal meters.
pi_65924835
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:56 schreef RoOoYtJuH het volgende:

[..]

Nee, ook gewoon gas.
Die optie hebben ze inderdaad maar volgens mij heeft het overgrote deel van de leswagens geen gaspedaal. Maar in dit geval was een gaspedaal toch nutteloos geweest zoals hierboven al vaker beschreven is.
  dinsdag 10 februari 2009 @ 19:59:43 #44
23755 brienen
een resize is slecht voor je
pi_65924850
Kijk das nou de rede dat ik zowat nooit op iets rij met maar 2 wielen, zijn er gewoon te weinig.

EN het 2s afstandhouden geld voor auto's, je weet wel 4 wielen en abs.
Dan sta je bij 35km met vol remmen in 1 a 2 meter stil, op iets met 2 wielen lukt dat niet zo makkelijk
pi_65924977
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:54 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Ja maar jij moet zorgen dat er genoeg afstand is tot de auto voor je. Die moest blijkbaar vol in de remmen omdat die lesauto dat deed.

Weet je wat, ik ga het niet eens meer proberen
Ok, stel je voor, je rijd over de snelweg met een vriend naast je. Je gaat 100 Km per uur. Je mag er zelfs 120, maar opdat het glad is rijd je 100. Je houd zelfs niet 3 maar 4 seconden afstand.
Geloof me, echt, als de auto voor je, al is het een vrachtwagen(niet te missen in je zicht) direct stilstaat, omdat hij tegen een vrachtwagen voor hem botst, dan weet jij dat ook niet te ontwijken. Zelfs niet met je 4 secs afstand die je had genomen vanwege de weersomstandig heden.
Als die vriend naast je dan dood is vanwege de botsing, en er loopt dan een agent naar je toe en zegt... jaah slim he, had je maar 10 seconden afstand moeten houden.

En kom nou niet met het verhaal dat je dat altijd doet, want dat doet niemand:P

Dit is bij mij ook overkomen maar dan in een kleinere schaal.

It was inevitable
pi_65925022
Ik weet niet of ik medelijden moet hebben met TS, ja hij is gevallen, maar hij heeft een scooter.

Lastig.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
pi_65925036
quote:

[..]

Nee, jij bent fijn met je 'reedt'.
pi_65925088
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 19:58 schreef HunterSThompson het volgende:
soort van jij gaat 70 meter vooruitkijken in de pisregen, en het was ook glad, ik reed zelfs nog 15 km ONDER de snelheid die daar toegestaan was
  dinsdag 10 februari 2009 @ 20:05:45 #49
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_65925094
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:02 schreef Schuifelaar het volgende:

[..]

Ok, stel je voor, je rijd over de snelweg met een vriend naast je. Je gaat 100 Km per uur. Je mag er zelfs 120, maar opdat het glad is rijd je 100. Je houd zelfs niet 3 maar 4 seconden afstand.
Geloof me, echt, als de auto voor je, al is het een vrachtwagen(niet te missen in je zicht) direct stilstaat, omdat hij tegen een vrachtwagen voor hem botst, dan weet jij dat ook niet te ontwijken. Zelfs niet met je 4 secs afstand die je had genomen vanwege de weersomstandig heden.
Als die vriend naast je dan dood is vanwege de botsing, en er loopt dan een agent naar je toe en zegt... jaah slim he, had je maar 10 seconden afstand moeten houden.

En kom nou niet met het verhaal dat je dat altijd doet, want dat doet niemand:P

Dit is bij mij ook overkomen maar dan in een kleinere schaal.

It was inevitable
Nou ik zal je eens wat vertellen, ik zorg inderdaad dat ik altijd ECHT voldoende afstand hou. Zeker als het glad is. En ik hoop toch dat ik niet de enige ben

En kom nou niet aan met je it was inevitable, want dat was het wel als je een beetje inschattingsvermogen had gehad.
pi_65925120
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 20:04 schreef 3lmo het volgende:

[..]

Nee, jij bent fijn met je 'reedt'.
Vermaak je je een beetje met het zoeken van taalfoutjes op een forum?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')