abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63471171
Boehoe, ze halen sneeuw van m'n auto.
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
pi_63471285
Ik snap eigelijk niet eens waarom dit topic geopend is.. zegt gelijk iets over het niveau waar TS op zit.

Ik heb liever dat kinderen sneeuw van mijn auto afpakken ( als het maar wel op een goede manier gebeurt ) dan dat ze andermans spullen vernielen / ramen doorgooien / inbreken / enzovoorts
pi_63471312
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
Het klinkt echt alsof TS constant met kloppende aders op z'n voorhoofd achter het raam staat te gluren wanneer hij wat kinderstemmetjes in de straat hoort .
Je hebt gelijk hoor, dat het niet netjes is dat mensen met hun takken aan andermans spullen zitten, maar als je ZO bang bent voor een klein kutkrasje is het misschien toch beter voor je hart om je auto in een garage te zetten.
Dat kindergespeel en geschreeuw was inderdaad de reden om te gaan kijken. Ik wist gelijk hoe of wat.
Jammer inderdaad dat je inderdaad zo waaks moet zijn. De keren dat ik iets vermoed, blijken eigenlijk altijd te kloppen. Ik baal er zelf ook van. Ik zou het ook leuker vinden als ik kindergespeel hoor en dat ik dan niet moet kijken of mijn auto speelterrein/mikpunt is danwel veilig staat.
Zo is sleetje rijden van de heuvel af en dan de auto's als botsblok gebruiken ook wel populair.

Kinderen zijn kinderen, da's nou eenmaal zo. Ongelukjes kunnen ook. Maar een volwassen vent?

Maar verder gewoon... afblijven. Simpel.
pi_63471353
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:08 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Dat kindergespeel en geschreeuw was inderdaad de reden om te gaan kijken. Ik wist gelijk hoe of wat.
Jammer inderdaad dat je inderdaad zo waaks moet zijn. De keren dat ik iets vermoed, blijken eigenlijk altijd te kloppen. Ik baal er zelf ook van. Ik zou het ook leuker vinden als ik kindergespeel hoor en dat ik dan niet moet kijken of mijn auto speelterrein/mikpunt is danwel veilig staat.
Zo is sleetje rijden van de heuvel af en dan de auto's als botsblok gebruiken ook wel populair.

Kinderen zijn kinderen, da's nou eenmaal zo. Ongelukjes kunnen ook.

Maar verder gewoon... afblijven. Simpel.
nee nee zo zit het niet je moet die kinderen ook wat gunnen, ik bedoel zolang ze niks vernielen kan het geen kwaad toch? en voor de duidelijkheid het zijn KINDEREN . Die moeten ook lol kunnen maken als het ooit een keer sneeuwt, en als iemand op een normale manier sneeuw van je auto pakt dan ontstaat er geen schade ( spreek uit ervaring )

Je hebt pas gelijk als ze een sneeuwbal op je auto gooien.. of als ze daadwerkelijk schade veroorzaken.
pi_63471378
Vind het verder wel mooi zo.

Ga ik fijn verder met mijn kloppende voorhoofd, zwakzinnig en contactgestoord mijn werkdag beginnen.
pi_63471414
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef jack4ya het volgende:

Ga ik fijn verder met mijn kloppende voorhoofd, zwakzinnig en contactgestoord mijn werkdag beginnen.
Dat is denk ik ook het gene waar je alleen maar interesse in heb. werken werken werken van lol maken heb jij dus duidelijk nooit van gehoord.

Verder hoop ik dat je het hart het nog volhoud met al die winterdagen die we nog gaan krijgen.
pi_63471608
Al die veronderstellingen Geweldig gewoon.
pi_63471639
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:10 schreef dontf0kwithme het volgende:

[..]
Je hebt pas gelijk als ze een sneeuwbal op je auto gooien.. of als ze daadwerkelijk schade veroorzaken.
Ik zal inderdaad volgende keer wachten (net zoals vorige keer) dat ze wel schade veroorzaken.
  maandag 24 november 2008 @ 10:24:15 #209
194833 Hanoying
vereert Zeus, zoals het hoort.
pi_63471646

[ Bericht 100% gewijzigd door Hanoying op 24-11-2008 15:59:28 ]
Laat ons Δωδεκάθεον's lied'ren zingen!
  maandag 24 november 2008 @ 10:24:31 #210
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_63471653
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:22 schreef jack4ya het volgende:
Al die veronderstellingen Geweldig gewoon.
Zo werkt het op Fok!, wen er maar aan
pi_63471751
Geen probleem, ik maak mensen niet wijzer.
Zolang ik weet hoe het er voor staat en de mensen die ik belangrijk vind, dan vind ik alles best.
pi_63471825
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:23 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Ik zal inderdaad volgende keer wachten (net zoals vorige keer) dat ze wel schade veroorzaken.
Vergeet dan niet elke fietser die langs je auto fietst, vermanend aan te kijken.
Vergeet dan niet dat elke rollator die vlak langs je auto op de stoep fietst, vermanend aan te kijken.
Vergeet dan niet bij elk zuchtje wind het dekzeil tevoorschijn te halen voor het geval er weer Sahara-zand meekomt.
Vergeet dan niet bij elke wasbeurt huishoudpapiertjes te gebruiken ipv sponzen, want dat zou wel eens krassen kunnen geven.

M.a.w.: je maakt je veel en veel te druk over stompzinnigheden als sneeuw van de auto halen. Als je echt zo zuinig op je auto bent, had je hem allang in een garage geplaatst....sterker nog, als je echt zo irritant zuinig op je auto bent, had je er speciaal een garage er voor gebouwd.

Maar nee, jij wilt lekker zeiken op anderen bij stompzinnigheden als sneeuw van de auto halen....
pi_63471880
@TS : neem nu eindelijk eens een all-risk verzekering. als je roept dat je al meer dan 2700 euro schade hebt gehad door anderen (ander topic van je) dan zou ik gewoon een all-risk verzekering nemen :
A) is goedkoper dan zelf de schade te betalen
B) Je hoeft geen topics meer te openen over mensen die in de buurt van je auto komen.
  maandag 24 november 2008 @ 10:36:58 #214
199318 zwartemarktplaats
met zonder bonnetje
pi_63472006
Wordt het niet eens tijd om je auto all-risk te laten verzekeren, lamlul.
pi_63472046
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Als TS wist wat een all-risk verzekering is dan was dit topic nooit aangemaakt.
pi_63472258
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:50 schreef MeneerGiraffe het volgende:

[..]

Gozer, wat voor jeugd heb jij gehad
Een heel normale. Zoeen waarbij je nog leert van je ouders dat je voorzichtig moet zijn met andermans bezittingen.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63472394
quote:
Op zondag 23 november 2008 18:57 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Waarschijnlijk zien die ouders dingen wel in proporties. Het plezier dat zo'n kind beleefd is veel meer waard dan een eventueel krasje op je auto. Als je dat anders ziet ben je een zuurpruim, en moet je maar een garage huren of een betere verzekering nemen.
Dat het plezier van jouw kinderen jou meer waard is dan een krasje op jouw auto moet je lekker helemaal zelf weten. Hell, laat ze los met priemen en benzinestiften op je auto, zal me een worst wezen het is jouw feestje.
Maar het plezier van jouw kinderen is voor mij niet meer waard dan een kras op MIJN auto, sterker nog, jouw kinderen en hun (gebrek aan) plezier interesseren me geen hol.

[ Bericht 0% gewijzigd door MinderMutsig op 24-11-2008 11:00:51 ]
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63472468
quote:
Op maandag 24 november 2008 09:48 schreef WHATSHESAID het volgende:
is het misschien toch beter voor je hart om je auto in een garage te zetten.
Dat moet dan niet te duur worden natuuurlijk.
***** Kraak.....
pi_63472515
Het vreemde verschijnsel doet zich voor dat de kinderen een stuk braver zijn dan de vader, wat nu?
***** Kraak.....
pi_63472602
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:36 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Leuk gezegt onze auto is all risk en de verzekering betaalde niet omdat er geen getuigen waren, nu jij weer.

schade 1700 euro.
pi_63472711
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:59 schreef Silvercrest het volgende:

[..]

Leuk gezegt onze auto is all risk en de verzekering betaalde niet omdat er geen getuigen waren, nu jij weer.

schade 1700 euro.
Dan regel je getuigen lul. Ieder ziel die weet dat de verzekering niks uitkeert zonder getuigen.. en je hebt toch schade. Wat doe je dan? juist ja getuigen regelen, anders heeft zo'n verzekering geen nut
  maandag 24 november 2008 @ 11:28:09 #222
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_63473322
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:24 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Zo werkt het op Fok! in Nederland, wen er maar aan
Even aangepast.
Horrible Cunt!
pi_63473370
quote:
Op maandag 24 november 2008 11:03 schreef dontf0kwithme het volgende:

[..]

Dan regel je getuigen lul. Ieder ziel die weet dat de verzekering niks uitkeert zonder getuigen.. en je hebt toch schade. Wat doe je dan? juist ja getuigen regelen, anders heeft zo'n verzekering geen nut
Ik denk dat jij de enige lul bent op fok lul

Er bestaan ook eerlijke mensen lul, die de boel niet willen belazeren lul, die zijn dus de dupe lul, dag lul
pi_63473397
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:11 schreef jack4ya het volgende:

Fijne dag en je hebt gewoon gelijk.
  maandag 24 november 2008 @ 11:35:40 #225
168121 retuow82
Het is friet!
pi_63473519
quote:
Op maandag 24 november 2008 10:50 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Dat het plezier van jouw kinderen jou meer waard is dan een krasje op jouw auto moet je lekker helemaal zelf weten. Hell, laat ze los met priemen en benzinestiften op je auto, zal me een worst wezen het is jouw feestje.
Maar het plezier van jouw kinderen is voor mij niet meer waard dan een kras op MIJN auto, sterker nog, jouw kinderen en hun (gebrek aan) plezier interesseren me geen hol.
Dat dus! Ik baal er ook van als mensen aan mijn spullen zitten. Er ligt ook genoeg sneeuw op grasvelden waardoor je van mijn spullen af kan blijven. Ik heb door niet oplettende kinderen al genoeg schade gehad aan mijn wagens en het lijkt wel of mensen tegenwoordig niets meer geven om andermans spullen. Of dat een volwassen kerel tegen je auto aan gaan hangen om een praatje te maken met de buurman, ook van die lekkere acties, ga gewoon binnen zitten met een bak koffie.

Ik heb afgelopen zomer ook al een vader en moeder met kind aangesproken omdat ze hun zoontje eventjes op mijn motor neerzette voor een leuke foto. Die zak stront had eventjes niet in de gaten dat het kind schoenen met gespen aan had...
Op zondag 3 oktober 2010 20:58 schreef gewoonfaye het volgende:
retuow82 is mijn nieuwe held
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')