Tsja...
1-0... Saeijs dekt de verre hoek, op het moment van het nemen van de vrije trap rent die daar echter weg en gaat die doodleuk voor Castro staan en ontneemt hem dus ook alle zicht op de bal...
2-0... De Man, Kah, Castro, de Fauw worden voorbij gespeeld, de Jong kijkt op de doellijn toe...
Kah mag er, van mij, ook weer uit, die maakt veel te veel onnodige overtredingen die ons opbreken ( de 1-0 gisteren bv.).
Lachambre kan men wat mij betreft zo snel mogelijk weg doen. Hoe sneu het ook voor deze vriendelijke (daar koop je niks mee in het voetbal) Waal is, hij gaat niet meer terugkomen op het niveau dat hij het laatste (anderhalf)jaar voor zijn blessure had, dat was ook het enige niveau waarmee hij bij ons, zeer goed, mee kon!
Bodor, twee leuke wedstrijden en een paar doelpunten later is hij weer terug op zijn oude, matige, niveau. Probeert wel te dekken, maar om eens iemand goed op zijn plek te zetten (tackle, "body-check") ho maar, liever laat Boldi ze voorbij gaan... Hij wou weg? Nou tot ziens dan maar!
Marcel de Jong. Mogelijk de oplossing voor de op een vertrek zinspelende Bodor. Kans op kans gekregen als linksback, telkens valt hij hiet door de mand. Dekt continu aan de buitenkant. Zijn mannetje tikte gisteren vrij de 2-0 binnen (hij stond immers op de doellijn toe te kijken, maar goed hier waren ook de laatste 5 man (de gehele verdediging + keeper) uitgespeeld door twee Willem II spelers... Nee schuif maar door links op het middenveld, mogelijk dat die hier van waarde is met zijn 'rush' langs de lijn, zijn voorzet en vrije trap. Linksback is geen optie meer, hierin heeft hij veels te veel kansen onbenut gelaten om zich te bewijzen. Geef Kjell dan maar een kans op die plek. Slechter dan deze, altijd aan de buitenkant dekkendetoekijkende speler lijkt niet mogelijk.
Tyton mag van mij ook nogmaals een kans krijgen in het eerste. Niet dat ik een hoge pet op heb van hem, maar om beide alert te houden is dit een goede stimulans! En een alerte keeper is momenteel wel nodig.
Oper Hopeloos uit vorm! Aan de ene kant zou je hem graag eens een wedstrijd langs de kant houden, aan de andere kant is hij typisch weer zo'n speler waar het gaat draaien als hij weer eens het netje heeft gevonden!
Koopman... Hopelijk krijgt die geen contractverlenging als hoofdcoach morgen! Drie leuke, goede, wedstrijden (Heerenveen, PSV & AZ) later is het nog hopelozer dan voor het ontslag van Atteveld! Mogelijk dat van Geel toch nog eens zijn kandidaten moet bellen voor een extra gesprek?
Nog even en dan is winterstop, ik hoop dat van Mierlo en van Geel eens goed in de Jupiler League rond gekeken hebben. Aangezien er niet veel geld is en er zeker versterking nodig is is de Jupiler League een leuk alternatief. Goede voetballers / talenten voor niet al te hoge transfersommen.
En voor ik het vergeet, een fusie? Toen niet, nu niet, nooit niet!
[ Bericht 4% gewijzigd door DarkShine op 09-11-2008 12:42:09 ]
Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
Planning:
-