abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62973858

Van links naar rechts:
3de rij: Norbert Keulen, Vincent Lachambre, Boldiszar Bodor, Frank van Kouwen, Pa Madouh Kah, Sekou Cissé, Fatih Sonkaya, Bas Sibum, Elbakay Bouchiba & Rutger Sanders.
2de rij: Hans Wiltenburg, Willem Janssen, Jamaique Vandamme, Martin Koopman, Raymond Atteveld, Anton Scheutjens, Ger Senden, Roy Bejas & Mark Luypers.
1ste rij: Marcel Meeuwis, Davy de Fauw, Jan-Paul Saeijs, Bram Castro, Cliff Mardulier, Dieter van Tornhout, Andres Oper & Marcel de Jong.

Nieuwe spelers voor seizoen 2007-2008:
  • Cliff Mardulier (KFC Schoten SK)
  • Frank van Kouwen (VVV Venlo)
  • Willem Janssen (VVV Venlo)
  • Fatih Sonkaya (FC Porto)
  • Anouar Hadouir (Willem II)
  • Nelson Wau (Willem II

Spelers die vertrokken na 2006-2007:
  • Kemy Agustien (AZ Alkmaar)
  • Vladan Kujovic (Levante UD)
  • Adil Ramzi (Al-Wakrah)
  • Kevin van Dessel (Sint Truiden)
  • Ken Leemans (VVV Venlo)
  • Humprey Rudge (RKC Waalwijk)
  • Bas Sibum (NEC Nijmegen)

DarkShine:
    West 7

TheGHunter:
    Theo Pickee Tribune, Vak 17

Schimpie:
    West, overal & nergens

planethugo:
    West 12

RD4:
    West 3

LeonH:
    Noord 11

Professional:
    West 12

Robjuhhh:
    West, overal & nergens

ZoneKill:
    Theo Pickee Tribune, Vak 18

Plato1980:
    Ergens op de Theo Pickée tribune

SuzukiSwift:
    Theo Pickee Tribune, Vak 13

[Roda JC | #30] Geel-Zwart lint richting de Kuip!
    [Roda JC | #29] Ut sjunste op de welt!
    [Roda JC | #28] Op naar de Kuip, beker halen!
    [Roda JC | #27] We are going for a European Tour!
    [Roda JC #26] We are Roda; Kaalheide is the place!
    [Roda JC #25] Wie wordt op Kaalhei vermoord?
    [Roda JC #24] VVV - Roda, Derby of streekduel?
    [Roda JC #23] Butcher is back in town
    [Centraal] Roda JC #22 Waar versterkingen noodzakelijk zijn
    [Centraal] Roda JC #21: Met Atte Europa in!
    [Centraal] Roda JC #20: Wij gaan Europa in!
    [Centraal] Roda JC #19 met De Fauw in de spits!
    [Centraal]Roda JC #18 Huub's Army on tour!
    [Centraal]Roda JC #17 KNVB weg ermee!
    [Centraal] Roda JC #16: Nieuw seizoen, nieuwe kansen!
    [Centraal] Roda JC #15 Huub's Yellow-Blacks Army!
    [Roda JC] Roda los mer joa [Deel 11]
    [Roda JC] Huuuuuuuuuuuuub! [Deel 10]
    [Roda JC] Op naar volgend seizoen! [Deel 9]
    [Roda JC]De Trots van het Zuiden[Deel 8]
    [Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 7]
    [Roda JC] De Trots van het Zuiden [Deel 6]
    [Roda JC] De Trots van het Zuiden deeltje 5
    [Centraal] Roda JC [Topic 4]
    [Centraal] Trots van het Zuiden - Roda JC [Topic4]
    [Centraal]Trots van het Zuiden topic (Roda), # 3
    [Centraal] Trots van het Zuiden topic (Roda)
    Roda JC landskampioen 02/03, Deel II alweer
    Roda JC landskampioen 02/03

Ger Senden stopt ermee! [Roda JC: 1989 - 2008]
    Vriendin van Kah overleden in auto ongeval
    Dankbetuiging Roda JC
    Theo Pickée overleden

Roda JC
    West Side Ultras
    Roda World
    Koempel's Pleasure Dome
    Fanproject '98
    Rodafans Helden

• 20-04-2008 14:30 Feijenoord - Roda JC (Competitie)
  • 27-04-2008 18:00 Feijenoord - Roda JC (Bekerfinale)

• ...

De op vind je hier
  • pi_62974145
    creatieve titel

Naast Koopman zijn er(officieel) geen andere kanidaten aldus van geel. Ik denk echter dat ie toch nog met iets anders gaat komen waar niemand aan gedacht heeft
      woensdag 5 november 2008 @ 16:46:42 #3
    60704 LeonH
    Fuck the Reputation Game!
    pi_62974218
    ik laat me verassen en tevens een tvp
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
    pi_62974229
    quote:
    Op woensdag 5 november 2008 16:44 schreef planethugo het volgende:
    creatieve titel

Naast Koopman zijn er(officieel) geen andere kanidaten aldus van geel. Ik denk echter dat ie toch nog met iets anders gaat komen waar niemand aan gedacht heeft
    laten we het hopen
    pi_62975421
    Is zo 10 november, dus er zal toch een beslissing gemaakt moeten worden.
    Persoonlijk ben ik geen fan van Koopman. Ik zie in hem geen trainer die Roda beter maakt.
    pi_62978480
    Koopman is iemand met héél veel kijk op het spelletje, iemand die heel goed ziet wat er mis is op elk moment qua spel in het eigen team.. Nadeel is dat ik in hem ook meer een assistent-trainer (met inspraak!) zie dan hoofdtrainer..
    pi_62996667
    Er staat trouwens heel wat te gebeuren, is al weken in het geheim over een fusie gesproken..

Zal waarschijnlijk in de loop van de dag/week héél veel naar buiten gaan komen via de supportersverenigingen..
      donderdag 6 november 2008 @ 12:53:08 #8
    154193 TheYoung1
    Lief zijn loont nog steeds!!
    pi_62996848
    Bij de jeugd zijn er toch ook al fusie-geluiden te horen? De RFC, Roda Fortuna Combinatie....Ben eens benieuwd wat er nog allemaal bekokstoofd is achter gesloten deuren...
    ik zeg maar zoo, dierentuin is me te lang.
    Patat, dat is het!!
    pi_62996993
    dan wordt het tijd om het pls nogeens bezet te houden
      donderdag 6 november 2008 @ 13:34:06 #10
    154193 TheYoung1
    pi_62998217
    Hebben jullie dat verhaal van Maarten op de fan-site gelezen??

Heftig voor die jongen, hopelijk lukt het 'm om gerechtigheid te vinden!
    Patat, dat is het!!
      donderdag 6 november 2008 @ 13:50:11 #11
    60704 LeonH
    pi_62998781
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 12:47 schreef NoMercy285 het volgende:
    Er staat trouwens heel wat te gebeuren, is al weken in het geheim over een fusie gesproken..

Zal waarschijnlijk in de loop van de dag/week héél veel naar buiten gaan komen via de supportersverenigingen..
    wilde het al niet zeggen, maar ik heb idd ook al van alles gehoord. Zouden al enkele dingen in een ver stadium zitten. Je krijgt namelijk nog wel eens wat mee als je op noord zit met wat mensen in de buurt die dicht bij het vuur zitten

Wel een klote verhaal van die gozer zeg!
    Als ie in het gelijk wordt gesteld, kan ie zomaar een behoorlijk flinke schadeclaim in gaan dienen, en dat dan alleen al op psychologisch gebied.
    11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
    pi_62999523
    die maarten verdiende het volgens mij wel. Tenminste als je dit schrijft:
    quote:
    Ik koos ervoor om na de wedstrijd nog een biertje te drinken in de kick off, even later liep ik op mijn gemak naar t busstation bij t stadion om weer lekker naar Waubach terug te reizen, nog steeds was ik vrolijk, want er was niks aan de hand om echte slechte zin te hebben.
    0-4 afgang tegen feyenoord wat het zelf belabberd doet en dan geen slechte zin hebben?

de rest van t verhaal spreekt voor zich en erg herkenbaar.... misschien is dit eens iets voor undercover in nederland
      donderdag 6 november 2008 @ 14:39:07 #13
    154193 TheYoung1
    pi_63000602
    quote:
    die maarten verdiende het volgens mij wel.
    Vind ik een beetje domme uitspraak van je Hugo.
    Patat, dat is het!!
    pi_63000879
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 14:39 schreef TheYoung1 het volgende:

[..]

Vind ik een beetje domme uitspraak van je Hugo.
    je moet het niet zo serieus opvatten lees het nog maar eens goed en let op de smiley's
    pi_63004735
    Zoals het er NU voorstaat WAARSCHIJNLIJK:
    Roda en Fortuna leveren licentie in, een NIEUWE club ontstaat op 1 licentie.
    4 grote jongens + begroting van nu geeft 30miljoen per jaar.
    Kleur, naam en plaats van handeling ongewis..

Ben benieuwd wat voor k*tnieuws de komende dagen naar buiten komt
      donderdag 6 november 2008 @ 17:04:14 #16
    60704 LeonH
    pi_63005016
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 16:53 schreef NoMercy285 het volgende:

als dit allemaal waar is ben ik dan nou zo gek..? of zijn hun dat?
    Waarom zou Maastricht zich er wel tussenuit kunnen pissen? Waarom zou Roda die er nog het minst slecht voor staat van de 3 het willen doen? Waarom geen Fortuna als satelliet club?
    Stel je voor die sponsors (grote jongens) komen er niet?

Mocht het allemaal officieel worden, dan mogen ze bij mij uit het bestand schrijven... no way dat ik daar heen ga, hoe goed het ook gaat
      donderdag 6 november 2008 @ 18:03:30 #17
    154193 TheYoung1
    pi_63006470
    quote:
    Op donderdag 6 november 2008 16:53 schreef NoMercy285 het volgende:

Bron?
    Patat, dat is het!!
      donderdag 6 november 2008 @ 19:20:05 #18
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63008413
    Als dit gebeurt moeten we maar eens bij de supporters van Wimbledon gaan informeren wat zij gedaan hebben toen hun club afgepakt is. Wat mij betreft doen we hetzelfde en richten we Roda opnieuw op als amateurclub. Geen haar op m'n hoofd die er aan denkt naar deze fusieclub te gaan kijken, nooit zal ik met die grijze ratten op een tribune staan.

[ Bericht 1% gewijzigd door Plato1980 op 06-11-2008 23:40:30 ]
    Giallo e nero è il tuo colore,
    giallo e nero Roda nel cuore.
    pi_63018301
    Mocht dit allemaal waar zijn dan is mijn laatste wedstrijd een 0-4 nederlaag.
    pi_63018437
    meewerken aan een onderzoek waar de uitslag al van vast staat? NOOIT!

voorzitters die aan alles behalve roda denken? OPZOUTE!
      donderdag 6 november 2008 @ 23:46:41 #21
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63018465
    Dit verklaart overigens wel de komst van Van Geel. Wat overigens geen verwijt in de richting vsn Van Geel is.
    pi_63018550
    dergelijke geluiden heb ik van de zomer al gehoord, kwam toen ietwat belachelijk op me over. Nu nog steeds overigens
    pi_63024619
    Als dit er van komt zien ze mij in ieder geval niet meer terug
    pi_63029027
    Schokkend verhaal van die Maarten, lijkt veel op het verhaal van de bewuste avond in Amsterdam.
    En ik zeg dit niet om negatief te doen, maar wie zegt dat dit verhaal 100% klopt? Misschien heeft hij wel iets gedaan, maar we gaan uit van het positieve. Als het waar is bewijst dit maar weer eens in wat voor waardeloze samenleving we leven.
    pi_63051213
    Nog Fokkers hier die vanavond de reis richting Tilburg gaan maken?
    pi_63051295
    Nope, ik niet, moet zaalvoetballen vanavond, dus heeft geen zin voor mij.
    Hopelijk worden het weer eens drie punten, al gaat het weer lastig worden.
    pi_63053248
    vanavond ook niet aanwezig, kijk wel op eredivisie live, daarna naar t mecc
    staat wel in de planning om naar volendam, de graafschap en ado(mits normale voorwaarden) te gaan
      zaterdag 8 november 2008 @ 14:57:11 #28
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63053566
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2008 14:35 schreef planethugo het volgende:
    daarna naar t mecc
    Verrader .
    pi_63053827
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2008 14:57 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Verrader .
    sorry
      zaterdag 8 november 2008 @ 22:28:41 #30
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63063532
    Wat een drama. Eerste helft speelde Roda niet beroerd maar kom je op achterstand door een blunder van Castro. In de tweede helft ben je wederom niet de mindere, maar speel je slordig en word je er uitgecounterd. Het grootste probleem is misschien nog wel dat we geen spts hebben nu Oper niet in vorm en niet helemaal fit is. Heel frustrerende nederlaag want een gelijkspel is zeker verdiend, maar als je in de hoek zit waar de klappen vallen krijg je die kennelijk ook.
      zaterdag 8 november 2008 @ 22:38:49 #31
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63063751
    Nou ja, het wordt dan nog 2-1, maar die veel viel te laat.
      zaterdag 8 november 2008 @ 22:40:02 #32
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63063773
    Het Koopmaneffect kunnen we ook als afgedaan beschouwen, ik wil niet beweren dat hij hier veel aan kan doen, maar ik zou nog even wachten met hem een contract als hoofdtrainer aan te bieden.
    pi_63063970
    quote:
    Op zaterdag 8 november 2008 22:40 schreef Plato1980 het volgende:
    Het Koopmaneffect kunnen we ook als afgedaan beschouwen, ik wil niet beweren dat hij hier veel aan kan doen, maar ik zou nog even wachten met hem een contract als hoofdtrainer aan te bieden.
    idd en dan moet je vooral gaan roepen dat je niet gaat wisselen in de opstelling omdat je vertrouwen wil geven, als spelers keer op keer falen dan mag je toch weleens ingrijpen

t grootste probleem zijn de basisdingen, overicht en balbehandeling. Nog steeds gaan veel te veel ballen over pakweg 5 meter fout in de aanname of de passing. Tijd voor een trainer die zoiets wel kan leren. En een nummer 10, hadouir kan t ook niet alleen
      zondag 9 november 2008 @ 12:34:47 #34
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63071374
    Tsja...

1-0... Saeijs dekt de verre hoek, op het moment van het nemen van de vrije trap rent die daar echter weg en gaat die doodleuk voor Castro staan en ontneemt hem dus ook alle zicht op de bal...
    2-0... De Man, Kah, Castro, de Fauw worden voorbij gespeeld, de Jong kijkt op de doellijn toe...

Kah mag er, van mij, ook weer uit, die maakt veel te veel onnodige overtredingen die ons opbreken ( de 1-0 gisteren bv.).

Lachambre kan men wat mij betreft zo snel mogelijk weg doen. Hoe sneu het ook voor deze vriendelijke (daar koop je niks mee in het voetbal) Waal is, hij gaat niet meer terugkomen op het niveau dat hij het laatste (anderhalf)jaar voor zijn blessure had, dat was ook het enige niveau waarmee hij bij ons, zeer goed, mee kon!

Bodor, twee leuke wedstrijden en een paar doelpunten later is hij weer terug op zijn oude, matige, niveau. Probeert wel te dekken, maar om eens iemand goed op zijn plek te zetten (tackle, "body-check") ho maar, liever laat Boldi ze voorbij gaan... Hij wou weg? Nou tot ziens dan maar!

Marcel de Jong. Mogelijk de oplossing voor de op een vertrek zinspelende Bodor. Kans op kans gekregen als linksback, telkens valt hij hiet door de mand. Dekt continu aan de buitenkant. Zijn mannetje tikte gisteren vrij de 2-0 binnen (hij stond immers op de doellijn toe te kijken, maar goed hier waren ook de laatste 5 man (de gehele verdediging + keeper) uitgespeeld door twee Willem II spelers... Nee schuif maar door links op het middenveld, mogelijk dat die hier van waarde is met zijn 'rush' langs de lijn, zijn voorzet en vrije trap. Linksback is geen optie meer, hierin heeft hij veels te veel kansen onbenut gelaten om zich te bewijzen. Geef Kjell dan maar een kans op die plek. Slechter dan deze, altijd aan de buitenkant dekkendetoekijkende speler lijkt niet mogelijk.

Tyton mag van mij ook nogmaals een kans krijgen in het eerste. Niet dat ik een hoge pet op heb van hem, maar om beide alert te houden is dit een goede stimulans! En een alerte keeper is momenteel wel nodig.

Oper Hopeloos uit vorm! Aan de ene kant zou je hem graag eens een wedstrijd langs de kant houden, aan de andere kant is hij typisch weer zo'n speler waar het gaat draaien als hij weer eens het netje heeft gevonden!

Koopman... Hopelijk krijgt die geen contractverlenging als hoofdcoach morgen! Drie leuke, goede, wedstrijden (Heerenveen, PSV & AZ) later is het nog hopelozer dan voor het ontslag van Atteveld! Mogelijk dat van Geel toch nog eens zijn kandidaten moet bellen voor een extra gesprek?

Nog even en dan is winterstop, ik hoop dat van Mierlo en van Geel eens goed in de Jupiler League rond gekeken hebben. Aangezien er niet veel geld is en er zeker versterking nodig is is de Jupiler League een leuk alternatief. Goede voetballers / talenten voor niet al te hoge transfersommen.

En voor ik het vergeet, een fusie? Toen niet, nu niet, nooit niet!

[ Bericht 4% gewijzigd door DarkShine op 09-11-2008 12:42:09 ]
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
    pi_63076438
    wat een kutavond/wedstrijd gisteren in Tilburg, bah bah bah
      zondag 9 november 2008 @ 20:01:23 #36
    101281 Robjuhhh
    Ultras Kerkrade
    pi_63082564
    Oper uit vorm? Die is gewoon op z'n retour.
    Forza Roda
    pi_63099143
    Oper moet je imo ALTIJD laten staan. Hij kan totaal niet in de wedstrijd zitten maar dan toch opeens scoren. Bovendien is er geen andere speler die makkelijker kan scoren
      maandag 10 november 2008 @ 13:05:25 #38
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63099896
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 12:33 schreef planethugo het volgende:
    Oper moet je imo ALTIJD laten staan. Hij kan totaal niet in de wedstrijd zitten maar dan toch opeens scoren. Bovendien is er geen andere speler die makkelijker kan scoren
    Dat geef ik al aan.
    Vreuger, wie de beerkratte nog va hoots woare en se moëts blieve durchdrinke um d\'r kachel a te hotte
    Planning:
    -
      maandag 10 november 2008 @ 14:37:03 #39
    60704 LeonH
    pi_63101954
    zo weekend RH overleefd. Hadden ook groot scherm op het park, maar na de 2-0 ben ik me maar meer op het bowlen en het bier gaan richten dan nog naar de wedstrijd te kijken...
    quote:
    maandag 10 november 2008
    Roda JC op zoek naar nieuwe trainer
    KERKRADE - Roda JC gaat op zoek naar een nieuwe trainer. De huidige interim-coach Martin Koopman komt niet langer in aanmerking om de onlangs ontslagen hoofdcoach Raymond Atteveld op te volgen.
    afbeelding vergroten Martin Koopman. FOTO ANP
    Tot die nieuwe oefenmeester gevonden is, zal de Koopman voor de selectie staan.

Koopman trainde na het ontslag van Atteveld de selectie van Roda en was in onderhandeling met het bestuur om de positie van hoofdtrainer over te nemen.

Koopman had het bestuur tot vandaag de gelegenheid gegeven om met een voorstel te komen, maar beide partijen zijn er niet uitgekomen.

Op de ranglijst van de eredivisie neemt Roda JC momenteel de 17e en voorlaatste positie in. Dat is dezelfde plek als ten tijde van het ontslag van Atteveld. Bron: AD Sportwereld
    In tegenstelling met wat ik eerder zei, denk ik toch dat dit het beste is. Dat je nog van AZ en Feyenoord nouja... maar van Willem II had je moeten winnen

Ben benieuwd wat het morgen wordt, had eigenlijk carnaval willen gaan vieren maar denk toch dat het Roda-hart wint en dat ik gewoon naar het stadion ga
    pi_63102051
    quote:
    Op maandag 10 november 2008 14:37 schreef LeonH het volgende:
    zo weekend RH overleefd. Hadden ook groot scherm op het park, maar na de 2-0 ben ik me maar meer op het bowlen en het bier gaan richten dan nog naar de wedstrijd te kijken...
    [..]

In tegenstelling met wat ik eerder zei, denk ik toch dat dit het beste is. Dat je nog van AZ en Feyenoord nouja... maar van Willem II had je moeten winnen

Ben benieuwd wat het morgen wordt, had eigenlijk carnaval willen gaan vieren maar denk toch dat het Roda-hart wint en dat ik gewoon naar het stadion ga
    Dit jaar was er geen slotconcert voor mij, ik zat dus helaas in Tilburg

Moet morgenavond om 10 uur werken, dus wilde eigenlijk niet gaan kijken, maar maybe dat ik toch ff ga, en wat later begin met werken...

Ben blij dat Koopman geen hoofdtrainer wordt overigens
    pi_63102322
    Ben er morgen helaas niet bij, opening van het carnavalsseizoen. En het is zowiezo een kuttijd dat 20.45, waarom zo laat? Net zoals komende zaterdag ook om 20.45 is.

Koopman krijgt de groep ook niet aan het voetballen. Las net op LD.nl dat hij Kah, Oper en Hadouir gaat slachtofferen en dat hij ook Tyton een kans wou geven (afspraak) maar dat die nu net geblesseerd is.
    Oper ben ik het niet mee eens, die moet je altijd laten spelen. Als ik Yulu over het veld zie rennen krijg ik echt kramp aan mijn poten. Goal tegen Willem II was mooi, maar voor de rest is het nog niet veel bijzonder geweest.
      maandag 10 november 2008 @ 14:58:31 #42
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63102602
    Is die Tyton nu alweer geblesseerd? Sjezus...

Met Castro / Tyton was dus afgesproken dat de een de competitie keept en de andere de beker.
    Planning:
    -
      maandag 10 november 2008 @ 15:24:11 #43
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63103351
    Hadouir slachtofferen? Dat is samen met Meeuwis onze beste speler.
    pi_63104951
    Hadouir en Oper, echt een schande. Koopman snapt er dus geen zak van. De jong laat ie gewoon staan.
    Oper staat constant op een eiland, moet ie dan 5 man voorbij gaan? Hadouir is zowat de enige met een goede pass al speelt ie ook gewoon matig maar t is tenminste iemand met potentie, dat kan van een hoop anderen niet gezegd worden
    pi_63105076
    owja en WTF! Van geel zegt doodleuk dat het misschien nog wel maanden kan duren voordat er een nieuwe trainer is. Hoezo crisis?!
    pi_63105175
    Zijn allemaal smoesjes.. Roda beslist misschien niet eens zelf wie de trainer wordt.. en anders is het maar een contract tot komende zomer.
      dinsdag 11 november 2008 @ 09:34:32 #47
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63122367
    Marcel de Jong mag blijven staan, Hadouir en Oper gaan eraf???
    Planning:
    -
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:06:57 #48
    154193 TheYoung1
    pi_63128582
    Zijn van die momenten dat ik me serieus afvraag, of ik er nog wel naar toe ga..... Onbegrijpelijk van Koopman.
    Kunnen ze hem, nu het toch zeker is dat hij niet de nieuwe coach wordt, gewoon aan de kant schuiven? Of heeft Roda verder niemand rondlopen met de vereiste papieren om als coach op de bank te zitten.

Benieuwd of Vandamme vandaag speeltijd krijgt.....

en ik ga er toch wel weer naartoe, ondanks de datum en het tijdstip en de opstelling..
    Patat, dat is het!!
    pi_63129291
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:06 schreef TheYoung1 het volgende:

en ik ga er toch wel weer naartoe, ondanks de datum en het tijdstip en de opstelling..
    ik ook heb meer op me werk geregeld dat ik vanavond uurtje later kom, hopelijk niet met zo'n gevoel
    pi_63129460
    vanavond wordt er gewoon gewonnen, waarom? Omdat we daar voorlopig nog geen steek verder mee komen
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:46:28 #51
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63129480
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:06 schreef TheYoung1 het volgende:
    Zijn van die momenten dat ik me serieus afvraag, of ik er nog wel naar toe ga..... Onbegrijpelijk van Koopman.
    Kunnen ze hem, nu het toch zeker is dat hij niet de nieuwe coach wordt, gewoon aan de kant schuiven? Of heeft Roda verder niemand rondlopen met de vereiste papieren om als coach op de bank te zitten.
    Trost heeft de vereiste papieren en Van Mierlo misschien ook wel, maar het lijkt me nogal bizar om nu ook Koopman al aan de kant te schuiven, het moet immers geen duiventil worden. Laat hem voorlopig dus maar even op z'n plek zitten en ondertussen moet Van Geel snel een goede nieuwe hoofdtrainer vinden, zonder een overhaast besluit te nemen.
      dinsdag 11 november 2008 @ 14:47:04 #52
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63129502
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:45 schreef planethugo het volgende:
    vanavond wordt er gewoon gewonnen, waarom? Omdat we daar voorlopig nog geen steek verder mee komen
    Degraderen maar wel de beker winnen .
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:05:08 #53
    60704 LeonH
    pi_63130001
    twijfelgeval of ik vanavond aanwezig ben. zijn wat plannen om te gaan karten omdat een vriend van ons deze week voor een paar maanden vertrekt naar Afghanistan. Als het alsnog niet doorgaat kom ik gewoon lekker in de kou naar die ellende kijken
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:25:57 #54
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63130583
    Stel die fusie is er al doorheen gedrukt... Zou een degradatie eigenlijk wel erg zijn dan? Roda zijn we toch kwijt dan, FCL kan dan ook meteen de boeken sluiten!
    Planning:
    -
      dinsdag 11 november 2008 @ 15:26:52 #55
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63130618
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 14:47 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Degraderen maar wel de beker winnen .
    Alemannia-scenario. In de op één-na-hoogste spelen maar wel Europees.
    Planning:
    -
    pi_63131222
    Het kan zomaar gebeuren, maar laten we dat niet hopen.
    Thuis tegen NEC zaterdag word zwaar genoeg.
    pi_63135325
    stel die fusie is er al doorheen gedrukt dan hebben kuijer en die frissen toch een groot probleem voor de komende 10 jaar denk ik
    pi_63135952
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 15:05 schreef LeonH het volgende:
    twijfelgeval of ik vanavond aanwezig ben. zijn wat plannen om te gaan karten omdat een vriend van ons deze week voor een paar maanden vertrekt naar Afghanistan. Als het alsnog niet doorgaat kom ik gewoon lekker in de kou naar die ellende kijken
    NIET DOEN!
    een maat van mij gaat over 2 weken, is vorige week gaan karten met zijn peloton, heeft ie zijn middenhandsbeentje gebroken en paar weken gips, niet echt handig

Vanavond gaan we zoals eerder gezegd gewoon winnen (of gelijkspelen ), aangezien we daar inderdaad op het moment totaal niks mee opschieten..
      dinsdag 11 november 2008 @ 19:24:44 #59
    60704 LeonH
    pi_63137188
    quote:
    Op dinsdag 11 november 2008 18:44 schreef NoMercy285 het volgende:

[..]

NIET DOEN!
    een maat van mij gaat over 2 weken, is vorige week gaan karten met zijn peloton, heeft ie zijn middenhandsbeentje gebroken en paar weken gips, niet echt handig

Vanavond gaan we zoals eerder gezegd gewoon winnen (of gelijkspelen ), aangezien we daar inderdaad op het moment totaal niks mee opschieten..
    zit vanavond gewoon in het stadion. Heb al genoeg uitgegeven afgelopen weekend en de komende 2 weekenden ben ik ook weer weg, dus moet het nu maar even rustig aan doen en heb het karten dus maar afgezegd. Ga 'm morgennacht maar "uitzwaaien"

Heb zelf steeds een voorgevoel dat we gaan winnen vanavond.
      dinsdag 11 november 2008 @ 23:38:03 #60
    60704 LeonH
    pi_63145857
    mooi meegenomen zo'n ronde verder. had deze overwinning liever in de competitie gehad.
    anyway. op zich een redelijke wedstrijd waarin Roda gewoon beter was. Vandaag vond ik Saeijs de mindere, maar dat zeg ik omdat ik hem een sterke reeks vond neerzetten kwa spel, Vandamme had veel meer ballen moeten krijgen toen ie wel vrij stond tegen het einde en goddamn wat is Cisse goed zeg! Als ie zo blijft doorgaan moet je in ieder geval zorgen dat ie in de winterstop nog blijft.
    pi_63146461
    Cissé is vooral érg balvast geworden de laatste maanden.. alleen jammer dat hij nog te moeilijk in de 16 doet waar hij soms gewoon eens moet knallen tussen die palen.
    Verdiende overwinning, was niet goed, maar wie weet doet het wat met de groep.. ik zelf vrees echter wel voor NEC komend weekend, geen idee waarom..
      woensdag 12 november 2008 @ 10:13:27 #62
    60704 LeonH
    pi_63151764
    iemand de krant gelezen?
    ergens al protest acties in en/of rondom het stadion?
    vieze vuile smerige klootzak van een Kuijer... Sinds hij weer terug is is het alleen maar FCL wat de klok slaat...
    pi_63152584
    Ik lees ook overal dat er veel politie en ME op de been was. Beetje opgefokte sfeer gisteren? Kan ik me best wel voorstellen eigenlijk.
    pi_63152907
    gvd krant niet gelezen, wel stukje op fp site, vanavond hebben fp etc spoedberaad met bestuur. benieuwd wat daar gezegd gaat worden

smerige klote kut kuijer, aanpakken die vent! Waar haalt ie gvd het recht vandaan. Net als die kut frissen, dat ie blogjes gaat schrijven over de verkiezingen van amerika ofzo
      woensdag 12 november 2008 @ 11:23:58 #65
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63153707
    Vandaag dus d-day, spoedberaad en besturen FP, WSU & Bakker Bejaarden Sociëteit zijn uitgenodigd. Spelers & werknemers worden ingelicht, supporters worden opgelicht.

KUIJER ROT OP!
    Planning:
    -
      woensdag 12 november 2008 @ 11:27:07 #66
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63153781
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 10:42 schreef Professional het volgende:
    Ik lees ook overal dat er veel politie en ME op de been was. Beetje opgefokte sfeer gisteren? Kan ik me best wel voorstellen eigenlijk.
    Alleen al voor ingang West 2 busjes ME en een gewoon woutenbusje...
    Planning:
    -
      woensdag 12 november 2008 @ 11:27:32 #67
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63153793
    Planning:
    -
    pi_63154051
    die politie zal wel door kuijer zelf geregeld zijn, en hij zal ook wel met een kogelvrijvest rond gaan lopen en zich laten fotograferen door de krant om te laten zien wat voor tuig het wel niet is wat gisteren om kuijers hoofd vroeg...
    pi_63154069
    ps. darkshine, kan je ld krantenberichten niet hier plaatsen van gisteren en fcl?
    pi_63154735
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 11:27 schreef DarkShine het volgende:

[..]

Alleen al voor ingang West 2 busjes ME en een gewoon woutenbusje...
    idd, dat viel echt op, voor de wedstrijd 4 paarden met blauw daarop gezien. Na de wedstrijd 2 ME busjes...pfff wat een vertoning weer.
      woensdag 12 november 2008 @ 12:09:32 #71
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63154935
    LD/DDL 07-11-2008
    quote:
    Roda bereid tot gesprek over fusie

PROFCLUBS Samenwerking met Fortuna Sittard inzet van onderhandelingen

KERKRADE/SITTARD – Roda JC staat niet langer afwijzend tegenover gesprekken over verregaande samenwerking met Fortuna Sittard.

Roda-directeur Huub Narinx heeft dat gisteren bevestigd.

Het is voor het eerst sinds het mislukken van de FC Limburg-pogingen van 2002 dat een van de betrokken clubs zich openlijk bereid toont tot onderhandelingen. „We willen nog steeds het liefste doorgaan als Roda, maar als we een uitnodiging krijgen van de provincie om te praten, kunnen we niet de arrogantie hebben om dat bij voorbaat af te wijzen”, zegt Narinx.

Diverse ingewijden melden dat Roda JC en Fortuna achter de schermen al langer praten over een verregaande samenwerking, die op termijn moet uitmonden in een fusie.

Ook bij het in financiële nood verkerende Fortuna zou men beseffen dat de club niet in de positie is om samenwerking te blokkeren.

Fortuna-directeur Hans Erkens ontkent dat al onderhandeld wordt. Zijn club is alleen bezig met overleven, stelt hij. „Voor 17 november moeten we de zaken voor de licentiecommissie in orde hebben.

Anders is het afgelopen met Fortuna en hoeven we niet eens meer na te denken over andere scenario’s.”

Een fusie tussen in elk geval twee van de drie Zuid-Limburgse profclubs is de grote wens van zowel voetbalbond KNVB als de provincie provincie Limburg, die een haalbaarheidsonderzoek heeft gestart.

Henk Kesler, directeur betaald voetbal van de KNVB, zegt „dagelijks” op de hoogte te worden gehouden van de ontwikkelingen in Zuid-Limburg. Als het uitzicht op een fusie reëel is, zou de KNVB mogelijk bereid zijn tot een milder oordeel over Fortuna, zo valt uit zijn woorden af te leiden. „Een fusie op redelijk korte termijn heeft voor ons een hogere prioriteit dan de stekker eruit trekken bij Fortuna.”

Roda JC heeft woensdagavond afgevaardigden van de supportersverenigingen ingelicht over de ‘koerswijziging’ van de club. „Roda zou zich niet in de financiële positie bevinden om een dergelijke uitnodiging naast zich neer te leggen, zo is ons gezegd. De club heeft wel de voorwaarde gesteld dat er een begroting van rond de 25 miljoen euro komt”, zegt een bestuurslid van fanclubWSU. De supporters reageren verbaasd en afwijzend. „We beraden ons op acties.”

Bron: LD/DDL
    Planning:
    -
      woensdag 12 november 2008 @ 12:13:57 #72
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63155066
    LD/DDL 12-11-2008
    quote:
    Roda en Fortuna willen fusie
    Roda en door Hans Goossen en Bjorn Oostra

INTENTIEVERKLARING Provincie nauw betrokken bij samenwerking voetbalclubs

Diverse bronnen rond provincie en clubs bevestigen de intentieverklaring.

Roda JC licht vanochtend per- SITTARD/KERKRADE – Roda JC en Fortuna Sittard komen vandaag met een intentieverklaring, waarin de beide voetbalclubs uitspreken dat ze willen fuseren. De provincie Limburg is nauw betrokken bij de samenwerking.

en Fortuna soneel, staf en spelers in over de laatste ontwikkelingen.

Het is voor het eerst sinds 1998 dat voetbalclubs in Zuid-Limburg openlijk de intentie uitspreken samen verder te willen gaan. Wanneer de fusie zijn beslag moet krijgen is onduidelijk. Ook is het nog de vraag hoe het nu verder moet met Fortuna Sittard. Bronnen binnen de club geven aan dat Fortuna genoeg geld (naar verluidt 1,2 miljoen) vergaard zou hebben om het Fortuna willen tot het eind van dit seizoen uit te zingen. Of dit voldoende is om de licentiecommissie te overtuigen van de levensvatbaarheid van de club moet begin volgende week blijken.

Dan beslist de licentiecommissie van de KNVB of ze haar voornemen om de licentie van Fortuna in te trekken ook daadwerkelijk uitvoert.

Directeur betaald voetbal Henk Kesler van de KNVB, verklaard voorstander van een voetbalfusie, weigerde gisteravond elk commentaar willen fusie commentaar op „wat er loopt in Limburg”.

Eerder liet hij doorschemeren dat samenwerking tussen Limburgse profclubs een hogere prioriteit voor de KNVB heeft dan de stekker eruit trekken bij Fortuna.

De provincie zal een faciliterende rol spelen. Dat houdt in dat de provincie zelf geen geld steekt in de fusieclub, maar wel voor ‘smeerolie’ zorgt die het samenwerkingsproces vergemakkelijkt. Te denken valt daarbij onder meer aan het financieren fusie financieren van benodigde onderzoeken.

Een ‘campagneteam’ gaat de fusiegesprekken begeleiden en zal ook de zoektocht naar sponsors voortzetten. Daarbij valt ook de naam van communicatiebedrijf Vodafone, dat eerder ontkende geïnteresseerd te zijn in sponsoring van een fusieclub. Fortuna-directeur Hans Erkens was gisteravond niet voor commentaar bereikbaar.

Zijn Kerkraadse collega Huub Narinx weigert te reageren.

quote:
    Roda bezorgt zichzelf een opkikkertje
    ACHTSTE FINALE Minimale bekerzege op Willem II zorgt eindelijk voor feeststemming

Roda JC kan toch nog winnen.

TegenWillem II werd een aspirine gevonden voor de stevige hoofdpijn die was veroorzaakt door drie nederlagen op rij in de competitie: 1-0.

KNVB-Beker Roda JC 1

Roda JC 1 Willem II 0

42. Cissé 1-0. Scheidsrechter Bossen.

Toeschouwers 6200. Gele kaart: Janssen, Oper (Roda).

Roda: Castro, Linssen, De Fauw, Saeijs, De Jong, Vormer, Meeuwis, Bodor, Janssen (87. Oper), Yulu-Matondo (78. Vandamme), Cissé.

Willem II: Aerts, Van Eijden, Schenkel, Swinkels, Quasten, Janse, Mathijsen (75. Vorthoren), Akgün, Boutahar (46. Messoudi), Demouge (55. Gregoire), Zijler.

Natuurlijk was er blijdschap over het bereiken van de achtste finale. Iedereen kon zich de fantastische beelden van het bekeravontuur van vorig seizoen nog helder voor de geest halen. Met een beetje geluk in de loting is in de beker alles mogelijk.

Roda bevindt zich echter in een positie waarin de nadruk ligt op de competitie. Het succes in het bekertoernooi is leuk en aardig, wat nu telt zijn de punten in de competitie.

Als dat niet lukt, dan is het resultaat van gisteren niet meer dan een hele kleine pleister op een steeds groter wordende wond. Zaterdag gaat de degradatiestrijd in de eredivisie verder met de thuiswedstrijd tegen NEC. Dan zal moeten blijken of de overwinning van gisteren het zelfvertrouwen de benodigde injectie heeft gegeven.

Trainer Martin Koopman toonde zich in elk geval tevreden. „Dit geeft een goed gevoel.We hebben laten zien aardig te kunnen voetballen en daarnaast strijd geleverd.”

Met name dat laatste had Koopman afgelopen zaterdag tegen hetzelfdeWillem II gemist. Nadat de coach vijf wedstrijden lang voor dezelfde basis had gekozen, besloot hij na de wanprestatie in Tilburg het hakmes te hanteren en het team op drie plaatsen te wijzigen.

Willem Janssen verving Anour Hadouir, voorin werd Jeanvion Yulu- Matondo gekoppeld aan Cissé, niet bepaald de meest logische combinatie gezien hun stijl van voetballen.

De opvallendste ingreep was die op de rechtsbackplaats, de plek waarvoor Roda in de zomer geen versterking had weten aan te trekken.

Met als gevolg dat de carrousel aan die kant vrolijk blijft doordraaien.

Davy de Fauw, Jan Paul Saeijs en Mark de Man mochten het (met frisse tegenzin) proberen, gisteren was het de beurt aan nummer vier, Edwin Linssen. Van nature een middenvelder die weliswaar met zijn hart speelt, maar de pure snelheid mist om te worden gezien als een zekerheidje tegen een ouderwetse linksbuiten. Geen wonder dat Linssen constant rugdekking kreeg van Davy de Fauw. De Midden- Limburger bleef echter keurig op de been tegen de snelle Sergio Zijler. „Het was een risico om daar voor Edwin te kiezen, maar hij heeft het goed opgepakt”, oordeelde Koopman. Niet alleen Linssen, heel Roda bleef gisteren betrekkelijk eenvoudig op de been. Eén keer trok het geelzwarte legioen wit weg van schrik, toen Rens van Eijden vlak voor rust rakelings naast kopte. Het was de enige Tilburgse kans van de avond. Nadat Said Boutahar (zaterdag nog goed voor twee treffers) en onruststoker Frank Demouge naar de kant waren gehaald, waren de gasten als een leeuw zonder klauwen en tanden.

Ongevaarlijk dus.

Voor Roda was daarom één treffer voldoende. Sekou Cissé ontfutselde in het strafschopgebied de knoeiende Danny Schenkel de bal, wist vervolgens niet precies wat hij met de kans aanmoest en verraste daarna met een achteloze voetbeweging de verbouwereerde Maikel Aerts: 1-0.

Die stand had eerder al op het scorebord moeten staan, toen Boldizsar Bodor alleen op Aerts af mocht. De Hongaar zag Cissé meelopen, maar legde de bal te hard breed waardoor deze enorme kans geen treffer opleverde.

Het spel van Roda was ook na rust niet groots, maar de strijd en passie zorgden er in elkaar voor dat het publiek achter de ploeg bleef staan.

Janssen had op aangeven van Yulu- Matondo na een uur de 2-0 op zijn schoen, maar had iets te veel tijd nodig.

Daardoor bleef het spannend tot de laatste minuut, ook al omdat de gasten zich niet wensten neer te leggen bij de uitschakeling. In de slotseconden hapte de Kerkraadse aanhang nog eenmaal naar adem toen Jan Paul Saeijs de bal na een corner tegen zijn hand kreeg. De actie bleef onbestraft waardoor een strafschop en mogelijk verlengingen uitbleven. Die dertig minuten extra kon Roda met het oog op de competitie missen als kiespijn.

Planning:
    -
      woensdag 12 november 2008 @ 12:17:27 #73
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63155166
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 12:01 schreef ZoneKill het volgende:

[..]

idd, dat viel echt op, voor de wedstrijd 4 paarden met blauw daarop gezien. Na de wedstrijd 2 ME busjes...pfff wat een vertoning weer.
    Die 4 paarden voor West was ik idd alweer vergeten.

Triest gedoe, of was Kuijer niet meer zeker van zijn eigen veiligheid?
    Planning:
    -
    pi_63155498
    thnx darkshine!
    opvallend dat er geen woord wordt geschreven over de anti fcl acties en spreekkoren gisteren. In het ad was dat wel anders! Maarja die zijn ook onafhankelijk in tegenstelling tot het ld
      woensdag 12 november 2008 @ 12:59:49 #75
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63156279
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 12:29 schreef planethugo het volgende:
    thnx darkshine!
    opvallend dat er geen woord wordt geschreven over de anti fcl acties en spreekkoren gisteren. In het ad was dat wel anders! Maarja die zijn ook onafhankelijk in tegenstelling tot het ld
    Wat verwacht je anders van onze fusiegeile Limburgse media
    Planning:
    -
    pi_63156672
    L1 staat ook al een bericht:
    http://www.l1.nl/l1sprt/_(...)e/1_1023/_pid/links4

Als je de namen in de commissie ziet dan weet je gewoon dat dit al heel lang speelt. En dat de supporters gewoon belogen zijn.
      woensdag 12 november 2008 @ 13:31:09 #77
    154193 TheYoung1
    pi_63157109
    Meewis én Vormer geselecteerd voor Oranje B?
    Patat, dat is het!!
      woensdag 12 november 2008 @ 13:32:56 #78
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63157151
    RIP Roda JC
    Planning:
    -
      woensdag 12 november 2008 @ 13:34:38 #79
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63157205
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 13:32 schreef DarkShine het volgende:
    RIP Roda JC
    Ik krijg er een hoop extra vrije tijd bij vanaf nu, dat is op zich wel lekker.
    pi_63157354
    Whehehe ik vind die fusie wel humor!!!!
    Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
      woensdag 12 november 2008 @ 13:41:40 #81
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_63157475
    I predict a riot!
    Wat stond er in het AD dan?
      woensdag 12 november 2008 @ 13:42:00 #82
    91676 Plato1980
    Gloriosus et liber
    pi_63157489
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 13:38 schreef dekilo het volgende:
    Whehehe ik vind die fusie wel humor!!!!

Ik vind jullie jarenlange bestaan als marginale eerste divisieclub ook leuk .
    pi_63157534
    het slaat echt werkelijk NERGENS op. Fortuna gaat binnenkort vanzelf wel dood, mensen uit geleen en sittard gaan nu al niet naar fortuna en zullen ook niet naar kerkrade komen. tijd voor actie!
      woensdag 12 november 2008 @ 13:43:38 #84
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63157553
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 13:41 schreef RD4 het volgende:
    I predict a riot!
    Wat stond er in het AD dan?
    Sjek FP site
    Planning:
    -
    pi_63157611
    mocht t er van komen dan moeten we eigenlijk allemaal een seizoenskaart pakken en dan massaal juichen als de tegenpartij scoort. Constant de sfeer verzieken en gloryhunters het stadion uitjagen
    pi_63157725
    Of gewoon op Ad.nl even zoeken.
    pi_63157799
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 13:43 schreef planethugo het volgende:
    het slaat echt werkelijk NERGENS op. Fortuna gaat binnenkort vanzelf wel dood, mensen uit geleen en sittard gaan nu al niet naar fortuna en zullen ook niet naar kerkrade komen. tijd voor actie!
    Klopt, ik zie dit dus ook niet gebeuren.
    Noem het sentiment, noem het geen zin hebben maar die mensen zullen ook straks niet komen. Wat te denken van mensen rond de 60,70 die nu op hun gemak naar stadion moeten en nu opeens de auto moeten pakken?

En over het juichen bij tegendoelpunten, in deze staat zal dat heel vaak gaan gebeuren.
      woensdag 12 november 2008 @ 14:00:36 #88
    134116 RD4
    Reinigingsdiensten
    pi_63158059
    Ik ben mobiel online, op het werk en zeer lui...
      woensdag 12 november 2008 @ 14:03:07 #89
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63158146
    Het AD ging vrij diep in op de nooit FCL sfeer gisteren!
    Planning:
    -
      woensdag 12 november 2008 @ 14:03:40 #90
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63158160
    Owja, fuck Heerenveen!
    Planning:
    -
    pi_63158340
    Succes ermee gasten. Moet veel pijn doen dit.
    As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
      woensdag 12 november 2008 @ 14:11:13 #92
    21578 Elvislives
    Fietstas, Pumista
    pi_63158392
    Slotje (speciaal voor DS met zijn gezellige toevoegingen in het Vitesse topic altijd)
    No chingues con mi barrio!
    Vamos el TRI!
    pi_63158398
    Wordt tijd om eens iets te gaan doen.

Van die grijns krijg je echt zin om de beste man eens te komen opzoeken.
    pi_63158735
    En het gek vinden dat er bedreigingen worden geuit. Die ik overigens niet goed praat, maar zulke reacties kun je nu eenmaal verwachten als je nooit luistert.
    pi_63158832
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 13:42 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Ik vind jullie jarenlange bestaan als marginale eerste divisieclub ook leuk .
    Maar wij houden tenminste onze clubnaam.
    Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
    pi_63158934
    Gecondoleerd.
    pi_63158948
    Godver, het komt nu wel heel dichtbij. Fortuna profiteert al jarenlang van de non-degradatie in de eerste divisie en nu weer van Roda profiteren.
    Actie!
    pi_63159148
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 14:03 schreef DarkShine het volgende:
    Owja, fuck Heerenveen!
    Ik begrijp ineens waar dat dweilorkest voor nodig was laatst (tegen Feyenoord?). Alvast wat Thialfpubliek lokken.
      woensdag 12 november 2008 @ 14:36:10 #99
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63159232
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 14:33 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ik begrijp ineens waar dat dweilorkest voor nodig was laatst (tegen Feyenoord?). Alvast wat Thialfpubliek lokken.
    Mijn reactie is meer omdat L1 bij de berichtgeving over een fusie continu over Heerenveen kwijlt. Ieder zinnetje komt die club wel in voor.

Meest trieste opmerking (althans 'mvv hobbelt er maar een beetje bij' : "De nieuwe fusieclub word het Heerenveen van het zuiden en MVV hobbelt er net als Cambuur in Friesland maar een beetje bij."
    Planning:
    -
      woensdag 12 november 2008 @ 14:36:21 #100
    46672 DarkShine
    Mijnstreek Oost
    pi_63159241
    quote:
    Op woensdag 12 november 2008 14:11 schreef Elvislives het volgende:
    Slotje (speciaal voor DS met zijn gezellige toevoegingen in het Vitesse topic altijd)

Mijn mening blijft nog altijd dat ze bij jullie al lang de stekker eruit hoorden te halen!
    Planning:
    -
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')