quote:-sjimz-
-Billy Ocean nieuwe capo van 410-
quote:-Gordon_Shumway-
-'Arena toch niet geschikt voor blaasvoetbal.'-
quote:-Bayswater-
-" Ja, ...met mij. Ik ben wat later thuis, we hebben verlenging" -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Breach-
-"Robin Nelisse door Co Adriaanse naar de tribune verwezen"-
Rekenen is nooit je sterkste kant geweest.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Had toch wel op puntjes gerekend vandaag
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Zeur niet flikker, wees blij dat je de poedel niet hebt gekregen
Doe maar een nieuwe foto dan.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 22:40 schreef Bayswater het volgende:
Het kan vriezen, het kan dooien. 3 poedels en 2 keer de volle mep.
Ik ook van jouquote:Op woensdag 15 oktober 2008 10:53 schreef Breach het volgende:
Wat een verSCHrikking blijft die man toch ookEn het dan nog raar vinden dat ie niet vaak meer eerste wordt... Als je zo jureert zouden ze je -1 ipv +1 moeten geven.
Ja?quote:Op woensdag 15 oktober 2008 20:01 schreef SCH het volgende:
sjurrrrrrrrie?
quote:-Vodkadruppel-
-Van Basten: Stelletje mierenneukers zijn het ook-
quote:-TheVulture-
-Van Basten: "Wat is het toch heerlijk als het gras twee kontjes hoog is..."-
quote:-existenz-
-'Respect voor de trainer dwing je af. Of je verliest je lens en laat de spelers zoeken'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-EnGCatjuh-
-Ajax met vallen en opstaan richting het landskampioenschap.-
In 2007 op 23 mei was er ook een hele slechte.quote:
Gister nogquote:
Explain..quote:
Doe jij hem morgen dan voor mij?quote:
quote:
Jij ziet overal tennissers inquote:Op donderdag 16 oktober 2008 15:57 schreef kleinzusje het volgende:
Die met dat hoedje op, lijjkt wel op Federer
quote:
Andy heeft een enorme slurfquote:Op donderdag 16 oktober 2008 16:48 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
( olifanten........mmmmmmmmmm, ff denken)
Even een hele domme vraag. Hoe kopieer je een foto, zodat ik em ook kan posten?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:28 schreef existenz het volgende:
aangezien niemand hem nog heeft gedaan, komt ie nu
quote:Gordon_Shumway
'Raad eens waar ik deze vlaggen zojuist vandaan heb getoverd!'
quote:kleinzusje
Zwitserse Hooly's tonen respect voor schijterig bankgeheim
quote:Breach
"Zwitserse supporter zet N'Kufo uit de selectie"
De opmaak is hier te vinden.quote:borisz
Zwitserse supporters zoeken rollen popla
Gewoon even eigenschappen van de foto bekijken naar de url en dan de img tags erom heen zettenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:36 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Even een hele domme vraag. Hoe kopieer je een foto, zodat ik em ook kan posten?
quote:
Over die van Beschouw heb ik nog getwijfeldquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:39 schreef sjimz het volgende:
Alleen de nummer 1 is leuk.
Ik had die van Beschouw er wel in verwacht.
Derhalve dus een slechte jury.
Een goede jury twijfelt niet.quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:46 schreef existenz het volgende:
[..]
Over die van Beschouw heb ik nog getwijfeld
Ik snap hem nog steeds nietquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een goede jury twijfelt niet.
En jij, bent geen goede jury.
Hé, niet zo gemeen tegen hem, niet iedereen heeft mijn talent!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:48 schreef sjimz het volgende:
[..]
Een goede jury twijfelt niet.
En jij, bent geen goede jury.
Daar scoor jij punten mee, maat. Zal ik onthoudenquote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:39 schreef sjimz het volgende:
Alleen de nummer 1 is leuk.
Ik had die van Beschouw er wel in verwacht.
Derhalve dus een slechte jury.
Mijn pasfoto!!!quote:Op donderdag 16 oktober 2008 22:15 schreef kleinzusje het volgende:
Sjimmie![]()
[ afbeelding ]
Wat is dit nu ?
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:56 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Van der Sar heeft spijt van nachtje met Sylvie
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 09:23 schreef Breach het volgende:
Jury van gister![]()
Was een alles-of-niets onderschrift. Bij SCH had het waarschijnlijk de poedel opgeleverd, maar voor deze jury was het dus alles
Feiten SCH, feiten..quote:
Jury tarten heet dit toch?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandaag je kans om terug te slaan vriend. Ik wens je veel wijsheid.
Nee hoor, ik pas gewoon wat vaardigheden uit de cursus 'Hoe motiveer ik mijn ondergeschikten' toequote:
Staat in die cursus ook hoe je olifanten moet bevoordelen? Plaats dat hoofdstuk hier dan even, wil je?quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee hoor, ik pas gewoon wat vaardigheden uit de cursus 'Hoe motiveer ik mijn ondergeschikten' toe
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:29 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Staat in die cursus ook hoe je olifanten moet bevoordelen? Plaats dat hoofdstuk hier dan even, wil je?
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 16:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Vandaag je kans om terug te slaan vriend. Ik wens je veel wijsheid.
quote:-Vodkadruppel-
-Van der Sar gaat zich richten op zijn KISS coverband-
quote:-Beschouw-
-Van der Sar heeft spijt van nachtje met Sylvie-
quote:-EnGCatjuh-
-"Bah, dat was een gele sneeuwvlok."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Silentalarm-
-Van der sar likt wonden Noorwegen.-
Ach, we zijn al wat gewend hier. Maar sjimz scoort alweer punten met deze opmerking. De beloning zal daar zijn als ik weer eens jury ben. Maar met de jury's van tegenwoordig zal dat nog lang duren, ben ik bang.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 18:46 schreef sjimz het volgende:
De winnaar was als enige niet terecht in de top 3.
Die van Beschouw was duidelijk de leukste, jammer dat er een slechte jury was.
Ja, geweldige fotoquote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Hier moet wel iets mee te doen zijn.
Jij bent echt goed in het manipuleren van de jury zeg. Wanneer is de volgende poedelbeurs?quote:
Volgens mij beheer jij de agenda ditmaal.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Jij bent echt goed in het manipuleren van de jury zeg. Wanneer is de volgende poedelbeurs?
Een kat heeft daar weinig te zoeken...quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:49 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Volgens mij beheer jij de agenda ditmaal.
Lamaar. Van deze jury is alweer niks te verwachten.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:51 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Een kat heeft daar weinig te zoeken...
quote:RayMania
Rio Ferdinand: "En we speelden ook continue afbraakvoetbal".
quote:SCH
Wit-rus zoekt standbeen van Rooney
quote:Gordon_Shumway
Nummer 18: 'Rooney op de keeper af, ik houd m'n hart vast.' Nummer 4: 'Dan zit je verkeerd'
De opmaak is hier te vinden.quote:Bayswater
Man naast fotograaf: "Nee, is niks....".
* EnGCatjuh vertrapt sjimz.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:10 schreef sjimz het volgende:
Dit jurylid mag nooit meer gekozen worden.
Wat een aanfluiting.
EnGCatjuh!!!quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:20 schreef SCH het volgende:
* SCH is altijd een voorstander van de dictatuur geweest
Heil Engcatjuh
Ja, die is al geweest. Maar niet recent iig.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:30 schreef SCH het volgende:
Is deze al geweest?
[ afbeelding ]
Rashidi Yekini viert het eerste Nigeriaanse doelpunt aller tijden op het WK 1994 in Amerika
Ik kan hem herinneren van heel lang geleden, toen we nog ergens in de 40 zaten qua topics toen ik nog mee deedquote:Op zaterdag 18 oktober 2008 19:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja, die is al geweest. Maar niet recent iig.
Haha, die wilde ik er net onderzetten.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
En toch kan hij het gaatje niet vinden.
Jij jureert vandaag toch wel gewoon he? Anders moet één bepaald iemand anders dat doen en dan gaat het sowieso niet goed.quote:Op zaterdag 18 oktober 2008 20:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Oh, ik had niet verwacht te winnen. Evengoed bedankt
quote:Op zondag 19 oktober 2008 11:03 schreef Breach het volgende:
[..]
Jij jureert vandaag toch wel gewoon he? Anders moet één bepaald iemand anders dat doen en dan gaat het sowieso niet goed.
-Bootvluchteling opgevist-
quote:-TheVulture-
-Yekini: "Juichen en tanden flossen tegelijk, Amerika is echt het land van de onbegrensde mogelijkheden"-
quote:-RayMania-
-Speler raakt gefrustreerd bij WK Kamertje Verhuren.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Isiolo-
-Nigeria finally in-there-net -
quote:Op zondag 19 oktober 2008 19:52 schreef sjimz het volgende:
Nummer 1, 2 en 3 waren de uitschieters!
Dus redelijk goede jury.
Efen kedoeld, nummer 2 is misschien wel leuk voor nu en nummer 1 bewaren.quote:Op zondag 19 oktober 2008 20:46 schreef sjimz het volgende:
Nummer 2 en 3 doen het niet SCH.
Ja hoor, maar meestal duurt het een tijd voordat er een nieuwe foto komt en daarom help ik een handje. Laten we vooral die van jou doen want ik wil je niet boos makenquote:
Nou, nu niet. We doen lekker die van mijquote:Op zondag 19 oktober 2008 20:59 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hoor, maar meestal duurt het een tijd voordat er een nieuwe foto komt en daarom help ik een handje. Laten we vooral die van jou doen want ik wil je niet boos maken
Moet je er wel even bij zetten wie het is enzo.quote:Op zondag 19 oktober 2008 21:00 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nou, nu niet. We doen lekker die van mij.
quote:-Isiolo-
-Tuurlijk ! "Er zijn nog altijd doofstomme hooligans"-
quote:-Joesse-
-Je bent een cunt als je verantwoordelijk bent voor een tegendoelpunt.-
quote:-sjimz-
-Tifo voor Stefan Postma niet geheel geslaagd-
De opmaak is hier te vinden.quote:-TheVulture-
-Keeper: "Rare jongens die supporters van Derby Cunty"-
De jury 100% niet, al was er dit keer wel sprake van en terechte winnaar..quote:Op maandag 20 oktober 2008 21:12 schreef existenz het volgende:
Het aantal Postmaatjes viel me 100% mee
quote:Op donderdag 16 oktober 2008 21:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Daar scoor jij punten mee, maat. Zal ik onthouden
quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 19:10 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ach, we zijn al wat gewend hier. Maar sjimz scoort alweer punten met deze opmerking. De beloning zal daar zijn als ik weer eens jury ben. Maar met de jury's van tegenwoordig zal dat nog lang duren, ben ik bang.
Als je toevallig een goede jury tegenkomt voor morgen, mag je die ook meenemenquote:
Have fun slurfjequote:Op maandag 20 oktober 2008 21:10 schreef Beschouw het volgende:
Nummer 1 van uitzonderlijke klasse. Rest, uitgezonderd poedel inwisselbaar.![]()
Zeur maar lekker over deze uitslag. Hoor het toch niet, want ik ben een paar dagen weg. Naar d'n Anvers.
Dat is een scheenbeschermer hoorquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 09:38 schreef Silentalarm het volgende:
[ afbeelding ]
Als je niet zegt waar de schatkaart is, vermoord ik je!
Ok,Ok, hij zit in mijn linkersok.
Er stond geen datum bijquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 21:06 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dan ben je nu te laat
Met het roepen van de verkeerde naam lukt het al helemaal niet hè.quote:
Als ie maar geen voetballer wordt....quote:
quote:existenz
En nu je linkerhand op rood!
quote:Joesse
Sneijder en Van Persie in overleg wie de vrije trap mag nemen.
quote:ruud_fr
Couto: "Niks Parmaham, ik maak gehakt van je"
De opmaak is hier te vinden.quote:Gordon_Shumway
Couto: 'Jij hebt mijn bolletje ingeslikt!'
Oh fuck, had ik pokerschijfjes moeten zeggen?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 07:40 schreef sjimz het volgende:
Gameboys zijn al lang passé SCH!
bord voor z'n kop heeft ie iig nietquote:Op woensdag 22 oktober 2008 03:03 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Als ie maar geen voetballer wordt....
en tijdens je dromen kwam je tot de juiste conclusiequote:
quote:Zjakkie
"En als de wind dan goed staat, pies ik zo recht in mn mond"
quote:Joesse
Zlatan's pingpongballen-truc hoogtepunt van de avond.
quote:TheVulture
Ibrahimovic: "In tegenstelling tot mijn schot gaat deze wel stijf in het kruis"
De opmaak is hier te vinden.quote:numero_uno
Cock-a-doodle-doo
Inderdaad, de nummer 3 was veel leukerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gejatte onderschriften.
[Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #136] Wie wil 'n poedel?
Toen was ik op vakantiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gejatte onderschriften.
kan gebeuren, ik onthoud alleen mijn eigen onderschriftenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gejatte onderschriften.
moet ik dan onderschriften zonder humor op het podium zettenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:14 schreef SCH het volgende:
Nummer 1 en 2 wel erg van de poep-en-pies-humor.
Is dit onderschrift bedoeld om ook echt mee te doen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Van Hanegem: "Na het zien van deze foto weet ik nog niet wie ik dit weekend het beste in de Spitz kan zetten
hopelijk is de vervangende jury een zwem-fan
Het gebeurt wel vaker... Beter zo dan niks meer van je laten horen imo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is dit onderschrift bedoeld om ook echt mee te doen?
Want het lijkt me niet de bedoeling dat als je niet kunt jureren, je alsnog meedoet.
Of misschien ken ik de regels niet goed.
Hmm, vind het zelf een beetje raar, maar goed. overigens ga ik er zeker bij TheVulture gewoon vanuit dat ie echt niet kon jureren. Maar ik weet vrijwel zeker dat iemand als Beschouw hier misbruik van gaat maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het gebeurt wel vaker... Beter zo dan niks meer van je laten horen imo.
Dit is een zware aantijging. Denk je dat echt, want dan moeten we crisisberaad houden, vind ik? Ik weet wel een leuke kroeg in een zekere Friese plaats waar we vanavond deze kwestie uit de wereld kunnen helpen!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar ik weet vrijwel zeker dat iemand als Beschouw hier misbruik van gaat maken.[/sub]
Ach, wat is misbruik... Voor jureren krijg je een punt en voor deelname een punt. Als je deelneemt heb je echter kans op minder (aannemelijk in het geval van Beschouw) en kans op meer (totaal niet aannemelijk in het geval van Beschouw).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hmm, vind het zelf een beetje raar, maar goed. overigens ga ik er zeker bij TheVulture gewoon vanuit dat ie echt niet kon jureren. Maar ik weet vrijwel zeker dat iemand als Beschouw hier misbruik van gaat maken.
Ljouwert?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:54 schreef SCH het volgende:
Ik weet wel een leuke kroeg in een zekere Friese plaats waar we vanavond deze kwestie uit de wereld kunnen helpen!!!
Ik kan vanavond echt niet inderdaad, ben iets voor 6 al weg naar een concert van 3 Doors Down in de HMH....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hmm, vind het zelf een beetje raar, maar goed. overigens ga ik er zeker bij TheVulture gewoon vanuit dat ie echt niet kon jureren. Maar ik weet vrijwel zeker dat iemand als Beschouw hier misbruik van gaat maken.
quote:-ruud_fr-
-Hevig orgasme kleinzusje-
quote:-EnGCatjuh-
-FC Utrecht eindelijk weer eens spetterend.-
quote:-DaMart-
-Het water komt bij FC Utrecht inmiddels tot aan de lippen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Pritt-
-Dickoh bewijst de Utrecht selectie dat negers wel degelijk hard kunnen zwemmen.-
Zo'n spelvout had toch minimaal de poedel verdiend.quote:
Bitterballen hoop ik?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:16 schreef Joesse het volgende:
typisch zo'n jury van het tweede garnituur..
quote:[b-]Madhouse11-[/b]
-Gomes mist Nederlandse Cultuur :
Dus we heten helemaal geen Tottenham Hutspot ?-
quote:-Gordon_Shumway-
-Gomes ziet door tranen Woodgate niet meer-
-Woodgate: "Stil maar. Jan Reker zit helemaal niet op de tribune.'-'
De opmaak is hier te vinden.quote:Zjakkie
"Jij speelt in het blauw en ik in het geel dus we zijn helemaal niet bij elkaar "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |