Staat erin.quote:
Waar sloeg dit eigenlijk opquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:53 schreef EnGCatjuh het volgende:
Hij doet de naam Gordon wel eer aan.
Nah ik doe hem zelf wel ffquote:Op zondag 14 september 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Heb het geveol dat het wel eens lang kan gaan duren.
quote:-Waaghals-
-"Ik kan hem echt heel lang hoog houden"-
quote:-SCH-
-Paal!-
quote:-Ray Mania-
-David James haalt de bal stijf uit de kruising.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Multatilu-
-"Rechtsdragend ja!"-
Omdat ze makkelijk zijn , mogen ze dan niet leuk of grappig zijnquote:Op zondag 14 september 2008 21:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Die van Joe. vond ik ook wel leuk. Die van de winnaar was wel erg makkelijk en die van SCH ook.
Het zijn onderschriften die bij zulk soort foto's vaak terug komen. Originaliteit vind ik vaak ook belangrijk.quote:Op zondag 14 september 2008 21:39 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Omdat ze makkelijk zijn , mogen ze dan niet leuk of grappig zijn![]()
Maar zolang doe ik nou ook weer niet meequote:Op zondag 14 september 2008 22:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Het zijn onderschriften die bij zulk soort foto's vaak terug komen. Originaliteit vind ik vaak ook belangrijk.
Maar goed, Ray is nu jury dus het was een geweldig onderschrift.
Overigens doet de foto het bij mij niet.
Omdat je te laat komt/er niet was/onder de vuile klusjes uit probeert te komen.quote:Op zondag 14 september 2008 20:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Waar sloeg dit eigenlijk op
Tja, zaterdagavond hequote:Op zondag 14 september 2008 23:09 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Omdat je te laat komt/er niet was/onder de vuile klusjes uit probeert te komen.
Je had wel tijd voor een Adebayor-topicquote:
Geopend om acht uur, dan hoef je als nummer 2 toch nog geen rekening te houden met jurerenquote:Op maandag 15 september 2008 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je had wel tijd voor een Adebayor-topic
Als nummer 2 sta je natuurlijk de hele avond op stand-byquote:Op maandag 15 september 2008 16:26 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geopend om acht uur, dan hoef je als nummer 2 toch nog geen rekening te houden met jureren
Ja, maarquote:Op maandag 15 september 2008 16:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als nummer 2 sta je natuurlijk de hele avond op stand-by
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
quote:Op maandag 15 september 2008 16:31 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ja, maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
Neequote:Op maandag 15 september 2008 15:46 schreef Gordon_Shumway het volgende:
KZ, bedoel je niet Robinho?
160 milj,......quote:Op maandag 15 september 2008 18:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik las in het Ronaldo topic dat die nieuwe Arab van MC 160 miljoen wil bieden op hem, vandaar m'n onderschrift
quote:Op maandag 15 september 2008 19:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
't licht op de benen staande Cristiano Ronaldo topic #2
quote:-sjimz-
-Supporters blij met het krijgen van gratis ARA Bier-
quote:-gebruikersnaam-
-ook supporters doeken club alvast op-
quote:-Breach-
-Supporters van City hebben witte zakdoekjes al bij de hand-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Zero2Nine-
-Geert Wilders schrikt zich rot tijdens voetbaltrip naar Manchester.-
Forum Opties | |