Lees OPquote:Op zondag 14 september 2008 01:19 schreef sjimz het volgende:
Waarom gebruiken jullie allemaal de verkeerde foto?
quote:Op zondag 14 september 2008 01:23 schreef sjimz het volgende:
[..]
gedaan.
Waarom gebruiken jullie allemaal de verkeerde foto?
En wat Beschouw zegt - het eerste onderschrift bij een nieuwe foto, dat wordt de nieuwe foto.quote:Op zondag 14 september 2008 01:21 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat die slurf schreef, dat ie al geweest was en dat pas later weer verbetert. Leuke tip trouwens: onderschrift met slurf.
Die van jou bewaren we, ok?
Johnny Rep had een gouden pikquote:Op zondag 14 september 2008 01:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kutjury trouwens. 1 en 2 waren (onbewust) gejat van die foto 10 topics terug.
[ afbeelding ]
"Marco van Basten een gouden pik, ik een gouden bal."
Leg jij het uit Beschouw?quote:Op zondag 14 september 2008 01:31 schreef sjimz het volgende:
Maar als SCH de foto post waarom doet hij er dan wel een onderschrift bij?
Snap ik de regels nou niet of snapt SCH het nou niet?
Omdat hij niet op het podium stond en dus niet kan jureren. Alleen als er morgen weer gebeurt wat er vanavond gebeurde, mag hij jury doen. Krijgt dan een punt voor deelname en een punt voor jureren. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?quote:Op zondag 14 september 2008 01:31 schreef sjimz het volgende:
Maar als SCH de foto post waarom doet hij er dan wel een onderschrift bij?
Snap ik de regels nou niet of snapt SCH het nou niet?
Die foto van sjimz is hartstikke leuk maar jij ging weer zeuren dat ie al was geweest ouwe. Jij hebt de hele avond naar de kloten geholpen met je dwalingen en je maffe gejureer, daar heeft sjimz wel een puntquote:Op zondag 14 september 2008 01:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Omdat hij niet op het podium stond en dus niet kan jureren. Alleen als er morgen weer gebeurt wat er vanavond gebeurde, mag hij jury doen. Krijgt dan een punt voor deelname en een punt voor jureren. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Je maakt er wel een potje van hoor.quote:Op zondag 14 september 2008 01:33 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Omdat hij niet op het podium stond en dus niet kan jureren. Alleen als er morgen weer gebeurt wat er vanavond gebeurde, mag hij jury doen. Krijgt dan een punt voor deelname en een punt voor jureren. Zo moeilijk is het allemaal toch niet?
Er stond eerst een andere fotoquote:Op zondag 14 september 2008 01:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Die foto van sjimz is hartstikke leuk maar jij ging weer zeuren dat ie al was geweest ouwe. Jij hebt de hele avond naar de kloten geholpen met je dwalingen en je maffe gejureer, daar heeft sjimz wel een punt
quote:Op zondag 14 september 2008 01:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Echt waar?![]()
![]()
sjimz --->![]()
Dan zijn de regels gewoon goed gevolgd. Strafpunt voor sjimz.
quote:Op zondag 14 september 2008 01:39 schreef RayMania het volgende:
Het is toch uitgelegd nu? Geen dwaling van Beschouw.
Maar wel een vergissing toch?quote:Op zondag 14 september 2008 01:39 schreef RayMania het volgende:
Het is toch uitgelegd nu? Geen dwaling van Beschouw.
Wat een onzinquote:
Zuurzakjequote:
Achter die bal is niks.quote:Op zondag 14 september 2008 01:43 schreef SCH het volgende:
[..]
Zuurzakje![]()
Kan iemand die bal op de foto trouwens voor me wegretoucheren zodat ik kan zien of ie besneden is?
quote:Op zondag 14 september 2008 01:46 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Daar wel. Maar die foto doen we nu niet.
Tusse Brad Pitt en Beschouw in bedoel je?quote:Op zondag 14 september 2008 01:48 schreef Beschouw het volgende:
[..]
![]()
Knip hem uit en plak hem boven je bed.
Voel me vereerd. Zal ik eens een handtekening komen zetten?quote:Op zondag 14 september 2008 01:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Tusse Brad Pitt en Beschouw in bedoel je?
quote:Op zondag 14 september 2008 01:54 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Voel me vereerd. Zal ik eens een handtekening komen zetten?
quote:Op zondag 14 september 2008 09:42 schreef Multatilu het volgende:
[ afbeelding ]
David James toch blij met bal in kruising
quote:Op zondag 14 september 2008 01:15 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
David James haalt de bal stijf uit de kruising.
My bad.... Dacht dat ik toch goed gekeken had of er nog niet iets dergelijks stond.quote:
quote:Op zondag 14 september 2008 01:43 schreef SCH het volgende:
Kan iemand die bal op de foto trouwens voor me wegretoucheren zodat ik kan zien of ie besneden is?
This image has been moved or deleted.quote:
Ik ook nietquote:Op zondag 14 september 2008 11:53 schreef RayMania het volgende:
Ik zag 'm niet.
quote:Op zondag 14 september 2008 11:54 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
als dat al niet mag....![]()
editje dan maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |