Inderdaad, de nummer 3 was veel leukerquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gejatte onderschriften.
[Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #136] Wie wil 'n poedel?
Toen was ik op vakantiequote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gejatte onderschriften.
kan gebeuren, ik onthoud alleen mijn eigen onderschriftenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 19:28 schreef RayMania het volgende:
[..]
Gejatte onderschriften.
moet ik dan onderschriften zonder humor op het podium zettenquote:Op woensdag 22 oktober 2008 21:14 schreef SCH het volgende:
Nummer 1 en 2 wel erg van de poep-en-pies-humor.
Is dit onderschrift bedoeld om ook echt mee te doen?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 13:47 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Van Hanegem: "Na het zien van deze foto weet ik nog niet wie ik dit weekend het beste in de Spitz kan zetten
hopelijk is de vervangende jury een zwem-fan
Het gebeurt wel vaker... Beter zo dan niks meer van je laten horen imo.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Is dit onderschrift bedoeld om ook echt mee te doen?
Want het lijkt me niet de bedoeling dat als je niet kunt jureren, je alsnog meedoet.
Of misschien ken ik de regels niet goed.
Hmm, vind het zelf een beetje raar, maar goed. overigens ga ik er zeker bij TheVulture gewoon vanuit dat ie echt niet kon jureren. Maar ik weet vrijwel zeker dat iemand als Beschouw hier misbruik van gaat maken.quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Het gebeurt wel vaker... Beter zo dan niks meer van je laten horen imo.
Dit is een zware aantijging. Denk je dat echt, want dan moeten we crisisberaad houden, vind ik? Ik weet wel een leuke kroeg in een zekere Friese plaats waar we vanavond deze kwestie uit de wereld kunnen helpen!!!quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar ik weet vrijwel zeker dat iemand als Beschouw hier misbruik van gaat maken.[/sub]
Ach, wat is misbruik... Voor jureren krijg je een punt en voor deelname een punt. Als je deelneemt heb je echter kans op minder (aannemelijk in het geval van Beschouw) en kans op meer (totaal niet aannemelijk in het geval van Beschouw).quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hmm, vind het zelf een beetje raar, maar goed. overigens ga ik er zeker bij TheVulture gewoon vanuit dat ie echt niet kon jureren. Maar ik weet vrijwel zeker dat iemand als Beschouw hier misbruik van gaat maken.
Ljouwert?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:54 schreef SCH het volgende:
Ik weet wel een leuke kroeg in een zekere Friese plaats waar we vanavond deze kwestie uit de wereld kunnen helpen!!!
Ik kan vanavond echt niet inderdaad, ben iets voor 6 al weg naar een concert van 3 Doors Down in de HMH....quote:Op donderdag 23 oktober 2008 14:52 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hmm, vind het zelf een beetje raar, maar goed. overigens ga ik er zeker bij TheVulture gewoon vanuit dat ie echt niet kon jureren. Maar ik weet vrijwel zeker dat iemand als Beschouw hier misbruik van gaat maken.
quote:-ruud_fr-
-Hevig orgasme kleinzusje-
quote:-EnGCatjuh-
-FC Utrecht eindelijk weer eens spetterend.-
quote:-DaMart-
-Het water komt bij FC Utrecht inmiddels tot aan de lippen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Pritt-
-Dickoh bewijst de Utrecht selectie dat negers wel degelijk hard kunnen zwemmen.-
Zo'n spelvout had toch minimaal de poedel verdiend.quote:
Bitterballen hoop ik?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 21:16 schreef Joesse het volgende:
typisch zo'n jury van het tweede garnituur..
quote:[b-]Madhouse11-[/b]
-Gomes mist Nederlandse Cultuur :
Dus we heten helemaal geen Tottenham Hutspot ?-
quote:-Gordon_Shumway-
-Gomes ziet door tranen Woodgate niet meer-
quote:-Beschouw-
-Woodgate: "Stil maar. Jan Reker zit helemaal niet op de tribune.'-'
De opmaak is hier te vinden.quote:Zjakkie
"Jij speelt in het blauw en ik in het geel dus we zijn helemaal niet bij elkaar "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |